abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89173753
En ik was al benieuwd hoe Undercity er vliegend van boven uit zou zien:
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_89173772
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 12:07 schreef Isabeau het volgende:
En wie de achievement voor alle quests in een zone aan het doen is: sla Ashenvale nog maar even over. Als je daar al gequest hebt voor de shattering dan kan je niet voldoende quests halen :') Max 74 van de 80 te doen. (Horde kant dan dus)
Het zou kunnen dat dat al gehotfixed is/wordt he?
Net als bijvoorbeeld Silverpine, bron MMO:
quote:
Obtaining the achievement for completing quests in Silverpine now requires 55 quests, down from 60. The interface will still list it as 60 required quests until a client-side patch is applied.
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_89173808
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 12:18 schreef MeraViglioSa het volgende:

Het zou kunnen dat dat al gehotfixed is/wordt he?
Net als bijvoorbeeld Silverpine, bron MMO:

Het was van vanmorgen, maar het zal ongetwijfeld nog worden gehotfixed. Er zijn genoeg forumposts over.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_89173923
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 12:18 schreef Isabeau het volgende:
En ik was al benieuwd hoe Undercity er vliegend van boven uit zou zien:
:o geniale glitch.
Voor 14,99 kan hier jouw opmerking staan!
Of je kan het heel lief vragen.
pi_89175985
Godsgruwelijk, nog steeds in Silverpine en ook al is questen zo heel leuk, het verhaal raakt kant noch wal. Worgen Rebels in Gilneas zie ik nu. Ik dacht dat Gilneas juist van de Worgen was, hoezo zijn het dan rebels? Grappig om dat te zien nadat Sylvanas net een hele speech aan je geeft over dat de Forsaken de inwoners waren van Lordaeron en dus recht hebben op Lordaeron (niet dat zijzelf van Lordaeron is, maar hey, klein detail joh!). En dat dan alle survivors van de Scourge die nog in leven waren in Lordaeron ook maar even vermoord moeten worden, want die hebben er dan opeens geen recht meer op om daar te zijn, alleen als ze Forsaken zijn.
Wat een verhaal :')
  vrijdag 26 november 2010 @ 13:17:40 #256
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_89176180
Heb sowieso heb idee dat er wat racial leader gaan sterven deze expansion, Sylvanas zal de deksel ook nog wel op haar neus krijgen.
Graag op anoniem
  vrijdag 26 november 2010 @ 13:28:36 #257
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_89176599
Hebben ze trouwens de droprate van Recipe:Savoury Deviate Delight geupped?
Heb nu vijf levels gedaan in Barrens, drie van die dingen gedropped
Graag op anoniem
pi_89176611
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 13:17 schreef Twiitch het volgende:
Heb sowieso heb idee dat er wat racial leader gaan sterven deze expansion, Sylvanas zal de deksel ook nog wel op haar neus krijgen.
Heel de Forsaken zou ik zeggen, door wat ze nu doen, en dat na Wrathgate :')
Maar ja, dat kan niet, want dan zijn er heel wat spelers, waaronder ikzelf, die opeens een character of meer moeten missen.
Wat ik dan niet snap is dat ze voor zo'n slecht verhaal kiezen, Argent Crusade is alles van de Scourge aan het rechtzetten en dan gaan de Forsaken, één zone verderop, verder met wat de Scourge deed. /sigh
  vrijdag 26 november 2010 @ 13:31:13 #259
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_89176691
Die Venoxis quest van Cape of Stranglethorn is nog steeds bugged! Net kwam deze keer de green spirit wel, maar vervolgens stonden ze daar allebei met 1% health en er gebeurd niets. Er moet één of ander schipje komen waar ik mee op de ladder moet! Maar gebeurd niet! Gggrrr! :D
pi_89176876
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 13:28 schreef Twiitch het volgende:
Hebben ze trouwens de droprate van Recipe:Savoury Deviate Delight geupped?
Heb nu vijf levels gedaan in Barrens, drie van die dingen gedropped
Absoluut! 15 recipes op ons auction house :D
pi_89177677
iemand ander sdie low lvl quests op high lvl char geen flikker aan vind?

tis zo makkelijk :{
hardcoholic
pi_89177728
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 13:56 schreef Ferdii het volgende:

Kvind het erg leuk om te doen allemaal, en het houdt me zoet :D.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_89177984
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 13:57 schreef Blistering het volgende:

[..]

Kvind het erg leuk om te doen allemaal, en het houdt me zoet :D.
/agrees
Ik vermaak me prima! *O*
pi_89178377
Ik heb net op al mijn chars cooking naar level 355 geleveld :') Je zal maar niets te doen hebben :D
pi_89178679
tvp :P
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_89178766
Level 20 alweer :P
pi_89179118
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 13:56 schreef Ferdii het volgende:

Veel beter juist, kan je lekker de quests doen en het verhaal volgen, maar je hoeft niet lang bezig te zijn met saaie kut quests als 'kill 30 varkens'. Je rent overal doorheen en zo volg je eigenlijk vooral het verhaal :D En ik wil het sowieso allemaal op mijn main eens gedaan hebben voor de achievements, dus dan kan ik dat maar beter gelijk doen, in plaats van eerst op een alt ofzo.
  vrijdag 26 november 2010 @ 14:42:59 #268
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_89179807
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 13:17 schreef Twiitch het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb overigens al een tijdje het gevoel dat Alexstrasza ook dood zal gaan, in een one on one gevecht met Deathwing of zo. Ik hoop het niet, maar ik zie het nog wel een keer gebeuren..
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_89179959
Om heel eerlijk te zijn vind ik deze patch crap.
In dalaran is niks meer te beleven, om nu naar northrend te komen moet ik iedere keer een zeppelin pakken :S
vind de steden atm behoorlijk onoverzichtelijk en kut ingedeeld, vind het main building in OG te veel lijken op het fortress in Borean Tundra.
Belachelijk veel flightpoints in de delen.

Hoop dat ze nog dingen gaan veranderen,, anders stopt op 7 dec het wow avontuur voor mij ;(
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 26 november 2010 @ 14:48:58 #270
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_89180109
M'n heartstone staat nu in Stormwind, voor naar Dalaran heb ik zo'n mooie ring, en eventueel een backup om in Northrend te komen is er via de Tournament tabard :)

En Outland is snel te bereiken via de portals naar de Dark Portal, als die er nog zijn.
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_89180191
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 14:46 schreef Olment het volgende:
In dalaran is niks meer te beleven, om nu naar northrend te komen moet ik iedere keer een zeppelin pakken :S
vind de steden atm behoorlijk onoverzichtelijk en kut ingedeeld, vind het main building in OG te veel lijken op het fortress in Borean Tundra.

Hoop dat ze nog dingen gaan veranderen,, anders stopt op 7 dec het wow avontuur voor mij ;(
Heh bah ;( Verandering :'(

... :')
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
pi_89180192
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 14:48 schreef Tokus het volgende:
M'n heartstone staat nu in Stormwind, voor naar Dalaran heb ik zo'n mooie ring, en eventueel een backup om in Northrend te komen is er via de Tournament tabard :)

En Outland is snel te bereiken via de portals naar de Dark Portal, als die er nog zijn.
portals naar outland zijn er nog. Tabard kan ik nog niet kopen want toen ik fac changde is alles gereset en moet ik hele tournament opnieuw doen. (nog 8 dagen tot crusader)
en die ring is belachelijk duur.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 26 november 2010 @ 14:53:09 #273
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_89180320
quote:
Op vrijdag 26 november 2010 14:50 schreef Olment het volgende:
en die ring is belachelijk duur.
o wacht, jij bent van het "het moet allemaal doodsimpel zijn". Anders zou je nu niet miepen over de portals :P
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_89180390
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 14:46 schreef Olment het volgende:

Oke, doei! :D
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_89180458
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 14:53 schreef Tokus het volgende:

[..]

o wacht, jij bent van het "het moet allemaal doodsimpel zijn". Anders zou je nu niet miepen over de portals :P
helemaal niet,, ik vind dat wow te easy gemaakt is voor iedereen,, alles wordt je zowat voorgekauwd. Het is bijna een kwestie van button-bashen geworden.
Er zit weinig uitdaging meer in.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')