"Retbull gives you KINGS!"quote:Op donderdag 25 november 2010 15:01 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nee, ik kies over het algemeen uitstekende namen (al zeg ik het zelf). Niet van dat 13-jarigenmateriaal.
Ik zie ook dat een heleboel sleutels gewoonweg uit m'n bag zijn verdwenen!quote:Op donderdag 25 november 2010 15:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou ja zeg! Heb ik daarvoor al die sleutels verzameld
Sommige veranderingen zijn toch ook wel overbodig hoorquote:Op donderdag 25 november 2010 15:38 schreef Faithfulness het volgende:
Ik zie ook dat een heleboel sleutels gewoonweg uit m'n bag zijn verdwenen!
Die zul je dan wel niet meer nodig hebben hequote:Op donderdag 25 november 2010 15:38 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Ik zie ook dat een heleboel sleutels gewoonweg uit m'n bag zijn verdwenen!
Ja, maar anders moeten de newbies nu weer die sleutel voor Scholo maken. Of die sleutel voor dat zwevende ding in Outland. En dat kost echt wel heul veul tijd enzo!quote:Op donderdag 25 november 2010 15:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Sommige veranderingen zijn toch ook wel overbodig hoor
Is het doel van wow nu geworden dat je zsm lvl 85 bent?quote:Op donderdag 25 november 2010 15:39 schreef stbabylon het volgende:
Ja, maar anders moeten de newbies nu weer die sleutel voor Scholo maken. Of die sleutel voor dat zwevende ding in Outland. En dat kost echt wel heul veul tijd enzo!
Klopt! Dat is het exact. En dan kun je ook meteen de hoogste raid joinenquote:Op donderdag 25 november 2010 15:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Is het doel van wow nu geworden dat je zsm lvl 85 bent?
Je mist nog een Andrelon :pquote:Op donderdag 25 november 2010 15:32 schreef stbabylon het volgende:
Mijn Gobliin mage (die ik gisteren als Troll mage heb aangemaakt en ga omzetten over twee weken) heet Bxoylon. Variatie op Babylon zoals altijd, maar toch best Gobliin klinkend dacht ik zo.
(over variatie: Babylon de hunter, Dakylon de death knight, Nolybab de paladin, Padrelon, Orcylon, Gathelon, Twinkylon, Babsylon... zit toch nog best een thema in)
quote:
Ehr... gobliinmount pre-cata??quote:Op donderdag 25 november 2010 15:46 schreef Blistering het volgende:
[ afbeelding ]
Abuse yo!
Mounts numero 124 & 125
Gister kon je het in BRD bij die The Seven boss farmen door er 6 te killen en bij de 7de in de hoek te staan totdat 'ie despawned. Maar da's gehotfixed. Nu via PoS laatste boss, tank blijft 'm kiten terwijl de dps 2 uur lang alle adds in de tunnel ganked.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:51 schreef stbabylon het volgende:
Hmm, dus heel snel exalted geraakt. Hoe heb je dat gedaan?
Ah right. Dus exploiten of gewoon erg lang grindenquote:Op donderdag 25 november 2010 15:54 schreef Blistering het volgende:
[..]
Gister kon je het in BRD bij die The Seven boss farmen door er 6 te killen en bij de 7de in de hoek te staan totdat 'ie despawned. Maar da's gehotfixed. Nu via PoS laatste boss, tank blijft 'm kiten terwijl de dps 2 uur lang alle adds in de tunnel ganked.
2 uur die klote boss kiten is geen feestje thoMaar wou het ff klaar hebben
Naja, tis hetzelfde eigenlijk. Het is ook maar net hoe je het ziet, ik zie het als clever use of game mechanics. Anderen als exploitenquote:Op donderdag 25 november 2010 15:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ah right. Dus exploiten of gewoon erg lang grinden
Cleverer dan dat Blizz het bedoelt en iets wat ze zullen fixen = exploitenquote:Op donderdag 25 november 2010 15:57 schreef Blistering het volgende:
[..]
Naja, tis hetzelfde eigenlijk. Het is ook maar net hoe je het ziet, ik zie het als clever use of game mechanics. Anderen als exploiten.
*aait*quote:Op donderdag 25 november 2010 16:01 schreef Aphrodyte het volgende:
Ik mis WoW
Nu helemaal, nu mn pc gerepareerd wordt en ik niks kan doen terwijl jullie met deze leuke dingen bezig zijn
Ik ben m'n badkamer aan het schilderen.quote:Op donderdag 25 november 2010 16:01 schreef Aphrodyte het volgende:
Ik mis WoW
Nu helemaal, nu mn pc gerepareerd wordt en ik niks kan doen terwijl jullie met deze leuke dingen bezig zijn
Ik ben aan het werkquote:Op donderdag 25 november 2010 16:14 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Ik ben m'n badkamer aan het schilderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |