Je hebt het wel over de baas der bazenquote:Op donderdag 25 november 2010 13:54 schreef Freddeh het volgende:
Dat vind ik dan weer een smerige foto.
189 overwinningen.....quote:Op donderdag 25 november 2010 14:24 schreef Freddeh het volgende:
Die lange slungel met fiets? Wat maakt hem een baas?
Alles.quote:Op donderdag 25 november 2010 14:24 schreef Freddeh het volgende:
Die lange slungel met fiets? Wat maakt hem een baas?
Dat was toch Tom Steels?quote:Op donderdag 25 november 2010 15:01 schreef CyclingGirl het volgende:
Geweldig die gast en ook hoe hij toen zijn bidon naar een andere renner gooide.
Daar heb ik echt geen moeite mee, een fiets is en blijft een gebruiksvoorwerp voor mij. Anders kan ik ze net zo goed aan de muur hangen. Het enige waar ik me wel zorgen om maak is de pekel. Als ik s winters op de racefiets rijd spoel ik ze altijd meteen afquote:Op vrijdag 26 november 2010 09:07 schreef FJD het volgende:
Racefiets is voor mij wel beetje over nu temperatuur onder t vriespunt komt. Zou het doodzonde vinden om met deze fiets ergens tegen de grond te smakken omdat t glad is.
Ik ook niet, als ik op mijn smoel ga vind ik mijn schaafwonden erger dan dat de fiets in puin ligt.quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:30 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Daar heb ik echt geen moeite mee, een fiets is en blijft een gebruiksvoorwerp voor mij. Anders kan ik ze net zo goed aan de muur hangen. Het enige waar ik me wel zorgen om maak is de pekel. Als ik s winters op de racefiets rijd spoel ik ze altijd meteen af
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
Daarom train ik met deze omstandigheden liever op m'n crosserquote:Op vrijdag 26 november 2010 10:30 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Daar heb ik echt geen moeite mee, een fiets is en blijft een gebruiksvoorwerp voor mij. Anders kan ik ze net zo goed aan de muur hangen. Het enige waar ik me wel zorgen om maak is de pekel. Als ik s winters op de racefiets rijd spoel ik ze altijd meteen af
Ja ik ook wil eerst eens de kwaliteit zien.quote:Op donderdag 25 november 2010 19:07 schreef FJD het volgende:
Winter spul besteld in China nu afwachten tot t binnenkomt, ben benieuwd
Ook niet verkeerd dat de pond zo slecht staat op t momentMaakt kopen ietsjes leuker
Nu maar eens weg van kantoor en op naar de schaatsbaan
quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:35 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Ja ik ook wil eerst eens de kwaliteit zien, misschien kan je wat fotos posten als het binnen is?
quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:36 schreef CyclingGirl het volgende:
Ik ga morgen met de geleende crossfiets naar buiten.
Als je in een bocht weg glijdt dan is er denk ik weinig wat je nog helpt. Een fiets is er om te gebruiken, daarom zie je mij ook niet elke keer alles netjes schoonmaken maar met deze temperaturen is en niet echt prettig om hard te fietsen en is het risico op wegglijden groter. Ik voel er weinig voor om wat carbon om een paaltje te vouwen, daarvoor is t met even te duurquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:01 schreef Tommeke het volgende:
Zorg er voor dat je 't zadel niet te hoog hebt. Dan kan je makkelijker op en afspringen
Aluminium roest niet, dat doet ijzer. Het alu corrodeert echter wel, dat is ong. een vergelijkbaar proces waarbij wit poeder verschijnt. Titanium roest niet, daarmee kan je ongestraft mee door de pekel, lapje erover en het blinkt weer. Maarja dat is een edelmetaal.quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:14 schreef nodisch18 het volgende:
waarom is pekel eigenlijk zo desastreus? alu/carbon roest toch niet? en veel kettingen en kransjes enzo zijn tegenwoordig toch ook van exotische materialen?
Valt mee. Als de draaiende delen een beetje ok zijn, met de juiste banden eronder, en je kijkt niet op een piepje of kraakje meer of minder dan kan je er best een eindje op wegtrappen. Voor strand heb je niet zo'n fancy mountainbike nodig. Vaste voorvork en v-brakes zijn voldoende. Remmen heb je eigenlijk niet nodig, stoppen met trappen en je staat stil.quote:
Bij het crossen moet je soms wel eens gedwongen van je fiets af omdat er een boomstam in de weg ligt oidquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:17 schreef FJD het volgende:
[..]
Als je in een bocht weg glijdt dan is er denk ik weinig wat je nog helpt. Een fiets is er om te gebruiken, daarom zie je mij ook niet elke keer alles netjes schoonmaken maar met deze temperaturen is en niet echt prettig om hard te fietsen en is het risico op wegglijden groter. Ik voel er weinig voor om wat carbon om een paaltje te vouwen, daarvoor is t met even te duur![]()
@CG; items zijn vandaag shipped, verwacht ze in een week of 2 à 3 in huis en dan laat ik t je weten.
Een vriend van me heeft een vet mooie Specialized ATB. Met schijfremmen, maar als hij 50 km door de echte blubber heeft gereden zijn z'n remblokken gewoon op!quote:
Ik had nieuwe V-brakes gemonteerd maar na 1 vossenjacht waren de remblokken wegquote:Op vrijdag 26 november 2010 14:02 schreef Tommeke het volgende:
Een vriend van me heeft een vet mooie Specialized ATB. Met schijfremmen, maar als hij 50 km door de echte blubber heeft gereden zijn z'n remblokken gewoon op!
Ja, en wat is roest dan? Precies, oxidatie. Hetzelfde als aluminium heeft. Dus niet ongeveer, nee, precies hetzelfde proces.quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:54 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Aluminium roest niet, dat doet ijzer. Het alu corrodeert echter wel, dat is ong. een vergelijkbaar proces waarbij wit poeder verschijnt. Titanium roest niet, daarmee kan je ongestraft mee door de pekel, lapje erover en het blinkt weer. Maarja dat is een edelmetaal.
Carbon is geen metaal en ongevoelig voor water+zout.
dus eigenlijk is er geen reden (behalve de kouquote:Op vrijdag 26 november 2010 13:54 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Aluminium roest niet, dat doet ijzer. Het alu corrodeert echter wel, dat is ong. een vergelijkbaar proces waarbij wit poeder verschijnt. Titanium roest niet, daarmee kan je ongestraft mee door de pekel, lapje erover en het blinkt weer. Maarja dat is een edelmetaal.
Carbon is geen metaal en ongevoelig voor water+zout.
Gelukkig weet jij het allemaal precies, bedankt voor je wijze lesquote:Op vrijdag 26 november 2010 14:24 schreef kanovinnie het volgende:
Ja, en wat is roest dan? Precies, oxidatie. Hetzelfde als aluminium heeft. Dus niet ongeveer, nee, precies hetzelfde proces.
Klok horen luiden maar weet niet waar de klepel hangt?
Als de lak ook van alu zou zijn dan zou je een eind komen met die redenatie maar iets in mij zegt me dat oxidatie niet erg goed is voor de lak.quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:41 schreef nodisch18 het volgende:
trouwens het oxidatie proces van alu is toch niet erg aangezien de 'roest' vast blijft zitten en de onderliggende alu beschermt...?
Ik koop altijd vet goedkope remblokken. Een crosser remt toch niet goed en in de modder gaan ze er vet snel doorheen. Ik haal ze voor 7 euro per paar bij de beunhaas om de hoekquote:Op vrijdag 26 november 2010 14:07 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik had nieuwe V-brakes gemonteerd maar na 1 vossenjacht waren de remblokken wegHoop toch dat de Deore LX die er aankomen iets beter bestand zijn tegen remmen
Belangrijk verschil is dat bij oxidatie van ijzer (roest) een ijzeroxide ontstaat die doorlaatbaar is voor water en lucht, waardoor het proces verder kan gaan dieper in het ijzer. Bij oxidatie van aluminium is dat anders want aluminiumoxidatie is niet doorlaatbaar voor water en waardoor de corrosie alleen oppervlakkig is.quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:24 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja, en wat is roest dan? Precies, oxidatie. Hetzelfde als aluminium heeft. Dus niet ongeveer, nee, precies hetzelfde proces.
Klok horen luiden maar weet niet waar de klepel hangt?
Verslagje van een clubgenoot:quote:Op zaterdag 27 november 2010 14:57 schreef Littlecreep het volgende:
Nog mensen de Rabo Beachchallenge gereden? Vanochtend verrot vroeg opgestaan om mijn vader ernaar toe te rijden. Vader was binnen twee uur weer terug, goeie editie.
Helaas ook al binnen 400 meter een renner die met een gebroken sleutelbeen afgevoerd moest worden.
quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:19 schreef Oksel het volgende:
Oh, als ik m'n remmen inknijp spring ze niet echt snel en soepel terug. Waar ligt dat aan?
Daaraan? En anders is er iets met je veermechanisme. Hij blijft dus ergens vasthangen. Kan je dat niet per onderdeel checken?quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:19 schreef Oksel het volgende:
Nieuwe remblokken op m'n LX remmen gezet.. 2 euro per paar. En zelf gedaan!
Nee, verkeerde prijs gerekend.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:22 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
[..]
Daaraan? En anders is er iets met je veermechanisme. Hij blijft dus ergens vasthangen. Kan je dat niet per onderdeel checken?
Geen ideequote:Op zaterdag 27 november 2010 21:25 schreef Oksel het volgende:
[..]
Nee, verkeerde prijs gerekend.
Per onderdeel.. waar moet ik beginnen? Wat veert er?
Wel naar gekeken, leek me erg leuk maar met een inschrijfgeld van een euro of 30,- voor een rondje over t strand ben ik afgehaaktquote:Op zaterdag 27 november 2010 14:57 schreef Littlecreep het volgende:
Nog mensen de Rabo Beachchallenge gereden? Vanochtend verrot vroeg opgestaan om mijn vader ernaar toe te rijden. Vader was binnen twee uur weer terug, goeie editie.
Helaas ook al binnen 400 meter een renner die met een gebroken sleutelbeen afgevoerd moest worden.
Zit een lang ijzere staafje die naar boven toe ergens achter moet klemmen, zoek maar wat foto's op, die zorgt voor druk. Bij mij was er eentje afgebroken dus nu LX remmetjes besteld.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:25 schreef Oksel het volgende:
Nee, verkeerde prijs gerekend.
Per onderdeel.. waar moet ik beginnen? Wat veert er?
Neem een andere taxateurquote:Op zaterdag 27 november 2010 11:52 schreef Freddeh het volgende:
Gefeliciteerd Captain Fab!
Ik heb ook fijn nieuws. Hypotheektechnisch kunnen we een ton meer hypotheek nemen dan we dachten. Wat dat betreft gaat onze boerderij in Appelscha dus gewoon door.
Alleen moeten we nu afwachten of we alsnog zoveel hypotheek kunnen nemen op dit object, omdat misschien de waardeverhoging niet groot genoeg is na verbouwing. Kut executie waarde gezeik...
Heeft niet met de taxateur te maken, maar het feit dat die boerderij op dit moment geen klap waard is eigenlijkquote:Op zondag 28 november 2010 08:47 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Neem een andere taxateur
En weer terug van een weekje Teutenwald, echter niet om te fietsen, maar vanwege werk...
quote:Op zondag 28 november 2010 08:52 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Heeft niet met de taxateur te maken, maar het feit dat die boerderij op dit moment geen klap waard is eigenlijk
Ik bedoelde eigenlijk een taxateur die je zelf een beetje kunt beinvoeden...quote:Op zondag 28 november 2010 08:52 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Heeft niet met de taxateur te maken, maar het feit dat die boerderij op dit moment geen klap waard is eigenlijk
Da's lastig want in die regio zijn we verder niet bekend. Daarnaast heeft onze financieel adviseur meer kaas gegeten van deze projecten en heeft die wel wat mensen in iedere regio zitten. Daarnaast hebben we met de financieel adviseur afgesproken dat wij hem pas betalen op het moment dat hij iets voor ons vindt, dus die wil ook wel werken voor z'n geld dan.quote:Op zondag 28 november 2010 08:53 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
[..]
Ik bedoelde eigenlijk een taxateur die je zelf een beetje kunt beinvoeden...
ROFL! Denk dat het allemaal wel goed komt hoor. 't Is koud maar de weg is droog. 't Is dat ik mijn zondag voor andere doeleinden besteed, anders had ik me nu warm aangekleed met een retro Rabo jasje en zat ik nu op de fiets. Gisteren niets meer van gekomen met de sneeuw overigens... En gistermiddag zat ik Emma Watson te kijken in die wazige Harry Potter film.quote:Op zondag 28 november 2010 08:55 schreef FJD het volgende:
Nou daar gaan we maar, als ik dit niet overleef dan krijgt Freddeh m'n MTB, krijgt Oksel m'n Koga (heeft ie ook eens wat stijfs tussen z'n benen) en mogen m'n schaatsen naar CG
quote:Op zondag 28 november 2010 08:55 schreef FJD het volgende:
Nou daar gaan we maar, als ik dit niet overleef dan krijgt Freddeh m'n MTB, krijgt Oksel m'n Koga (heeft ie ook eens wat stijfs tussen z'n benen) en mogen m'n schaatsen naar CG
Nee, die heeft daar een shemale ontmoet en blijft daar wonen.quote:Op zondag 28 november 2010 10:44 schreef Oksel het volgende:
Waar hangt SuperHer0 uit trouwens? Is die helemaal niet meer teruggekomen uit Korea?
Brrr koud, ik ga ook zoquote:Op zondag 28 november 2010 21:51 schreef No-P het volgende:
Broer van de overleden Duitse erotisch exploitant Stefan Hentschel?
Actie op 16 seconde. "So, komm weiter."![]()
Morgen maar weer eens fietsen. Lekker door de kou.
Dat komt wel goed maar ik ben bang dat je schaatsen iets te groot zijnquote:Op zondag 28 november 2010 08:55 schreef FJD het volgende:
Jeuh!quote:Hello
Your item has already been shipped
tracking information:
Erg leuk hoorquote:Op maandag 29 november 2010 10:27 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Dank je CyclingGirl! Ik was een zenuwachtig wrak, hij vindt het gewoon 'wel leuk'. Niet zo nerveus dat kind van me. Of vroeg aan het puberenMaar aangezien het een keiharde opleiding is, ben ik blij dat hij een dikke huid heeft
PS
Z''n vriendin is mooier. Waarom denk je dat hij altijd zo tevreden lacht op foto's
Nou idd feest zeg!quote:Op maandag 29 november 2010 13:35 schreef Oksel het volgende:
Haha..M'n vriendin heeft wat meer stijl.
Trouwens..
[..]
Jeuh!![]()
En verwacht vandaag ook pakje met nieuwe schoenen, pedaaltjes, Centaur ketting/cassette en een celeste zadel/stuurlint. Feest!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |