Waarom zou er van een Horde settlement een boot naar Teldrassil varen? Of lees ik je post nu verkeerd?quote:Op donderdag 25 november 2010 16:50 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Gisteren ook een tijdje geprobeerd, tevergeefs.
In die nieuwe Horde settlement in Ashenvale is een haven met een dock dat er heel erg uit ziet alsof er een boot vertrekt naar de overkant, maar nienteMisschien komt dat nog?
Oh ik ging er vanuit dat het aan mij lagquote:Op donderdag 25 november 2010 16:50 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Gisteren ook een tijdje geprobeerd, tevergeefs.
In die nieuwe Horde settlement in Ashenvale is een haven met een dock dat er heel erg uit ziet alsof er een boot vertrekt naar de overkant, maar nienteMisschien komt dat nog?
Kloptquote:Op donderdag 25 november 2010 16:50 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Gelukkig telt Pelgrim niet voor What a long, strange journey it's been
Yup, maar dat is het probleem niet.quote:Op donderdag 25 november 2010 17:34 schreef Asschen_sukar het volgende:
Volgens mij gaat er vanaf stormwind een boot naar teldrassil.
Nee je leest het goed, maarja waarom dan een overduidelijk dock maken (heel eind het water in, echt zo'n aanmeerdockquote:Op donderdag 25 november 2010 17:11 schreef Migwi het volgende:
[..]
Waarom zou er van een Horde settlement een boot naar Teldrassil varen? Of lees ik je post nu verkeerd?
Ja ik kwam er achter toen ik me in /g beklaagde over het feit dat ik maar niet in Teldrassil geraakte en een guildie me erop weesquote:Op donderdag 25 november 2010 17:20 schreef Etcetera het volgende:
[..]
KloptKwam ik achter nadat ik die kutkalkoenen had afgemaakt voor m'n laatste achievement
Wowwiki welquote:Op donderdag 25 november 2010 18:01 schreef Ferdii het volgende:
iemand hier die een lijstje heeft met de nieuwe lvl req voor elke zone in azeroth ?
Voor de Pelgrim's Bounty achievement moet je rogues afschieten met een turkey shooter waardoor ze in een kalkoen veranderenquote:
Nee, dat geloof ik niet. Helaas.quote:Op donderdag 25 november 2010 18:32 schreef ufopiloot het volgende:
Zitten andere titels er nog ook in dan? Zoals Conqueror of Ulduar bijvoorbeeld?
al lopen kijken, maar daar staat nog een oude lijst op.quote:
Laat maar, er is een 2de lijst die wel klopt :pquote:Op donderdag 25 november 2010 18:37 schreef Ferdii het volgende:
[..]
al lopen kijken, maar daar staat nog een oude lijst op.
WPL is daar nog steeds 55-60 gebied etc
Herald kan ook niet, is niet voor niets een FoS nu.quote:Op donderdag 25 november 2010 18:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, dat geloof ik niet. Helaas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |