Ja fijn. Kun je wel een "quote:
Ik weet 't man.. vandaar ook het knipoogje.. niet de meest geschikte smiley? Suggereer je een andere voor de volgende keer?quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:59 schreef Microtubuli het volgende:
[..]
Nee, want de term 'retard' gebruikte ik hierbij opzettelijk.
Dat ontken ik toch ook niet, ikquote:Op zaterdag 27 november 2010 21:04 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Ja fijn. Kun je wel een "" plaatsen maar zo is het gewoon.
Je hebt het woord pleonasme in het woordenboek kunnen vinden. Kun je toch nog wat, inhoudelijk bak je er namelijk niks van.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:02 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Gaat ie weer... 'domme idioot'
Dat noemen we nou een pleonasme in de Nederlandse taal.
Kerel, je bent nog nat achter je oren en de placenta hangt nog aan je kin van toen je moeder je uitpoepte. Je keert iedereen hier tegen je en blijft gewoon doorgaan.
Dat zien we graag![]()
Oh trouwens, met pijn en moeite moet ik je toch bedanken. Dit topic helpt me enorm de avond door op m'n werk
Al lang niet meer zo gelachen met mijn mede-Fokkers!
Nee, jij bent lekker bezigquote:Op zaterdag 27 november 2010 21:06 schreef Rechtenstudent het volgende:
[..]
Je hebt het woord pleonasme in het woordenboek kunnen vinden. Kun je toch nog wat, inhoudelijk bak je er namelijk niks van.
Dat laten we uiteraard over aan jou. Al jouw reacties zijn immers stuk voor stuk pareltjes.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:06 schreef Rechtenstudent het volgende:
[..]
Je hebt het woord pleonasme in het woordenboek kunnen vinden. Kun je toch nog wat, inhoudelijk bak je er namelijk niks van.
Jep, maar dat valt nog wel mee. Een te grote pak daarentegenquote:Op zaterdag 27 november 2010 21:07 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
ik las het al eerder, wat mij vooral irriteert is het feit dat mannen soms allebei de knopen dichtdoet
'Het ergst'quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:08 schreef Rechtenstudent het volgende:
[..]
Jep, maar dat valt nog wel mee. Ruime pakken zijn het ergst.
quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:08 schreef Rechtenstudent het volgende:
[..]
Jep, maar dat valt nog wel mee. Ruime pakken zijn het ergst.
Hier spreekt duidelijk een kennerquote:Op zaterdag 27 november 2010 21:08 schreef Rechtenstudent het volgende:
[..]
Jep, maar dat valt nog wel mee. Een te grote pak daarentegen![]()
Ondanks het geld kunnen ze toch wel de juiste maat kiezen?quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:10 schreef heiden6 het volgende:
Sommige mensen moeten dat gewoon aan voor hun werk en vinden het al pijnlijk genoeg dat ze er daarom 200 euro aan kwijt zijn, laat staan dat nog meer.
Ja, dat wel natuurlijk.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:11 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ondanks het geld kunnen ze toch wel de juiste maat kiezen?
Ik kan geen één beroep bedenken waarbij het zou moeten en dat bv een spijkerbroek dragen arbotechnisch onverantwoord is. Een spijkerbroek lijkt me zelfs veiliger dan zo'n dunne flodderbroek.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:10 schreef heiden6 het volgende:
Sommige mensen moeten dat gewoon aan voor hun werk en vinden het al pijnlijk genoeg dat ze er daarom 200 euro aan kwijt zijn, laat staan dat nog meer.
Dat zal vast niet het enige criteria zijn hoor.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:12 schreef Microtubuli het volgende:
[..]
Ik kan geen één beroep bedenken waarbij het zou moeten en dat bv een spijkerbroek dragen arbotechnisch onverantwoord is.
Volgens mij is dat alleen niet de insteek van het topic. Het lijkt er meer op dat TS gewoon veel moeite heeft met het feit dat niet iedereen bezig is met zulke onbelangrijke en oppervlakkige dingen en daar zijn geld aan verspilt.quote:
Je stelt je dagelijkse outfit, openbaar op dit forum. Zeg eens, draag je dit ook in de kliniek waarvan je verlof heb gekregen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:11 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
Hier is een geschikt maatpak voor je
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |