abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89123777
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 00:32 schreef Sapstengel het volgende:
Blijkbaar zijn er al mensen in Hyjal aan het minen:

[W From] [|Kf7|km|k]: Its not hard to get in, get a priest to mindcontrol you in, then leave group as you get the bliz buff. Then your in.
[W To] [|Kf7|km|k]: lol wtf
Denk eerlijk gezegd niet dat Blizz daar zo blij mee is als ze dat uitvinden, wel?
pi_89123801
Nee denk ik ook niet.
pi_89123819
Een ban waard denk je?
Of creative use of game mechanics?
pi_89123945
Misschien wel een ban idd, heb geen idee. Maar het is iig niet de bedoeling. Volgens mij zijn er ook wel eens mensen geband omdat ze door exploits bepaalde raid bosses hadden gedood oid.
pi_89124060
Wel oneerlijke concurrentie natuurlijk nu ik erover nadenk. Bannen die hap :)

Vervelend trouwens, mijn Argent Crusade banner ziet er nu uit als de Forsaken banner. Als er één banner is die ik niet wil als Paladin zijnde is het wel een udnead banner. Dat ze dat eens fixen. En snel.

Wstern Plaguelands ziet er goed uit, groen. Andorhal wordt weer opgebouwd, ja, dit is een goede ontwikkeling :Y
Over een paar maanden dan met phasing gewoon een afgebouwd Andorhal, zou vet zijn.

Edit: Waar die gnolls dan opeens weer vandaan komen in northern WPL snap ik dan weer niet
pi_89124239
Hoeveel damage doe ik? Juist ja ;)

Twilight Cult is weer ergens mee bezig in Thousand Needles:

En toen moest ik echt even afstappen en iemand afmaken, vuile Death Knight die je er bent:
pi_89124433
Heb je nou echt ''attack'' op je bars zitten :')
pi_89124436
Hoe de fuck kom je nu als horde naar darnassus/exodar?
/edit: nvm zit al de vorige pagina door te lezen :')
pi_89124903
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 17:31 schreef Olment het volgende:

[..]

Wanneer komen die high lvl zones dan?
en je bubble+hs vind ik zo zwak hé. ga dan op een rp server spelen en zet je pvp NOOIT aan
QQ more
pi_89125220
Troll starter area was een beetje druk gisteren _O-

En dan loopt er ook een level 80 rond om de low-level quest te doen :N Vooral bij dat humankasteel waar sowieso al 6 low-levels stonden te wachten op respawns was het een hele toevoeging :N
  donderdag 25 november 2010 @ 08:13:11 #261
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_89125236
Troll warlock ! *O*

Nahaaz, Lord of Demons-mon! :D
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_89125240
Overigens, Gobliins gewoon alle AH plekken overgenomen in Orgri he! En de bank. Arme Orcs die nu hun baan kwijt zijn -O-
pi_89125431
quote:
99s.gif Op donderdag 25 november 2010 08:13 schreef stbabylon het volgende:
Overigens, Gobliins gewoon alle AH plekken overgenomen in Orgri he! En de bank. Arme Orcs die nu hun baan kwijt zijn -O-
NEWSFLASH: Economische crisis raakt ook WoW.
There's no justice, there's just us.
pi_89125707
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 03:03 schreef Santello het volgende:
Heb je nou echt ''attack'' op je bars zitten :')
Ja, heb ik eerst eigenlijk tijden niet gehad, maar toen speelde ik nog Hunter en op een gegeven moment was het wel fijn om dat toch te hebben. En om de één of andere reden heb ik dat daarna bij m'n andere Classes zo gelaten. Ik had laatst ook zoiets van, maar daar kan toch makkelijk iets anders op staan? Maar nooit veranderd, alles werkt goed, dus tja. Straks misschien weer als we nieuwe skills krijgen.

Edit: Oh, op m'n DK heb ik er wel iets anders op staan. Die heeft veel meer keybinds nodig dus de 1 werd daar ehm, pfft, zo'n disease :)
  † In Memoriam † donderdag 25 november 2010 @ 09:30:58 #265
159966 lifeblind
pi_89126315
Naja, ik logde gisteren in, zag dat er een hoop anders was, en ben maar snel naar Northrend gevlucht om te gaan minen :') Heb later wel een beetje rondgevlogen over EK en kalimdor, voor zover ik het gezien heb ziet het er wel tof uit nu :P En overal die FP's bij! <3 Vooral met die bij Eastvale Logging Camp en Raven Hill ben ik blij mee, ik ben nog steeds getraumatiseerd van het daar naartoe lopen zonder mount :P
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 25 november 2010 @ 09:36:04 #266
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_89126408
Ik zag gister ineens een 2e auctionhouse in Stormwind. Wel een stukje verder lopen, want het is in het Dwarven district :)

en Plants vs Zombies is wel heel gaaf om in WoW te doen
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_89126615
babylon loopt naar guard: he, dude, waar is de auction hall tegenwoordig?
guard: welke mot je hebben, valley of strength of die andere
babylon: he?
  donderdag 25 november 2010 @ 09:47:12 #268
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_89126619
Super leuke questchain. Aan het eind van de kloof in Badlands speel je 3 verhalen na van 3 mensen die, naar hun eigen zeggen, Deathwing hebben gezien! :D Super leuk!
pi_89126678
He, vraagje. Ik weet dat Garrosh Cairne heeft gesloopt (yeee Orcs *O*), maar dat weet ik van het interpret. Zie ik dat ook nog eens ingame? Of hoe Orgrimar plots zo anders komt. Ik vind het allemaal wat vaag, terwijl het toch best belangrijke dingen zijn.
pi_89126805
Ik heb zelf de mogelijkheid nog niet gehad om in te loggen op de game. Later vandaag weer :Y Weet nog niet waar ik mee ga beginnen eigenlijk.
  donderdag 25 november 2010 @ 09:57:13 #271
64238 CocaColaLight
Ja ook jij hebt Sample.jpg
pi_89126886
Blijft leuk wat Blizzard weer doet met druid tanks. Net als een paar andere classes -17% op vrij veel. Het was even wennen toen ik naar mijn HP keek.

Maar goed dat beetje health maakt het verschil nu niet.

Gisteren zo gelachen in het officers channel tijdens icc 10 hc. De andere raidleader vraagt of ik er wat op tegen heb om samen te tanken met een alt dk. Tja waarom ook niet. Bij de laatste rij trash voor Marowgar wilde hij een lin of sight pull doen. Dat gaat normaal gesproken ook maar op trash is iedereen zeer trigger happy. Dus natuurlijk is er iemand al meteen aan het schieten op de trash dus ik charge er maar in.

Na de trash begint de andere tank te miepen: Don't charge into that group when I try to pull.
Hij gaat nog even door en ik zoiets van jahaaa, Er is niemand dood dus doorlopen.

Bij lady death whisper had hij al geen idee hoe de fight werkte om te tanken. Tja kan gebeuren, maar voor de saurfang fight hem verteld als ik dit heb taunt ik en anders om.
Het verbaasde me dan ook niks dat hij niet taunte. Tja dan er maar iedere keer vragen of hij zo vriendelijk zou kunnen zijn om the taunten.

De princes was het toppunt hij mocht met de balletjes verzamellen. Uiteindelijk na een paar whipes had hij er blijkbaar genoeg van. Dus de raidleader zegt dat hij wel balletjes gaat verzamellen. Dat ging al stukken beter. Toen mensen dat wisten te melden in raid chat kwam hij met zijn opmerking van de dag: It is commen that ppl make the mistake of thinking that you need a tank to kite a boss. Ik kon het niet laten om hem toch maar even te vertellen: This is not kiting this is gathering orbs.

Zo dat lucht op, moraal van het verhaal DK's kunnen slecht zijn voor het denkvermogen van de speler. Want met zijn main is hij nog redelijk goed.
Jah maar ik ben kunstenaar, ik probeer de kunst van het uitslapen meester te worden.
pi_89127006
quote:
99s.gif Op donderdag 25 november 2010 09:49 schreef stbabylon het volgende:
He, vraagje. Ik weet dat Garrosh Cairne heeft gesloopt (yeee Orcs *O*), maar dat weet ik van het interpret. Zie ik dat ook nog eens ingame? Of hoe Orgrimar plots zo anders komt. Ik vind het allemaal wat vaag, terwijl het toch best belangrijke dingen zijn.
Omdat ie samenzweerde met Magatha waardoor Cairne's wapen brak en hij dus geen kans had, nou nou, wat een overwinning.
Garrosh :')
  donderdag 25 november 2010 @ 10:09:26 #273
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_89127219
Is het wat?
Kan vandaag nog steeds niet beginnen :X
Graag op anoniem
pi_89127224
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 10:01 schreef Migwi het volgende:

[..]

Omdat ie samenzweerde met Magatha waardoor Cairne's wapen brak en hij dus geen kans had, nou nou, wat een overwinning.
Garrosh :')
:O

Maar waar kan ik dat ingame zien?
  donderdag 25 november 2010 @ 10:12:49 #275
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_89127297
quote:
99s.gif Op donderdag 25 november 2010 10:09 schreef stbabylon het volgende:

[..]

:O

Maar waar kan ik dat ingame zien?
Kan geloof ik niet, staat in een van de boeken voor zover ik weet.
In WoW is het gewoon: download Patch 4.0.3 *pop* Cairne dood.

En Garrosh wist dus niet dat die Magatha vergif op z'n bijl had gesmeerd, ik heb The Shattering zelf niet gelezen maar van wat ik op andere fora heb gehoord was Cairne dus wel even Garrosh z'n reet aan het whoopen voordat deze een klein wondje veroorzaakte.

Wel jammer dat die Troll geen warchief is geworden. :P

LOLOLWOWLORE :D

[ Bericht 5% gewijzigd door Twiitch op 25-11-2010 10:18:47 ]
Graag op anoniem
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')