kan er geen genoeg van krijgenquote:Op maandag 29 november 2010 21:57 schreef RemcoW23 het volgende:
Hij (vallende Blatter) blijft geniaal.. Als je m iedere keer op een andere manier in kan leiden is het best creatief als je er over nadenkt.. Al sinds VI Oranje
Ja maar dat vloekt!quote:Op maandag 29 november 2010 21:59 schreef Type-R het volgende:
Stickertje om rode stiksels te verbergenhoe triest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
Vroeg ik net ook naar, maar toen werd er gereageerd of ik gek wasquote:
Dit is waarschijnlijk goedkoper dan een herhaling van the A-teamquote:Op maandag 29 november 2010 22:01 schreef RemcoW23 het volgende:
En nog weet ik niet waarom ze die extra uitzendingen inlassen? Wat is daar dan de reden voor, alleen omdat er een wedstrijdje gespeeld wordt
idd..wat een treurig publiek dit keerquote:Op maandag 29 november 2010 21:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dit publiek lachte zelfs niet om de Blatter-val....
is er een dikke tranquilizer in gegaan bij iedereen.
Tis een schande...dan behoor je tot de uitverkorenen om zo'n topshow bij te wonen en dan gedraag je je als een zware autist.quote:Op maandag 29 november 2010 22:41 schreef djstoffel het volgende:
[..]
idd..wat een treurig publiek dit keer
Ik was een uitverkorenequote:Op maandag 29 november 2010 22:51 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Tis een schande...dan behoor je tot de uitverkorenen om zo'n topshow bij te wonen en dan gedraag je je als een zware autist.
thnx kijkt een stuk makkelijker wat is die site van rtl verneukt zeg met al die reclames enz!quote:Op maandag 29 november 2010 22:38 schreef pberends het volgende:
Uitzending van vandaag:
http://iptv.rtl.nl/nettv/(...)_International_s.mp4
Zelfs Escha was uitgeblustquote:Op maandag 29 november 2010 22:41 schreef djstoffel het volgende:
[..]
idd..wat een treurig publiek dit keer
Waarom maakte je geen geluidquote:Op maandag 29 november 2010 22:53 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Ik was een uitverkorene
Meer mensen hier?
Niet deze aflevering. Toen ik er was stroomde het bier rijkelijk, stond Berdien nog achter de bar, en liepen we de polonaise na afloopquote:Op maandag 29 november 2010 23:15 schreef msnk het volgende:
[..]
Waarom maakte je geen geluid!!!
Nee ff seri :b
En terecht...je eerste keer, je huwelijk en de aflevering bij VI waarbij je aanwezig mocht zijn, zijn de momenten die je bij je sterfbed zult herinneren...quote:Op maandag 29 november 2010 23:17 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Niet deze aflevering. Toen ik er was stroomde het bier rijkelijk, stond Berdien nog achter de bar, en liepen we de polonaise na afloop
quote:Op maandag 29 november 2010 22:38 schreef pberends het volgende:
Uitzending van vandaag:
http://iptv.rtl.nl/nettv/(...)_International_s.mp4
Kan het ook wel waarderen hoor.quote:Op dinsdag 30 november 2010 02:47 schreef tjoptjop het volgende:
Ik ben volgens mij de enige die het Graydon verhaal wel ok vind.
Liever dat dan Graydonquote:Op dinsdag 30 november 2010 14:08 schreef bascross het volgende:
Alhoewel ik het ook nooit erg vond om me te verbazen over dit soort mensen:
[ afbeelding ]
Ik vind het ook interessant.quote:Op dinsdag 30 november 2010 02:47 schreef tjoptjop het volgende:
Ik ben volgens mij de enige die het Graydon verhaal wel ok vind.
Het is niet bepaald professioneel inderdaad. Ze zouden misschien een screenshot moeten maken van het filmpje; en dat alleen tonen als het over Blatter gaat. Dan is het niet zo irritant.quote:Op maandag 29 november 2010 23:28 schreef eentwee het volgende:
Ik word zo moe van dat Blatterfilmpje. Genee moest ook zo nodig z'n running gag hebben maar ze weten niet wanneer ze ermee moeten stoppen. Dat Gijp er nog steeds elke keer dubbel om ligt is geen maatstaf, die lacht altijd
Juist omdat het een constante factor is geworden stoort het niet vind ikquote:Op dinsdag 30 november 2010 14:21 schreef pberends het volgende:
[..]
Het is niet bepaald professioneel inderdaad. Ze zouden misschien een screenshot moeten maken van het filmpje; en dat alleen tonen als het over Blatter gaat. Dan is het niet zo irritant.
Misschien kan hij ook eens uitleggen waarom hij te lame is om een fatsoenlijke band met zijn zoontje op te bouwen. Dat ouwehoeren en financieel onafhankelijk zijn prettig is, snappen we zo onderhand wel.quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:45 schreef HaagsPietje het volgende:
Ook vertelt Van der Gijp, dat hij geen vakantie nodig heeft, omdat het leven voor hem feitelijk één grote vakantie is. 'Ik kan me niet heugen wanneer ik voor het laatst op vakantie ben geweest. Ik heb dat helemaal niet nodig. Ik geniet zo ontzettend van het leven.'
Ik heb nooit bij Rene gemerkt dat hij bij PSV met liefde heeft gespeeld, lijkt meer voor het geldquote:'Toen ik bij PSV kwam vroeg de receptioniste: ''Dat voelt zeker als thuiskomen, hè.'' Nou, totaal niet.'
sowieso lijkt rene me een vrij egoistisch persoon, dus zaken als clubliefde/landsbelang etc. zijn aan hem zeker niet besteed...quote:Op dinsdag 30 november 2010 17:17 schreef Type-R het volgende:
hij deed het ook niet voor zichzelf, maar voor de vrouwen vertelde hij in VK magazine.
[..]
Ik heb nooit bij Rene gemerkt dat hij bij PSV met liefde heeft gespeeld, lijkt meer voor het geld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |