Het zou kunnen dat dat al gehotfixed is/wordt he?quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:07 schreef Isabeau het volgende:
En wie de achievement voor alle quests in een zone aan het doen is: sla Ashenvale nog maar even over. Als je daar al gequest hebt voor de shattering dan kan je niet voldoende quests halenMax 74 van de 80 te doen. (Horde kant dan dus)
quote:Obtaining the achievement for completing quests in Silverpine now requires 55 quests, down from 60. The interface will still list it as 60 required quests until a client-side patch is applied.
Het was van vanmorgen, maar het zal ongetwijfeld nog worden gehotfixed. Er zijn genoeg forumposts over.quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:18 schreef MeraViglioSa het volgende:
Het zou kunnen dat dat al gehotfixed is/wordt he?
Net als bijvoorbeeld Silverpine, bron MMO:
quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:18 schreef Isabeau het volgende:
En ik was al benieuwd hoe Undercity er vliegend van boven uit zou zien:
Heel de Forsaken zou ik zeggen, door wat ze nu doen, en dat na Wrathgatequote:Op vrijdag 26 november 2010 13:17 schreef Twiitch het volgende:
Heb sowieso heb idee dat er wat racial leader gaan sterven deze expansion, Sylvanas zal de deksel ook nog wel op haar neus krijgen.
Absoluut! 15 recipes op ons auction housequote:Op vrijdag 26 november 2010 13:28 schreef Twiitch het volgende:
Hebben ze trouwens de droprate van Recipe:Savoury Deviate Delight geupped?
Heb nu vijf levels gedaan in Barrens, drie van die dingen gedropped
Kvind het erg leuk om te doen allemaal, en het houdt me zoetquote:Op vrijdag 26 november 2010 13:56 schreef Ferdii het volgende:
iemand ander sdie low lvl quests op high lvl char geen flikker aan vind?
tis zo makkelijk
/agreesquote:Op vrijdag 26 november 2010 13:57 schreef Blistering het volgende:
[..]
Kvind het erg leuk om te doen allemaal, en het houdt me zoet.
Veel beter juist, kan je lekker de quests doen en het verhaal volgen, maar je hoeft niet lang bezig te zijn met saaie kut quests als 'kill 30 varkens'. Je rent overal doorheen en zo volg je eigenlijk vooral het verhaalquote:Op vrijdag 26 november 2010 13:56 schreef Ferdii het volgende:
iemand ander sdie low lvl quests op high lvl char geen flikker aan vind?
tis zo makkelijk
quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:17 schreef Twiitch het volgende:
Heb sowieso heb idee dat er wat racial leader gaan sterven deze expansion, Sylvanas zal de deksel ook nog wel op haar neus krijgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb overigens al een tijdje het gevoel dat Alexstrasza ook dood zal gaan, in een one on one gevecht met Deathwing of zo. Ik hoop het niet, maar ik zie het nog wel een keer gebeuren..Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
Heh bahquote:Op vrijdag 26 november 2010 14:46 schreef Olment het volgende:
Om heel eerlijk te zijn vind ik deze patch crap.
In dalaran is niks meer te beleven, om nu naar northrend te komen moet ik iedere keer een zeppelin pakken :S
vind de steden atm behoorlijk onoverzichtelijk en kut ingedeeld, vind het main building in OG te veel lijken op het fortress in Borean Tundra.
Belachelijk veel flightpoints in de delen.
Hoop dat ze nog dingen gaan veranderen,, anders stopt op 7 dec het wow avontuur voor mij
portals naar outland zijn er nog. Tabard kan ik nog niet kopen want toen ik fac changde is alles gereset en moet ik hele tournament opnieuw doen. (nog 8 dagen tot crusader)quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:48 schreef Tokus het volgende:
M'n heartstone staat nu in Stormwind, voor naar Dalaran heb ik zo'n mooie ring, en eventueel een backup om in Northrend te komen is er via de Tournament tabard
En Outland is snel te bereiken via de portals naar de Dark Portal, als die er nog zijn.
o wacht, jij bent van het "het moet allemaal doodsimpel zijn". Anders zou je nu niet miepen over de portalsquote:
Oke, doei!quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:46 schreef Olment het volgende:
Om heel eerlijk te zijn vind ik deze patch crap.
In dalaran is niks meer te beleven, om nu naar northrend te komen moet ik iedere keer een zeppelin pakken :S
vind de steden atm behoorlijk onoverzichtelijk en kut ingedeeld, vind het main building in OG te veel lijken op het fortress in Borean Tundra.
Belachelijk veel flightpoints in de delen.
Hoop dat ze nog dingen gaan veranderen,, anders stopt op 7 dec het wow avontuur voor mij
helemaal niet,, ik vind dat wow te easy gemaakt is voor iedereen,, alles wordt je zowat voorgekauwd. Het is bijna een kwestie van button-bashen geworden.quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:53 schreef Tokus het volgende:
[..]
o wacht, jij bent van het "het moet allemaal doodsimpel zijn". Anders zou je nu niet miepen over de portals
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |