abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89139582
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 13:54 schreef Isabeau het volgende:
Gisteren maffe situatie nadat ik mijn vorige guild had ingeruild voor mijn guild daarvoor.

Mijn ex-GM whispert me met de vraag waarom ik ben weggegaan. Deze beste man heeft mij in het afgelopen jaar 0 keer geantwoord op whispers van mijn kant, waardoor ik dus alleen met mijn andere officers contact had. Zelfs op het moment dat ik een oogzenuwontsteking had en dus een tijdje niet kon raiden, kreeg ik géén antwoord van mijn GM. Daarna heb ik mijn healingofficer hetzelfde verhaal gewhispert en kreeg als reply: "oh yeah, *naam GM* just told us in officers channel" .... Maar goed, gisteravond:

GM: Why did you quit the guild?
Ik: Because I quit raiding for now.
GM: :{ I will miss you
Ik: Why? It obviously takes a gquit to have you talk to me at all
Daarna een heel gesprek over het negeren, zijn excuses en dat ik een erg goede healer/raider ben, een coole chick en niet te intimideren door alle mannen in het guild. En dat ik altijd terug kon komen en er een plek voor me zou zijn :o Nou ja zeg! En dat na me een jaar lang als lucht te behandelen!
Het is maar een spelletje, je neemt het wel erg serieus. Zeg je toch, Ja best healer EU gaat nu weg!
pi_89139589
quote:
99s.gif Op donderdag 25 november 2010 16:15 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Ik ben aan het werk
Ik speel mn hunter. Net op weg naar WPL.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
pi_89139657
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 16:14 schreef Faithfulness het volgende:

[..]

Ik ben m'n badkamer aan het schilderen. }:|
Ja, maar ik moet al 4 weken zonder wow omdat mn desktop kapot is ;( deze laptop is antiek.
Leftist Vegan Long Haired Witch
Revolutionary Anarchist
No material girl, No extremist, Critical Thinker.
XXX Straight Edge XXX
pi_89139751
quote:
99s.gif Op donderdag 25 november 2010 16:15 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Ik ben aan het werk
Ik ben volledig afgekeurd. -O-

quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 16:17 schreef Aphrodyte het volgende:

[..]

Ja, maar ik moet al 4 weken zonder wow omdat mn desktop kapot is ;( deze laptop is antiek.
De laptop van onze zoon is ook antiek, maar met alles op low kan 'ie 't wel spelen. Behalve rondlopen in dalaran, dat is echt ondoenlijk.
pi_89139780
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 11:48 schreef Etcetera het volgende:

[..]

Succes met in Darnassus/Exodar komen dan :P
Het is me nu gelukt met mijn lvl 72 warrior. Althans, Darnassus :P
Om dat fijne fatigue te omzeilen heb ik water walking elixirs aangeschaft, daardoor kon ik in 1 run de zee naar Rutheran oversteken.
Ik wist dat ik vanaf Rutheran in 1 keer levend het portal naar Darnassus moest bereiken, anders zou ik als corpse terug worden gezet in Darkshore.
Heb mn def spec aangezet met def stance en heb een indestructible potion genomen voor extra armor. Ik wist het portal daarmee net te bereiken, toen ik aan de andere kant respawnde was ik dood... maar t was dus wel de goeie kant. Gereleased en ik kwam terecht in Dolanaar, daar heb ik res sickness voor lief genomen en ben teruggelopen naar Darnassus. Daar was het nog even zoeken want voor de poort stonden weer lvl 85 guards, maar er was gelukkig een omweg beschikbaar waardoor ik in 1 keer door kon naar de Pilgrim tafel.

Toen de terugweg dwars door Darnassus naar het portal, heb alle guards weten te ontwijken tot aan het portal (aan de andere kant van de stad) zelf. Daar weer doorheen gegaan en net als op de heenweg het net gehaald en aan de andere kant dood. Gereleased en weer res sickness genomen in Darkshore.

Nu ga ik op dezelfde wijze weer terug naar Rutheran om daar de boot richting Exodar te nemen :) tis een beetje omslachtig allemaal maar dankzij dat gekut van Blizz helaas de enige manier om mijn Pilgrim titel nog te halen.
pi_89139866
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 16:07 schreef Metonae het volgende:
Zouden we trouwens geen FoS krijgen voor het afmaken van de AQ chain? Ik zie em niet staan in mn lijstje ;(
Ik heb ook (nog?) niks -O-

En ik had gehoopt op meer achievements voor Cata, dus ik hoop dat die nog komen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_89139974
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 16:19 schreef Faithfulness het volgende:

[..]

Gaat erom dat we allebei niet kunnen wowen
  Redactie Frontpage donderdag 25 november 2010 @ 16:24:36 #108
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_89139988
quote:

De laptop van onze zoon is ook antiek, maar met alles op low kan 'ie 't wel spelen. Behalve rondlopen in dalaran, dat is echt ondoenlijk.
Dat zal tegenwoordig wel lukken denk ik hoor :P
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_89140045
quote:
99s.gif Op donderdag 25 november 2010 16:24 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Gaat erom dat we allebei niet kunnen wowen
Ik zou liever werken :@
Maar misschien zou ik daar weer anders over denken als ik echt zou werken :P

quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 16:24 schreef Etcetera het volgende:

[..]

Hij heeft al tij-den niet ingelogged, hij vindt zijn voetbaltraining belangrijker. O+
Dus ik ga 't hem niet vertellen :P
pi_89140057
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 16:24 schreef Etcetera het volgende:

Orgrimmar lagde bij mij gisteravond enorm :+
En ik dacht: kom, laat ik die nieuwe cooking quest eens doen. Moest ik cactusappels verzamelen, maar kon ze amper vinden. Zoveel mensen die daar mee bezig waren :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_89140281
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 16:20 schreef GlenSpey het volgende:
Nu ga ik op dezelfde wijze weer terug naar Rutheran om daar de boot richting Exodar te nemen :) tis een beetje omslachtig allemaal maar dankzij dat gekut van Blizz helaas de enige manier om mijn Pilgrim titel nog te halen.
En dat blijkt onmogelijk. De guards staan zo gepositioneerd dat ik het onmogelijk kan overleven om op tijd de boot te bereiken. Ga nu proberen om nog maar een stuk zee over te steken met een water walking potion... hoop dat als ik het niet haal ik respawn op Azuremyst Isle anders zie ik mn achi alsnog naar de klote gaan...
  Redactie Frontpage donderdag 25 november 2010 @ 16:32:40 #112
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_89140351
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 16:25 schreef Faithfulness het volgende:

Hij heeft al tij-den niet ingelogged, hij vindt zijn voetbaltraining belangrijker. O+
Dus ik ga 't hem niet vertellen :P
Nice :D
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 16:31 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

En dat blijkt onmogelijk. De guards staan zo gepositioneerd dat ik het onmogelijk kan overleven om op tijd de boot te bereiken. Ga nu proberen om nog maar een stuk zee over te steken met een water walking potion... hoop dat als ik het niet haal ik respawn op Azuremyst Isle anders zie ik mn achi alsnog naar de klote gaan...
Dat is echt bagger van Blizzard :{ Hoop dat je het haalt ^O^
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_89140357
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 16:31 schreef GlenSpey het volgende:

Er is lekker over na gedacht :7
pi_89140436
Ik ben al een uur bezig om in Darkshore te komen en toen heb ik het aan iemand gevraagd, die wees me naar een boot in Teldrassil. En nu vaart die boot gewoon niet weg ofzo....
pi_89140448
quote:

[..]

[..]

Ja maar deze is óók nog van mn vader's werk, en die willen niet dat ik wow installeer ;)
Leftist Vegan Long Haired Witch
Revolutionary Anarchist
No material girl, No extremist, Critical Thinker.
XXX Straight Edge XXX
pi_89140605
ik moet alleen nog orgrimmar exploren maar dat bugged,

ticked aangemaakt, na 1 dag wachten eindelijk een gm.

zegt ie.....ja we weten het en gaan er zo snel mogelijk iets aan doen

#$@@%#

gister gewoon meer als 2 uur boven op een huis gecamped en 4 keer gekilled door kutkinderen lol
pi_89140671
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 16:32 schreef Etcetera het volgende:

Dat is echt bagger van Blizzard :{ Hoop dat je het haalt ^O^
Helaas... het is niet te doen.
Azuremyst enzo liggen in een subserver. Je kan die richting op lopen maar je kan er nooit komen, bovendien haalt fatigue me toch te snel in.
Tenzij er nog een manier is om toch levend en wel op die boot richting de Exodar te komen kan ik deze achievement niet meer halen.
pi_89140711
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 16:39 schreef GlenSpey het volgende:

Helaas... het is niet te doen.
Azuremyst enzo liggen in een subserver. Je kan die richting op lopen maar je kan er nooit komen, bovendien haalt fatigue me toch te snel in.
Tenzij er nog een manier is om toch levend en wel op die boot richting de Exodar te komen kan ik deze achievement niet meer halen.
Ik zou er een ticket over openen, serieus.
pi_89140992
Als ik dat nog wil doen mind-control ik gewoon m'n Horde char met een Alliance Priest die ik heb :D
Maar heb 'm al op m'n main en vind 't wel best zo.
pi_89141057
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 16:25 schreef Faithfulness het volgende:

[..]

Ik zou liever werken :@
Maar misschien zou ik daar weer anders over denken als ik echt zou werken :P

Waarschijnlijk :D :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_89141083
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 16:40 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik zou er een ticket over openen, serieus.
Geven die idioten toch geen antwoord op. Of je krijgt zon antwoord a la 'were terribly sorry but were trying to solve this problem asap it should be possible again in a few days...' waarbij a few days dan te lang is want dan is het Pilgrim event voorbij.
Heb er ook al een uitgebreide thread over gemaakt op het wow forum, wordt ook mooi omheen gepost door blue.
pi_89141152
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 16:34 schreef Rem-koe het volgende:
Ik ben al een uur bezig om in Darkshore te komen en toen heb ik het aan iemand gevraagd, die wees me naar een boot in Teldrassil. En nu vaart die boot gewoon niet weg ofzo....
Gisteren ook een tijdje geprobeerd, tevergeefs. :{
In die nieuwe Horde settlement in Ashenvale is een haven met een dock dat er heel erg uit ziet alsof er een boot vertrekt naar de overkant, maar niente -O- Misschien komt dat nog? :?
pi_89141180
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 16:48 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Geven die idioten toch geen antwoord op. Of je krijgt zon antwoord a la 'were terribly sorry but were trying to solve this problem asap it should be possible again in a few days...' waarbij a few days dan te lang is want dan is het Pilgrim event voorbij.
Heb er ook al een uitgebreide thread over gemaakt op het wow forum, wordt ook mooi omheen gepost door blue.
Gelukkig telt Pelgrim niet voor What a long, strange journey it's been *O*
pi_89141230
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 16:48 schreef GlenSpey het volgende:

Ik heb ooit een ticket over een evenbug geopend op vrijdag. Zondag op maandagnacht event over: maandag een GM :')
pi_89141395
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 16:51 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb ooit een ticket over een evenbug geopend op vrijdag. Zondag op maandagnacht event over: maandag een GM :')
Doen ze express, ze weten er geen oplossing voor en dus laten ze het liggen voor tot na het event. Dan kan er toch niks meer aan gedaan worden en hebben ze een mooie smoes.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')