kan er geen genoeg van krijgenquote:Op maandag 29 november 2010 21:57 schreef RemcoW23 het volgende:
Hij (vallende Blatter) blijft geniaal.. Als je m iedere keer op een andere manier in kan leiden is het best creatief als je er over nadenkt.. Al sinds VI Oranje
Ja maar dat vloekt!quote:Op maandag 29 november 2010 21:59 schreef Type-R het volgende:
Stickertje om rode stiksels te verbergenhoe triest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
Vroeg ik net ook naar, maar toen werd er gereageerd of ik gek wasquote:
Dit is waarschijnlijk goedkoper dan een herhaling van the A-teamquote:Op maandag 29 november 2010 22:01 schreef RemcoW23 het volgende:
En nog weet ik niet waarom ze die extra uitzendingen inlassen? Wat is daar dan de reden voor, alleen omdat er een wedstrijdje gespeeld wordt
idd..wat een treurig publiek dit keerquote:Op maandag 29 november 2010 21:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dit publiek lachte zelfs niet om de Blatter-val....
is er een dikke tranquilizer in gegaan bij iedereen.
Tis een schande...dan behoor je tot de uitverkorenen om zo'n topshow bij te wonen en dan gedraag je je als een zware autist.quote:Op maandag 29 november 2010 22:41 schreef djstoffel het volgende:
[..]
idd..wat een treurig publiek dit keer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |