abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89139780
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 11:48 schreef Etcetera het volgende:

[..]

Succes met in Darnassus/Exodar komen dan :P
Het is me nu gelukt met mijn lvl 72 warrior. Althans, Darnassus :P
Om dat fijne fatigue te omzeilen heb ik water walking elixirs aangeschaft, daardoor kon ik in 1 run de zee naar Rutheran oversteken.
Ik wist dat ik vanaf Rutheran in 1 keer levend het portal naar Darnassus moest bereiken, anders zou ik als corpse terug worden gezet in Darkshore.
Heb mn def spec aangezet met def stance en heb een indestructible potion genomen voor extra armor. Ik wist het portal daarmee net te bereiken, toen ik aan de andere kant respawnde was ik dood... maar t was dus wel de goeie kant. Gereleased en ik kwam terecht in Dolanaar, daar heb ik res sickness voor lief genomen en ben teruggelopen naar Darnassus. Daar was het nog even zoeken want voor de poort stonden weer lvl 85 guards, maar er was gelukkig een omweg beschikbaar waardoor ik in 1 keer door kon naar de Pilgrim tafel.

Toen de terugweg dwars door Darnassus naar het portal, heb alle guards weten te ontwijken tot aan het portal (aan de andere kant van de stad) zelf. Daar weer doorheen gegaan en net als op de heenweg het net gehaald en aan de andere kant dood. Gereleased en weer res sickness genomen in Darkshore.

Nu ga ik op dezelfde wijze weer terug naar Rutheran om daar de boot richting Exodar te nemen :) tis een beetje omslachtig allemaal maar dankzij dat gekut van Blizz helaas de enige manier om mijn Pilgrim titel nog te halen.
pi_89139866
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 16:07 schreef Metonae het volgende:
Zouden we trouwens geen FoS krijgen voor het afmaken van de AQ chain? Ik zie em niet staan in mn lijstje ;(
Ik heb ook (nog?) niks -O-

En ik had gehoopt op meer achievements voor Cata, dus ik hoop dat die nog komen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_89139974
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 16:19 schreef Faithfulness het volgende:

[..]

Ik ben volledig afgekeurd. -O-

Gaat erom dat we allebei niet kunnen wowen
  Redactie Frontpage donderdag 25 november 2010 @ 16:24:36 #108
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_89139988
quote:

De laptop van onze zoon is ook antiek, maar met alles op low kan 'ie 't wel spelen. Behalve rondlopen in dalaran, dat is echt ondoenlijk.
Dat zal tegenwoordig wel lukken denk ik hoor :P
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_89140045
quote:
99s.gif Op donderdag 25 november 2010 16:24 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Gaat erom dat we allebei niet kunnen wowen
Ik zou liever werken :@
Maar misschien zou ik daar weer anders over denken als ik echt zou werken :P

quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 16:24 schreef Etcetera het volgende:

[..]

Hij heeft al tij-den niet ingelogged, hij vindt zijn voetbaltraining belangrijker. O+
Dus ik ga 't hem niet vertellen :P
pi_89140057
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 16:24 schreef Etcetera het volgende:

Orgrimmar lagde bij mij gisteravond enorm :+
En ik dacht: kom, laat ik die nieuwe cooking quest eens doen. Moest ik cactusappels verzamelen, maar kon ze amper vinden. Zoveel mensen die daar mee bezig waren :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_89140281
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 16:20 schreef GlenSpey het volgende:
Nu ga ik op dezelfde wijze weer terug naar Rutheran om daar de boot richting Exodar te nemen :) tis een beetje omslachtig allemaal maar dankzij dat gekut van Blizz helaas de enige manier om mijn Pilgrim titel nog te halen.
En dat blijkt onmogelijk. De guards staan zo gepositioneerd dat ik het onmogelijk kan overleven om op tijd de boot te bereiken. Ga nu proberen om nog maar een stuk zee over te steken met een water walking potion... hoop dat als ik het niet haal ik respawn op Azuremyst Isle anders zie ik mn achi alsnog naar de klote gaan...
  Redactie Frontpage donderdag 25 november 2010 @ 16:32:40 #112
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_89140351
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 16:25 schreef Faithfulness het volgende:

Hij heeft al tij-den niet ingelogged, hij vindt zijn voetbaltraining belangrijker. O+
Dus ik ga 't hem niet vertellen :P
Nice :D
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 16:31 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

En dat blijkt onmogelijk. De guards staan zo gepositioneerd dat ik het onmogelijk kan overleven om op tijd de boot te bereiken. Ga nu proberen om nog maar een stuk zee over te steken met een water walking potion... hoop dat als ik het niet haal ik respawn op Azuremyst Isle anders zie ik mn achi alsnog naar de klote gaan...
Dat is echt bagger van Blizzard :{ Hoop dat je het haalt ^O^
With four other people
And aliens
pi_89140357
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 16:31 schreef GlenSpey het volgende:

Er is lekker over na gedacht :7
pi_89140436
Ik ben al een uur bezig om in Darkshore te komen en toen heb ik het aan iemand gevraagd, die wees me naar een boot in Teldrassil. En nu vaart die boot gewoon niet weg ofzo....
pi_89140448
quote:

[..]

Ik ben volledig afgekeurd. -O-

[..]

De laptop van onze zoon is ook antiek, maar met alles op low kan 'ie 't wel spelen. Behalve rondlopen in dalaran, dat is echt ondoenlijk.
Ja maar deze is óók nog van mn vader's werk, en die willen niet dat ik wow installeer ;)
Leftist Vegan Long Haired Witch
Revolutionary Anarchist
No material girl, No extremist, Critical Thinker.
XXX Straight Edge XXX
pi_89140605
ik moet alleen nog orgrimmar exploren maar dat bugged,

ticked aangemaakt, na 1 dag wachten eindelijk een gm.

zegt ie.....ja we weten het en gaan er zo snel mogelijk iets aan doen

#$@@%#

gister gewoon meer als 2 uur boven op een huis gecamped en 4 keer gekilled door kutkinderen lol
pi_89140671
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 16:32 schreef Etcetera het volgende:

Dat is echt bagger van Blizzard :{ Hoop dat je het haalt ^O^
Helaas... het is niet te doen.
Azuremyst enzo liggen in een subserver. Je kan die richting op lopen maar je kan er nooit komen, bovendien haalt fatigue me toch te snel in.
Tenzij er nog een manier is om toch levend en wel op die boot richting de Exodar te komen kan ik deze achievement niet meer halen.
pi_89140711
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 16:39 schreef GlenSpey het volgende:

Helaas... het is niet te doen.
Azuremyst enzo liggen in een subserver. Je kan die richting op lopen maar je kan er nooit komen, bovendien haalt fatigue me toch te snel in.
Tenzij er nog een manier is om toch levend en wel op die boot richting de Exodar te komen kan ik deze achievement niet meer halen.
Ik zou er een ticket over openen, serieus.
pi_89140992
Als ik dat nog wil doen mind-control ik gewoon m'n Horde char met een Alliance Priest die ik heb :D
Maar heb 'm al op m'n main en vind 't wel best zo.
pi_89141057
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 16:25 schreef Faithfulness het volgende:

[..]

Ik zou liever werken :@
Maar misschien zou ik daar weer anders over denken als ik echt zou werken :P

Waarschijnlijk :D :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_89141083
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 16:40 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik zou er een ticket over openen, serieus.
Geven die idioten toch geen antwoord op. Of je krijgt zon antwoord a la 'were terribly sorry but were trying to solve this problem asap it should be possible again in a few days...' waarbij a few days dan te lang is want dan is het Pilgrim event voorbij.
Heb er ook al een uitgebreide thread over gemaakt op het wow forum, wordt ook mooi omheen gepost door blue.
pi_89141152
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 16:34 schreef Rem-koe het volgende:
Ik ben al een uur bezig om in Darkshore te komen en toen heb ik het aan iemand gevraagd, die wees me naar een boot in Teldrassil. En nu vaart die boot gewoon niet weg ofzo....
Gisteren ook een tijdje geprobeerd, tevergeefs. :{
In die nieuwe Horde settlement in Ashenvale is een haven met een dock dat er heel erg uit ziet alsof er een boot vertrekt naar de overkant, maar niente -O- Misschien komt dat nog? :?
pi_89141180
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 16:48 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Geven die idioten toch geen antwoord op. Of je krijgt zon antwoord a la 'were terribly sorry but were trying to solve this problem asap it should be possible again in a few days...' waarbij a few days dan te lang is want dan is het Pilgrim event voorbij.
Heb er ook al een uitgebreide thread over gemaakt op het wow forum, wordt ook mooi omheen gepost door blue.
Gelukkig telt Pelgrim niet voor What a long, strange journey it's been *O*
pi_89141230
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 16:48 schreef GlenSpey het volgende:

Ik heb ooit een ticket over een evenbug geopend op vrijdag. Zondag op maandagnacht event over: maandag een GM :')
pi_89141395
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 16:51 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb ooit een ticket over een evenbug geopend op vrijdag. Zondag op maandagnacht event over: maandag een GM :')
Doen ze express, ze weten er geen oplossing voor en dus laten ze het liggen voor tot na het event. Dan kan er toch niks meer aan gedaan worden en hebben ze een mooie smoes.
pi_89141482
Net m'n eerste raid gehealed, blijken die gasten niet eens te weten hoe de Gunship Battle werkt.. pff, lekker begin.
Wipen op die boot ;(

Maar de 2e poging wel " I'm on a boat achievement halen" , schiet mij maar lek :P

In plaats van rotface en festergut dacht de raidleader de bloodcouncil maar af te gaan maken. Dat is het punt dat ik maar verteld heb dat het voor mij ophield. Als de gunship al te moeilijk voor je is -O-
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_89141573
Healen ging dan wel weer lekker trouwens, op die wipe na omdat onze boot stuk was :P
pi_89142069
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 16:50 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

In die nieuwe Horde settlement in Ashenvale is een haven met een dock dat er heel erg uit ziet alsof er een boot vertrekt naar de overkant, maar niente -O- Misschien komt dat nog? :?
Waarom zou er van een Horde settlement een boot naar Teldrassil varen? Of lees ik je post nu verkeerd?
pi_89142182
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 16:50 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Oh ik ging er vanuit dat het aan mij lag :')
  Redactie Frontpage donderdag 25 november 2010 @ 17:20:10 #130
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_89142428
quote:
14s.gif Op donderdag 25 november 2010 16:50 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Gelukkig telt Pelgrim niet voor What a long, strange journey it's been *O*
Klopt ^O^ Kwam ik achter nadat ik die kutkalkoenen had afgemaakt voor m'n laatste achievement _O-
With four other people
And aliens
pi_89142507
Ik ben een kalkoen :')....?!
pi_89142934
Eerste lvl 85 boss down jongens:

Kreeg wel een hit van 90k te verduren maar het was het waard :P
pi_89142991
Omfg, ik kan gewoon vliegen naar Darkshore.
pi_89143015
Volgens mij gaat er vanaf stormwind een boot naar teldrassil.
pi_89143069
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 17:34 schreef Asschen_sukar het volgende:
Volgens mij gaat er vanaf stormwind een boot naar teldrassil.
Yup, maar dat is het probleem niet.
Ik moet van Rutheran village (Teldrassil) naar de Exodar... en dat kan niet omdat de guards mij oneshotten en je niet kan corpserunnen door de fatigue bug...
pi_89143091
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 17:11 schreef Migwi het volgende:

[..]

Waarom zou er van een Horde settlement een boot naar Teldrassil varen? Of lees ik je post nu verkeerd?
Nee je leest het goed, maarja waarom dan een overduidelijk dock maken (heel eind het water in, echt zo'n aanmeerdock :D) vandaar dat ik er op een boot ging staan wachten die dus inderdaad niet kwam.
Ik dacht misschien vaart er iets neutraals rond, bijvoorbeeld om achievs als Pelgrim mogelijk te maken, of voor een Ally raid ofzo :') weet ik veel :')
pi_89143210
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 17:20 schreef Etcetera het volgende:

[..]

Klopt ^O^ Kwam ik achter nadat ik die kutkalkoenen had afgemaakt voor m'n laatste achievement _O-
Ja ik kwam er achter toen ik me in /g beklaagde over het feit dat ik maar niet in Teldrassil geraakte en een guildie me erop wees _O-
pi_89143248
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 17:22 schreef Rem-koe het volgende:
Ik ben een kalkoen :')....?!
Je bent zeker een rogue? :D
pi_89144098
iemand hier die een lijstje heeft met de nieuwe lvl req voor elke zone in azeroth ? :')
hardcoholic
pi_89144150
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 18:01 schreef Ferdii het volgende:
iemand hier die een lijstje heeft met de nieuwe lvl req voor elke zone in azeroth ? :')
Wowwiki wel :)
pi_89144316
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 17:41 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Je bent zeker een rogue? :D
Ja..
pi_89144512
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 18:07 schreef Rem-koe het volgende:

[..]

Ja..
Voor de Pelgrim's Bounty achievement moet je rogues afschieten met een turkey shooter waardoor ze in een kalkoen veranderen :Y :P
pi_89145146
Voor wie het nog wil: je kan nog steeds Heral of the Titans doen. Er staat nadrukkelijk bij dat je het op level 80 moet doen in Ulduar gear.
pi_89145305
Zitten andere titels er nog ook in dan? Zoals Conqueror of Ulduar bijvoorbeeld?
pi_89145429
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 18:32 schreef ufopiloot het volgende:
Zitten andere titels er nog ook in dan? Zoals Conqueror of Ulduar bijvoorbeeld?
Nee, dat geloof ik niet. Helaas.
pi_89145489
Het is trouwens wel weer pre-TBC druk in OG zeg, de TERING! :D
Gelukkig goede pc en verbinding hier, maar anders was het een waar lagfest geworden.
pi_89145499
quote:
99s.gif Op donderdag 25 november 2010 18:03 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Wowwiki wel :)
al lopen kijken, maar daar staat nog een oude lijst op.

WPL is daar nog steeds 55-60 gebied etc
hardcoholic
  donderdag 25 november 2010 @ 18:43:08 #148
310935 Flows
Did you see that!?
pi_89145782
In het vorige topic zei iemand dat ik zygors guide kon downloaden maar waar download ik die? Ik ga hier geen 60 $ voor spenderen:P
pi_89145865
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 18:37 schreef Ferdii het volgende:

[..]

al lopen kijken, maar daar staat nog een oude lijst op.

WPL is daar nog steeds 55-60 gebied etc
Laat maar, er is een 2de lijst die wel klopt :p

http://www.wowwiki.com/Zones_by_level
hardcoholic
pi_89147272
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 18:35 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nee, dat geloof ik niet. Helaas.
Herald kan ook niet, is niet voor niets een FoS nu.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_89147338
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 18:43 schreef Flows het volgende:
In het vorige topic zei iemand dat ik zygors guide kon downloaden maar waar download ik die? Ik ga hier geen 60 $ voor spenderen:P
Pm me even je mail adres.
pi_89147368
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 19:14 schreef Blistering het volgende:

[..]

Herald kan ook niet, is niet voor niets een FoS nu.
FoS wilt toch niet zeggen dat het niet te halen is? Mounts, insane etc. zijn ook allemaal een FoS.
pi_89147800
Wat ufopiloot zegt. Bah had maar een uurtje de tijd op mijn eerste pogingen @ LK HC 10 man. 26% beste resultaat..

Hoop van de week weer te gaan. Mooie pug. :)
Altijd aan het dromen...
pi_89147999
En daar ging de prijs van Runecloth :'(

20s/1g buyout :'(

Gelukkig heb ik er nauwelijks verlies op gemaakt.
pi_89148707
Gewoon bewaren totdat ze weer 20g per stack zijn..
pi_89149677
Jongens, effe een noob vraag. Ik ben sinds twee weken nieuw in wow en ben begonnen als Tauren Druid en ontwikkeld in balance. Achteraf niet zo'n handige keuze omdat het geloof ik nogal een ingewikkelde class is. Maargoed, ben nou eenmaal level 40 dus beter vind ik uit hoe het werkt.

Wat me voornamelijk opvalt is dat ik qua DPS nogal achterblijf, ik heb meestal ongeveer de helft van de nummer 1. Mijn spell rotation heb ik al redelijk onder de knie zodat ik goed gebruik maak van de eclipse, ook heb ik al wat zitten investeren op spirit, intellect en spell power.

Hebben jullie nog goeie tips om mijn DPS omhoog te krijgen? Of blijf je gewoon altijd achter met deze class?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')