SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Realm: AggramarRealm: Argent Dawnquote:quote:Realm: Auchindounquote:quote:Realm: Azjol-Nerubquote:Realm: Azuremystquote:quote:Realm: Bloodfeatherquote:Realm: Bronzebeardquote:Rolstoelvandaal
Cesjin - (A) - Mage (80)
Thorvay - (A) - Hunter (80)
Mistria - (A) - Rogue (80)
Loksie - (A) - Warlock(80)
Triptonite - (A) - Paladin (80)Realm: Burning Legionquote:Realm: Burning Steppesquote:Realm: Chamber of Aspectsquote:Realm: Darkspearquote:Realm: Darksorrowquote:Realm: Defias Brotherhoodquote:Realm: Emerald Dreamquote:Realm: Grim Batolquote:Realm: Hellfirequote:Realm: Hellscreamquote:Realm: Haomarushquote:quote:quote:GlenSpey
Sial-(H)- Paladin (80)
Sawé-(H)- Rogue (80)
Austal-(H)- Priest (80)
Flamegrill-(H)- Warrior (32)quote:quote:Realm: Kazzakquote:Realm: Khadgarquote:Realm: Kor'gallquote:Realm: Laughing Skullquote:Realm: Lightnings Bladequote:SpookY22
Pipermaru-(H)- Rogue (80)
Korsakof-(H)- Death Knight (80)
Coxinator-(H)- Hunter
Slaggathore-(H)- Druid
Vanillabear-(H)- PaladinRealm: Outlandquote:quote:Realm: Ravenholdtquote:quote:quote:Realm: Skullcrusherquote:Realm: Stormscalequote:Realm: The Maelstromquote:Realm: The Sha'tarquote:quote:Realm: Terenasquote:Realm: Turalyonquote:quote:quote:Wil je zelf ook in de openingspost? Voeg je zelf dan toe:quote:
De openingspost is hier te vinden.
Je moet jezelf dan wel even registreren!
Booty bay zit gewoon steviger in elkaar.quote:Op donderdag 25 november 2010 12:21 schreef Migwi het volgende:
Apart dat Booty Bay nog staat, terwijl Darkshore met kleinere golven vernietigd is.
Blizz moest en zou de Night Elves naar Teldrassil verbannen of wat?
Ik ben onschuldigquote:Op donderdag 25 november 2010 12:20 schreef Metonae het volgende:
Level 32 Undead HunterKrijg al van meerdere kanten het woord 'addict' te horen
Schitterend!
Deathwing heeft Auberdine zelf gemolt noh? Volgens mij zie je dat in de cinematic gebeurenquote:Op donderdag 25 november 2010 12:21 schreef Migwi het volgende:
Apart dat Booty Bay nog staat, terwijl Darkshore met kleinere golven vernietigd is.
Blizz moest en zou de Night Elves naar Teldrassil verbannen of wat?
Tirisfal en Silverpine zijn zo verdomd goed in elkaar gezetquote:Op donderdag 25 november 2010 12:27 schreef Hitomi het volgende:
[..]
Ik ben onschuldig![]()
Net even een undead hunter gemaakt om tirisfal te keuren na de shattering. Vind het tot nu toe wel leuk, ben net Deathknell uit. Vooral de quest met de scarlet corpses stapelen op je hulpje is wel grappig
Ziek veel ja. Toen ik gisteren om 13:30 online ging en "/who troll druid" intypte kwamen er al 49 resultaten uit, terwijl er maar een stuk of 7 undead hunters warenquote:Op donderdag 25 november 2010 12:30 schreef stbabylon het volgende:
Wat ik wel ontzettend grappig vind, is de enorme hoeveelheid Troll-druids op Echo-Islands
Werd zelfs een all-troll guild gevormd gisteravond met 60 van de 70 members Druid(Rock n Troll)
Hij vliegt erover heen als ik het me goed herinner, en dan zie je een tsunami van weetikveel hoe hoog bij Booty Bay en dat blijft dan wel weer staan, ligt alleen wat zeewier overheenquote:Op donderdag 25 november 2010 12:27 schreef Metonae het volgende:
[..]
Deathwing heeft Auberdine zelf gemolt noh? Volgens mij zie je dat in de cinematic gebeuren
7 december bij de riding trainer in Orgrimmar (naast de flight master)quote:Op donderdag 25 november 2010 12:37 schreef jagga het volgende:
nu kan ik de patchnotes niet terug lezen..
Maar waar kun je nu die flightskills halen?voor azeroth
Shatering begin het filmpje bij de barrensquote:Iets anders, ik herinner me alleen maar een zeppelin in de cinematic voor de Horde? Voor de rest alleen alliance gebied? Hm, straks even opnieuw kijken.
Thousand needles zit er ook in, echt een horde-gebiedquote:Op donderdag 25 november 2010 12:46 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
Shatering begin het filmpje bij de barrensje zag ee orc outpost in elkaar vallen. En natuurlijk is bootybay neutral.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik zag gister dat ik meer dan 5000 completed quests heb!![]()
Contested toch?quote:Op donderdag 25 november 2010 12:50 schreef hans1988 het volgende:
[..]
Thousand needles zit er ook in, echt een horde-gebied
Ja weet ik wel, maar hoe vaak zie je daar nou alliance... Op Twisting Nether echt nooit.quote:
quote:Op donderdag 25 november 2010 12:50 schreef Faithfulness het volgende:
[ afbeelding ]
Binnen:whoa, 5066 is echt veel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik zag gister dat ik meer dan 5000 completed quests heb!
[ afbeelding ]![]()
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Dramatisch gesteld Alliance kant op Twisting Netherquote:Op donderdag 25 november 2010 12:55 schreef hans1988 het volgende:
[..]
Ja weet ik wel, maar hoe vaak zie je daar nou alliance... Op Twisting Nether echt nooit.Maar goed daar zie je echt nergens alliance
Op TN is Horde de baas x)quote:Op donderdag 25 november 2010 13:16 schreef Migwi het volgende:
[..]
Dramatisch gesteld Alliance kant op Twisting Nether
Keek daar laatst eens op de AH, nou, wat een verschil met Horde zeg.
Ja. Maar je haalt ze niet in desbetreffende steden, maar gewoon bij de vendors in je racial tent bij het toernooi. Die nieuwe tabards die je bij quartermasters in de steden haalt zijn weer andere tabards.quote:Op donderdag 25 november 2010 13:18 schreef Isabeau het volgende:
Nog even over die Argent Tournament tabards. Aangezien ik dus altijd dacht dat er maar 1 telt voor je 25 tabards, heb ik er ook maar 1 aangeschaft. Maar als ik nu al die andere Argent Tournament tabards in de betreffene steden haal dan tellen ze nu wel allemaal ook mee of niet?
Hehequote:Op donderdag 25 november 2010 13:24 schreef Sapstengel het volgende:
Net een nelf rogue gemaakt voor pilgrim achievement, alleen hoe kom ik in vredesnaam bij die boten in teldrassil? Wat een kak zone zeg.
Okay nvm, er zit dus een portal in darnassus die je er naartoe brengt. Ik ben zo'n alliance noob.
Dank je wel!quote:Op donderdag 25 november 2010 13:30 schreef Migwi het volgende:
[..]
Ja. Maar je haalt ze niet in desbetreffende steden, maar gewoon bij de vendors in je racial tent bij het toernooi. Die nieuwe tabards die je bij quartermasters in de steden haalt zijn weer andere tabards.
lol! Ik ken mensen die gisteren 3 kwartier hebben gespendeerd aan rondvliegen naar de betreffende dungeonsquote:Players are no longer required to discover Wrath of the Lich King dungeons before accessing them via Looking For Dungeon.
quote:Op donderdag 25 november 2010 13:31 schreef Isabeau het volgende:
lol! Ik ken mensen die gisteren 3 kwartier hebben gespendeerd aan rondvliegen naar de betreffende dungeons
quote:
Blij dat ik besloten heb om te gaan questenquote:Op donderdag 25 november 2010 13:31 schreef Isabeau het volgende:
lol! Ik ken mensen die gisteren 3 kwartier hebben gespendeerd aan rondvliegen naar de betreffende dungeons
ik had de Ironforge tabard van het tournament, maar als ik naar de nieuwe vendor in Ironforge ga dan zegt 'ie toch echt dat het dezelfde tabard is die daar verkocht wordt.quote:Op donderdag 25 november 2010 13:30 schreef Migwi het volgende:
[..]
Ja. Maar je haalt ze niet in desbetreffende steden, maar gewoon bij de vendors in je racial tent bij het toernooi. Die nieuwe tabards die je bij quartermasters in de steden haalt zijn weer andere tabards.
Hmz, ik kon toch echt een andere kopen.quote:Op donderdag 25 november 2010 13:45 schreef Tokus het volgende:
[..]
ik had de Ironforge tabard van het tournament, maar als ik naar de nieuwe vendor in Ironforge ga dan zegt 'ie toch echt dat het dezelfde tabard is die daar verkocht wordt.
quote:Op donderdag 25 november 2010 13:54 schreef Isabeau het volgende:
Gisteren maffe situatie nadat ik mijn vorige guild had ingeruild voor mijn guild daarvoor.
Mijn ex-GM whispert me met de vraag waarom ik ben weggegaan. Deze beste man heeft mij in het afgelopen jaar 0 keer geantwoord op whispers van mijn kant, waardoor ik dus alleen met mijn andere officers contact had. Zelfs op het moment dat ik een oogzenuwontsteking had en dus een tijdje niet kon raiden, kreeg ik géén antwoord van mijn GM. Daarna heb ik mijn healingofficer hetzelfde verhaal gewhispert en kreeg als reply: "oh yeah, *naam GM* just told us in officers channel" .... Maar goed, gisteravond:
GM: Why did you quit the guild?
Ik: Because I quit raiding for now.
GM:I will miss you
Ik: Why? It obviously takes a gquit to have you talk to me at all
Daarna een heel gesprek over het negeren, zijn excuses en dat ik een erg goede healer/raider ben, een coole chick en niet te intimideren door alle mannen in het guild. En dat ik altijd terug kon komen en er een plek voor me zou zijnNou ja zeg! En dat na me een jaar lang als lucht te behandelen!
Da's best idioot.quote:Op donderdag 25 november 2010 13:54 schreef Isabeau het volgende:
Gisteren maffe situatie nadat ik mijn vorige guild had ingeruild voor mijn guild daarvoor.
Mijn ex-GM whispert me met de vraag waarom ik ben weggegaan. Deze beste man heeft mij in het afgelopen jaar 0 keer geantwoord op whispers van mijn kant, waardoor ik dus alleen met mijn andere officers contact had. Zelfs op het moment dat ik een oogzenuwontsteking had en dus een tijdje niet kon raiden, kreeg ik géén antwoord van mijn GM. Daarna heb ik mijn healingofficer hetzelfde verhaal gewhispert en kreeg als reply: "oh yeah, *naam GM* just told us in officers channel" .... Maar goed, gisteravond:
Daarna een heel gesprek over het negeren, zijn excuses en dat ik een erg goede healer/raider ben, een coole chick en niet te intimideren door alle mannen in het guild. En dat ik altijd terug kon komen en er een plek voor me zou zijnNou ja zeg! En dat na me een jaar lang als lucht te behandelen!
Onze GL zit alleen te schelden en te vloeken. Vindt hij het raar dat halve guild leaved.. Ik heb echt vaak het gevoel dat sommige mensen hun frustratie/emotie kwijt moeten in de game.quote:Nou ja zeg! En dat na me een jaar lang als lucht te behandelen!
Ja hallo! Wat denk jij wel niet? Ik als GM weet hoe het is, hoor.quote:Op donderdag 25 november 2010 13:54 schreef Isabeau het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en nog steeds zeuren mensen om portalsquote:Op donderdag 25 november 2010 14:14 schreef Migwi het volgende:
Eigenlijk zou de wereld een stuk groter moeten worden nu, met al die flightpaths en 310% flying speed.
Je kan nog geen scheet laten of je staat al aan de andere kant van de wereld. Best jammer.
Nouw... van BB naar EP vliegen kost je nog steeds een flinke tijdquote:Op donderdag 25 november 2010 14:14 schreef Migwi het volgende:
Eigenlijk zou de wereld een stuk groter moeten worden nu, met al die flightpaths en 310% flying speed.
Je kan nog geen scheet laten of je staat al aan de andere kant van de wereld. Best jammer.
Nou! Dat bedacht ik me dus ook gisteren; misschien vond hij mij juist wel eng omdat ik een vrouw was. (nou ja, benquote:Op donderdag 25 november 2010 14:04 schreef Hitomi het volgende:
Da's best idioot.Iemand die niet zo heel erg goed tegen meisjes durft te praten ofzo?
Ja, omdat die pokke wyverns/bats/gryphons/hippogryphs totaal niet logisch vliegen, moet jij eens timen hoe lang het duurt als je straks zelf vliegt.quote:Op donderdag 25 november 2010 14:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nouw... van BB naar EP vliegen kost je nog steeds een flinke tijd
Misschien lurkt ie op Fok! en zag ie je foto met degen?quote:Op donderdag 25 november 2010 14:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou! Dat bedacht ik me dus ook gisteren; misschien vond hij mij juist wel eng omdat ik een vrouw was. (nou ja, ben)
Of je speelt gewoon in windowed modequote:Op donderdag 25 november 2010 14:21 schreef Migwi het volgende:
en alt+tab, lees even een nieuwsbericht op de frontpage ofzo en je bent er. (okay, niet zo snel maar echt wel heel snel)
Ik speel in windowed-mode, maar dan moet ik nog steeds alt+tabben om iets anders te doen..quote:Op donderdag 25 november 2010 14:25 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Of je speelt gewoon in windowed mode
fobo-uitlokpostquote:Op donderdag 25 november 2010 14:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou! Dat bedacht ik me dus ook gisteren; misschien vond hij mij juist wel eng omdat ik een vrouw was. (nou ja, ben)
Ik zei 'vrouw', niet 'bloedmooie vrouw' of 'fotomodel'quote:
Dus? Het blijft een WoW topicquote:Op donderdag 25 november 2010 14:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zei 'vrouw', niet 'bloedmooie vrouw' of 'fotomodel'
Ik denk dat het daar eerder nog erger is.quote:Op donderdag 25 november 2010 14:38 schreef Mystikvm het volgende:
Misschien toch eerst eens met een Tauren Paladin beginnen, daar zullen er heel wat minder van zijn.
op FOK!quote:Op donderdag 25 november 2010 14:33 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Dus? Het blijft een WoW topic
Noem je hem alleen geen Holycow, Hólycow, Hòlycow, Hólyców, Hölyców etc etc?quote:Op donderdag 25 november 2010 14:38 schreef Mystikvm het volgende:
Ik heb nu ook een Troll druid gemaakt en voel me echt een kuddedier nu. Maar goed, ik zal doorzetten. Misschien toch eerst eens met een Tauren Paladin beginnen, daar zullen er heel wat minder van zijn.
Nee, ik kies over het algemeen uitstekende namen (al zeg ik het zelf). Niet van dat 13-jarigenmateriaal.quote:Op donderdag 25 november 2010 14:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Noem je hem alleen geen Holycow, Hólycow, Hòlycow, Hólyców, Hölyców etc etc?
Nou ja, Holycow is misschien niet zo'n ramp, maar die 20 varianten er op met divers gebruik van streepjes etc is zo....blehquote:Op donderdag 25 november 2010 15:01 schreef Mystikvm het volgende:
Nee, ik kies over het algemeen uitstekende namen (al zeg ik het zelf). Niet van dat 13-jarigenmateriaal.
Achievement #1187quote:Op donderdag 25 november 2010 15:29 schreef Isabeau het volgende:
!!
Ik heb duidelijk niets te doen op mijn werk, maar ik kijk net door mijn achievements en zie dat ik The Key Master niet zou hebben, hell, ik heb volgens wow armory 0 van die keys en ik heb/had ze toch echt allemaalMeer mensen die dit hebben?
Nou ja zeg! Heb ik daarvoor al die sleutels verzameldquote:Op donderdag 25 november 2010 15:32 schreef Faithfulness het volgende:
Achievement #1187
This achievement doesn't exist.
Denk dat dit het probleem isGone!
"Retbull gives you KINGS!"quote:Op donderdag 25 november 2010 15:01 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nee, ik kies over het algemeen uitstekende namen (al zeg ik het zelf). Niet van dat 13-jarigenmateriaal.
Ik zie ook dat een heleboel sleutels gewoonweg uit m'n bag zijn verdwenen!quote:Op donderdag 25 november 2010 15:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou ja zeg! Heb ik daarvoor al die sleutels verzameld
Sommige veranderingen zijn toch ook wel overbodig hoorquote:Op donderdag 25 november 2010 15:38 schreef Faithfulness het volgende:
Ik zie ook dat een heleboel sleutels gewoonweg uit m'n bag zijn verdwenen!
Die zul je dan wel niet meer nodig hebben hequote:Op donderdag 25 november 2010 15:38 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Ik zie ook dat een heleboel sleutels gewoonweg uit m'n bag zijn verdwenen!
Ja, maar anders moeten de newbies nu weer die sleutel voor Scholo maken. Of die sleutel voor dat zwevende ding in Outland. En dat kost echt wel heul veul tijd enzo!quote:Op donderdag 25 november 2010 15:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Sommige veranderingen zijn toch ook wel overbodig hoor
Is het doel van wow nu geworden dat je zsm lvl 85 bent?quote:Op donderdag 25 november 2010 15:39 schreef stbabylon het volgende:
Ja, maar anders moeten de newbies nu weer die sleutel voor Scholo maken. Of die sleutel voor dat zwevende ding in Outland. En dat kost echt wel heul veul tijd enzo!
Klopt! Dat is het exact. En dan kun je ook meteen de hoogste raid joinenquote:Op donderdag 25 november 2010 15:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Is het doel van wow nu geworden dat je zsm lvl 85 bent?
Je mist nog een Andrelon :pquote:Op donderdag 25 november 2010 15:32 schreef stbabylon het volgende:
Mijn Gobliin mage (die ik gisteren als Troll mage heb aangemaakt en ga omzetten over twee weken) heet Bxoylon. Variatie op Babylon zoals altijd, maar toch best Gobliin klinkend dacht ik zo.
(over variatie: Babylon de hunter, Dakylon de death knight, Nolybab de paladin, Padrelon, Orcylon, Gathelon, Twinkylon, Babsylon... zit toch nog best een thema in)
quote:
Ehr... gobliinmount pre-cata??quote:Op donderdag 25 november 2010 15:46 schreef Blistering het volgende:
[ afbeelding ]
Abuse yo!
Mounts numero 124 & 125
Gister kon je het in BRD bij die The Seven boss farmen door er 6 te killen en bij de 7de in de hoek te staan totdat 'ie despawned. Maar da's gehotfixed. Nu via PoS laatste boss, tank blijft 'm kiten terwijl de dps 2 uur lang alle adds in de tunnel ganked.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:51 schreef stbabylon het volgende:
Hmm, dus heel snel exalted geraakt. Hoe heb je dat gedaan?
Ah right. Dus exploiten of gewoon erg lang grindenquote:Op donderdag 25 november 2010 15:54 schreef Blistering het volgende:
[..]
Gister kon je het in BRD bij die The Seven boss farmen door er 6 te killen en bij de 7de in de hoek te staan totdat 'ie despawned. Maar da's gehotfixed. Nu via PoS laatste boss, tank blijft 'm kiten terwijl de dps 2 uur lang alle adds in de tunnel ganked.
2 uur die klote boss kiten is geen feestje thoMaar wou het ff klaar hebben
Naja, tis hetzelfde eigenlijk. Het is ook maar net hoe je het ziet, ik zie het als clever use of game mechanics. Anderen als exploitenquote:Op donderdag 25 november 2010 15:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ah right. Dus exploiten of gewoon erg lang grinden
Cleverer dan dat Blizz het bedoelt en iets wat ze zullen fixen = exploitenquote:Op donderdag 25 november 2010 15:57 schreef Blistering het volgende:
[..]
Naja, tis hetzelfde eigenlijk. Het is ook maar net hoe je het ziet, ik zie het als clever use of game mechanics. Anderen als exploiten.
*aait*quote:Op donderdag 25 november 2010 16:01 schreef Aphrodyte het volgende:
Ik mis WoW
Nu helemaal, nu mn pc gerepareerd wordt en ik niks kan doen terwijl jullie met deze leuke dingen bezig zijn
Ik ben m'n badkamer aan het schilderen.quote:Op donderdag 25 november 2010 16:01 schreef Aphrodyte het volgende:
Ik mis WoW
Nu helemaal, nu mn pc gerepareerd wordt en ik niks kan doen terwijl jullie met deze leuke dingen bezig zijn
Ik ben aan het werkquote:Op donderdag 25 november 2010 16:14 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Ik ben m'n badkamer aan het schilderen.
Het is maar een spelletje, je neemt het wel erg serieus. Zeg je toch, Ja best healer EU gaat nu weg!quote:Op donderdag 25 november 2010 13:54 schreef Isabeau het volgende:
Ik speel mn hunter. Net op weg naar WPL.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
Ja, maar ik moet al 4 weken zonder wow omdat mn desktop kapot isquote:Op donderdag 25 november 2010 16:14 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Ik ben m'n badkamer aan het schilderen.
Ik ben volledig afgekeurd.quote:
De laptop van onze zoon is ook antiek, maar met alles op low kan 'ie 't wel spelen. Behalve rondlopen in dalaran, dat is echt ondoenlijk.quote:Op donderdag 25 november 2010 16:17 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Ja, maar ik moet al 4 weken zonder wow omdat mn desktop kapot isdeze laptop is antiek.
Het is me nu gelukt met mijn lvl 72 warrior. Althans, Darnassusquote:Op donderdag 25 november 2010 11:48 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Succes met in Darnassus/Exodar komen dan
Ik heb ook (nog?) niksquote:Op donderdag 25 november 2010 16:07 schreef Metonae het volgende:
Zouden we trouwens geen FoS krijgen voor het afmaken van de AQ chain? Ik zie em niet staan in mn lijstje
Gaat erom dat we allebei niet kunnen wowenquote:Op donderdag 25 november 2010 16:19 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Ik ben volledig afgekeurd.
Dat zal tegenwoordig wel lukken denk ik hoorquote:Op donderdag 25 november 2010 16:19 schreef Faithfulness het volgende:
De laptop van onze zoon is ook antiek, maar met alles op low kan 'ie 't wel spelen. Behalve rondlopen in dalaran, dat is echt ondoenlijk.
Ik zou liever werkenquote:Op donderdag 25 november 2010 16:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gaat erom dat we allebei niet kunnen wowen
Hij heeft al tij-den niet ingelogged, hij vindt zijn voetbaltraining belangrijker.quote:Op donderdag 25 november 2010 16:24 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat zal tegenwoordig wel lukken denk ik hoor
Orgrimmar lagde bij mij gisteravond enormquote:Op donderdag 25 november 2010 16:24 schreef Etcetera het volgende:
Dat zal tegenwoordig wel lukken denk ik hoor
En dat blijkt onmogelijk. De guards staan zo gepositioneerd dat ik het onmogelijk kan overleven om op tijd de boot te bereiken. Ga nu proberen om nog maar een stuk zee over te steken met een water walking potion... hoop dat als ik het niet haal ik respawn op Azuremyst Isle anders zie ik mn achi alsnog naar de klote gaan...quote:Op donderdag 25 november 2010 16:20 schreef GlenSpey het volgende:
Nu ga ik op dezelfde wijze weer terug naar Rutheran om daar de boot richting Exodar te nementis een beetje omslachtig allemaal maar dankzij dat gekut van Blizz helaas de enige manier om mijn Pilgrim titel nog te halen.
Nicequote:Op donderdag 25 november 2010 16:25 schreef Faithfulness het volgende:
Hij heeft al tij-den niet ingelogged, hij vindt zijn voetbaltraining belangrijker.![]()
Dus ik ga 't hem niet vertellen
Dat is echt bagger van Blizzardquote:Op donderdag 25 november 2010 16:31 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
En dat blijkt onmogelijk. De guards staan zo gepositioneerd dat ik het onmogelijk kan overleven om op tijd de boot te bereiken. Ga nu proberen om nog maar een stuk zee over te steken met een water walking potion... hoop dat als ik het niet haal ik respawn op Azuremyst Isle anders zie ik mn achi alsnog naar de klote gaan...
Er is lekker over na gedachtquote:Op donderdag 25 november 2010 16:31 schreef GlenSpey het volgende:
En dat blijkt onmogelijk. De guards staan zo gepositioneerd dat ik het onmogelijk kan overleven om op tijd de boot te bereiken. Ga nu proberen om nog maar een stuk zee over te steken met een water walking potion... hoop dat als ik het niet haal ik respawn op Azuremyst Isle anders zie ik mn achi alsnog naar de klote gaan...
Ja maar deze is óók nog van mn vader's werk, en die willen niet dat ik wow installeerquote:Op donderdag 25 november 2010 16:19 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Ik ben volledig afgekeurd.
[..]
De laptop van onze zoon is ook antiek, maar met alles op low kan 'ie 't wel spelen. Behalve rondlopen in dalaran, dat is echt ondoenlijk.
Helaas... het is niet te doen.quote:Op donderdag 25 november 2010 16:32 schreef Etcetera het volgende:
Dat is echt bagger van BlizzardHoop dat je het haalt
Ik zou er een ticket over openen, serieus.quote:Op donderdag 25 november 2010 16:39 schreef GlenSpey het volgende:
Helaas... het is niet te doen.
Azuremyst enzo liggen in een subserver. Je kan die richting op lopen maar je kan er nooit komen, bovendien haalt fatigue me toch te snel in.
Tenzij er nog een manier is om toch levend en wel op die boot richting de Exodar te komen kan ik deze achievement niet meer halen.
Waarschijnlijkquote:Op donderdag 25 november 2010 16:25 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Ik zou liever werken![]()
Maar misschien zou ik daar weer anders over denken als ik echt zou werken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
Geven die idioten toch geen antwoord op. Of je krijgt zon antwoord a la 'were terribly sorry but were trying to solve this problem asap it should be possible again in a few days...' waarbij a few days dan te lang is want dan is het Pilgrim event voorbij.quote:Op donderdag 25 november 2010 16:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zou er een ticket over openen, serieus.
Gisteren ook een tijdje geprobeerd, tevergeefs.quote:Op donderdag 25 november 2010 16:34 schreef Rem-koe het volgende:
Ik ben al een uur bezig om in Darkshore te komen en toen heb ik het aan iemand gevraagd, die wees me naar een boot in Teldrassil. En nu vaart die boot gewoon niet weg ofzo....
Gelukkig telt Pelgrim niet voor What a long, strange journey it's beenquote:Op donderdag 25 november 2010 16:48 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Geven die idioten toch geen antwoord op. Of je krijgt zon antwoord a la 'were terribly sorry but were trying to solve this problem asap it should be possible again in a few days...' waarbij a few days dan te lang is want dan is het Pilgrim event voorbij.
Heb er ook al een uitgebreide thread over gemaakt op het wow forum, wordt ook mooi omheen gepost door blue.
Ik heb ooit een ticket over een evenbug geopend op vrijdag. Zondag op maandagnacht event over: maandag een GMquote:Op donderdag 25 november 2010 16:48 schreef GlenSpey het volgende:
Geven die idioten toch geen antwoord op. Of je krijgt zon antwoord a la 'were terribly sorry but were trying to solve this problem asap it should be possible again in a few days...' waarbij a few days dan te lang is want dan is het Pilgrim event voorbij.
Heb er ook al een uitgebreide thread over gemaakt op het wow forum, wordt ook mooi omheen gepost door blue.
Doen ze express, ze weten er geen oplossing voor en dus laten ze het liggen voor tot na het event. Dan kan er toch niks meer aan gedaan worden en hebben ze een mooie smoes.quote:Op donderdag 25 november 2010 16:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb ooit een ticket over een evenbug geopend op vrijdag. Zondag op maandagnacht event over: maandag een GM
Waarom zou er van een Horde settlement een boot naar Teldrassil varen? Of lees ik je post nu verkeerd?quote:Op donderdag 25 november 2010 16:50 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Gisteren ook een tijdje geprobeerd, tevergeefs.
In die nieuwe Horde settlement in Ashenvale is een haven met een dock dat er heel erg uit ziet alsof er een boot vertrekt naar de overkant, maar nienteMisschien komt dat nog?
Oh ik ging er vanuit dat het aan mij lagquote:Op donderdag 25 november 2010 16:50 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Gisteren ook een tijdje geprobeerd, tevergeefs.
In die nieuwe Horde settlement in Ashenvale is een haven met een dock dat er heel erg uit ziet alsof er een boot vertrekt naar de overkant, maar nienteMisschien komt dat nog?
Kloptquote:Op donderdag 25 november 2010 16:50 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Gelukkig telt Pelgrim niet voor What a long, strange journey it's been
Yup, maar dat is het probleem niet.quote:Op donderdag 25 november 2010 17:34 schreef Asschen_sukar het volgende:
Volgens mij gaat er vanaf stormwind een boot naar teldrassil.
Nee je leest het goed, maarja waarom dan een overduidelijk dock maken (heel eind het water in, echt zo'n aanmeerdockquote:Op donderdag 25 november 2010 17:11 schreef Migwi het volgende:
[..]
Waarom zou er van een Horde settlement een boot naar Teldrassil varen? Of lees ik je post nu verkeerd?
Ja ik kwam er achter toen ik me in /g beklaagde over het feit dat ik maar niet in Teldrassil geraakte en een guildie me erop weesquote:Op donderdag 25 november 2010 17:20 schreef Etcetera het volgende:
[..]
KloptKwam ik achter nadat ik die kutkalkoenen had afgemaakt voor m'n laatste achievement
Wowwiki welquote:Op donderdag 25 november 2010 18:01 schreef Ferdii het volgende:
iemand hier die een lijstje heeft met de nieuwe lvl req voor elke zone in azeroth ?
Voor de Pelgrim's Bounty achievement moet je rogues afschieten met een turkey shooter waardoor ze in een kalkoen veranderenquote:
Nee, dat geloof ik niet. Helaas.quote:Op donderdag 25 november 2010 18:32 schreef ufopiloot het volgende:
Zitten andere titels er nog ook in dan? Zoals Conqueror of Ulduar bijvoorbeeld?
al lopen kijken, maar daar staat nog een oude lijst op.quote:
Laat maar, er is een 2de lijst die wel klopt :pquote:Op donderdag 25 november 2010 18:37 schreef Ferdii het volgende:
[..]
al lopen kijken, maar daar staat nog een oude lijst op.
WPL is daar nog steeds 55-60 gebied etc
Herald kan ook niet, is niet voor niets een FoS nu.quote:Op donderdag 25 november 2010 18:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, dat geloof ik niet. Helaas.
Pm me even je mail adres.quote:Op donderdag 25 november 2010 18:43 schreef Flows het volgende:
In het vorige topic zei iemand dat ik zygors guide kon downloaden maar waar download ik die? Ik ga hier geen 60 $ voor spenderen:P
FoS wilt toch niet zeggen dat het niet te halen is? Mounts, insane etc. zijn ook allemaal een FoS.quote:Op donderdag 25 november 2010 19:14 schreef Blistering het volgende:
[..]
Herald kan ook niet, is niet voor niets een FoS nu.
waardoor kwam die NPC dan?quote:Op donderdag 25 november 2010 20:16 schreef Karina het volgende:
Nieuwe feature ontdekt, "geheime quests". Ik ben een undead warrior aan het levelen en opeens verschijnt er een NPC en een tekst "quest discovered". En de opvolging van die quest is het verslaan van Worgen in Brill!
Moet jullie gelijk geven inderdaad. HotT is nog altijd beschikbaar. Lees het net op WoWhead, zolang je maar level 80 bent en aan de gear criteria doet..quote:Op donderdag 25 november 2010 19:15 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
FoS wilt toch niet zeggen dat het niet te halen is? Mounts, insane etc. zijn ook allemaal een FoS.
Houd er rekening mee, dat veel mensen enchantte heirloom hebben, waardoor hun DPS hoger is. Ik weet niet meer hoe het zit met bookin op dat level, dus daar kan ik je niet mee helpen.quote:Op donderdag 25 november 2010 20:03 schreef Kloon2009 het volgende:
Jongens, effe een noob vraag. Ik ben sinds twee weken nieuw in wow en ben begonnen als Tauren Druid en ontwikkeld in balance. Achteraf niet zo'n handige keuze omdat het geloof ik nogal een ingewikkelde class is. Maargoed, ben nou eenmaal level 40 dus beter vind ik uit hoe het werkt.
Wat me voornamelijk opvalt is dat ik qua DPS nogal achterblijf, ik heb meestal ongeveer de helft van de nummer 1. Mijn spell rotation heb ik al redelijk onder de knie zodat ik goed gebruik maak van de eclipse, ook heb ik al wat zitten investeren op spirit, intellect en spell power.
Hebben jullie nog goeie tips om mijn DPS omhoog te krijgen? Of blijf je gewoon altijd achter met deze class?
Als je het gaat vergelijken met de gespecialiseerde classes zul je als Druid inderdaad altijd iets achter blijven. Niet dat bijvoorbeeld een Druid in cat form niet goed kan DPS'en, hij kan het alleen niet zo goed als een Rogue. Maar dat compenseer je dan weer met je veelzijdigheid.quote:Op donderdag 25 november 2010 20:03 schreef Kloon2009 het volgende:
Hebben jullie nog goeie tips om mijn DPS omhoog te krijgen? Of blijf je gewoon altijd achter met deze class?
Feat of Strength.quote:Op donderdag 25 november 2010 21:36 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Wat betekend de afkorting FoS die jullie gebruiken? Want ik ken alleen de instance alleen als ik die gebruik op de plek waar jullie FoS hebben staan lijkt het niet echt kloppend.
Ik mis nog een rivier, kun je die voor me bij elkaar huilenquote:Op donderdag 25 november 2010 22:50 schreef Santello het volgende:
Jullie kunnen in ieder geval Goblin mount meepakken, alliance krijgt geen moer
quote:Op donderdag 25 november 2010 23:26 schreef Asschen_sukar het volgende:
Ik hoop echt dat je dat sarcastisch bedoeld
http://elitistjerks.com/f73/quote:Op donderdag 25 november 2010 20:03 schreef Kloon2009 het volgende:
Jongens, effe een noob vraag. Ik ben sinds twee weken nieuw in wow en ben begonnen als Tauren Druid en ontwikkeld in balance. Achteraf niet zo'n handige keuze omdat het geloof ik nogal een ingewikkelde class is. Maargoed, ben nou eenmaal level 40 dus beter vind ik uit hoe het werkt.
Wat me voornamelijk opvalt is dat ik qua DPS nogal achterblijf, ik heb meestal ongeveer de helft van de nummer 1. Mijn spell rotation heb ik al redelijk onder de knie zodat ik goed gebruik maak van de eclipse, ook heb ik al wat zitten investeren op spirit, intellect en spell power.
Wel een beetje een provocatief logo.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:52 schreef Migwi het volgende:
[..]
http://elitistjerks.com/f73/
There you go.
Crème de la crème van de number crunchers (aka math geeks)
Thanks ik moet inderdaad nog wat tijden veranderen, invites zijn om 19.45 en raids om 20.00 echt beginnenquote:
* Migwi zet zakje met geld neer.quote:Op vrijdag 26 november 2010 00:04 schreef joyvke het volgende:
[..]
Thanks ik moet inderdaad nog wat tijden veranderen, invites zijn om 19.45 en raids om 20.00 echt beginnen. Even veranderen!
Ga dan in de dwarven district staan? En zal wel veranderen als iedereen kan vliegen en op daken, muren en dergelijke staat.quote:Op donderdag 25 november 2010 22:50 schreef ufopiloot het volgende:
Stormwind is echt veel te kleinHeel het plein staat PROPvol met mensen, slaat echt nergens op
Kun je nagaan in Cataclysm als iedereen dan op z'n draak zit..
Ik krijg meer een Joodse vibe van ze, een beetje zoals die moeder in South Park.quote:Op vrijdag 26 november 2010 07:39 schreef Rikketik het volgende:
Net voor het eerst sinds de Shattering in Orgrimmar geweest. Te-ring, wat een stad hey!De AH was ook echt het enige dat ik zonder aanwijzingen kon vinden.
Ik liep ook naar zo'n guard toe (probeerde ondertussen de raid op Gamon te volgen) en vroeg waar ik de zeppelin toren kon vinden. Vroeg-ie welke ik bedoelde: die in het oosten of in het westen. Ik dacht: zijn er tegenwoordig twee dan?
Heb ook kennis gemaakt met de nieuwe Goblin models en stemmetjes, en daarvan weet ik nog niet zo goed wat ik ervan moet denken. Die oude ga ik in elk geval wel missen, vooral de heren zijn lelijk geworden en klinken lang niet zo leuk meer. Ze doen me nogal aan ongewassen maffiosi denken eigenlijk.De dames zijn dan wel weer tof. "You're doing it wròòòng!"
De moeder van Cartman praat niet Jidisch, die praat Jerseyquote:Op vrijdag 26 november 2010 08:42 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Ik krijg meer een Joodse vibe van ze, een beetje zoals die moeder in South Park.
Dat zijn toch gewoon die rep titels?quote:Op vrijdag 26 november 2010 08:52 schreef Fipotje het volgende:
weet iemand of je ... of the undercity title nog steeds kan halen?
Mja, en ook iets met dat Argent Tournament dacht ik :pquote:Op vrijdag 26 november 2010 08:52 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Dat zijn toch gewoon die rep titels?
Volgens mij kun je die nog gewoon blijven doen denk ik?quote:Op vrijdag 26 november 2010 08:54 schreef Fipotje het volgende:
[..]
Mja, en ook iets met dat Argent Tournament dacht ik :p
Ja, je moet exalted zijn met de stad, en dan met Argent Tournament kampioen worden van die stad. Dan krijg je de titelquote:Op vrijdag 26 november 2010 08:54 schreef Fipotje het volgende:
[..]
Mja, en ook iets met dat Argent Tournament dacht ik :p
Het waren er altijd al tweequote:Op vrijdag 26 november 2010 07:39 schreef Rikketik het volgende:
Net voor het eerst sinds de Shattering in Orgrimmar geweest. Te-ring, wat een stad hey!De AH was ook echt het enige dat ik zonder aanwijzingen kon vinden.
Ik liep ook naar zo'n guard toe (probeerde ondertussen de raid op Gamon te volgen) en vroeg waar ik de zeppelin toren kon vinden. Vroeg-ie welke ik bedoelde: die in het oosten of in het westen. Ik dacht: zijn er tegenwoordig twee dan?
Cool, is dat heel lastig? hahaquote:Op vrijdag 26 november 2010 09:19 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja, je moet exalted zijn met de stad, en dan met Argent Tournament kampioen worden van die stad. Dan krijg je de titel
Lastig nee, maar wel saai aangezien sommige dailies erg eentonig zijnquote:
Het is een stuk makkelijker om exalted te raken met een stad met de nieuwe tabardsquote:
quote:Op vrijdag 26 november 2010 09:23 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Lastig nee, maar wel saai aangezien sommige dailies erg eentonig zijn
Heb nog steeds nachtmerries van dat "dueleren" op een mount.
Merci, heb nu toch niks te doen tot cataclysm dan is dat een mooie bezigheid haha.quote:Op vrijdag 26 november 2010 09:29 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Het is een stuk makkelijker om exalted te raken met een stad met de nieuwe tabards
Maar het is verder best makkelijk. Als je het elke dag braaf doet heb je de gewenste titel in 4 dagen.
Owww gesjellugquote:Op vrijdag 26 november 2010 00:27 schreef Junglebeast het volgende:
[..]
Ga dan in de dwarven district staan? En zal wel veranderen als iedereen kan vliegen en op daken, muren en dergelijke staat.
Nieuwe char gemaakt op Azuremyst. Troll Druid. Al Mera gewhispered maar was afk
Idd, en toch een hoop leuke titels als beloning en de mogelijkheid van alle factions mounts te scoren enzoquote:Op vrijdag 26 november 2010 09:31 schreef Fipotje het volgende:
[..]
[..]
Merci, heb nu toch niks te doen tot cataclysm dan is dat een mooie bezigheid haha.
Kun je niet nog gewoon het undead gedeelte van Stratholme grinden voor die rep? Moet 'm namelijk ook nog op exalted krijgenquote:Op vrijdag 26 november 2010 09:28 schreef MeraViglioSa het volgende:
Oh! Ik ging gisteren nog even repgrinden voor Argent Dawn. Moest nog maar 4K voor exalted dus ik dacht, ff Scholomance lopen (had daar net de questchain voor gedaan om sleutel te krijgen - dag erna: quests en sleutel weg) dus ik doe die instance ff 2x en wil mijn Scourge stones inleveren in The Bulwark: geen Argent Dawn.
Ik naar Light's Hope Chapel, is daar alle Argent Dawn Argent Crusade geworden![]()
Alles verbouwd trouwens, ziet er wel beter uit, The Bulwark heeft nu een inn.![]()
Afijn, ik zoeken op Wowhead naar Argent Dawn, blijkt het een soort van gewipe-te faction te zijn geworden. Het zijn allemaal spookjes nuen je kunt eigenlijk alleen nog door middel van quests rep halen met die lui.
Nieuwe questhub gedaan (leuk!) op de grens van Western en Eastern Plaguelands, daar staat een Worgen vrouwtje, Fiona, met een grote wagen met troep. Die start een questchain die uiteindelijk eindigt bij LHC, waar je daily's krijgt voor Argent Dawn (2).
Ik heb erg moeten lachen om de stem van die Worgen trouwens![]()
Ze hebben een quasi Brits accent!Wat zullen die Britten lachen haha
"Wha- No Tip?!" en "Cheerio!" Als je het gesprek afsluit, dat soort dingen
Of met de nieuwe content weer een alt levellen natuurlijkquote:Op vrijdag 26 november 2010 09:37 schreef lifeblind het volgende:
Tot aan cataclysm ook niet echt iets te doen, behalve rep grinden, JC dailies en alch+herb op mn priest levellen. Even een rustmomentje dus, want raiden zit er toch niet echt meer in
Ja dat was ik vergeten te zeggen: Scholomance en Stratholme geven GEEN rep meer als je ze leegtrekt (ik kreeg overigens wel rep voor Silvermoon omdat ik hun tabard aan hadquote:Op vrijdag 26 november 2010 09:35 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Kun je niet nog gewoon het undead gedeelte van Stratholme grinden voor die rep? Moet 'm namelijk ook nog op exalted krijgen
Leuk he de quote knopquote:
Verdommequote:Op vrijdag 26 november 2010 09:41 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja dat was ik vergeten te zeggen: Scholomance en Stratholme geven GEEN rep meer als je ze leegtrekt (ik kreeg overigens wel rep voor Silvermoon omdat ik hun tabard aan had). Alleen dus als je er quests gaat doen in opdracht van de oppergeest van Argent Down (die staat achter de Chapel op de begraafplaats). En die dailies krijg je pas als je revered bent.
Het gekke is dus dat de Scourge Stones nog steeds droppen, maar volgens mij kun je ze nergens meer inleveren (misschien wel bij Argent Crusade, heb ik niet naar gekeken want die had ik al op exalted).
Ja, maar je krijgt wel minder per mob. 3 voor een normale, en 60 voor een boss geloof ik.quote:Op vrijdag 26 november 2010 09:55 schreef lifeblind het volgende:
[..]
VerdommeHad ik nu maar de afgelopen weken maar vaker strat gelopen, ik ben er bijna
![]()
Maar de tabards werken daarin ook dan? Da's wel mooi, want mijn rep per uur is veel hoger vergeleken met HC's doen
Inderdaad, als retri paladin is 't 1 keer knipperen en het is dood (haha, dat was 't alquote:Op vrijdag 26 november 2010 10:09 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja, maar je krijgt wel minder per mob. 3 voor een normale, en 60 voor een boss geloof ik.
Maarja staat idd tegenover dat je een hele kamer zo bij elkaar kunt trekken en one-shotten als 80'er
Tabards werken in elke pre-tbc dungeon. Ben zelf nog op zoek naar wat qua tijd en makkelijkheid en bazen aantal het meest oplevert.quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:09 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja, maar je krijgt wel minder per mob. 3 voor een normale, en 60 voor een boss geloof ik.
Maarja staat idd tegenover dat je een hele kamer zo bij elkaar kunt trekken en one-shotten als 80'er
hmm wat een onzin haha, chatten zou ik gelovenquote:Op vrijdag 26 november 2010 10:54 schreef MeraViglioSa het volgende:
Meh, dodelijk saai op het werk, ik wil wow-en, verdorie!
Oh, trouwens, leuk 'feitje'. Vriendjevertelde gisteren dat hij op het nieuws hoorde dat uit onderzoek blijkt dat alléén laag opgeleiden veel achter de pc zitten om te gamen.
______!!!!!!!!!!!
Cooking krijg je nu al awards voor waarmee je cata recepten kan kopen, dus daar kun je al mee beginnen, zoals ik eerder al zei is de fishing quest inderdaad nutteloos.quote:Op vrijdag 26 november 2010 09:50 schreef Isabeau het volgende:
Nog even over die cooking en fishing quests die iedereen kan doen, misschien komen er in Cata in de nieuwe content wel dergelijke dailies voor lvl 85. Dit levert idd niet echt iets op
Zijn dat gewoon de cookingrewards die je steeds al kreeg met de dailies? Ik heb daar nog een stuk of 250 van, omdat ik niets meer te kopen had (die chefsmuts hoef ik niet).quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:07 schreef Twiitch het volgende:
Omdat op mijn werk het hele netwerk eruitlag (incl. telefoons) ben ik maar naar huis gegaan, dus straks lekker verder questen.
[..]
Cooking krijg je nu al awards voor waarmee je cata recepten kan kopen, dus daar kun je al mee beginnen, zoals ik eerder al zei is de fishing quest inderdaad nutteloos.
Zeker een steekproef in schilderswijk ofzoquote:Op vrijdag 26 november 2010 10:54 schreef MeraViglioSa het volgende:
Oh, trouwens, leuk 'feitje'. Vriendjevertelde gisteren dat hij op het nieuws hoorde dat uit onderzoek blijkt dat alléén laag opgeleiden veel achter de pc zitten om te gamen.
______!!!!!!!!!!!
Zou je niet zeggen met bijna alleen hoger opgeleiden in mijn guild.quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:54 schreef MeraViglioSa het volgende:
______!!!!!!!!!!!
Zelfde in mijn guild. Meeste studeren nog aan de uni, en ik heb mijn HBO P, niet mn HBO afgemaakt omdat ik zwanger werd.quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zou je niet zeggen met bijna alleen hoger opgeleiden in mijn guild.
Nee, deze rewards heten anders.quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:14 schreef Karina het volgende:
Zijn dat gewoon de cookingrewards die je steeds al kreeg met de dailies? Ik heb daar nog een stuk of 250 van, omdat ik niets meer te kopen had (die chefsmuts hoef ik niet).
Maar misschien bedoelen ze wel ander type games dan wowquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:17 schreef Silmarwen het volgende:
Zelfde in mijn guild. Meeste studeren nog aan de uni, en ik heb mijn HBO P, niet mn HBO afgemaakt omdat ik zwanger werd.
quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar misschien bedoelen ze wel ander type games dan wow
quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar misschien bedoelen ze wel ander type games dan wow
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
Nee, dat ken ik nietquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:19 schreef Silmarwen het volgende:
Iig niet Eve, ooit wel eens geprobeerd? Dat is echt ziekelijk ingewikkeld als je ermee wil beginnen. Mijn broertje speelt het heel erg veel, ooit geprobeerd, raakte echt gefrustreerd erdoor. Wat een kut spel
quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:23 schreef MeraViglioSa het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Wat een onzinquote:Op vrijdag 26 november 2010 10:54 schreef MeraViglioSa het volgende:
______!!!!!!!!!!!
Nou ik ben een druid tank aan het levelen toevallig. Maar tot 24 is het ook bar. Je krijg 2 abilities om agro mee te doen, en aangezien 3+ mobs er altijd zijn.quote:Op vrijdag 26 november 2010 09:17 schreef internal het volgende:
God gister in Wailing Caverns met mijn shaman altjeHeb ik een (troll) Druid tank die geen aggro kon houden. Tot level 20 krijg je als shaman nu inneens alleen maar Healing Wave. En aangezien dit een heal is van 2.5 seconden cast time is het nogal onmogelijk om 5 targets te healen. Werden ze boos op mij
Dat vriendje van je is zelf zeker zó laag opgeleid dat hij een nieuwbericht van 3 regels niet eens goed kan onthouden?quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:54 schreef MeraViglioSa het volgende:
______!!!!!!!!!!!
Béétje flauw.quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:37 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Dat vriendje van je is zelf zeker zó laag opgeleid dat hij een nieuwbericht van 3 regels niet eens goed kan onthouden?
Hoihoiquote:
Lowbie tanken is altijd bar, behalve warriorsquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:32 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Nou ik ben een druid tank aan het levelen toevallig. Maar tot 24 is het ook bar. Je krijg 2 abilities om agro mee te doen, en aangezien 3+ mobs er altijd zijn.
Whahahah wat zuuuuuuuuuuuuuuuuuuur.quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:14 schreef Silmarwen het volgende:
Fijn gisteren Lich King down, kregen 2 geen achievement waar onder ik. Het zag eruit als een wipe dus ik en de RL deden al een release. Door geweldige healing is het toch gelukt om hem down te krijen van 28% met 1 healer en 1 tank. Maar ik en de RL dus geen achievement omdat we gereleased hadden. Betwijfel of de GM het alsnog geeft, we hebben wel een ticket gesubmit. Meh, we krijgen hem vast weer down volgende week maar toch meh. Ik wist trouwens niet dat als je op release drukt je dus de kill niet krijgt.
En dat terwijl je nu op level 10 Avenger's Shield krijgt.quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:44 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Lowbie tanken is altijd bar, behalve warriors
Heb het ook met een lowbie pala geprobeerd maar die kan voordat ze consecration krijgen (lvl 24 meen ik) eigelijk zo goed als niks. Qua tanken
quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:53 schreef Skillstorm het volgende:
Petje af voor sommige nieuwe quests. Gister eentje gedaan dat je
Waar is dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor 14,99 kan hier jouw opmerking staan!
Of je kan het heel lief vragen.
Northern Barrens bij die watch-tower die aan Durotar grenst, moet je wel eerst alle quests doen daar.quote:
Dat heb ik praktisch elke avondquote:Op vrijdag 26 november 2010 12:00 schreef Skillstorm het volgende:
Hebben jullie ook een update vandaag bij de launcher? Applying non-critical updates bedoel ik. Ik laat het maar updaten. Wil WoW op zijn best kunnen spelen![]()
Ze hebben over sommige dingen niet echt goed nagedachtquote:Op vrijdag 26 november 2010 12:07 schreef Isabeau het volgende:
En wie de achievement voor alle quests in een zone aan het doen is: sla Ashenvale nog maar even over. Als je daar al gequest hebt voor de shattering dan kan je niet voldoende quests halenMax 74 van de 80 te doen. (Horde kant dan dus)
Waarschijnlijk had niemand Loremaster op de beta hè, dus daar is iets fout gegaanquote:Op vrijdag 26 november 2010 12:09 schreef internal het volgende:
Ze hebben over sommige dingen niet echt goed nagedacht
Het zou kunnen dat dat al gehotfixed is/wordt he?quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:07 schreef Isabeau het volgende:
En wie de achievement voor alle quests in een zone aan het doen is: sla Ashenvale nog maar even over. Als je daar al gequest hebt voor de shattering dan kan je niet voldoende quests halenMax 74 van de 80 te doen. (Horde kant dan dus)
quote:Obtaining the achievement for completing quests in Silverpine now requires 55 quests, down from 60. The interface will still list it as 60 required quests until a client-side patch is applied.
Het was van vanmorgen, maar het zal ongetwijfeld nog worden gehotfixed. Er zijn genoeg forumposts over.quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:18 schreef MeraViglioSa het volgende:
Het zou kunnen dat dat al gehotfixed is/wordt he?
Net als bijvoorbeeld Silverpine, bron MMO:
quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:18 schreef Isabeau het volgende:
En ik was al benieuwd hoe Undercity er vliegend van boven uit zou zien:
Heel de Forsaken zou ik zeggen, door wat ze nu doen, en dat na Wrathgatequote:Op vrijdag 26 november 2010 13:17 schreef Twiitch het volgende:
Heb sowieso heb idee dat er wat racial leader gaan sterven deze expansion, Sylvanas zal de deksel ook nog wel op haar neus krijgen.
Absoluut! 15 recipes op ons auction housequote:Op vrijdag 26 november 2010 13:28 schreef Twiitch het volgende:
Hebben ze trouwens de droprate van Recipe:Savoury Deviate Delight geupped?
Heb nu vijf levels gedaan in Barrens, drie van die dingen gedropped
Kvind het erg leuk om te doen allemaal, en het houdt me zoetquote:Op vrijdag 26 november 2010 13:56 schreef Ferdii het volgende:
iemand ander sdie low lvl quests op high lvl char geen flikker aan vind?
tis zo makkelijk
/agreesquote:Op vrijdag 26 november 2010 13:57 schreef Blistering het volgende:
[..]
Kvind het erg leuk om te doen allemaal, en het houdt me zoet.
Veel beter juist, kan je lekker de quests doen en het verhaal volgen, maar je hoeft niet lang bezig te zijn met saaie kut quests als 'kill 30 varkens'. Je rent overal doorheen en zo volg je eigenlijk vooral het verhaalquote:Op vrijdag 26 november 2010 13:56 schreef Ferdii het volgende:
iemand ander sdie low lvl quests op high lvl char geen flikker aan vind?
tis zo makkelijk
quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:17 schreef Twiitch het volgende:
Heb sowieso heb idee dat er wat racial leader gaan sterven deze expansion, Sylvanas zal de deksel ook nog wel op haar neus krijgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb overigens al een tijdje het gevoel dat Alexstrasza ook dood zal gaan, in een one on one gevecht met Deathwing of zo. Ik hoop het niet, maar ik zie het nog wel een keer gebeuren..Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
Heh bahquote:Op vrijdag 26 november 2010 14:46 schreef Olment het volgende:
Om heel eerlijk te zijn vind ik deze patch crap.
In dalaran is niks meer te beleven, om nu naar northrend te komen moet ik iedere keer een zeppelin pakken :S
vind de steden atm behoorlijk onoverzichtelijk en kut ingedeeld, vind het main building in OG te veel lijken op het fortress in Borean Tundra.
Belachelijk veel flightpoints in de delen.
Hoop dat ze nog dingen gaan veranderen,, anders stopt op 7 dec het wow avontuur voor mij
portals naar outland zijn er nog. Tabard kan ik nog niet kopen want toen ik fac changde is alles gereset en moet ik hele tournament opnieuw doen. (nog 8 dagen tot crusader)quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:48 schreef Tokus het volgende:
M'n heartstone staat nu in Stormwind, voor naar Dalaran heb ik zo'n mooie ring, en eventueel een backup om in Northrend te komen is er via de Tournament tabard
En Outland is snel te bereiken via de portals naar de Dark Portal, als die er nog zijn.
o wacht, jij bent van het "het moet allemaal doodsimpel zijn". Anders zou je nu niet miepen over de portalsquote:
Oke, doei!quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:46 schreef Olment het volgende:
In dalaran is niks meer te beleven, om nu naar northrend te komen moet ik iedere keer een zeppelin pakken :S
vind de steden atm behoorlijk onoverzichtelijk en kut ingedeeld, vind het main building in OG te veel lijken op het fortress in Borean Tundra.
Hoop dat ze nog dingen gaan veranderen,, anders stopt op 7 dec het wow avontuur voor mij
helemaal niet,, ik vind dat wow te easy gemaakt is voor iedereen,, alles wordt je zowat voorgekauwd. Het is bijna een kwestie van button-bashen geworden.quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:53 schreef Tokus het volgende:
[..]
o wacht, jij bent van het "het moet allemaal doodsimpel zijn". Anders zou je nu niet miepen over de portals
Natuurlijk vind je steden onoverzichtelijk en kut ingedeeld. Orgrimmar is compléét veranderd en de Shattering is pas twee dagen oud. Geef het ff de tijd joh.quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:46 schreef Olment het volgende:
We kunnen binnenkort vliegen in Azaroth. wtf heb je dan aan 5-8 flightpaths per "landje".quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:57 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Natuurlijk vind je steden onoverzichtelijk en kut ingedeeld. Orgrimmar is compléét veranderd en de Shattering is pas twee dagen oud. Geef het ff de tijd joh.
En hoe kunnen er nu ooit teveel flight paths zijn?
Gelukkig zijn er ook nog character onder level 60 die dus niet kunnen vliegen. En zelfs die zullen nog gebruik maken van de FP's omdat het sneller is.quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:04 schreef Olment het volgende:
[..]
We kunnen binnenkort vliegen in Azaroth. wtf heb je dan aan 5-8 flightpaths per "landje".
Je vliegt dan toch gewoon op je 280-310 mount overal naar toe,, gaat veel sneller.
En oké, 1 fp is niet veel en zorgde er soms voor dat je een kut eind moest lopen,, maar nu hebben ze toch behoorlijk overdreven.
Net als met de class trainers, gister in OG stuk of 6 shaman trainers tegen gekomen.. wtf,, waarom zo veel :S
Mekker verdomme niet zo >< Hoe kan jij last hebben van zoveel fp's en classtrainers? Als je een level 10 char bent (zonder mount) vind je die fp's enorm handig.quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:04 schreef Olment het volgende:
[..]
We kunnen binnenkort vliegen in Azaroth. wtf heb je dan aan 5-8 flightpaths per "landje".
Je vliegt dan toch gewoon op je 280-310 mount overal naar toe,, gaat veel sneller.
En oké, 1 fp is niet veel en zorgde er soms voor dat je een kut eind moest lopen,, maar nu hebben ze toch behoorlijk overdreven.
Net als met de class trainers, gister in OG stuk of 6 shaman trainers tegen gekomen.. wtf,, waarom zo veel :S
Waarom heb je er last van?quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:04 schreef Olment het volgende:
[..]
Idd.quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:08 schreef Metonae het volgende:
[..]
Mekker verdomme niet zo >< Hoe kan jij last hebben van zoveel fp's en classtrainers? Als je een level 10 char bent (zonder mount) vind je die fp's enorm handig.
Zelfs na lvl 60 zijn de fp's voor de langere afstanden beter. Pas als je een epic flying mount hebt ben je sneller.quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:09 schreef Rikketik het volgende:
Snap ik nog steeds niet op wat voor manier jij last hebt van die flightpaths. Realiseer jij je überhaupt wel dat flying mounts pas vanaf level 60 beschikbaar worden en die flightpaths tot die tijd verdomd handig zijn?
Dit dus.quote:
Je bedoelt de master riding skill. De mounts gaan allemaal even snel tegenwoordig, afhankelijk van hoe hoog je skill is.quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:12 schreef internal het volgende:
[..]
Zelfs na lvl 60 zijn de fp's voor de langere afstanden beter. Pas als je een epic flying mount hebt ben je sneller.
Nah, dan ga je toch iets anders doen?quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:21 schreef Olment het volgende:
LOL, sorry hoor dat ik niet lovend spreek over die update zoals jullie.
Maar ik ben iemand waarbij lore mij geen ruk intereseert en mij gewoon gaat om het spelen van het spel. maar:
[..]
Dit dus.
Dat je kritiek hebt kan me geen ruk schelen, het gaat erom dat je ongefundeerde kritiek hebt. Leg me nou eens uit op wat voor manier die vele flightpaths jou irriteren, want dat is me nog steeds niet duidelijk.quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:21 schreef Olment het volgende:
LOL, sorry hoor dat ik niet lovend spreek over die update zoals jullie.
Maar ik ben iemand waarbij lore mij geen ruk intereseert en mij gewoon gaat om het spelen van het spel. maar:
[..]
Dit dus.
455 neem ik aan?quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:12 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb net op al mijn chars cooking naar level 355 geleveldJe zal maar niets te doen hebben
UC en Silvermoon kon ik niets ontdekken qua bouw.quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:37 schreef GlenSpey het volgende:
Ik vind het nieuwe Org trouwens ook enorm wennen. Niet alleen omdat alle NPC's trainers en bank enzo zijn veranderd maar ook omdat het er gewoon heel anders uitziet. De stad is donkerder geworden en dat vind ik over het algemeen niet zo tof.
Is er eigelijk veel veranderd in de Undercity en Silvermoon? Daar ben ik nog helemaal niet geweest. In TB was volgens mij helemaal niks veranderd..
vroegah moest je lopen van booty bay naar UC. Nu doe je dat met de zeppelinquote:Op vrijdag 26 november 2010 15:30 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Dat je kritiek hebt kan me geen ruk schelen, het gaat erom dat je ongefundeerde kritiek hebt. Leg me nou eens uit op wat voor manier die vele flightpaths jou irriteren, want dat is me nog steeds niet duidelijk.
silvermoon is ook geen classic. Alleen BC gebieden zijn hetzelfde gebleven. Zelfs de map is hetzelfde gebleven. Op de map is gewoon veel minder detail.quote:UC en Silvermoon kon ik niets ontdekken qua bouw.
dit zal er idd dik in zitten.. KUT CATAquote:Op vrijdag 26 november 2010 15:23 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nah, dan ga je toch iets anders doen?
quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:05 schreef Olment het volgende:
[..]
dit zal er idd dik in zitten.. KUT CATA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heerlijk hoe problemen zich vanzelf oplossen. Maar aan je avatar te zien geloof ik dat jij gewoon keurig wow blijft spelen.quote:dit zal er idd dik in zitten.. KUT CATA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |