abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89171365
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 11:17 schreef Silmarwen het volgende:

Zelfde in mijn guild. Meeste studeren nog aan de uni, en ik heb mijn HBO P, niet mn HBO afgemaakt omdat ik zwanger werd. :+
Maar misschien bedoelen ze wel ander type games dan wow :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 26 november 2010 @ 11:19:18 #227
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_89171461
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 11:17 schreef Isabeau het volgende:

[..]

:D Iig niet Eve, ooit wel eens geprobeerd? Dat is echt ziekelijk ingewikkeld als je ermee wil beginnen. Mijn broertje speelt het heel erg veel, ooit geprobeerd, raakte echt gefrustreerd erdoor. Wat een kut spel :D
pi_89171549
Ik zit nu even in Silverpine en ik baal er eigenlijk van dat het verhaal deze kant op gaat.
Forsaken zijn weer met de Blight bezig, Garrosh weet dat Sylvanas nu na al die jaren necromancy powers heeft dankzy de Vrykul en waarschuwt haar dat ze er niet mee moet doorgaan (wat ze natuurlijk wel doet), de Argent Crusade staat bijna letterlijk op de stoep van Undercity en ze laten de Forsaken gewoon hun gang gaan, daarbij zijn de Forsaken één van de fysiek zwakste Races in WoW en één van de kleinste facties en dan kunnen ze het succesvol opnemen tegen één van de fysiek sterkste Races. Dat Worgen verliezen tegen artillery ala, maar in melee?
Jammer, heel jammer. Dat de Forsaken niet gewoon weggevaagd worden vanwege gameplay snap ik wel, maar om ze dan zo'n succes te laten boeken gaat er bij mij niet in. Jammer dat je als BE Paladin niet wat Forsaken kan cleansen.

Dat allemaal terzijde, even terugkomende op dat ik laatst zei dat de Alliance sterker is dan de Horde. Ook vanwege dit. Argent Crusade kan het niet laten gebeuren dat Sylvanas nu praktisch hetzelfde doet als Arthas. Ze zullen haar aanvallen of onder toezicht stellen en dan valt heel de Forsaken factie weg, wat doen de Blood Elves dan? Die horen ook al niet echt bij de Horde, zullen ze de oorlog blijven steunen of kiezen ze eieren voor hun geld. Het is niet dat zij echt een reden hebben om oorlog te voeren met de Alliance.
Dus zeg dat ze eieren voor hun geld kiezen, hou je de Orcs, Tauren, Trolls en Goblins over. Tauren hetzelfde verhaal, die hebben ook geen reden voor oorlog, en om nu constant te blijven zeggen dat ze zo dankbaar zijn vanwege dat centaur incident en dus blindelings de Orcs volgen? Dat zou echt slecht zijn. Sowieso zijn het meer peaceful creatures dan oorlogszuchtige maniakken zoals Garrosh & Co. Taurens out of the picture.
Orcs, Trolls en Goblins tegen Humans, Dwarves, Gnomes, Night Elves. Ik denk dat de Draenei net als de Tauren niks met een oorlog van doen willen hebben en de Worgen laat ik ook maar even weg, want die hebben al eerder hun rug naar de Alliance toegekeerd. Maar eerlijk gezegd denk ik dat ze deze keer wel meedoen. En dan is het helemaal makkelijk en zo klaar als een klontje. Alliance > Horde.

Maar goed, een MMO hè, en die blijft nog wel even draaien, dus dan krijg je rare verhaallijnen omdat er geen facties weg kunnen vallen. Eigenlijk wel jammer, want vond het tot WoW een goed verhaal.
pi_89171667
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 11:17 schreef Isabeau het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_89171700
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 11:19 schreef Silmarwen het volgende:

:D Iig niet Eve, ooit wel eens geprobeerd? Dat is echt ziekelijk ingewikkeld als je ermee wil beginnen. Mijn broertje speelt het heel erg veel, ooit geprobeerd, raakte echt gefrustreerd erdoor. Wat een kut spel :D
Nee, dat ken ik niet :N Maar er zijn idd wel veel verschillen tussen games en gamers. Een onderzoek dat stelt dat gamers meestal lager opgeleid zijn raakt eigenlijk kant nog wal.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_89171712
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 november 2010 11:23 schreef MeraViglioSa het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:D
  † In Memoriam † vrijdag 26 november 2010 @ 11:28:47 #232
159966 lifeblind
pi_89171849
quote:
8s.gif Op vrijdag 26 november 2010 10:54 schreef MeraViglioSa het volgende:
Meh, dodelijk saai op het werk, ik wil wow-en, verdorie! :')

Oh, trouwens, leuk 'feitje'. Vriendje O+ vertelde gisteren dat hij op het nieuws hoorde dat uit onderzoek blijkt dat alléén laag opgeleiden veel achter de pc zitten om te gamen. :')______!!!!!!!!!!!
Wat een onzin :')
pi_89171971
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 november 2010 09:17 schreef internal het volgende:
God gister in Wailing Caverns met mijn shaman altje :') Heb ik een (troll) Druid tank die geen aggro kon houden. Tot level 20 krijg je als shaman nu inneens alleen maar Healing Wave. En aangezien dit een heal is van 2.5 seconden cast time is het nogal onmogelijk om 5 targets te healen. Werden ze boos op mij :')
Nou ik ben een druid tank aan het levelen toevallig. Maar tot 24 is het ook bar. Je krijg 2 abilities om agro mee te doen, en aangezien 3+ mobs er altijd zijn. :(
pi_89172134
quote:
8s.gif Op vrijdag 26 november 2010 10:54 schreef MeraViglioSa het volgende:
Meh, dodelijk saai op het werk, ik wil wow-en, verdorie! :')

Oh, trouwens, leuk 'feitje'. Vriendje O+ vertelde gisteren dat hij op het nieuws hoorde dat uit onderzoek blijkt dat alléén laag opgeleiden veel achter de pc zitten om te gamen. :')______!!!!!!!!!!!
Dat vriendje van je is zelf zeker zó laag opgeleid dat hij een nieuwbericht van 3 regels niet eens goed kan onthouden? :'(
pi_89172166
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 11:37 schreef ufopiloot het volgende:

[..]

Dat vriendje van je is zelf zeker zó laag opgeleid dat hij een nieuwbericht van 3 regels niet eens goed kan onthouden? :'(
Béétje flauw. :O
pi_89172370
:W

* nieuw hier is
pi_89172404
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 11:43 schreef Wavehack het volgende:

* nieuw hier is
Hoihoi :W
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_89172421
quote:
13s.gif Op vrijdag 26 november 2010 11:32 schreef Ulreazj het volgende:

[..]

Nou ik ben een druid tank aan het levelen toevallig. Maar tot 24 is het ook bar. Je krijg 2 abilities om agro mee te doen, en aangezien 3+ mobs er altijd zijn. :(
Lowbie tanken is altijd bar, behalve warriors O+
Heb het ook met een lowbie pala geprobeerd maar die kan voordat ze consecration krijgen (lvl 24 meen ik) eigelijk zo goed als niks. Qua tanken ;)
pi_89172432
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 11:14 schreef Silmarwen het volgende:
Fijn gisteren Lich King down, kregen 2 geen achievement waar onder ik. Het zag eruit als een wipe dus ik en de RL deden al een release. Door geweldige healing is het toch gelukt om hem down te krijen van 28% met 1 healer en 1 tank. Maar ik en de RL dus geen achievement omdat we gereleased hadden. Betwijfel of de GM het alsnog geeft, we hebben wel een ticket gesubmit. Meh, we krijgen hem vast weer down volgende week maar toch meh. Ik wist trouwens niet dat als je op release drukt je dus de kill niet krijgt.
Whahahah wat zuuuuuuuuuuuuuuuuuuur.
pi_89172516
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 11:44 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Lowbie tanken is altijd bar, behalve warriors O+
Heb het ook met een lowbie pala geprobeerd maar die kan voordat ze consecration krijgen (lvl 24 meen ik) eigelijk zo goed als niks. Qua tanken ;)
En dat terwijl je nu op level 10 Avenger's Shield krijgt.
Voor 14,99 kan hier jouw opmerking staan!
Of je kan het heel lief vragen.
pi_89172746
Petje af voor sommige nieuwe quests. Gister eentje gedaan dat je

SPOILER
pi_89172767
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 11:53 schreef Skillstorm het volgende:
Petje af voor sommige nieuwe quests. Gister eentje gedaan dat je

SPOILER
Waar is dat? :o
pi_89172834
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 11:43 schreef Wavehack het volgende:

* nieuw hier is
pi_89172850
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 november 2010 11:54 schreef internal het volgende:

[..]

Waar is dat? :o
Northern Barrens bij die watch-tower die aan Durotar grenst, moet je wel eerst alle quests doen daar.
pi_89172896
Ik heb al heel veel erg toffe quests gedaan :Y
pi_89173009
Hebben jullie ook een update vandaag bij de launcher? Applying non-critical updates bedoel ik. Ik laat het maar updaten. Wil WoW op zijn best kunnen spelen :+
pi_89173332
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 12:00 schreef Skillstorm het volgende:
Hebben jullie ook een update vandaag bij de launcher? Applying non-critical updates bedoel ik. Ik laat het maar updaten. Wil WoW op zijn best kunnen spelen :+
Dat heb ik praktisch elke avond :D
En tijdens het spelen sinds de patch ook erg vaak het download-icoonje bovenin. :Y
pi_89173389
En wie de achievement voor alle quests in een zone aan het doen is: sla Ashenvale nog maar even over. Als je daar al gequest hebt voor de shattering dan kan je niet voldoende quests halen :') Max 74 van de 80 te doen. (Horde kant dan dus)
pi_89173442
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 12:07 schreef Isabeau het volgende:
En wie de achievement voor alle quests in een zone aan het doen is: sla Ashenvale nog maar even over. Als je daar al gequest hebt voor de shattering dan kan je niet voldoende quests halen :') Max 74 van de 80 te doen. (Horde kant dan dus)
Ze hebben over sommige dingen niet echt goed nagedacht :P
pi_89173513
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 november 2010 12:09 schreef internal het volgende:

Ze hebben over sommige dingen niet echt goed nagedacht :P
Waarschijnlijk had niemand Loremaster op de beta hè, dus daar is iets fout gegaan :D

Bij Karazhan in de buurt, als je daar gaat vissen dan hebben de fishingnodes ook geen naam, maar iets als [TESTING] place_holder [DND] :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')