Je hebt het wel over de baas der bazenquote:Op donderdag 25 november 2010 13:54 schreef Freddeh het volgende:
Dat vind ik dan weer een smerige foto.
189 overwinningen.....quote:Op donderdag 25 november 2010 14:24 schreef Freddeh het volgende:
Die lange slungel met fiets? Wat maakt hem een baas?
Alles.quote:Op donderdag 25 november 2010 14:24 schreef Freddeh het volgende:
Die lange slungel met fiets? Wat maakt hem een baas?
Dat was toch Tom Steels?quote:Op donderdag 25 november 2010 15:01 schreef CyclingGirl het volgende:
Geweldig die gast en ook hoe hij toen zijn bidon naar een andere renner gooide.
Daar heb ik echt geen moeite mee, een fiets is en blijft een gebruiksvoorwerp voor mij. Anders kan ik ze net zo goed aan de muur hangen. Het enige waar ik me wel zorgen om maak is de pekel. Als ik s winters op de racefiets rijd spoel ik ze altijd meteen afquote:Op vrijdag 26 november 2010 09:07 schreef FJD het volgende:
Racefiets is voor mij wel beetje over nu temperatuur onder t vriespunt komt. Zou het doodzonde vinden om met deze fiets ergens tegen de grond te smakken omdat t glad is.
Ik ook niet, als ik op mijn smoel ga vind ik mijn schaafwonden erger dan dat de fiets in puin ligt.quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:30 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Daar heb ik echt geen moeite mee, een fiets is en blijft een gebruiksvoorwerp voor mij. Anders kan ik ze net zo goed aan de muur hangen. Het enige waar ik me wel zorgen om maak is de pekel. Als ik s winters op de racefiets rijd spoel ik ze altijd meteen af
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
Daarom train ik met deze omstandigheden liever op m'n crosserquote:Op vrijdag 26 november 2010 10:30 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Daar heb ik echt geen moeite mee, een fiets is en blijft een gebruiksvoorwerp voor mij. Anders kan ik ze net zo goed aan de muur hangen. Het enige waar ik me wel zorgen om maak is de pekel. Als ik s winters op de racefiets rijd spoel ik ze altijd meteen af
Ja ik ook wil eerst eens de kwaliteit zien.quote:Op donderdag 25 november 2010 19:07 schreef FJD het volgende:
Winter spul besteld in China nu afwachten tot t binnenkomt, ben benieuwd
Ook niet verkeerd dat de pond zo slecht staat op t momentMaakt kopen ietsjes leuker
Nu maar eens weg van kantoor en op naar de schaatsbaan
quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:35 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Ja ik ook wil eerst eens de kwaliteit zien, misschien kan je wat fotos posten als het binnen is?
quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:36 schreef CyclingGirl het volgende:
Ik ga morgen met de geleende crossfiets naar buiten.
Als je in een bocht weg glijdt dan is er denk ik weinig wat je nog helpt. Een fiets is er om te gebruiken, daarom zie je mij ook niet elke keer alles netjes schoonmaken maar met deze temperaturen is en niet echt prettig om hard te fietsen en is het risico op wegglijden groter. Ik voel er weinig voor om wat carbon om een paaltje te vouwen, daarvoor is t met even te duurquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:01 schreef Tommeke het volgende:
Zorg er voor dat je 't zadel niet te hoog hebt. Dan kan je makkelijker op en afspringen
Aluminium roest niet, dat doet ijzer. Het alu corrodeert echter wel, dat is ong. een vergelijkbaar proces waarbij wit poeder verschijnt. Titanium roest niet, daarmee kan je ongestraft mee door de pekel, lapje erover en het blinkt weer. Maarja dat is een edelmetaal.quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:14 schreef nodisch18 het volgende:
waarom is pekel eigenlijk zo desastreus? alu/carbon roest toch niet? en veel kettingen en kransjes enzo zijn tegenwoordig toch ook van exotische materialen?
Valt mee. Als de draaiende delen een beetje ok zijn, met de juiste banden eronder, en je kijkt niet op een piepje of kraakje meer of minder dan kan je er best een eindje op wegtrappen. Voor strand heb je niet zo'n fancy mountainbike nodig. Vaste voorvork en v-brakes zijn voldoende. Remmen heb je eigenlijk niet nodig, stoppen met trappen en je staat stil.quote:
Bij het crossen moet je soms wel eens gedwongen van je fiets af omdat er een boomstam in de weg ligt oidquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:17 schreef FJD het volgende:
[..]
Als je in een bocht weg glijdt dan is er denk ik weinig wat je nog helpt. Een fiets is er om te gebruiken, daarom zie je mij ook niet elke keer alles netjes schoonmaken maar met deze temperaturen is en niet echt prettig om hard te fietsen en is het risico op wegglijden groter. Ik voel er weinig voor om wat carbon om een paaltje te vouwen, daarvoor is t met even te duur![]()
@CG; items zijn vandaag shipped, verwacht ze in een week of 2 à 3 in huis en dan laat ik t je weten.
Een vriend van me heeft een vet mooie Specialized ATB. Met schijfremmen, maar als hij 50 km door de echte blubber heeft gereden zijn z'n remblokken gewoon op!quote:
Ik had nieuwe V-brakes gemonteerd maar na 1 vossenjacht waren de remblokken wegquote:Op vrijdag 26 november 2010 14:02 schreef Tommeke het volgende:
Een vriend van me heeft een vet mooie Specialized ATB. Met schijfremmen, maar als hij 50 km door de echte blubber heeft gereden zijn z'n remblokken gewoon op!
Ja, en wat is roest dan? Precies, oxidatie. Hetzelfde als aluminium heeft. Dus niet ongeveer, nee, precies hetzelfde proces.quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:54 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Aluminium roest niet, dat doet ijzer. Het alu corrodeert echter wel, dat is ong. een vergelijkbaar proces waarbij wit poeder verschijnt. Titanium roest niet, daarmee kan je ongestraft mee door de pekel, lapje erover en het blinkt weer. Maarja dat is een edelmetaal.
Carbon is geen metaal en ongevoelig voor water+zout.
dus eigenlijk is er geen reden (behalve de kouquote:Op vrijdag 26 november 2010 13:54 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Aluminium roest niet, dat doet ijzer. Het alu corrodeert echter wel, dat is ong. een vergelijkbaar proces waarbij wit poeder verschijnt. Titanium roest niet, daarmee kan je ongestraft mee door de pekel, lapje erover en het blinkt weer. Maarja dat is een edelmetaal.
Carbon is geen metaal en ongevoelig voor water+zout.
Gelukkig weet jij het allemaal precies, bedankt voor je wijze lesquote:Op vrijdag 26 november 2010 14:24 schreef kanovinnie het volgende:
Ja, en wat is roest dan? Precies, oxidatie. Hetzelfde als aluminium heeft. Dus niet ongeveer, nee, precies hetzelfde proces.
Klok horen luiden maar weet niet waar de klepel hangt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |