quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:17 schreef Evertjan het volgende:
btw Johan Derksen is 31 januari jarig dat is op maandag
?quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:20 schreef Mercurial het volgende:
Haha, prachtige uitzending nu al. Gisteren niet veel gelachen, meer gelachen bij Top Gear dat ik ging kijken toen ze over Groningen begonnen.
quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:20 schreef Mercurial het volgende:
Haha, prachtige uitzending nu al. Gisteren niet veel gelachen, meer gelachen bij Top Gear dat ik ging kijken toen ze over Groningen begonnen.
quote:
Willem twee, een punt!quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:39 schreef Jojoortje het volgende:
Excelsior weer een punt gehaald.
Derksen
Hij heeft gezegd dat Excelsior niet meer zou winnen en dat Willem II niet meer zou winnen. Hij heeft dus gewoon gelijk.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:41 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Willem twee, een punt!
Derksen
Ach, maakt niet uit. Leuk om Derksen te irriteren, wat Chenee maandag ook zeker zal doen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:43 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Hij heeft gezegd dat Excelsior niet meer zou winnen en dat Willem II niet meer zou winnen. Hij heeft dus gewoon gelijk.
hieroquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:17 schreef michaeld het volgende:
Voor de liefhebbers http://iptv.rtl.nl/nettv/(...)_International_s.mp4
Vertrouw me, wil je niet zienquote:Op zondag 28 november 2010 18:00 schreef Parafernalia het volgende:
Heeft iemand toevallig ook de mp4's van dat programma van de twee Barend's?
Dat wil je echt niet zien!quote:Op zondag 28 november 2010 18:06 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Is het slecht? (heb t nog niet gezien)
quote:Op zondag 28 november 2010 20:10 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Mido vandaag over zijn lichaam en gewicht.
quote:Op maandag 29 november 2010 13:44 schreef QuistNix20 het volgende:
Komt Tijl Beckand nou nog een keer terug?
Komen Derksen en Genee misschien een keer bij Tijl op bezoekquote:Tijl Beckand maakt spelshow voor RTL 4
Geplaatst op maandag 29 november 2010 om 10:36
Tijl Beckand neemt in januari een proef- aflevering op voor een nieuwe spelshow bij RTL 4. Dat vertelde de komediant zondag in Life 4 You. In tegenstelling tot zijn huidige RTL 4-show Echt Waar?!, krijgt hij in het nieuwe programma een leidende rol. Bij RTL ga ik misschien een heel groot spelletje presenteren. Je kunt iets winnen in het programma. Het is een spel, zei Beckand, die nog niet te veel wil verklappen over het format. Ik heb op dit moment nog niks opgenomen. Dat is pas in januari.
Dan moeten ze bij die show van hem wel een paar mensen voor het publiek zetten met "lachen" en "klappen" bordjes anders blijven er doodse stiltes vallenquote:Op maandag 29 november 2010 14:31 schreef pberends het volgende:
[..]
[..]
Komen Derksen en Genee misschien een keer bij Tijl op bezoek?
Doodse stilte bij 'grap' Tijl Beckandquote:Op maandag 29 november 2010 16:09 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dan moeten ze bij die show van hem wel een paar mensen voor het publiek zetten met "lachen" en "klappen" bordjes anders blijven er doodse stiltes vallen
Sicherquote:Op maandag 29 november 2010 16:22 schreef pberends het volgende:
[..]
Doodse stilte bij 'grap' Tijl Beckand
Hij blijft leuk.
Hoi Tijlquote:Op maandag 29 november 2010 16:50 schreef MarioPeen het volgende:
ik vond het niet echt beschamend en ook niet zo'n hele slechte grap.
Ik kijk VI daarna via RTL Gemist.quote:Op maandag 29 november 2010 16:57 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik zit met een wels dilemma man, VI kijken of de superboys van Barca vs Madrid.²
Gijp gaat ook Barça - Real kijken, let maar op.quote:Op maandag 29 november 2010 16:57 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik zit met een wels dilemma man, VI kijken of de superboys van Barca vs Madrid.²
Heb ik ook over nagedacht, zou me niets verbazen. Hij is zo'n ontzettende fan van Özil.quote:Op maandag 29 november 2010 17:45 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Gijp gaat ook Barça - Real kijken, let maar op.
Erik Dijkstraquote:Op maandag 29 november 2010 17:44 schreef bascross het volgende:
Nvm. Ik lees niet goed.![]()
Wie is er vanavond te gast?
lekker leuk, barca - madrid, twee ploegen waar ik helemaal niks mee heb en bovendien een gewone competitie wedstrijd uit spanje, dus dan is de keus snel gemaakt: Johan-cabaret uiteraard!quote:Op maandag 29 november 2010 16:57 schreef BansheeBoy het volgende:
Echt hé, vind het ook niks dat Studio Ajax, Studio PSV en Studio Twentequote:Op maandag 29 november 2010 18:59 schreef HaagsPietje het volgende:
altijd een lekker begin van de week, zo''n uitzending van VI!![]()
Zeker na zo'n deprimerende saaie nikszeggende studio ajax van gisteren![]()
Elke week denk ik dat die mensen daar aan tafel smiddags een begrafenis hebben bijgewoond zo'n klinische atmosfeer hangt daar altijd
Lekker leuk, leukste wedstrijd van het seizoen, beste clubs van de wereld tegenover elkaar. Johan-Cabaret wordt terugkijken op RTLGemist.quote:Op maandag 29 november 2010 19:00 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
lekker leuk, barca - madrid, twee ploegen waar ik helemaal niks mee heb en bovendien een gewone competitie wedstrijd uit spanje, dus dan is de keus snel gemaakt: Johan-cabaret uiteraard!
Vind ik ook ja, bij VI lukt het om een stamtafel sfeer te cre"eren terwijl er bij Studio Ajax/Voetbal er een soort 'quasi-oudejongenskrentenbrod-sfeer' heerst, "Nou jongens, zeg het maar...." bahquote:Op maandag 29 november 2010 18:59 schreef HaagsPietje het volgende:
altijd een lekker begin van de week, zo''n uitzending van VI!![]()
Zeker na zo'n deprimerende saaie nikszeggende studio ajax van gisteren![]()
Elke week denk ik dat die mensen daar aan tafel smiddags een begrafenis hebben bijgewoond zo'n klinische atmosfeer hangt daar altijd
Dat dusquote:Op maandag 29 november 2010 20:30 schreef QuistNix20 het volgende:
Hahahaha Gijp zit gewoon thuis voetbal te kijken dus.
idd XDquote:Op maandag 29 november 2010 20:30 schreef BansheeBoy het volgende:
Rene wil gewoon de wedstrijd zien.²
In de douche van zijn hotelkamer zeker.quote:Op maandag 29 november 2010 20:37 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
"Het ijzelt hier heel erg."
Flikker toch op man
Gewoon een smoesjequote:Op maandag 29 november 2010 20:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
Volgens mij zit ie niet in de auto
In de file sta je meestal stilquote:Op maandag 29 november 2010 20:39 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik hoor niet eens motorgeluid man.
Staande ovatie van het publiek denk ikquote:Op maandag 29 november 2010 20:44 schreef msnk het volgende:
Wat als die zo binnen stapt? Hij zou al in de buurt zijn
Zekerquote:Op maandag 29 november 2010 20:47 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Staande ovatie van het publiek denk ik
Derksen is geen sportmanquote:Op maandag 29 november 2010 20:50 schreef Hajko het volgende:
Faal Derksen
Kan zelf niks hebben maar wel zeiken over Mido
ik dacht ff dat hij al in de studio wasquote:Op maandag 29 november 2010 20:51 schreef RemcoW23 het volgende:
VD Gijp op de achterkant meelachen hahaha.
Zijn dat die banaantjes? Die zijn ook erg lekker
Hoiquote:Op maandag 29 november 2010 20:52 schreef frensje het volgende:
[..]
ik dacht ff dat hij al in de studio was![]()
he hoi zie het nu pasquote:Op maandag 29 november 2010 20:54 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Hoi
Ja hij zal zo wel lachend binnen komen
Nee dan komt Carlo Boszhard als Gijp binnenquote:Op maandag 29 november 2010 20:54 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Hoi
Ja hij zal zo wel lachend binnen komen
Was laatst ook met dat lange interview die ze lieten zien. Toen ging ie ineens ff naar voren leunen en dan die stem. Daar werd je gewoon bang vanquote:Op maandag 29 november 2010 20:53 schreef Rated_RKO het volgende:
Ik wil die jol niet tegenkomen in een donker steegje...
het is een gangsterquote:Op maandag 29 november 2010 20:55 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Was laatst ook met dat lange interview die ze lieten zien. Toen ging ie ineens ff naar voren leunen en dan die stem. Daar werd je gewoon bang van.
Maar wel rokenquote:
Huisvaders die thuis hebben gezegd: let op vanavond pappa op de televisie!quote:Op maandag 29 november 2010 21:02 schreef Van_Poppel het volgende:
Walgelijk...dit is toch geen publiek?
Dit moet een grap zijn.quote:Op maandag 29 november 2010 21:02 schreef marcodej het volgende:
Erik moet gewoon voor vast aanschuiven. Heeft een mening en durft ook Derksen een beetje sarren.
Doet me denken aan die rijke lui die naar een dure ijshockeywedstrijd in Amerika gaan. Dan is het stadion ook zo stil als wat.. Kunnen ze zeggen dat ze er heen zijn geweest, maar ze durven niet even te juichen omdat ze dan "voor schut staan" in hun elitaire groepje .quote:Op maandag 29 november 2010 21:02 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Huisvaders die thuis hebben gezegd: let op vanavond pappa op de televisie!
Gewoon de nieuwe Hansie dus.quote:Op maandag 29 november 2010 21:04 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Dit moet een grap zijn.
Totaal geen verstand van zaken. En die flauwe opmerkingen (vooral jegens Ajax) zijn behoorlijk vermoeiend
Nee het is ajaxquote:Op maandag 29 november 2010 21:07 schreef TheGreatHooD het volgende:
Zou me niets verbazen als het PSV is...
quote:Op maandag 29 november 2010 21:09 schreef QuistNix20 het volgende:
Ik krijg opeens zin in een döner durum.
Teveel vrouwen.quote:Op maandag 29 november 2010 21:30 schreef Van_Poppel het volgende:
Heeft dat publiek valiumtabletten geslikt ofzo?
een of andere kleuterquote:Op maandag 29 november 2010 21:33 schreef msnk het volgende:
Wat was dat nou? Luc naar Inter? Wie naar Chelsea dan?
Nathan Ake.quote:
En vrijdag ook? Waarom is dat?quote:Op maandag 29 november 2010 21:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Oja, Woensdag en donderdag 2 uurtjes VI
Mooi, ben ik niet de enige die zich kapot lacht als Gertjan Verbeek weer een cholerische aanval heeft...quote:
Je moet vragen waarom er geen VI op dinsdag, zaterdag en zondag is.quote:Op maandag 29 november 2010 21:38 [quote]
[b] Op maandag 29 november 2010 21:36 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
En vrijdag ook? Waarom is dat?
kan er geen genoeg van krijgenquote:Op maandag 29 november 2010 21:57 schreef RemcoW23 het volgende:
Hij (vallende Blatter) blijft geniaal.. Als je m iedere keer op een andere manier in kan leiden is het best creatief als je er over nadenkt.. Al sinds VI Oranje
Ja maar dat vloekt!quote:Op maandag 29 november 2010 21:59 schreef Type-R het volgende:
Stickertje om rode stiksels te verbergenhoe triest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
Vroeg ik net ook naar, maar toen werd er gereageerd of ik gek wasquote:
Dit is waarschijnlijk goedkoper dan een herhaling van the A-teamquote:Op maandag 29 november 2010 22:01 schreef RemcoW23 het volgende:
En nog weet ik niet waarom ze die extra uitzendingen inlassen? Wat is daar dan de reden voor, alleen omdat er een wedstrijdje gespeeld wordt
idd..wat een treurig publiek dit keerquote:Op maandag 29 november 2010 21:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dit publiek lachte zelfs niet om de Blatter-val....
is er een dikke tranquilizer in gegaan bij iedereen.
Tis een schande...dan behoor je tot de uitverkorenen om zo'n topshow bij te wonen en dan gedraag je je als een zware autist.quote:Op maandag 29 november 2010 22:41 schreef djstoffel het volgende:
[..]
idd..wat een treurig publiek dit keer
Ik was een uitverkorenequote:Op maandag 29 november 2010 22:51 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Tis een schande...dan behoor je tot de uitverkorenen om zo'n topshow bij te wonen en dan gedraag je je als een zware autist.
thnx kijkt een stuk makkelijker wat is die site van rtl verneukt zeg met al die reclames enz!quote:Op maandag 29 november 2010 22:38 schreef pberends het volgende:
Uitzending van vandaag:
http://iptv.rtl.nl/nettv/(...)_International_s.mp4
Zelfs Escha was uitgeblustquote:Op maandag 29 november 2010 22:41 schreef djstoffel het volgende:
[..]
idd..wat een treurig publiek dit keer
Waarom maakte je geen geluidquote:Op maandag 29 november 2010 22:53 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Ik was een uitverkorene
Meer mensen hier?
Niet deze aflevering. Toen ik er was stroomde het bier rijkelijk, stond Berdien nog achter de bar, en liepen we de polonaise na afloopquote:Op maandag 29 november 2010 23:15 schreef msnk het volgende:
[..]
Waarom maakte je geen geluid!!!
Nee ff seri :b
En terecht...je eerste keer, je huwelijk en de aflevering bij VI waarbij je aanwezig mocht zijn, zijn de momenten die je bij je sterfbed zult herinneren...quote:Op maandag 29 november 2010 23:17 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Niet deze aflevering. Toen ik er was stroomde het bier rijkelijk, stond Berdien nog achter de bar, en liepen we de polonaise na afloop
quote:Op maandag 29 november 2010 22:38 schreef pberends het volgende:
Uitzending van vandaag:
http://iptv.rtl.nl/nettv/(...)_International_s.mp4
Kan het ook wel waarderen hoor.quote:Op dinsdag 30 november 2010 02:47 schreef tjoptjop het volgende:
Ik ben volgens mij de enige die het Graydon verhaal wel ok vind.
Liever dat dan Graydonquote:Op dinsdag 30 november 2010 14:08 schreef bascross het volgende:
Alhoewel ik het ook nooit erg vond om me te verbazen over dit soort mensen:
[ afbeelding ]
Ik vind het ook interessant.quote:Op dinsdag 30 november 2010 02:47 schreef tjoptjop het volgende:
Ik ben volgens mij de enige die het Graydon verhaal wel ok vind.
Het is niet bepaald professioneel inderdaad. Ze zouden misschien een screenshot moeten maken van het filmpje; en dat alleen tonen als het over Blatter gaat. Dan is het niet zo irritant.quote:Op maandag 29 november 2010 23:28 schreef eentwee het volgende:
Ik word zo moe van dat Blatterfilmpje. Genee moest ook zo nodig z'n running gag hebben maar ze weten niet wanneer ze ermee moeten stoppen. Dat Gijp er nog steeds elke keer dubbel om ligt is geen maatstaf, die lacht altijd
Juist omdat het een constante factor is geworden stoort het niet vind ikquote:Op dinsdag 30 november 2010 14:21 schreef pberends het volgende:
[..]
Het is niet bepaald professioneel inderdaad. Ze zouden misschien een screenshot moeten maken van het filmpje; en dat alleen tonen als het over Blatter gaat. Dan is het niet zo irritant.
Misschien kan hij ook eens uitleggen waarom hij te lame is om een fatsoenlijke band met zijn zoontje op te bouwen. Dat ouwehoeren en financieel onafhankelijk zijn prettig is, snappen we zo onderhand wel.quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:45 schreef HaagsPietje het volgende:
Ook vertelt Van der Gijp, dat hij geen vakantie nodig heeft, omdat het leven voor hem feitelijk één grote vakantie is. 'Ik kan me niet heugen wanneer ik voor het laatst op vakantie ben geweest. Ik heb dat helemaal niet nodig. Ik geniet zo ontzettend van het leven.'
Ik heb nooit bij Rene gemerkt dat hij bij PSV met liefde heeft gespeeld, lijkt meer voor het geldquote:'Toen ik bij PSV kwam vroeg de receptioniste: ''Dat voelt zeker als thuiskomen, hè.'' Nou, totaal niet.'
sowieso lijkt rene me een vrij egoistisch persoon, dus zaken als clubliefde/landsbelang etc. zijn aan hem zeker niet besteed...quote:Op dinsdag 30 november 2010 17:17 schreef Type-R het volgende:
hij deed het ook niet voor zichzelf, maar voor de vrouwen vertelde hij in VK magazine.
[..]
Ik heb nooit bij Rene gemerkt dat hij bij PSV met liefde heeft gespeeld, lijkt meer voor het geld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |