Doet me denken aan die rijke lui die naar een dure ijshockeywedstrijd in Amerika gaan. Dan is het stadion ook zo stil als wat.. Kunnen ze zeggen dat ze er heen zijn geweest, maar ze durven niet even te juichen omdat ze dan "voor schut staan" in hun elitaire groepje .quote:Op maandag 29 november 2010 21:02 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Huisvaders die thuis hebben gezegd: let op vanavond pappa op de televisie!
Gewoon de nieuwe Hansie dus.quote:Op maandag 29 november 2010 21:04 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Dit moet een grap zijn.
Totaal geen verstand van zaken. En die flauwe opmerkingen (vooral jegens Ajax) zijn behoorlijk vermoeiend
Nee het is ajaxquote:Op maandag 29 november 2010 21:07 schreef TheGreatHooD het volgende:
Zou me niets verbazen als het PSV is...
quote:Op maandag 29 november 2010 21:09 schreef QuistNix20 het volgende:
Ik krijg opeens zin in een döner durum.
Teveel vrouwen.quote:Op maandag 29 november 2010 21:30 schreef Van_Poppel het volgende:
Heeft dat publiek valiumtabletten geslikt ofzo?
een of andere kleuterquote:Op maandag 29 november 2010 21:33 schreef msnk het volgende:
Wat was dat nou? Luc naar Inter? Wie naar Chelsea dan?
Nathan Ake.quote:
En vrijdag ook? Waarom is dat?quote:Op maandag 29 november 2010 21:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Oja, Woensdag en donderdag 2 uurtjes VI
Mooi, ben ik niet de enige die zich kapot lacht als Gertjan Verbeek weer een cholerische aanval heeft...quote:
Je moet vragen waarom er geen VI op dinsdag, zaterdag en zondag is.quote:Op maandag 29 november 2010 21:38 [quote]
[b] Op maandag 29 november 2010 21:36 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
En vrijdag ook? Waarom is dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |