Het is me nu gelukt met mijn lvl 72 warrior. Althans, Darnassusquote:Op donderdag 25 november 2010 11:48 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Succes met in Darnassus/Exodar komen dan
Ik heb ook (nog?) niksquote:Op donderdag 25 november 2010 16:07 schreef Metonae het volgende:
Zouden we trouwens geen FoS krijgen voor het afmaken van de AQ chain? Ik zie em niet staan in mn lijstje
Gaat erom dat we allebei niet kunnen wowenquote:Op donderdag 25 november 2010 16:19 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Ik ben volledig afgekeurd.
Dat zal tegenwoordig wel lukken denk ik hoorquote:Op donderdag 25 november 2010 16:19 schreef Faithfulness het volgende:
De laptop van onze zoon is ook antiek, maar met alles op low kan 'ie 't wel spelen. Behalve rondlopen in dalaran, dat is echt ondoenlijk.
Ik zou liever werkenquote:Op donderdag 25 november 2010 16:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gaat erom dat we allebei niet kunnen wowen
Hij heeft al tij-den niet ingelogged, hij vindt zijn voetbaltraining belangrijker.quote:Op donderdag 25 november 2010 16:24 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat zal tegenwoordig wel lukken denk ik hoor
Orgrimmar lagde bij mij gisteravond enormquote:Op donderdag 25 november 2010 16:24 schreef Etcetera het volgende:
Dat zal tegenwoordig wel lukken denk ik hoor
En dat blijkt onmogelijk. De guards staan zo gepositioneerd dat ik het onmogelijk kan overleven om op tijd de boot te bereiken. Ga nu proberen om nog maar een stuk zee over te steken met een water walking potion... hoop dat als ik het niet haal ik respawn op Azuremyst Isle anders zie ik mn achi alsnog naar de klote gaan...quote:Op donderdag 25 november 2010 16:20 schreef GlenSpey het volgende:
Nu ga ik op dezelfde wijze weer terug naar Rutheran om daar de boot richting Exodar te nementis een beetje omslachtig allemaal maar dankzij dat gekut van Blizz helaas de enige manier om mijn Pilgrim titel nog te halen.
Nicequote:Op donderdag 25 november 2010 16:25 schreef Faithfulness het volgende:
Hij heeft al tij-den niet ingelogged, hij vindt zijn voetbaltraining belangrijker.![]()
Dus ik ga 't hem niet vertellen
Dat is echt bagger van Blizzardquote:Op donderdag 25 november 2010 16:31 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
En dat blijkt onmogelijk. De guards staan zo gepositioneerd dat ik het onmogelijk kan overleven om op tijd de boot te bereiken. Ga nu proberen om nog maar een stuk zee over te steken met een water walking potion... hoop dat als ik het niet haal ik respawn op Azuremyst Isle anders zie ik mn achi alsnog naar de klote gaan...
Er is lekker over na gedachtquote:Op donderdag 25 november 2010 16:31 schreef GlenSpey het volgende:
En dat blijkt onmogelijk. De guards staan zo gepositioneerd dat ik het onmogelijk kan overleven om op tijd de boot te bereiken. Ga nu proberen om nog maar een stuk zee over te steken met een water walking potion... hoop dat als ik het niet haal ik respawn op Azuremyst Isle anders zie ik mn achi alsnog naar de klote gaan...
Ja maar deze is óók nog van mn vader's werk, en die willen niet dat ik wow installeerquote:Op donderdag 25 november 2010 16:19 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Ik ben volledig afgekeurd.
[..]
De laptop van onze zoon is ook antiek, maar met alles op low kan 'ie 't wel spelen. Behalve rondlopen in dalaran, dat is echt ondoenlijk.
Helaas... het is niet te doen.quote:Op donderdag 25 november 2010 16:32 schreef Etcetera het volgende:
Dat is echt bagger van BlizzardHoop dat je het haalt
Ik zou er een ticket over openen, serieus.quote:Op donderdag 25 november 2010 16:39 schreef GlenSpey het volgende:
Helaas... het is niet te doen.
Azuremyst enzo liggen in een subserver. Je kan die richting op lopen maar je kan er nooit komen, bovendien haalt fatigue me toch te snel in.
Tenzij er nog een manier is om toch levend en wel op die boot richting de Exodar te komen kan ik deze achievement niet meer halen.
Waarschijnlijkquote:Op donderdag 25 november 2010 16:25 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Ik zou liever werken![]()
Maar misschien zou ik daar weer anders over denken als ik echt zou werken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
Geven die idioten toch geen antwoord op. Of je krijgt zon antwoord a la 'were terribly sorry but were trying to solve this problem asap it should be possible again in a few days...' waarbij a few days dan te lang is want dan is het Pilgrim event voorbij.quote:Op donderdag 25 november 2010 16:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zou er een ticket over openen, serieus.
Gisteren ook een tijdje geprobeerd, tevergeefs.quote:Op donderdag 25 november 2010 16:34 schreef Rem-koe het volgende:
Ik ben al een uur bezig om in Darkshore te komen en toen heb ik het aan iemand gevraagd, die wees me naar een boot in Teldrassil. En nu vaart die boot gewoon niet weg ofzo....
Gelukkig telt Pelgrim niet voor What a long, strange journey it's beenquote:Op donderdag 25 november 2010 16:48 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Geven die idioten toch geen antwoord op. Of je krijgt zon antwoord a la 'were terribly sorry but were trying to solve this problem asap it should be possible again in a few days...' waarbij a few days dan te lang is want dan is het Pilgrim event voorbij.
Heb er ook al een uitgebreide thread over gemaakt op het wow forum, wordt ook mooi omheen gepost door blue.
Ik heb ooit een ticket over een evenbug geopend op vrijdag. Zondag op maandagnacht event over: maandag een GMquote:Op donderdag 25 november 2010 16:48 schreef GlenSpey het volgende:
Geven die idioten toch geen antwoord op. Of je krijgt zon antwoord a la 'were terribly sorry but were trying to solve this problem asap it should be possible again in a few days...' waarbij a few days dan te lang is want dan is het Pilgrim event voorbij.
Heb er ook al een uitgebreide thread over gemaakt op het wow forum, wordt ook mooi omheen gepost door blue.
Doen ze express, ze weten er geen oplossing voor en dus laten ze het liggen voor tot na het event. Dan kan er toch niks meer aan gedaan worden en hebben ze een mooie smoes.quote:Op donderdag 25 november 2010 16:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb ooit een ticket over een evenbug geopend op vrijdag. Zondag op maandagnacht event over: maandag een GM
Waarom zou er van een Horde settlement een boot naar Teldrassil varen? Of lees ik je post nu verkeerd?quote:Op donderdag 25 november 2010 16:50 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Gisteren ook een tijdje geprobeerd, tevergeefs.
In die nieuwe Horde settlement in Ashenvale is een haven met een dock dat er heel erg uit ziet alsof er een boot vertrekt naar de overkant, maar nienteMisschien komt dat nog?
Oh ik ging er vanuit dat het aan mij lagquote:Op donderdag 25 november 2010 16:50 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Gisteren ook een tijdje geprobeerd, tevergeefs.
In die nieuwe Horde settlement in Ashenvale is een haven met een dock dat er heel erg uit ziet alsof er een boot vertrekt naar de overkant, maar nienteMisschien komt dat nog?
Kloptquote:Op donderdag 25 november 2010 16:50 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Gelukkig telt Pelgrim niet voor What a long, strange journey it's been
Yup, maar dat is het probleem niet.quote:Op donderdag 25 november 2010 17:34 schreef Asschen_sukar het volgende:
Volgens mij gaat er vanaf stormwind een boot naar teldrassil.
Nee je leest het goed, maarja waarom dan een overduidelijk dock maken (heel eind het water in, echt zo'n aanmeerdockquote:Op donderdag 25 november 2010 17:11 schreef Migwi het volgende:
[..]
Waarom zou er van een Horde settlement een boot naar Teldrassil varen? Of lees ik je post nu verkeerd?
Ja ik kwam er achter toen ik me in /g beklaagde over het feit dat ik maar niet in Teldrassil geraakte en een guildie me erop weesquote:Op donderdag 25 november 2010 17:20 schreef Etcetera het volgende:
[..]
KloptKwam ik achter nadat ik die kutkalkoenen had afgemaakt voor m'n laatste achievement
Wowwiki welquote:Op donderdag 25 november 2010 18:01 schreef Ferdii het volgende:
iemand hier die een lijstje heeft met de nieuwe lvl req voor elke zone in azeroth ?
Voor de Pelgrim's Bounty achievement moet je rogues afschieten met een turkey shooter waardoor ze in een kalkoen veranderenquote:
Nee, dat geloof ik niet. Helaas.quote:Op donderdag 25 november 2010 18:32 schreef ufopiloot het volgende:
Zitten andere titels er nog ook in dan? Zoals Conqueror of Ulduar bijvoorbeeld?
al lopen kijken, maar daar staat nog een oude lijst op.quote:
Laat maar, er is een 2de lijst die wel klopt :pquote:Op donderdag 25 november 2010 18:37 schreef Ferdii het volgende:
[..]
al lopen kijken, maar daar staat nog een oude lijst op.
WPL is daar nog steeds 55-60 gebied etc
Herald kan ook niet, is niet voor niets een FoS nu.quote:Op donderdag 25 november 2010 18:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, dat geloof ik niet. Helaas.
Pm me even je mail adres.quote:Op donderdag 25 november 2010 18:43 schreef Flows het volgende:
In het vorige topic zei iemand dat ik zygors guide kon downloaden maar waar download ik die? Ik ga hier geen 60 $ voor spenderen:P
FoS wilt toch niet zeggen dat het niet te halen is? Mounts, insane etc. zijn ook allemaal een FoS.quote:Op donderdag 25 november 2010 19:14 schreef Blistering het volgende:
[..]
Herald kan ook niet, is niet voor niets een FoS nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |