zo kom je nog eens ergens en verdienen de flightmasters er ook nog wat meequote:Op woensdag 24 november 2010 17:17 schreef Silmarwen het volgende:
Ik vind het nog steeds debiel dat ik nu naar alle dungeon entrances moet, terwijl ik dat l had gedaan voor die random queue ooit begon. Dat heeft niets te maken met "Oh wow is te moeilijk QQ", het slaat gewoon nergens op. Mag ik heel Northrend doorcruisen voor een random...
Eh, in Northrend gebruik ik de FM alleen als ik HEUL erg lui benquote:Op woensdag 24 november 2010 17:22 schreef Olment het volgende:
[..]
zo kom je nog eens ergens en verdienen de flightmasters er ook nog wat mee
Check die nieuwe hub iets noordelijker eens, gaan er van daaruit geen boten?quote:Op woensdag 24 november 2010 17:25 schreef GlenSpey het volgende:
Hoe kom ik als Horde nou bij de alliance steden op Teldrassil en Bloodmyst Isle? Heel Auberdine is weggevaagd en er komen ook geen boten meer daar...
Wanneer komen die high lvl zones dan?quote:Op woensdag 24 november 2010 17:29 schreef Migwi het volgende:
[..]
Check die nieuwe hub iets noordelijker eens, gaan er van daaruit geen boten?
Shaman wilt party en zegt follow, ik denk van, wtf hè?
Wil die blijkbaar naar Tol Barad. Eventjes vergeten dat de high lvl zones er nog niet waren, op de kaart stonden we middenin Tol Barad, maar in de wereld was er niks. Fatigue, dood, Crossroad GY
En verdomme, geef me mijn bubble+HS terug! Stelletje teringlijers dat ze zoiets afpakken
(ja, dat is al een tijdje, maar blijft gewoon lame)
Sta ik nu op dit moment... er is daar niks qua pier/aanlegplaatsen.quote:Op woensdag 24 november 2010 17:29 schreef Migwi het volgende:
[..]
Check die nieuwe hub iets noordelijker eens, gaan er van daaruit geen boten?
Shaman wilt party en zegt follow, ik denk van, wtf hè?
Wil die blijkbaar naar Tol Barad. Eventjes vergeten dat de high lvl zones er nog niet waren, op de kaart stonden we middenin Tol Barad, maar in de wereld was er niks. Fatigue, dood, Crossroad GY
En verdomme, geef me mijn bubble+HS terug! Stelletje teringlijers dat ze zoiets afpakken
(ja, dat is al een tijdje, maar blijft gewoon lame)
Lucky you. Collega met wie ik de taxi deel zit nog tot minstens 17:00 in de meeting (is hier nu 16:33), en zal daarna nog wel wat willen doen. Dus ik vermoed dat het minstens 18:00 is (dus nog 1,5 uur) voor ik kan spelenquote:Op woensdag 24 november 2010 17:32 schreef Olment het volgende:
Mohh,, k wil ook wow spelen
nog 30 min en dan kank naar huis, gelukkig heb ik vanmiddag al wow laten patchen dus dat hoeft niet meer te gebeuren.
quote:Op woensdag 24 november 2010 17:47 schreef stbabylon het volgende:
Just checking
Vanavond een mage maken, dan kan ik die 7-12 omzetten naar een Gobliin toch?
Niemand? Sta nu met mijn warrior ergens in een achteraf hoekje in Darkshorequote:Op woensdag 24 november 2010 17:25 schreef GlenSpey het volgende:
Hoe kom ik als Horde nou bij de alliance steden op Teldrassil en Bloodmyst Isle? Heel Auberdine is weggevaagd en er komen ook geen boten meer daar...
Is er ook geen dock bij dat ene nieuwe NE stadje?quote:Op woensdag 24 november 2010 18:11 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Niemand? Sta nu met mijn warrior ergens in een achteraf hoekje in Darkshore
Oh dat maakt niet uit, ik werk gewoon rond die tijdquote:Op woensdag 24 november 2010 18:08 schreef Rikketik het volgende:
[..]![]()
Ik zou alleen rekening houden met een paar uurtjes vertraging omdat veel mensen waarschijnlijk een race/faction change gaan aanvragen.
Dacht ik ook toen ik opeens een hele grote orkaan in de verte in Darkshore zag. Maar nee hoor, geen DWquote:Op woensdag 24 november 2010 18:38 schreef Bienelientjee het volgende:
Lekker aan het questen voor de achievement in the Capes Oof Stranglethorn Vale. Hoor ik ineens geluiden en zie ik vuur, dus in eerste instantie dacht ik. DEATHWING?
Maar neej! Piraten, grotendeels Worgen, vallen Booty Bay aan!
![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |