quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:17 schreef Evertjan het volgende:
btw Johan Derksen is 31 januari jarig dat is op maandag
?quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:20 schreef Mercurial het volgende:
Haha, prachtige uitzending nu al. Gisteren niet veel gelachen, meer gelachen bij Top Gear dat ik ging kijken toen ze over Groningen begonnen.
quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:20 schreef Mercurial het volgende:
Haha, prachtige uitzending nu al. Gisteren niet veel gelachen, meer gelachen bij Top Gear dat ik ging kijken toen ze over Groningen begonnen.
quote:
Willem twee, een punt!quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:39 schreef Jojoortje het volgende:
Excelsior weer een punt gehaald.
Derksen
Hij heeft gezegd dat Excelsior niet meer zou winnen en dat Willem II niet meer zou winnen. Hij heeft dus gewoon gelijk.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:41 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Willem twee, een punt!
Derksen
Ach, maakt niet uit. Leuk om Derksen te irriteren, wat Chenee maandag ook zeker zal doen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:43 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Hij heeft gezegd dat Excelsior niet meer zou winnen en dat Willem II niet meer zou winnen. Hij heeft dus gewoon gelijk.
hieroquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:17 schreef michaeld het volgende:
Voor de liefhebbers http://iptv.rtl.nl/nettv/(...)_International_s.mp4
Vertrouw me, wil je niet zienquote:Op zondag 28 november 2010 18:00 schreef Parafernalia het volgende:
Heeft iemand toevallig ook de mp4's van dat programma van de twee Barend's?
Dat wil je echt niet zien!quote:Op zondag 28 november 2010 18:06 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Is het slecht? (heb t nog niet gezien)
quote:Op zondag 28 november 2010 20:10 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Mido vandaag over zijn lichaam en gewicht.
quote:Op maandag 29 november 2010 13:44 schreef QuistNix20 het volgende:
Komt Tijl Beckand nou nog een keer terug?
Komen Derksen en Genee misschien een keer bij Tijl op bezoekquote:Tijl Beckand maakt spelshow voor RTL 4
Geplaatst op maandag 29 november 2010 om 10:36
Tijl Beckand neemt in januari een proef- aflevering op voor een nieuwe spelshow bij RTL 4. Dat vertelde de komediant zondag in Life 4 You. In tegenstelling tot zijn huidige RTL 4-show Echt Waar?!, krijgt hij in het nieuwe programma een leidende rol. Bij RTL ga ik misschien een heel groot spelletje presenteren. Je kunt iets winnen in het programma. Het is een spel, zei Beckand, die nog niet te veel wil verklappen over het format. Ik heb op dit moment nog niks opgenomen. Dat is pas in januari.
Dan moeten ze bij die show van hem wel een paar mensen voor het publiek zetten met "lachen" en "klappen" bordjes anders blijven er doodse stiltes vallenquote:Op maandag 29 november 2010 14:31 schreef pberends het volgende:
[..]
[..]
Komen Derksen en Genee misschien een keer bij Tijl op bezoek?
Doodse stilte bij 'grap' Tijl Beckandquote:Op maandag 29 november 2010 16:09 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dan moeten ze bij die show van hem wel een paar mensen voor het publiek zetten met "lachen" en "klappen" bordjes anders blijven er doodse stiltes vallen
Sicherquote:Op maandag 29 november 2010 16:22 schreef pberends het volgende:
[..]
Doodse stilte bij 'grap' Tijl Beckand
Hij blijft leuk.
Hoi Tijlquote:Op maandag 29 november 2010 16:50 schreef MarioPeen het volgende:
ik vond het niet echt beschamend en ook niet zo'n hele slechte grap.
Ik kijk VI daarna via RTL Gemist.quote:Op maandag 29 november 2010 16:57 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik zit met een wels dilemma man, VI kijken of de superboys van Barca vs Madrid.²
Gijp gaat ook Barça - Real kijken, let maar op.quote:Op maandag 29 november 2010 16:57 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik zit met een wels dilemma man, VI kijken of de superboys van Barca vs Madrid.²
Heb ik ook over nagedacht, zou me niets verbazen. Hij is zo'n ontzettende fan van Özil.quote:Op maandag 29 november 2010 17:45 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Gijp gaat ook Barça - Real kijken, let maar op.
Erik Dijkstraquote:Op maandag 29 november 2010 17:44 schreef bascross het volgende:
Nvm. Ik lees niet goed.![]()
Wie is er vanavond te gast?
lekker leuk, barca - madrid, twee ploegen waar ik helemaal niks mee heb en bovendien een gewone competitie wedstrijd uit spanje, dus dan is de keus snel gemaakt: Johan-cabaret uiteraard!quote:Op maandag 29 november 2010 16:57 schreef BansheeBoy het volgende:
Echt hé, vind het ook niks dat Studio Ajax, Studio PSV en Studio Twentequote:Op maandag 29 november 2010 18:59 schreef HaagsPietje het volgende:
altijd een lekker begin van de week, zo''n uitzending van VI!![]()
Zeker na zo'n deprimerende saaie nikszeggende studio ajax van gisteren![]()
Elke week denk ik dat die mensen daar aan tafel smiddags een begrafenis hebben bijgewoond zo'n klinische atmosfeer hangt daar altijd
Lekker leuk, leukste wedstrijd van het seizoen, beste clubs van de wereld tegenover elkaar. Johan-Cabaret wordt terugkijken op RTLGemist.quote:Op maandag 29 november 2010 19:00 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
lekker leuk, barca - madrid, twee ploegen waar ik helemaal niks mee heb en bovendien een gewone competitie wedstrijd uit spanje, dus dan is de keus snel gemaakt: Johan-cabaret uiteraard!
Vind ik ook ja, bij VI lukt het om een stamtafel sfeer te cre"eren terwijl er bij Studio Ajax/Voetbal er een soort 'quasi-oudejongenskrentenbrod-sfeer' heerst, "Nou jongens, zeg het maar...." bahquote:Op maandag 29 november 2010 18:59 schreef HaagsPietje het volgende:
altijd een lekker begin van de week, zo''n uitzending van VI!![]()
Zeker na zo'n deprimerende saaie nikszeggende studio ajax van gisteren![]()
Elke week denk ik dat die mensen daar aan tafel smiddags een begrafenis hebben bijgewoond zo'n klinische atmosfeer hangt daar altijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |