Denk eerlijk gezegd niet dat Blizz daar zo blij mee is als ze dat uitvinden, wel?quote:Op donderdag 25 november 2010 00:32 schreef Sapstengel het volgende:
Blijkbaar zijn er al mensen in Hyjal aan het minen:
[W From] [|Kf7|km|k]: Its not hard to get in, get a priest to mindcontrol you in, then leave group as you get the bliz buff. Then your in.
[W To] [|Kf7|km|k]: lol wtf
QQ morequote:Op woensdag 24 november 2010 17:31 schreef Olment het volgende:
[..]
Wanneer komen die high lvl zones dan?
en je bubble+hs vind ik zo zwak hé. ga dan op een rp server spelen en zet je pvp NOOIT aan
NEWSFLASH: Economische crisis raakt ook WoW.quote:Op donderdag 25 november 2010 08:13 schreef stbabylon het volgende:
Overigens, Gobliins gewoon alle AH plekken overgenomen in Orgri he! En de bank. Arme Orcs die nu hun baan kwijt zijn
Ja, heb ik eerst eigenlijk tijden niet gehad, maar toen speelde ik nog Hunter en op een gegeven moment was het wel fijn om dat toch te hebben. En om de één of andere reden heb ik dat daarna bij m'n andere Classes zo gelaten. Ik had laatst ook zoiets van, maar daar kan toch makkelijk iets anders op staan? Maar nooit veranderd, alles werkt goed, dus tja. Straks misschien weer als we nieuwe skills krijgen.quote:Op donderdag 25 november 2010 03:03 schreef Santello het volgende:
Heb je nou echt ''attack'' op je bars zitten
Omdat ie samenzweerde met Magatha waardoor Cairne's wapen brak en hij dus geen kans had, nou nou, wat een overwinning.quote:Op donderdag 25 november 2010 09:49 schreef stbabylon het volgende:
He, vraagje. Ik weet dat Garrosh Cairne heeft gesloopt (yeee Orcs), maar dat weet ik van het interpret. Zie ik dat ook nog eens ingame? Of hoe Orgrimar plots zo anders komt. Ik vind het allemaal wat vaag, terwijl het toch best belangrijke dingen zijn.
quote:Op donderdag 25 november 2010 10:01 schreef Migwi het volgende:
[..]
Omdat ie samenzweerde met Magatha waardoor Cairne's wapen brak en hij dus geen kans had, nou nou, wat een overwinning.
Garrosh
Kan geloof ik niet, staat in een van de boeken voor zover ik weet.quote:Op donderdag 25 november 2010 10:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar waar kan ik dat ingame zien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |