Wereld is veranderd, tja, wat kan ik erover zeggen. Is natuurlijk vooruitgang, maar wat ik er tot nu toe van heb gezien en ben toch wel in alle zones geweest is Alliance achteruitgang, Horde vooruitgang. Tja, ook al speel ik Horde nu, kan me er niet echt in vinden. Maar de wereld ziet er wel gelikt uitquote:Op donderdag 25 november 2010 10:09 schreef Twiitch het volgende:
Is het wat?
Kan vandaag nog steeds niet beginnen
Stormwind is nochtans goed gedaan.quote:Op donderdag 25 november 2010 10:16 schreef Migwi het volgende:
[..]
Wereld is veranderd, tja, wat kan ik erover zeggen. Is natuurlijk vooruitgang, maar wat ik er tot nu toe van heb gezien en ben toch wel in alle zones geweest is Alliance achteruitgang, Horde vooruitgang. Tja, ook al speel ik Horde nu, kan me er niet echt in vinden. Maar de wereld ziet er wel gelikt uit
Klopt, Stormwind is DE city van WoW nu.quote:Op donderdag 25 november 2010 10:17 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Stormwind is nochtans goed gedaan.
Dat vind ik dan wel ernstig jammer eigenlijk. Vol'jin krijg je tenminste nog mee waarom hij pia is, maar voor de rest: google maarquote:Op donderdag 25 november 2010 10:12 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Kan geloof ik niet, staat in een van de boeken voor zover ik weet.
In WoW is het gewoon: download Patch 4.0.3 *pop* Cairne dood.
En Garrosh wist dus niet dat die Magatha vergif op z'n bijl had gesmeerd, ik heb The Shattering zelf niet gelezen maar van wat ik op andere fora heb gehoord was Cairne dus wel even Garrosh z'n reet aan het whoopen voordat deze een klein wondje veroorzaakte.
Wel jammer dat die Troll geen warchief is geworden.![]()
LOLOLWOWLORE![]()
Eh nee, Orgrimmar is DE cityquote:Op donderdag 25 november 2010 10:21 schreef Migwi het volgende:
[..]
Klopt, Stormwind is DE city van WoW nu.
Baal er alleen van dat Darnassus nog steeds zo, saai is. Daar zouden ze zoveel meer uit kunnen halen.
Net als Stromgarde, dat zou dus gewoon opnieuw gebouwd moeten worden nu er geen Alliance meer noordelijker zit, en Silvermoon City zou ook compleet gemaakt moeten worden na 3 jaar van cleanen daar. Paar gemiste kansen wel, maar goed, nog steeds onwijs mooi
Ach ja, zijn ze al 6 jaar mee bezig hè, mag ook wel eensquote:Op donderdag 25 november 2010 10:18 schreef lifeblind het volgende:
Toen ik trouwens gisteren in Westfall aan kwam had ik wel even een LOL momentje toen ik zag dat Sentinel Hill verbouwd was tot een friggin' fort!
banken mv.quote:Op donderdag 25 november 2010 10:23 schreef Olment het volgende:
Gister even gespeeld, maar vind het atm nog maar verwarrend![]()
heb de tabard sellers gevonden in OG maar de bank nog niet ^^
10g is op onze realm normaal voor een portal.quote:Op donderdag 25 november 2010 10:43 schreef lifeblind het volgende:
Gisteren op mijn mage toch nog zo'n 130 gold verdiend ofzo met portals makenMeeste mensen willen best tussen de 5 en 10G betalen om een portal te gebruiken, 1 idioot betaalde zelfs 50G
ik mmoet alleen nog alle alliance stadjes af gaan :Squote:Op donderdag 25 november 2010 11:06 schreef Etcetera het volgende:
Zo, Pilgrim gehaald. Kut kalkoenen
sommige...nouja de meeste mensen zijn nogal luiquote:Op donderdag 25 november 2010 11:30 schreef stbabylon het volgende:
Ik stond in de BE stad, gewoon portal naar UC gepakt, daar de zep naar OG, hoe moeilijk kan het zijn?
Alleen de oude garde is nog bekend met het fenomeen, lopen, rijden en varen/vliegen (boot/zeppelin), die nieuwe playerbase is zo verrot als maar zijn kan en zijn liever lui dan moe.quote:Op donderdag 25 november 2010 11:30 schreef stbabylon het volgende:
Ik stond in de BE stad, gewoon portal naar UC gepakt, daar de zep naar OG, hoe moeilijk kan het zijn?
Waar is de tijd van /gremove als iemand voor de 4de keer op een rij in OG stond te wachten op een summon naar MC op het tijdstip dat de raid officieel begonquote:Op donderdag 25 november 2010 11:39 schreef Migwi het volgende:
[..]
Alleen de oude garde is nog bekend met het fenomeen, lopen, rijden en varen/vliegen (boot/zeppelin), die nieuwe playerbase is zo verrot als maar zijn kan en zijn liever lui dan moe.
Succes met in Darnassus/Exodar komen danquote:Op donderdag 25 november 2010 11:28 schreef Olment het volgende:
[..]
ik mmoet alleen nog alle alliance stadjes af gaan :S
Ik speel nog maar een jaar, maar ik vlieg/loop/vaar liever dan dat ik betaal voor een portal.quote:Op donderdag 25 november 2010 11:39 schreef Migwi het volgende:
[..]
Alleen de oude garde is nog bekend met het fenomeen, lopen, rijden en varen/vliegen (boot/zeppelin), die nieuwe playerbase is zo verrot als maar zijn kan en zijn liever lui dan moe.
Darkshore en dan zwemmen?quote:Op donderdag 25 november 2010 11:48 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Succes met in Darnassus komen dan
Nee, lees het boek maarquote:Op donderdag 25 november 2010 10:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat vind ik dan wel ernstig jammer eigenlijk. Vol'jin krijg je tenminste nog mee waarom hij pia is, maar voor de rest: google maar
K ben shaman,, dus zwemmen is voor mij Not Done. Waterwalking FtWquote:
Ik behoor ook tot de oude garde, maar ik betaal liever 20g voor een portal en ben in 1 min op mijn bestemming dan dat ik voor 2g (flightmasters included) ergens ben maar het me wel 30 min gekost heeft ivm mount/boot/zepp/flightmaster.quote:Op donderdag 25 november 2010 11:39 schreef Migwi het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |