Leuk he de quote knopquote:
Verdommequote:Op vrijdag 26 november 2010 09:41 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja dat was ik vergeten te zeggen: Scholomance en Stratholme geven GEEN rep meer als je ze leegtrekt (ik kreeg overigens wel rep voor Silvermoon omdat ik hun tabard aan had). Alleen dus als je er quests gaat doen in opdracht van de oppergeest van Argent Down (die staat achter de Chapel op de begraafplaats). En die dailies krijg je pas als je revered bent.
Het gekke is dus dat de Scourge Stones nog steeds droppen, maar volgens mij kun je ze nergens meer inleveren (misschien wel bij Argent Crusade, heb ik niet naar gekeken want die had ik al op exalted).
Ja, maar je krijgt wel minder per mob. 3 voor een normale, en 60 voor een boss geloof ik.quote:Op vrijdag 26 november 2010 09:55 schreef lifeblind het volgende:
[..]
VerdommeHad ik nu maar de afgelopen weken maar vaker strat gelopen, ik ben er bijna
![]()
Maar de tabards werken daarin ook dan? Da's wel mooi, want mijn rep per uur is veel hoger vergeleken met HC's doen
Inderdaad, als retri paladin is 't 1 keer knipperen en het is dood (haha, dat was 't alquote:Op vrijdag 26 november 2010 10:09 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja, maar je krijgt wel minder per mob. 3 voor een normale, en 60 voor een boss geloof ik.
Maarja staat idd tegenover dat je een hele kamer zo bij elkaar kunt trekken en one-shotten als 80'er
Tabards werken in elke pre-tbc dungeon. Ben zelf nog op zoek naar wat qua tijd en makkelijkheid en bazen aantal het meest oplevert.quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:09 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja, maar je krijgt wel minder per mob. 3 voor een normale, en 60 voor een boss geloof ik.
Maarja staat idd tegenover dat je een hele kamer zo bij elkaar kunt trekken en one-shotten als 80'er
hmm wat een onzin haha, chatten zou ik gelovenquote:Op vrijdag 26 november 2010 10:54 schreef MeraViglioSa het volgende:
Meh, dodelijk saai op het werk, ik wil wow-en, verdorie!
Oh, trouwens, leuk 'feitje'. Vriendjevertelde gisteren dat hij op het nieuws hoorde dat uit onderzoek blijkt dat alléén laag opgeleiden veel achter de pc zitten om te gamen.
______!!!!!!!!!!!
Cooking krijg je nu al awards voor waarmee je cata recepten kan kopen, dus daar kun je al mee beginnen, zoals ik eerder al zei is de fishing quest inderdaad nutteloos.quote:Op vrijdag 26 november 2010 09:50 schreef Isabeau het volgende:
Nog even over die cooking en fishing quests die iedereen kan doen, misschien komen er in Cata in de nieuwe content wel dergelijke dailies voor lvl 85. Dit levert idd niet echt iets op
Zijn dat gewoon de cookingrewards die je steeds al kreeg met de dailies? Ik heb daar nog een stuk of 250 van, omdat ik niets meer te kopen had (die chefsmuts hoef ik niet).quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:07 schreef Twiitch het volgende:
Omdat op mijn werk het hele netwerk eruitlag (incl. telefoons) ben ik maar naar huis gegaan, dus straks lekker verder questen.
[..]
Cooking krijg je nu al awards voor waarmee je cata recepten kan kopen, dus daar kun je al mee beginnen, zoals ik eerder al zei is de fishing quest inderdaad nutteloos.
Zeker een steekproef in schilderswijk ofzoquote:Op vrijdag 26 november 2010 10:54 schreef MeraViglioSa het volgende:
Oh, trouwens, leuk 'feitje'. Vriendjevertelde gisteren dat hij op het nieuws hoorde dat uit onderzoek blijkt dat alléén laag opgeleiden veel achter de pc zitten om te gamen.
______!!!!!!!!!!!
Zou je niet zeggen met bijna alleen hoger opgeleiden in mijn guild.quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:54 schreef MeraViglioSa het volgende:
______!!!!!!!!!!!
Zelfde in mijn guild. Meeste studeren nog aan de uni, en ik heb mijn HBO P, niet mn HBO afgemaakt omdat ik zwanger werd.quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zou je niet zeggen met bijna alleen hoger opgeleiden in mijn guild.
Nee, deze rewards heten anders.quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:14 schreef Karina het volgende:
Zijn dat gewoon de cookingrewards die je steeds al kreeg met de dailies? Ik heb daar nog een stuk of 250 van, omdat ik niets meer te kopen had (die chefsmuts hoef ik niet).
Maar misschien bedoelen ze wel ander type games dan wowquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:17 schreef Silmarwen het volgende:
Zelfde in mijn guild. Meeste studeren nog aan de uni, en ik heb mijn HBO P, niet mn HBO afgemaakt omdat ik zwanger werd.
quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar misschien bedoelen ze wel ander type games dan wow
quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar misschien bedoelen ze wel ander type games dan wow
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
Nee, dat ken ik nietquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:19 schreef Silmarwen het volgende:
Iig niet Eve, ooit wel eens geprobeerd? Dat is echt ziekelijk ingewikkeld als je ermee wil beginnen. Mijn broertje speelt het heel erg veel, ooit geprobeerd, raakte echt gefrustreerd erdoor. Wat een kut spel
quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:23 schreef MeraViglioSa het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Wat een onzinquote:Op vrijdag 26 november 2010 10:54 schreef MeraViglioSa het volgende:
______!!!!!!!!!!!
Nou ik ben een druid tank aan het levelen toevallig. Maar tot 24 is het ook bar. Je krijg 2 abilities om agro mee te doen, en aangezien 3+ mobs er altijd zijn.quote:Op vrijdag 26 november 2010 09:17 schreef internal het volgende:
God gister in Wailing Caverns met mijn shaman altjeHeb ik een (troll) Druid tank die geen aggro kon houden. Tot level 20 krijg je als shaman nu inneens alleen maar Healing Wave. En aangezien dit een heal is van 2.5 seconden cast time is het nogal onmogelijk om 5 targets te healen. Werden ze boos op mij
Dat vriendje van je is zelf zeker zó laag opgeleid dat hij een nieuwbericht van 3 regels niet eens goed kan onthouden?quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:54 schreef MeraViglioSa het volgende:
______!!!!!!!!!!!
Béétje flauw.quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:37 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Dat vriendje van je is zelf zeker zó laag opgeleid dat hij een nieuwbericht van 3 regels niet eens goed kan onthouden?
Hoihoiquote:
Lowbie tanken is altijd bar, behalve warriorsquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:32 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Nou ik ben een druid tank aan het levelen toevallig. Maar tot 24 is het ook bar. Je krijg 2 abilities om agro mee te doen, en aangezien 3+ mobs er altijd zijn.
Whahahah wat zuuuuuuuuuuuuuuuuuuur.quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:14 schreef Silmarwen het volgende:
Fijn gisteren Lich King down, kregen 2 geen achievement waar onder ik. Het zag eruit als een wipe dus ik en de RL deden al een release. Door geweldige healing is het toch gelukt om hem down te krijen van 28% met 1 healer en 1 tank. Maar ik en de RL dus geen achievement omdat we gereleased hadden. Betwijfel of de GM het alsnog geeft, we hebben wel een ticket gesubmit. Meh, we krijgen hem vast weer down volgende week maar toch meh. Ik wist trouwens niet dat als je op release drukt je dus de kill niet krijgt.
En dat terwijl je nu op level 10 Avenger's Shield krijgt.quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:44 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Lowbie tanken is altijd bar, behalve warriors
Heb het ook met een lowbie pala geprobeerd maar die kan voordat ze consecration krijgen (lvl 24 meen ik) eigelijk zo goed als niks. Qua tanken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:53 schreef Skillstorm het volgende:
Petje af voor sommige nieuwe quests. Gister eentje gedaan dat je
Waar is dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor 14,99 kan hier jouw opmerking staan!
Of je kan het heel lief vragen.
Northern Barrens bij die watch-tower die aan Durotar grenst, moet je wel eerst alle quests doen daar.quote:
Dat heb ik praktisch elke avondquote:Op vrijdag 26 november 2010 12:00 schreef Skillstorm het volgende:
Hebben jullie ook een update vandaag bij de launcher? Applying non-critical updates bedoel ik. Ik laat het maar updaten. Wil WoW op zijn best kunnen spelen![]()
Ze hebben over sommige dingen niet echt goed nagedachtquote:Op vrijdag 26 november 2010 12:07 schreef Isabeau het volgende:
En wie de achievement voor alle quests in een zone aan het doen is: sla Ashenvale nog maar even over. Als je daar al gequest hebt voor de shattering dan kan je niet voldoende quests halenMax 74 van de 80 te doen. (Horde kant dan dus)
Waarschijnlijk had niemand Loremaster op de beta hè, dus daar is iets fout gegaanquote:Op vrijdag 26 november 2010 12:09 schreef internal het volgende:
Ze hebben over sommige dingen niet echt goed nagedacht
Het zou kunnen dat dat al gehotfixed is/wordt he?quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:07 schreef Isabeau het volgende:
En wie de achievement voor alle quests in een zone aan het doen is: sla Ashenvale nog maar even over. Als je daar al gequest hebt voor de shattering dan kan je niet voldoende quests halenMax 74 van de 80 te doen. (Horde kant dan dus)
quote:Obtaining the achievement for completing quests in Silverpine now requires 55 quests, down from 60. The interface will still list it as 60 required quests until a client-side patch is applied.
Het was van vanmorgen, maar het zal ongetwijfeld nog worden gehotfixed. Er zijn genoeg forumposts over.quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:18 schreef MeraViglioSa het volgende:
Het zou kunnen dat dat al gehotfixed is/wordt he?
Net als bijvoorbeeld Silverpine, bron MMO:
quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:18 schreef Isabeau het volgende:
En ik was al benieuwd hoe Undercity er vliegend van boven uit zou zien:
Heel de Forsaken zou ik zeggen, door wat ze nu doen, en dat na Wrathgatequote:Op vrijdag 26 november 2010 13:17 schreef Twiitch het volgende:
Heb sowieso heb idee dat er wat racial leader gaan sterven deze expansion, Sylvanas zal de deksel ook nog wel op haar neus krijgen.
Absoluut! 15 recipes op ons auction housequote:Op vrijdag 26 november 2010 13:28 schreef Twiitch het volgende:
Hebben ze trouwens de droprate van Recipe:Savoury Deviate Delight geupped?
Heb nu vijf levels gedaan in Barrens, drie van die dingen gedropped
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |