ik dacht ff dat hij al in de studio wasquote:Op maandag 29 november 2010 20:51 schreef RemcoW23 het volgende:
VD Gijp op de achterkant meelachen hahaha.
Zijn dat die banaantjes? Die zijn ook erg lekker
Hoiquote:Op maandag 29 november 2010 20:52 schreef frensje het volgende:
[..]
ik dacht ff dat hij al in de studio was![]()
he hoi zie het nu pasquote:Op maandag 29 november 2010 20:54 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Hoi
Ja hij zal zo wel lachend binnen komen
Nee dan komt Carlo Boszhard als Gijp binnenquote:Op maandag 29 november 2010 20:54 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Hoi
Ja hij zal zo wel lachend binnen komen
Was laatst ook met dat lange interview die ze lieten zien. Toen ging ie ineens ff naar voren leunen en dan die stem. Daar werd je gewoon bang vanquote:Op maandag 29 november 2010 20:53 schreef Rated_RKO het volgende:
Ik wil die jol niet tegenkomen in een donker steegje...
het is een gangsterquote:Op maandag 29 november 2010 20:55 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Was laatst ook met dat lange interview die ze lieten zien. Toen ging ie ineens ff naar voren leunen en dan die stem. Daar werd je gewoon bang van.
Maar wel rokenquote:
Huisvaders die thuis hebben gezegd: let op vanavond pappa op de televisie!quote:Op maandag 29 november 2010 21:02 schreef Van_Poppel het volgende:
Walgelijk...dit is toch geen publiek?
Dit moet een grap zijn.quote:Op maandag 29 november 2010 21:02 schreef marcodej het volgende:
Erik moet gewoon voor vast aanschuiven. Heeft een mening en durft ook Derksen een beetje sarren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |