quote:Op vrijdag 26 november 2010 09:23 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Lastig nee, maar wel saai aangezien sommige dailies erg eentonig zijn
Heb nog steeds nachtmerries van dat "dueleren" op een mount.
Merci, heb nu toch niks te doen tot cataclysm dan is dat een mooie bezigheid haha.quote:Op vrijdag 26 november 2010 09:29 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Het is een stuk makkelijker om exalted te raken met een stad met de nieuwe tabards
Maar het is verder best makkelijk. Als je het elke dag braaf doet heb je de gewenste titel in 4 dagen.
Owww gesjellugquote:Op vrijdag 26 november 2010 00:27 schreef Junglebeast het volgende:
[..]
Ga dan in de dwarven district staan? En zal wel veranderen als iedereen kan vliegen en op daken, muren en dergelijke staat.
Nieuwe char gemaakt op Azuremyst. Troll Druid. Al Mera gewhispered maar was afk
Idd, en toch een hoop leuke titels als beloning en de mogelijkheid van alle factions mounts te scoren enzoquote:Op vrijdag 26 november 2010 09:31 schreef Fipotje het volgende:
[..]
[..]
Merci, heb nu toch niks te doen tot cataclysm dan is dat een mooie bezigheid haha.
Kun je niet nog gewoon het undead gedeelte van Stratholme grinden voor die rep? Moet 'm namelijk ook nog op exalted krijgenquote:Op vrijdag 26 november 2010 09:28 schreef MeraViglioSa het volgende:
Oh! Ik ging gisteren nog even repgrinden voor Argent Dawn. Moest nog maar 4K voor exalted dus ik dacht, ff Scholomance lopen (had daar net de questchain voor gedaan om sleutel te krijgen - dag erna: quests en sleutel weg) dus ik doe die instance ff 2x en wil mijn Scourge stones inleveren in The Bulwark: geen Argent Dawn.
Ik naar Light's Hope Chapel, is daar alle Argent Dawn Argent Crusade geworden![]()
Alles verbouwd trouwens, ziet er wel beter uit, The Bulwark heeft nu een inn.![]()
Afijn, ik zoeken op Wowhead naar Argent Dawn, blijkt het een soort van gewipe-te faction te zijn geworden. Het zijn allemaal spookjes nuen je kunt eigenlijk alleen nog door middel van quests rep halen met die lui.
Nieuwe questhub gedaan (leuk!) op de grens van Western en Eastern Plaguelands, daar staat een Worgen vrouwtje, Fiona, met een grote wagen met troep. Die start een questchain die uiteindelijk eindigt bij LHC, waar je daily's krijgt voor Argent Dawn (2).
Ik heb erg moeten lachen om de stem van die Worgen trouwens![]()
Ze hebben een quasi Brits accent!Wat zullen die Britten lachen haha
"Wha- No Tip?!" en "Cheerio!" Als je het gesprek afsluit, dat soort dingen
Of met de nieuwe content weer een alt levellen natuurlijkquote:Op vrijdag 26 november 2010 09:37 schreef lifeblind het volgende:
Tot aan cataclysm ook niet echt iets te doen, behalve rep grinden, JC dailies en alch+herb op mn priest levellen. Even een rustmomentje dus, want raiden zit er toch niet echt meer in
Ja dat was ik vergeten te zeggen: Scholomance en Stratholme geven GEEN rep meer als je ze leegtrekt (ik kreeg overigens wel rep voor Silvermoon omdat ik hun tabard aan hadquote:Op vrijdag 26 november 2010 09:35 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Kun je niet nog gewoon het undead gedeelte van Stratholme grinden voor die rep? Moet 'm namelijk ook nog op exalted krijgen
Leuk he de quote knopquote:
Verdommequote:Op vrijdag 26 november 2010 09:41 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja dat was ik vergeten te zeggen: Scholomance en Stratholme geven GEEN rep meer als je ze leegtrekt (ik kreeg overigens wel rep voor Silvermoon omdat ik hun tabard aan had). Alleen dus als je er quests gaat doen in opdracht van de oppergeest van Argent Down (die staat achter de Chapel op de begraafplaats). En die dailies krijg je pas als je revered bent.
Het gekke is dus dat de Scourge Stones nog steeds droppen, maar volgens mij kun je ze nergens meer inleveren (misschien wel bij Argent Crusade, heb ik niet naar gekeken want die had ik al op exalted).
Ja, maar je krijgt wel minder per mob. 3 voor een normale, en 60 voor een boss geloof ik.quote:Op vrijdag 26 november 2010 09:55 schreef lifeblind het volgende:
[..]
VerdommeHad ik nu maar de afgelopen weken maar vaker strat gelopen, ik ben er bijna
![]()
Maar de tabards werken daarin ook dan? Da's wel mooi, want mijn rep per uur is veel hoger vergeleken met HC's doen
Inderdaad, als retri paladin is 't 1 keer knipperen en het is dood (haha, dat was 't alquote:Op vrijdag 26 november 2010 10:09 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja, maar je krijgt wel minder per mob. 3 voor een normale, en 60 voor een boss geloof ik.
Maarja staat idd tegenover dat je een hele kamer zo bij elkaar kunt trekken en one-shotten als 80'er
Tabards werken in elke pre-tbc dungeon. Ben zelf nog op zoek naar wat qua tijd en makkelijkheid en bazen aantal het meest oplevert.quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:09 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja, maar je krijgt wel minder per mob. 3 voor een normale, en 60 voor een boss geloof ik.
Maarja staat idd tegenover dat je een hele kamer zo bij elkaar kunt trekken en one-shotten als 80'er
hmm wat een onzin haha, chatten zou ik gelovenquote:Op vrijdag 26 november 2010 10:54 schreef MeraViglioSa het volgende:
Meh, dodelijk saai op het werk, ik wil wow-en, verdorie!
Oh, trouwens, leuk 'feitje'. Vriendjevertelde gisteren dat hij op het nieuws hoorde dat uit onderzoek blijkt dat alléén laag opgeleiden veel achter de pc zitten om te gamen.
______!!!!!!!!!!!
Cooking krijg je nu al awards voor waarmee je cata recepten kan kopen, dus daar kun je al mee beginnen, zoals ik eerder al zei is de fishing quest inderdaad nutteloos.quote:Op vrijdag 26 november 2010 09:50 schreef Isabeau het volgende:
Nog even over die cooking en fishing quests die iedereen kan doen, misschien komen er in Cata in de nieuwe content wel dergelijke dailies voor lvl 85. Dit levert idd niet echt iets op
Zijn dat gewoon de cookingrewards die je steeds al kreeg met de dailies? Ik heb daar nog een stuk of 250 van, omdat ik niets meer te kopen had (die chefsmuts hoef ik niet).quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:07 schreef Twiitch het volgende:
Omdat op mijn werk het hele netwerk eruitlag (incl. telefoons) ben ik maar naar huis gegaan, dus straks lekker verder questen.
[..]
Cooking krijg je nu al awards voor waarmee je cata recepten kan kopen, dus daar kun je al mee beginnen, zoals ik eerder al zei is de fishing quest inderdaad nutteloos.
Zeker een steekproef in schilderswijk ofzoquote:Op vrijdag 26 november 2010 10:54 schreef MeraViglioSa het volgende:
Oh, trouwens, leuk 'feitje'. Vriendjevertelde gisteren dat hij op het nieuws hoorde dat uit onderzoek blijkt dat alléén laag opgeleiden veel achter de pc zitten om te gamen.
______!!!!!!!!!!!
Zou je niet zeggen met bijna alleen hoger opgeleiden in mijn guild.quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:54 schreef MeraViglioSa het volgende:
______!!!!!!!!!!!
Zelfde in mijn guild. Meeste studeren nog aan de uni, en ik heb mijn HBO P, niet mn HBO afgemaakt omdat ik zwanger werd.quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zou je niet zeggen met bijna alleen hoger opgeleiden in mijn guild.
Nee, deze rewards heten anders.quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:14 schreef Karina het volgende:
Zijn dat gewoon de cookingrewards die je steeds al kreeg met de dailies? Ik heb daar nog een stuk of 250 van, omdat ik niets meer te kopen had (die chefsmuts hoef ik niet).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |