Thanks ik moet inderdaad nog wat tijden veranderen, invites zijn om 19.45 en raids om 20.00 echt beginnenquote:
* Migwi zet zakje met geld neer.quote:Op vrijdag 26 november 2010 00:04 schreef joyvke het volgende:
[..]
Thanks ik moet inderdaad nog wat tijden veranderen, invites zijn om 19.45 en raids om 20.00 echt beginnen. Even veranderen!
Ga dan in de dwarven district staan? En zal wel veranderen als iedereen kan vliegen en op daken, muren en dergelijke staat.quote:Op donderdag 25 november 2010 22:50 schreef ufopiloot het volgende:
Stormwind is echt veel te kleinHeel het plein staat PROPvol met mensen, slaat echt nergens op
Kun je nagaan in Cataclysm als iedereen dan op z'n draak zit..
Ik krijg meer een Joodse vibe van ze, een beetje zoals die moeder in South Park.quote:Op vrijdag 26 november 2010 07:39 schreef Rikketik het volgende:
Net voor het eerst sinds de Shattering in Orgrimmar geweest. Te-ring, wat een stad hey!De AH was ook echt het enige dat ik zonder aanwijzingen kon vinden.
Ik liep ook naar zo'n guard toe (probeerde ondertussen de raid op Gamon te volgen) en vroeg waar ik de zeppelin toren kon vinden. Vroeg-ie welke ik bedoelde: die in het oosten of in het westen. Ik dacht: zijn er tegenwoordig twee dan?
Heb ook kennis gemaakt met de nieuwe Goblin models en stemmetjes, en daarvan weet ik nog niet zo goed wat ik ervan moet denken. Die oude ga ik in elk geval wel missen, vooral de heren zijn lelijk geworden en klinken lang niet zo leuk meer. Ze doen me nogal aan ongewassen maffiosi denken eigenlijk.De dames zijn dan wel weer tof. "You're doing it wròòòng!"
De moeder van Cartman praat niet Jidisch, die praat Jerseyquote:Op vrijdag 26 november 2010 08:42 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Ik krijg meer een Joodse vibe van ze, een beetje zoals die moeder in South Park.
Dat zijn toch gewoon die rep titels?quote:Op vrijdag 26 november 2010 08:52 schreef Fipotje het volgende:
weet iemand of je ... of the undercity title nog steeds kan halen?
Mja, en ook iets met dat Argent Tournament dacht ik :pquote:Op vrijdag 26 november 2010 08:52 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Dat zijn toch gewoon die rep titels?
Volgens mij kun je die nog gewoon blijven doen denk ik?quote:Op vrijdag 26 november 2010 08:54 schreef Fipotje het volgende:
[..]
Mja, en ook iets met dat Argent Tournament dacht ik :p
Ja, je moet exalted zijn met de stad, en dan met Argent Tournament kampioen worden van die stad. Dan krijg je de titelquote:Op vrijdag 26 november 2010 08:54 schreef Fipotje het volgende:
[..]
Mja, en ook iets met dat Argent Tournament dacht ik :p
Het waren er altijd al tweequote:Op vrijdag 26 november 2010 07:39 schreef Rikketik het volgende:
Net voor het eerst sinds de Shattering in Orgrimmar geweest. Te-ring, wat een stad hey!De AH was ook echt het enige dat ik zonder aanwijzingen kon vinden.
Ik liep ook naar zo'n guard toe (probeerde ondertussen de raid op Gamon te volgen) en vroeg waar ik de zeppelin toren kon vinden. Vroeg-ie welke ik bedoelde: die in het oosten of in het westen. Ik dacht: zijn er tegenwoordig twee dan?
Cool, is dat heel lastig? hahaquote:Op vrijdag 26 november 2010 09:19 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja, je moet exalted zijn met de stad, en dan met Argent Tournament kampioen worden van die stad. Dan krijg je de titel
Lastig nee, maar wel saai aangezien sommige dailies erg eentonig zijnquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |