abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89167924
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 09:23 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Lastig nee, maar wel saai aangezien sommige dailies erg eentonig zijn
Heb nog steeds nachtmerries van dat "dueleren" op een mount.
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 09:29 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Het is een stuk makkelijker om exalted te raken met een stad met de nieuwe tabards :Y
Maar het is verder best makkelijk. Als je het elke dag braaf doet heb je de gewenste titel in 4 dagen. :)
Merci, heb nu toch niks te doen tot cataclysm dan is dat een mooie bezigheid haha.
pi_89167952
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 00:27 schreef Junglebeast het volgende:

[..]

Ga dan in de dwarven district staan? En zal wel veranderen als iedereen kan vliegen en op daken, muren en dergelijke staat.

Nieuwe char gemaakt op Azuremyst. Troll Druid. Al Mera gewhispered maar was afk :)
Owww gesjellug :D *O*
Ben tussen 7 uur en half 9 vaak afk, dan zijn mn favo series op tv oO<
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_89167999
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 09:31 schreef Fipotje het volgende:

[..]

[..]

Merci, heb nu toch niks te doen tot cataclysm dan is dat een mooie bezigheid haha.
Idd, en toch een hoop leuke titels als beloning en de mogelijkheid van alle factions mounts te scoren enzo :D Sowieso vind ik repgrinden wel leuk als bezigheidje :Y Next stop: Kalu'ak en Oracles. *O*
  † In Memoriam † vrijdag 26 november 2010 @ 09:35:57 #204
159966 lifeblind
pi_89168016
quote:
11s.gif Op vrijdag 26 november 2010 09:28 schreef MeraViglioSa het volgende:
Oh! Ik ging gisteren nog even repgrinden voor Argent Dawn. Moest nog maar 4K voor exalted dus ik dacht, ff Scholomance lopen (had daar net de questchain voor gedaan om sleutel te krijgen - dag erna: quests en sleutel weg _O-) dus ik doe die instance ff 2x en wil mijn Scourge stones inleveren in The Bulwark: geen Argent Dawn. -O-
Ik naar Light's Hope Chapel, is daar alle Argent Dawn Argent Crusade geworden |:(

Alles verbouwd trouwens, ziet er wel beter uit, The Bulwark heeft nu een inn. ^O^

Afijn, ik zoeken op Wowhead naar Argent Dawn, blijkt het een soort van gewipe-te faction te zijn geworden. Het zijn allemaal spookjes nu :') en je kunt eigenlijk alleen nog door middel van quests rep halen met die lui.
Nieuwe questhub gedaan (leuk! :Y ) op de grens van Western en Eastern Plaguelands, daar staat een Worgen vrouwtje, Fiona, met een grote wagen met troep. Die start een questchain die uiteindelijk eindigt bij LHC, waar je daily's krijgt voor Argent Dawn (2).

Ik heb erg moeten lachen om de stem van die Worgen trouwens :D
Ze hebben een quasi Brits accent! _O- Wat zullen die Britten lachen haha :P
"Wha- No Tip?!" en "Cheerio!" Als je het gesprek afsluit, dat soort dingen _O-
Kun je niet nog gewoon het undead gedeelte van Stratholme grinden voor die rep? Moet 'm namelijk ook nog op exalted krijgen :')
  † In Memoriam † vrijdag 26 november 2010 @ 09:37:34 #205
159966 lifeblind
pi_89168057
Tot aan cataclysm ook niet echt iets te doen, behalve rep grinden, JC dailies en alch+herb op mn priest levellen. Even een rustmomentje dus, want raiden zit er toch niet echt meer in :P
pi_89168149
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 09:37 schreef lifeblind het volgende:
Tot aan cataclysm ook niet echt iets te doen, behalve rep grinden, JC dailies en alch+herb op mn priest levellen. Even een rustmomentje dus, want raiden zit er toch niet echt meer in :P
Of met de nieuwe content weer een alt levellen natuurlijk :P
Voor 14,99 kan hier jouw opmerking staan!
Of je kan het heel lief vragen.
pi_89168166
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 09:35 schreef lifeblind het volgende:

[..]

Kun je niet nog gewoon het undead gedeelte van Stratholme grinden voor die rep? Moet 'm namelijk ook nog op exalted krijgen :')
Ja dat was ik vergeten te zeggen: Scholomance en Stratholme geven GEEN rep meer als je ze leegtrekt (ik kreeg overigens wel rep voor Silvermoon omdat ik hun tabard aan had :')). Alleen dus als je er quests gaat doen in opdracht van de oppergeest van Argent Down (die staat achter de Chapel op de begraafplaats). En die dailies krijg je pas als je revered bent.

Het gekke is dus dat de Scourge Stones nog steeds droppen, maar volgens mij kun je ze nergens meer inleveren (misschien wel bij Argent Crusade, heb ik niet naar gekeken want die had ik al op exalted).
pi_89168224
edit, verkeerde knopje :')
pi_89168351
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 09:43 schreef MeraViglioSa het volgende:
edit, verkeerde knopje :')
Leuk he de quote knop :D
pi_89168380
Nog even over die cooking en fishing quests die iedereen kan doen, misschien komen er in Cata in de nieuwe content wel dergelijke dailies voor lvl 85. Dit levert idd niet echt iets op :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_89168389
Hmm, Goblin-rep farmen in UD Strat... met de kans om het paardje te krijgen... Jammer dat de RC die daar dropped geen kont meer waard is.

Wel 5 bazen = 300 rep plus nog zo'n 300~400 rep van alle skelletjes... (wel minder dan SM alle wings runnen).
  † In Memoriam † vrijdag 26 november 2010 @ 09:55:44 #212
159966 lifeblind
pi_89168517
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 09:41 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Ja dat was ik vergeten te zeggen: Scholomance en Stratholme geven GEEN rep meer als je ze leegtrekt (ik kreeg overigens wel rep voor Silvermoon omdat ik hun tabard aan had :')). Alleen dus als je er quests gaat doen in opdracht van de oppergeest van Argent Down (die staat achter de Chapel op de begraafplaats). En die dailies krijg je pas als je revered bent.

Het gekke is dus dat de Scourge Stones nog steeds droppen, maar volgens mij kun je ze nergens meer inleveren (misschien wel bij Argent Crusade, heb ik niet naar gekeken want die had ik al op exalted).
Verdomme :') Had ik nu maar de afgelopen weken maar vaker strat gelopen, ik ben er bijna :')

Maar de tabards werken daarin ook dan? Da's wel mooi, want mijn rep per uur is veel hoger vergeleken met HC's doen :P
pi_89168868
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 09:55 schreef lifeblind het volgende:

[..]

Verdomme :') Had ik nu maar de afgelopen weken maar vaker strat gelopen, ik ben er bijna :')

Maar de tabards werken daarin ook dan? Da's wel mooi, want mijn rep per uur is veel hoger vergeleken met HC's doen :P
Ja, maar je krijgt wel minder per mob. 3 voor een normale, en 60 voor een boss geloof ik.
Maarja staat idd tegenover dat je een hele kamer zo bij elkaar kunt trekken en one-shotten als 80'er :D
  † In Memoriam † vrijdag 26 november 2010 @ 10:09:54 #214
159966 lifeblind
pi_89168897
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 10:09 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Ja, maar je krijgt wel minder per mob. 3 voor een normale, en 60 voor een boss geloof ik.
Maarja staat idd tegenover dat je een hele kamer zo bij elkaar kunt trekken en one-shotten als 80'er :D
Inderdaad, als retri paladin is 't 1 keer knipperen en het is dood (haha, dat was 't al :+ )
  vrijdag 26 november 2010 @ 10:14:27 #215
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_89169041
Ik ga weer weer lekker verder questen vandaag! Als ware Loremaster moet ik die toch weer ff halen allemaal! Ben wel blij verrast dat er echt leukere questen tussen zitten. Of oude questen een beetje aangepast.

Gisteravond in darkshore, ik dacht, spring die kolk in! Voor de lol! Haha, krijg je een cinametic filmpje dat je naar beneden getrokken wordt. En voila, een add die je kan doden, met een questje en daarbij een achievement! :D

En tjah, daily cooking, daily fishing staat nu dagelijks op mijn agenda. En ik heb al 35 exalted reputaties en met veel questen krijg ik nu veel reputatie van Booty Bay en dergelijke. En draag de tabard van Gilneas! Dus dat komt wel goed!

Ohja, en gister dacht ik ff naar Thousand Needles te gaan! Wat een leuk rampengebied is het daar geworden! O+
pi_89169094
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 10:09 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Tabards werken in elke pre-tbc dungeon. Ben zelf nog op zoek naar wat qua tijd en makkelijkheid en bazen aantal het meest oplevert.

SM Cathedral is iig een goede. Direct de kerk in rennen, baas in zijn gezicht schieten, dan naar het kamertje rechts rennen, hele kerk komt achter je aan, AOE, 2de baas spawnt, nadat je alles dood hebt de kaars trekken, 3de baas killen. Binnen twee minuten zo'n 300 rep.
pi_89170403
Meh, dodelijk saai op het werk, ik wil wow-en, verdorie! :')

Oh, trouwens, leuk 'feitje'. Vriendje O+ vertelde gisteren dat hij op het nieuws hoorde dat uit onderzoek blijkt dat alléén laag opgeleiden veel achter de pc zitten om te gamen. :')______!!!!!!!!!!!
pi_89170492
quote:
8s.gif Op vrijdag 26 november 2010 10:54 schreef MeraViglioSa het volgende:

Oh, trouwens, leuk 'feitje'. Vriendje O+ vertelde gisteren dat hij op het nieuws hoorde dat uit onderzoek blijkt dat alléén laag opgeleiden veel achter de pc zitten om te gamen. :')______!!!!!!!!!!!
hmm wat een onzin haha, chatten zou ik geloven :P gamen niet.
  vrijdag 26 november 2010 @ 11:07:45 #219
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_89170911
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 09:50 schreef Isabeau het volgende:
Nog even over die cooking en fishing quests die iedereen kan doen, misschien komen er in Cata in de nieuwe content wel dergelijke dailies voor lvl 85. Dit levert idd niet echt iets op :D
Cooking krijg je nu al awards voor waarmee je cata recepten kan kopen, dus daar kun je al mee beginnen, zoals ik eerder al zei is de fishing quest inderdaad nutteloos.
Graag op anoniem
  Moderator vrijdag 26 november 2010 @ 11:14:35 #220
9859 crew  Karina
Woman
pi_89171214
Levellen van undead Warrior is echt leuk. Weer wat nieuws gezien, je kunt in een kamp in de buurt van Brill een vehicle opspringen en die brengt je naar o.a. Bullwark en The Supulser, scheelt lopen.

Questen is nu wel een stuk makkelijker dan "vroeger", pijlen en doodskopjes op sommige NPC's die een questitem droppen, wel een heel verschil met toen ik pas begon, toen had ik nog niet eens een addon om te questen.

quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 11:07 schreef Twiitch het volgende:

Omdat op mijn werk het hele netwerk eruitlag (incl. telefoons) ben ik maar naar huis gegaan, dus straks lekker verder questen.

[..]

Cooking krijg je nu al awards voor waarmee je cata recepten kan kopen, dus daar kun je al mee beginnen, zoals ik eerder al zei is de fishing quest inderdaad nutteloos.
Zijn dat gewoon de cookingrewards die je steeds al kreeg met de dailies? Ik heb daar nog een stuk of 250 van, omdat ik niets meer te kopen had (die chefsmuts hoef ik niet).
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  vrijdag 26 november 2010 @ 11:14:38 #221
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_89171218
Fijn gisteren Lich King down, kregen 2 geen achievement waar onder ik. Het zag eruit als een wipe dus ik en de RL deden al een release. Door geweldige healing is het toch gelukt om hem down te krijen van 28% met 1 healer en 1 tank. Maar ik en de RL dus geen achievement omdat we gereleased hadden. Betwijfel of de GM het alsnog geeft, we hebben wel een ticket gesubmit. Meh, we krijgen hem vast weer down volgende week maar toch meh. Ik wist trouwens niet dat als je op release drukt je dus de kill niet krijgt.
pi_89171226
quote:

Zeker een steekproef in schilderswijk ofzo :')
pi_89171291
quote:

Zou je niet zeggen met bijna alleen hoger opgeleiden in mijn guild.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 26 november 2010 @ 11:17:07 #224
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_89171340
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 11:16 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Zou je niet zeggen met bijna alleen hoger opgeleiden in mijn guild.
Zelfde in mijn guild. Meeste studeren nog aan de uni, en ik heb mijn HBO P, niet mn HBO afgemaakt omdat ik zwanger werd. :+
pi_89171346
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 november 2010 11:14 schreef Karina het volgende:

Zijn dat gewoon de cookingrewards die je steeds al kreeg met de dailies? Ik heb daar nog een stuk of 250 van, omdat ik niets meer te kopen had (die chefsmuts hoef ik niet).
Nee, deze rewards heten anders.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')