Gemiddeld genomen ga jij niet genoeg opbrengen. Statistisch gezien ben je bijna een zekere verliespost; een trage leerling op laag niveau.quote:Op woensdag 24 november 2010 20:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Momenteel wel ja (je doelt op het begrotingstekort?), maar het geld wat NU in mij geïnvesteerd wordt krijgt de maatschappij als het goed is weer terug.
quote:Op woensdag 24 november 2010 20:32 schreef sigme het volgende:
[..]
Gemiddeld genomen ga jij niet genoeg opbrengen. Statistisch gezien ben je bijna een zekere verliespost; een trage leerling op laag niveau.
Preventief ruimen, wat ik je brom.
ASIELZOEKERS komen hier omdat hun leven gevaar loopt..quote:Op woensdag 24 november 2010 20:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Niets meer dan lof daarvoor. Maar tegenwoordig komen ze niet meer om te werken.
Volgens mij weten we prima wat een zieke kost, of een werkeloze, of een immigrant, of een scholier etc etc etcquote:Op woensdag 24 november 2010 20:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, dat we allemaal naar inkomen wat bijdragen ook die mensen te ondersteunen.
Maar je moet niet gaan uitrekenen wat bejaarden, geestelijk gehandicapten, lichamelijk gehandicapten, mensen met een IQ onder de honderd, mensen met een sociale fobie, mensen die hier naar toe zijn geëmigreerd etc. kosten.
Punt is dat zolang je je aan de wet houdt je gewoon volwaardig burger bent en je je zo moet voelen. En als je aan mensen een prijskaartje hangt doe je dat niet.
Jij moet de definitie van "asielzoeker" eens opzoekenquote:Op woensdag 24 november 2010 20:32 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Volgens mij weten we prima wat een zieke kost, of een werkeloze, of een immigrant, of een scholier etc etc etcEn natuurlijk gaan wij die mensen niet afreken op hun ''prijskaartje''. Maar je moet wel de kosten en de baten onder ogen durven zien. Je moet weten wat iets kost om daar zodoende je beleid op aan te passen, want als je dit systeem in stand wilt houden dan moet er gewoon iets fundamenteel veranderen. Maar dat is een andere discussie geloof ik.
Dan moet je ook antwoorden op:quote:Op woensdag 24 november 2010 20:32 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Volgens mij weten we prima wat een zieke kost, of een werkeloze, of een immigrant, of een scholier etc etc etcEn natuurlijk gaan wij die mensen niet afreken op hun ''prijskaartje''. Maar je moet wel de kosten en de baten onder ogen durven zien. Je moet weten wat iets kost om daar zodoende je beleid op aan te passen, want als je dit systeem in stand wilt houden dan moet er gewoon iets fundamenteel veranderen. Maar dat is een andere discussie geloof ik.
quote:Op woensdag 24 november 2010 20:32 schreef sigme het volgende:
[..]
Gemiddeld genomen ga jij niet genoeg opbrengen. Statistisch gezien ben je bijna een zekere verliespost; een trage leerling op laag niveau.
Waar plaats jij jezelf in die discussie?quote:Op woensdag 24 november 2010 20:32 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Beide definities ken ik, politieke vluchtelingen en economische vluchtelingen..quote:Op woensdag 24 november 2010 20:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jij moet de definitie van "asielzoeker" eens opzoeken
Waarom heeft hij niet door dat hij over "immigranten" praat en wij over "asielzoekers"?quote:Op woensdag 24 november 2010 20:34 schreef eriksd het volgende:
[..]
Waar plaats jij jezelf in die discussie?
quote:Op woensdag 24 november 2010 20:25 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jonge, het is een immoreel om daar een bedrag aan te verbinden.
2 verschillende meningen of dubbele moraal?quote:Op woensdag 24 november 2010 19:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Omdat iedereen het doet, en omdat dat schorriemorrie de maatschappij teveel geld kost.
Dit is het beste bewijs wat er (straks) te bieden isquote:Op woensdag 24 november 2010 20:13 schreef JoaC het volgende:
[..]
Ik onderbouw het het liefst met een individuele uitspraak van het Hof, dus wachten
Nee, we weten niet wat zo iemand "kost". Er is wel eens een poging tot onderzoek gedaan, maar dan loopt men tegen het probleem op dat heel veel van waarde niet in geld is uit te drukken. Sommige zaken zijn prima te becijferen: hoeveel kost een jaar werklozenuitkering verstrekken aan iemand, maar er valt niet uit te rekenen hoeveel die werkloze nou oplevert. Het is niet alles geld, en het is een illusie te denken dat je een persoon kan terugrekenen naar euro's.quote:Op woensdag 24 november 2010 20:32 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Asielzoekers zijn politieke en immigranten economische...quote:Op woensdag 24 november 2010 20:35 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Beide definities ken ik, politieke vluchtelingen en economische vluchtelingen..
Pardon? Jij weet niet hoe ik leer, of ik nog leer, als ik al werk. Jij weet niets maar dan ook niets over mijn persoonlijke situatie. Dus bemoei je je er ook niet mee.quote:Op woensdag 24 november 2010 20:32 schreef sigme het volgende:
[..]
Ken jij die Iraakse asielzoekers?quote:Op woensdag 24 november 2010 20:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Pardon? Jij weet niet hoe ik leer, of ik nog leer, als ik al werk. Jij weet niets maar dan ook niets over mijn persoonlijke situatie. Dus bemoei je je er ook niet mee.
quote:Op woensdag 24 november 2010 20:37 schreef eriksd het volgende:
Dat ik nog eens het asielbeleid van Nederland zou verdedigenDe wonderen zijn de wereld nog niet uit.
Omdat ik het over 2 dingen heb, asielzoekers waar we er nu veel van hebben(de irakezen) en de algemene immigratie.quote:Op woensdag 24 november 2010 20:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waarom heeft hij niet door dat hij over "immigranten" praat en wij over "asielzoekers"?
Scherp!quote:Op woensdag 24 november 2010 20:37 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ken jij die Iraakse asielzoekers?
Nee, maar de overheid kan wel precies uitrekenen hoeveel geld jij oplevert of kost. En volgens je eigen argumentatie moeten we dat dus maar doen.quote:Op woensdag 24 november 2010 20:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Pardon? Jij weet niet hoe ik leer, of ik nog leer, als ik al werk. Jij weet niets maar dan ook niets over mijn persoonlijke situatie. Dus bemoei je je er ook niet mee.
AU!quote:Op woensdag 24 november 2010 20:37 schreef Montov het volgende:
Mja, sommige mensen moet je gewoon hun mening laten uiten, en verder niet als een serieuze discussiepartner behandelen. phpmystyle zit gewoon in een bepaalde fase van zijn leven waar hij doorheen moet. Over 20 jaar doet hij vrijwilligerswerk bij de dierenambulance.
Mijn opa vluchtte in 1956 voor de russen, mijn vader zal de laatste zijn die zegt dat er iemand niet welkom is, ze moeten zich wel aanpassen vind hij, "dat moesten wij ook" zegt hij dan. Zijn moedertaal spreekt hij als een 6 jarige mijn vader was 6 toen ze vluchtten, sinds hij in Nederland woont altijd en alleen maar Nederlands gesproken.quote:Op woensdag 24 november 2010 20:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[quote]Op woensdag 24 november 2010 20:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Niets meer dan lof daarvoor. Maar tegenwoordig komen ze niet meer om te werken.
Nee, wij kunnen niet bescherming bieden voor iedereen, er zijn bijna 1 miljard ''arme'' mensen op deze wereld, die kunnen wij niet allemaal helpen en zeker niet allemaal tegelijk. Of vind je dat ook hard klinken? En natuurlijk kan ik geen bedrag verbinden aan een individu, wel kan ik kijken naar wat een groep kost. En ja, dat mogen mensen ook bij mij doen.quote:Op woensdag 24 november 2010 20:35 schreef JoaC het volgende:
[..]
[..]
2 verschillende meningen of dubbele moraal?
Ik hoop het, dat levert ook geen geld op maar is me toch wel wat waard.quote:Op woensdag 24 november 2010 20:37 schreef Montov het volgende:
Mja, sommige mensen moet je gewoon hun mening laten uiten, en verder niet als een serieuze discussiepartner behandelen. phpmystyle zit gewoon in een bepaalde fase van zijn leven waar hij doorheen moet. Over 20 jaar doet hij vrijwilligerswerk bij de dierenambulance.
En dan dit:quote:Op woensdag 24 november 2010 20:32 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Volgens mij weten we prima wat een zieke kost, of een werkeloze, of een immigrant, of een scholier etc etc etcEn natuurlijk gaan wij die mensen niet afreken op hun ''prijskaartje''.
Sorry, is dit niet iets heel anders?quote:Maar je moet wel de kosten en de baten onder ogen durven zien. Je moet weten wat iets kost om daar zodoende je beleid op aan te passen
Niet persoonlijk, jij wel? Wat wil je nu zeggen dan? Dat we iedereen zomaar kunnen toelaten?quote:Op woensdag 24 november 2010 20:37 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ken jij die Iraakse asielzoekers?
php, - ik ga gewoon door- WIJ hebben het over politieke vluchtelingen...quote:Op woensdag 24 november 2010 20:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, wij kunnen niet bescherming bieden voor iedereen, er zijn bijna 1 miljard ''arme'' mensen op deze wereld, die kunnen wij niet allemaal helpen en zeker niet allemaal tegelijk. Of vind je dat ook hard klinken? En natuurlijk kan ik geen bedrag verbinden aan een individu, wel kan ik kijken naar wat een groep kost. En ja, dat mogen mensen ook bij mij doen.
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEe, ik poogde uit te leggen dat er wel naar een groep gekeken mag worden. DUs immigraten scholieren rokers etc etc etc..............quote:Op woensdag 24 november 2010 20:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, maar de overheid kan wel precies uitrekenen hoeveel geld jij oplevert of kost. En volgens je eigen argumentatie moeten we dat dus maar doen.
Dat jij net zou weinig weet over hen als Sigme over jou???quote:Op woensdag 24 november 2010 20:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Niet persoonlijk, jij wel? Wat wil je nu zeggen dan? Dat we iedereen zomaar kunnen toelaten?
Dat deed ik zojuist! Als groep behoor jij tot de groep die z'n geld niet waard is. Niet persoonlijk opvatten hoor, maar je bent een blok aan ons been.quote:Op woensdag 24 november 2010 20:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, wij kunnen niet bescherming bieden voor iedereen, er zijn bijna 1 miljard ''arme'' mensen op deze wereld, die kunnen wij niet allemaal helpen en zeker niet allemaal tegelijk. Of vind je dat ook hard klinken? En natuurlijk kan ik geen bedrag verbinden aan een individu, wel kan ik kijken naar wat een groep kost. En ja, dat mogen mensen ook bij mij doen.
Bejaarden, blinden, geestelijk gehandicapten. Ja ik snap je helemaal.quote:Op woensdag 24 november 2010 20:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEe, ik poogde uit te leggen dat er wel naar een groep gekeken mag worden. DUs immigraten scholieren rokers etc etc etc..............
Nee exact hetzelfde, of kun je niet begrijpend lezen? Ik zei daar dat je moet weten wat iets kost en wat iets oplevert, als je dat niet doet dan kun je dat op den duur NIET meer opbrengen.quote:Op woensdag 24 november 2010 20:39 schreef JoaC het volgende:
php, je zegt:
[..]
En dan dit:
[..]
Sorry, is dit niet iets heel anders?
Einde discussie met jou.quote:Op woensdag 24 november 2010 20:41 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat deed ik zojuist! Als groep behoor jij tot de groep die z'n geld niet waard is. Niet persoonlijk opvatten hoor, maar je bent een blok aan ons been.
'tuurlijk.quote:Op woensdag 24 november 2010 20:37 schreef Montov het volgende:
In dat geval kunnen we bejaarden het beste afschieten en in een put gooien.quote:Op woensdag 24 november 2010 20:42 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee exact hetzelfde, of kun je niet begrijpend lezen? Ik zei daar dat je moet weten wat iets kost en wat iets oplevert, als je dat niet doet dan kun je dat op den duur NIET meer opbrengen.
Juist, en natuurlijk wil ik voor die groep best belasting betalen en sociale premies, immers kun zij niets aan hun handicap doen. Dus probeer mij hier niet weg te zetten als een of andere tiran.quote:Op woensdag 24 november 2010 20:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Bejaarden, blinden, geestelijk gehandicapten. Ja ik snap je helemaal.
WIJ (iig IK) vragen ons af of JIJ niet begrijpend kunt lezen...quote:Op woensdag 24 november 2010 20:42 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee exact hetzelfde, of kun je niet begrijpend lezen? Ik zei daar dat je moet weten wat iets kost en wat iets oplevert, als je dat niet doet dan kun je dat op den duur NIET meer opbrengen.
Flauw, dat heb ik nergens gezegd. Sterker nog, ik wil best die groep mensen onderhouden maar dan moet dat wel enigszins binnen het betamelijke blijven.quote:Op woensdag 24 november 2010 20:43 schreef JoaC het volgende:
[..]
In dat geval kunnen we bejaarden het beste afschieten en in een put gooien.
Waarom, omdat je het niet leuk vindt te horen? Je hebt toch studievertraging en doet mavo? Je bent best aardig enzo, vast, maar dat brengt niks op.quote:
Nee, ik word hier onheus en onjuist bejegend. Ronduit flauw.quote:Op woensdag 24 november 2010 20:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Je snapt het echt niet hè? We confronteren je met je eigen uitspraken.
Het is hypocriet om met een "je kent mij niet" verweer aan te komen als het over jou gaat, en zelf wel een grote broek aantrekken als het om een complete groep gaat waar dit argument nog veel toepasselijker is.quote:Op woensdag 24 november 2010 20:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Niet persoonlijk, jij wel? Wat wil je nu zeggen dan? Dat we iedereen zomaar kunnen toelaten?
Ja, dat ik het fout heb en jullie goed..quote:Op woensdag 24 november 2010 20:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
WIJ (iig IK) vragen ons af of JIJ niet begrijpend kunt lezen...
En dat is NIET lullig bedoeld, maar we proberen je nu al paghina's lang iets duidelijk te maken...
Nu gaat het om de kosten voor mensen die hun leven niet zeker zijn in eigen land, moet je deze anders behandelen als ze hier terecht weten te komen?quote:Op woensdag 24 november 2010 20:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Juist, en natuurlijk wil ik voor die groep best belasting betalen en sociale premies, immers kun zij niets aan hun handicap doen. Dus probeer mij hier niet weg te zetten als een of andere tiran.
Dus moet er een kostenplafond komen?quote:Op woensdag 24 november 2010 20:44 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Flauw, dat heb ik nergens gezegd. Sterker nog, ik wil best die groep mensen onderhouden maar dan moet dat wel enigszins binnen het betamelijke blijven.
Nee, we proberen je alleen maar duidelijk te maken dat niet alles dat een maatschappij tot een leefbare maakt uit te drukken is in geld.quote:Op woensdag 24 november 2010 20:44 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, ik word hier onheus en onjuist bejegend. Ronduit flauw.
Mja, wat is de grens voor kenniseconomie tegenwoordig?quote:Op woensdag 24 november 2010 20:44 schreef sigme het volgende:
[..]
Waarom, omdat je het niet leuk vindt te horen? Je hebt toch studievertraging en doet mavo? Je bent best aardig enzo, vast, maar dat brengt niks op.
Je wordt niet onheus behandeld php.. ECHT niet..quote:Op woensdag 24 november 2010 20:44 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, ik word hier onheus en onjuist bejegend. Ronduit flauw.
Nee, dat we het over verschillende dingen hebben: jij over immigranten en wij over asielzoekers. En dat heb ik ook al tig x gepost..quote:Op woensdag 24 november 2010 20:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja, dat ik het fout heb en jullie goed..
Ah, eindelijk weer eens een zinnige post!quote:Op woensdag 24 november 2010 20:44 schreef eriksd het volgende:
[..]
Het is hypocriet om met een "je kent mij niet" verweer aan te komen als het over jou gaat, en zelf wel een grote broek aantrekken als het om een complete groep gaat waar dit argument nog veel toepasselijker is.
Uiteraard impliceert dit niet dat iedereen toegelaten moet worden, het vereist wel een zorgvuldige afweging. Ik kan die nog niet vinden bij jou.
Ik weet niet hoe verstandig het is om op een internet forum te gaan smijten met persoonlijke gegevens. Hoe dan ook: Doe nu vavo 1 jarig mavo, verder werk ik 16 uur in de week, en ik heb enkel recht op een inwonend studie beurs.quote:Het is hypocriet om met een "je kent mij niet" verweer aan te komen als het over jou gaat, en zelf wel een grote broek aantrekken als het om een complete groep gaat waar dit argument nog veel toepasselijker is.
Dan zijn we het deels al eens. Ik zeg ook niet dat er geen uitzonderingen gemaakt kunnen worden, maar grote groepen nieuwe asielzoekers (die misschien blijven) is niet goed, dat is het kabinet met mij eens, en zelfs Van der laan heb ik zoiets horen zeggen.quote:Uiteraard impliceert dit niet dat iedereen toegelaten moet worden, het vereist wel een zorgvuldige afweging. Ik kan die nog niet vinden bij jou.
Ook met jou heb ik het voor vandaag gehad. Ik weet echt wel een verschil tussen asielzoekers en immigranten. Blijkbaar kun jij dat niet scheiden.quote:Op woensdag 24 november 2010 20:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, dat we het over verschillende dingen hebben: jij over immigranten en wij over asielzoekers. En dat heb ik ook al tig x gepost..
php, alsjeblieft... Zeg dan gewoon immigranten..quote:Op woensdag 24 november 2010 20:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ah, eindelijk weer eens een zinnige post!
[..]
Ik weet niet hoe verstandig het is om op een internet forum te gaan smijten met persoonlijke gegevens. Hoe dan ook: Doe nu vavo 1 jarig mavo, verder werk ik 16 uur in de week, en ik heb enkel recht op een inwonend studie beurs.
[..]
Dan zijn we het deels al eens. Ik zeg ook niet dat er geen uitzonderingen gemaakt kunnen worden, maar grote groepen nieuwe asielzoekers (die misschien blijven) is niet goed, dat is het kabinet met mij eens, en zelfs Van der laan heb ik zoiets horen zeggen.
En wat bedoel je daarmee? Eens?quote:
Zou het gelukt zijn?quote:Op woensdag 24 november 2010 20:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En wat bedoel je daarmee? Eens?
Hope soquote:
Nee, ik heb inderdaad zowel het woord asielzoekers en immigranten gebruikt ja. Met asielzoekers bedoel ik de groep Irakezen die momenteel hier verblijven. En met immigranten bedoel ik de algemene immigratie.quote:Op woensdag 24 november 2010 20:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En wat bedoel je daarmee? Eens?
Ja? Dmv educatie breng ik meer op dan wellicht in de toekomst werkeloos thuiszitten.quote:Op woensdag 24 november 2010 20:44 schreef sigme het volgende:
[..]
Waarom, omdat je het niet leuk vindt te horen? Je hebt toch studievertraging en doet mavo? Je bent best aardig enzo, vast, maar dat brengt niks op.
De Irakezen die -met gevaar voor lijf en leven- uitgezet dreigen te worden?quote:Op woensdag 24 november 2010 20:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, ik heb inderdaad zowel het woord asielzoekers en immigranten gebruikt ja. Met asielzoekers bedoel ik de groep Irakezen die momenteel hier verblijven. En met immigranten bedoel ik de algemene immigratie.
Vergroot elke vorm van educatie de kans op een bestaan dat niet afhankelijk is van het staatsinfuus?quote:Op woensdag 24 november 2010 20:52 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja? Dmv educatie breng ik meer op dan wellicht in de toekomst werkeloos thuiszitten.
Na dit jaar hoop ik misschien nog havo te gaan doen. Wat ik later wil gaan doen weet ik nog niet echt, maar mijn hartje ligt wel bij transport.quote:Op woensdag 24 november 2010 20:49 schreef Schnappieter het volgende:
php, ff uit nieuwsgierigheid, je doet nu mavo (no offence) en wat ben je van plan in de toekomst te gaan doen voor opleiding of werk?
Een (al dan niet goede) opleiding is geen verzekering tegen werkeloos raken hoor..quote:Op woensdag 24 november 2010 20:52 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja? Dmv educatie breng ik meer op dan wellicht in de toekomst werkeloos thuiszitten.
Einde discussie.quote:Op woensdag 24 november 2010 20:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
De Irakezen die -met gevaar voor lijf en leven- uitgezet dreigen te worden?
En scheer je die nu wel of niet over één kam met immigranten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
sigme doelt erop dat de "mavo-scholier" als groep niet per se kostendekkend hoeft te zijnquote:Op woensdag 24 november 2010 20:52 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ook met een univeristaire opleiding, als promovendus etc. kun je gewoon werkeloos raaken.. En buiten je schuld om ook nog..quote:Op woensdag 24 november 2010 20:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Een (al dan niet goede) opleiding is geen verzekering tegen werkeloos raken hoor..
Leuke ad hominem. Nee, daarom wil ik als het ook maar even kan havo gaan doen.quote:Op woensdag 24 november 2010 20:53 schreef eriksd het volgende:
[..]
Vergroot elke vorm van educatie de kans op een bestaan dat niet afhankelijk is van het staatsinfuus?
quote:Op woensdag 24 november 2010 20:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Einde discussie.Ik VRAAG iets, om helderheid te krijgen.. Zo raar lijkt me dat niet???SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
Ad hominem? Een legitieme vraag die op alle scholieren/studenten van toepassing is.quote:Op woensdag 24 november 2010 20:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Leuke ad hominem. Nee, daarom wil ik als het ook maar even kan havo gaan doen.
Ad hominem? Hoezo? Volgens mij heet dat een wedervraag..quote:Op woensdag 24 november 2010 20:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, jij zegt dat ik de definities van immigranten en asielzoekers niet ken. Dat zou ik oprecht dom van me vinden, dus daarom de vraag: WAAR HAAL IK ASIELZOEKERS EN IMMIGRANTEN DOOR ELKAAR?quote:Op woensdag 24 november 2010 20:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik VRAAG iets, om helderheid te krijgen.. Zo raar lijkt me dat niet???
Wellicht, maar dat is niet zeker.quote:Op woensdag 24 november 2010 20:52 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Lieve php, lees de discussie gewoon eens rustig terug..quote:Op woensdag 24 november 2010 20:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, jij zegt dat ik de definities van immigranten en asielzoekers niet ken. Dat zou ik oprecht dom van me vinden, dus daarom de vraag: WAAR HAAL IK ASIELZOEKERS EN IMMIGRANTEN DOOR ELKAAR?
Verstandig.quote:Op woensdag 24 november 2010 20:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kost ons weer geldquote:
Dan kan je beter gymnasium doen, dan kan je er nog meer latijnse termen tegenaan smijtenquote:Op woensdag 24 november 2010 20:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ok, maar die kreeg jij van me omdat jij de suggestie wekte dat ik geen diploma zou hebben.quote:Op woensdag 24 november 2010 20:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Wellicht, maar dat is niet zeker.
Ow en fijn dat jij mij ervan beticht werkeloos te zijn, maar ik werk al sinds m'n 24e, waarvan vijf jaar in het buitenland. In de jaren dat ik in Nederland was heb ik ooit een maand of drie een WW uitkering gehad, dat was ergens in 2004.
Nee, voor de liefde, maar ik heb er ook gewerkt. De hele dag neuken brengt geen brood op de plank hè?quote:Op woensdag 24 november 2010 20:58 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ok, maar die kreeg jij van me omdat jij de suggestie wekte dat ik geen diploma zou hebben.
Maar jij hebt in het buitenland gewoond voor werk?
Ligt er aan aan welke beroepsgroep je de vraag steltquote:Op woensdag 24 november 2010 20:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, voor de liefde, maar ik heb er ook gewerkt. De hele dag neuken brengt geen brood op de plank hè?
Nou, de gewone avo vakken gaan me makkelijk af hoor, alleen talenquote:Op woensdag 24 november 2010 20:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan kan je beter gymnasium doen, dan kan je er nog meer latijnse termen tegenaan smijten
Waar zie jij een persoonlijke aanval dan?quote:Op woensdag 24 november 2010 21:00 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nou, de gewone avo vakken gaan me makkelijk af hoor, alleen talenMaar ad hominem is toch gewoon een persoonlijke aanval? Of zit ik er helemaal naast?
Niet elk beroep is bij je bekend volgens mijquote:Op woensdag 24 november 2010 20:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, voor de liefde, maar ik heb er ook gewerkt. De hele dag neuken brengt geen brood op de plank hè?
Vet, maar kon jij je zo goed conformeren aan die taal dan? Gezien het feit dat je daar werkte lijkt mij dat best lastig.quote:Op woensdag 24 november 2010 20:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Die inkopper zag ik al aankomenquote:Op woensdag 24 november 2010 21:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ligt er aan aan welke beroepsgroep je de vraag stelt
Tsja, dat krijg je als je zelf de voorzet geeftquote:
Nu gaat het om de beroepsgroep die naast politici veel in het nieuws vanwege schandalen rond de eerder genoemde beroepenquote:Op woensdag 24 november 2010 21:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tsja, dat krijg je als je zelf de voorzet geeft
Niet zeker zijn? Ik ga hier echt niet lopen vertellen dat het daar wel veilig zou zijn. Maar ik denk dat als verscheidene buurlanden ook tot de conclusie komen dat die Irakezen best uitgezet kunnen worden dat daar echt wel een integer besluit is.quote:Op woensdag 24 november 2010 20:45 schreef JoaC het volgende:
[..]
Nu gaat het om de kosten voor mensen die hun leven niet zeker zijn in eigen land, moet je deze anders behandelen als ze hier terecht weten te komen?
[..]
Dus moet er een kostenplafond komen?
Londen was geen probleem. En in Milaan had ik het voordeel dat ik voor internetbedrijven werkte, daar spraken ze wel Engels. Ma ho imperato italiano e posso parlare un po.quote:Op woensdag 24 november 2010 21:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Vet, maar kon jij je zo goed conformeren aan die taal dan? Gezien het feit dat je daar werkte lijkt mij dat best lastig.
Het oudste beroep van de wereld nota bene.quote:Op woensdag 24 november 2010 21:01 schreef JoaC het volgende:
[..]
Niet elk beroep is bij je bekend volgens mij
Hmm, is dat niet focking eenzaam? En betaalde het daar beter?quote:Op woensdag 24 november 2010 21:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Londen was geen probleem. En in Milaan had ik het voordeel dat ik voor internetbedrijven werkte, daar spraken ze wel Engels. Ma ho imperato italiano e posso parlare un po.
Waarom dan (inhoudelijk)??quote:Op woensdag 24 november 2010 21:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Niet zeker zijn? Ik ga hier echt niet lopen vertellen dat het daar wel veilig zou zijn.[b][b][b][b] Maar ik denk dat als verscheidene buurlanden ook tot de conclusie komen dat die Irakezen best uitgezet kunnen worden dat daar echt wel een integer besluit is.[/b][/b][/b][/b]En over dat kostenplafond? Moeilijk te zeggen, zoals het bijv nu gaat in de gezondheidszorg is alles behalve prettig.
Eenzaam met een vriendin? Neuh. En Milaan betaalde best redelijk, ik verdiende met m'n havo het dubbele van m'n vriendin met haar opleiding politicologie en haar parttime journalistieke werk. Londen betaalde geweldig, 30.000 pond per jaar in 2000, dat was gewoon meer dan een ton in guldens toen, maar het is een verschrikkelijk dure stad, dus gaf het ook zo weer uitquote:Op woensdag 24 november 2010 21:05 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hmm, is dat niet focking eenzaam? En betaalde het daar beter?
Have fun!quote:Op woensdag 24 november 2010 21:09 schreef betyar het volgende:
Zo nu ga ik met de hond bier drinken in de kroeg.
Tot later vanavond maar weer he.
Vergeet je hond niet hè?quote:Op woensdag 24 november 2010 21:09 schreef betyar het volgende:
Tot later vanavond maar weer he.
In welk topic denk jij dat je zit??quote:Op woensdag 24 november 2010 21:13 schreef phpmystyle het volgende:
Is Marinissen niets iets wat uit? Misschien kun je daar nu beter Cohen of Halsema neerzetten.
DUDE!quote:Op woensdag 24 november 2010 21:09 schreef betyar het volgende:
Heb je alleen havo dan? Lijkt me opzich ook wel vet om te werken in een to-taal ander land, mjah, dan moet je wel donders goede taalbeheersing hebben. (geen opmerking aubquote:Op woensdag 24 november 2010 21:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Eenzaam met een vriendin? Neuh. En Milaan betaalde best redelijk, ik verdiende met m'n havo het dubbele van m'n vriendin met haar opleiding politicologie en haar parttime journalistieke werk. Londen betaalde geweldig, 30.000 pond per jaar in 2000, dat was gewoon meer dan een ton in guldens toen, maar het is een verschrikkelijk dure stad, dus gaf het ook zo weer uit
SC?quote:Op woensdag 24 november 2010 21:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
In welk topic denk jij dat je zit??
Hoezo je opmerking over Marijnissen etc dan??quote:
I just surfed the internet bubblequote:Op woensdag 24 november 2010 21:15 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Heb je alleen havo dan? Lijkt me opzich ook wel vet om te werken in een to-taal ander land, mjah, dan moet je wel donders goede taalbeheersing hebben. (geen opmerking aub) Maar je komt over als een vrijgevochten man.
Je noemt nu de besluiten van buurlanden?quote:Op woensdag 24 november 2010 21:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Niet zeker zijn? Ik ga hier echt niet lopen vertellen dat het daar wel veilig zou zijn. Maar ik denk dat als verscheidene buurlanden ook tot de conclusie komen dat die Irakezen best uitgezet kunnen worden dat daar echt wel een integer besluit is.
Immigratie is ook niet altijd even prettig, maar alternatief is helemaal immoreel.quote:En over dat kostenplafond? Moeilijk te zeggen, zoals het bijv nu gaat in de gezondheidszorg is alles behalve prettig.
Zie OP.quote:Op woensdag 24 november 2010 21:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoezo je opmerking over Marijnissen etc dan??
Wij zijn het wel eens vanavond (cq mbt dit onderwerp) geloof ik..quote:Op woensdag 24 november 2010 21:17 schreef JoaC het volgende:
[..]
Je noemt nu de besluiten van buurlanden?
Hier is wel een bron van bekend, onderbouw je bewering.
[..]
Immigratie is ook niet altijd even prettig, maar alternatief is helemaal immoreel.
Berlijn? Op je 40e? Je wilt geen vast huis of kids neem ik aan?quote:Op woensdag 24 november 2010 21:17 schreef remlof het volgende:
[..]
I just surfed the internet bubble
Wil ooit nog wel eens naar Berlijn tho.
Die foto?? 1 vd 2? Nou, slakken en zout??quote:
Je zou de expats eens de kost moeten geven die de hele wereld over trekken met hun gezinquote:Op woensdag 24 november 2010 21:20 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Berlijn? Op je 40e? Je wilt geen vast huis of kids neem ik aan?
Briefquote:Op woensdag 24 november 2010 21:17 schreef JoaC het volgende:
[..]
Je noemt nu de besluiten van buurlanden?
Hier is wel een bron van bekend, onderbouw je bewering.
[..]
Immigratie is ook niet altijd even prettig, maar alternatief is helemaal immoreel.
En dan is het goed??? Je hoeft (als land) niet zelf na te denken ofzo??quote:Op woensdag 24 november 2010 21:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Brief
De opstelling van Leers leidde tot onvrede bij een groot deel van de Tweede Kamer, vooral omdat hij de brief van het Hof hierover zou hebben achtergehouden. Leers ontkent dit.
Later bleek overigens dat het staken van het uitzetten niet nodig was: Zweden en Groot-Brittannië hebben dezelfde brief van het Hof hebben gekregen, maar zijn ook doorgegaan met terugsturen. De brief van het Hof was niet bindend.
Het ministerie van Binnenlandse Zaken van minister Leers was woensdagmiddag niet bereikbaar voor commentaar.
Bron
In de daarboven genoemde landen is er ondanks alles toch anders besloten.
Was alleen maar een ideetje hoor.quote:Op woensdag 24 november 2010 21:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die foto?? 1 vd 2? Nou, slakken en zout??
Ik ging in op zijn vraag, hij wilde een bron, bijdeze.quote:Op woensdag 24 november 2010 21:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En dan is het goed??? Je hoeft (als land) niet zelf na te denken ofzo??
Nee, goed geraden.quote:Op woensdag 24 november 2010 21:20 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Berlijn? Op je 40e? Je wilt geen vast huis of kids neem ik aan?
Dat snap ik..quote:Op woensdag 24 november 2010 21:23 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ging in op zijn vraag, hij wilde een bron, bijdeze.
Hoiquote:
Natuurlijk moet je als land zelf nadenken, het is ook niet mijn insteek om die mensen de dood in te jagen. Maar mijn insteek is ook niet om ze hier te houden.quote:Op woensdag 24 november 2010 21:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat snap ik..
Maar mijn vraag was aan jou.. Omdat je dit al eerder opmerkte..
Hoi.quote:
Ja want iedereen doet uni enzo.quote:
Tuurlijkquote:Op woensdag 24 november 2010 21:32 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja want iedereen doet uni enzo.
Als je ooit de kans krijgt is het wel een aanraderquote:Op woensdag 24 november 2010 21:32 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja want iedereen doet uni enzo.
Ohja, dat hebben ze samengeprakt in het VMBO ofzo heh.quote:Op woensdag 24 november 2010 21:32 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat bestaat toch al lang niet meer
En wat wil je er wel mee doen?quote:Op woensdag 24 november 2010 21:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Natuurlijk moet je als land zelf nadenken, het is ook niet mijn insteek om die mensen de dood in te jagen. Maar mijn insteek is ook niet om ze hier te houden.
En waarom lach je daar zo hard om???quote:Op woensdag 24 november 2010 21:33 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ohja, dat hebben ze samengeprakt in het VMBO ofzo heh.
Nee, het heet alweer mavo.quote:Op woensdag 24 november 2010 21:33 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ohja, dat hebben ze samengeprakt in het VMBO ofzo heh.
Uitzetten waar mogelijk.quote:
Dat iemand met zo'n grote bek als phpmystyle, zo'n simpele 'opleiding' doet. Maar uit je reactie begrijp ik dat jij dat ook blijkbaar hebt gedaan.quote:Op woensdag 24 november 2010 21:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En waarom lach je daar zo hard om???
Dat gaat mijn pet echt te boven.quote:Op woensdag 24 november 2010 21:33 schreef du_ke het volgende:
[..]
Als je ooit de kans krijgt is het wel een aanrader.
En als je nog beter kon lezen dan had je gelezen dat ik volgend jaar havo ga doen. Maar ook dat zal wel een laag bij de grondse opleiding zijn.quote:Op woensdag 24 november 2010 21:36 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat iemand met zo'n grote bek als phpmystyle, zo'n simpele 'opleiding' doet. Maar uit je reactie begrijp ik dat jij dat ook blijkbaar hebt gedaan.
Ach met inzet kan iedereen een eind komenquote:Op woensdag 24 november 2010 21:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat gaat mijn pet echt te boven.
Klopt, maar het moet wel reëel blijven.quote:Op woensdag 24 november 2010 21:39 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ach met inzet kan iedereen een eind komen.
Nope..quote:Op woensdag 24 november 2010 21:36 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat iemand met zo'n grote bek als phpmystyle, zo'n simpele 'opleiding' doet. Maar uit je reactie begrijp ik dat jij dat ook blijkbaar hebt gedaan.
Maar nogmaals, wat is je probleem met ''mavo''?quote:Op woensdag 24 november 2010 21:40 schreef Boze_Appel het volgende:
Als zelfs Reya bijna is afgestudeerd.
Ken er genoeg die via een omweg via MAVO en/of MBO een universitaire opleiding hebben afgerond.quote:Op woensdag 24 november 2010 21:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Klopt, maar het moet wel reëel blijven.
quote:Op woensdag 24 november 2010 21:42 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ken er genoeg die via een omweg via MAVO en/of MBO een universitaire opleiding hebben afgerond.
Niets hoor, veel plezier ermee. Het is goed dat je beseft dat sommige dingen te hoog gegrepen zijn voor je.quote:Op woensdag 24 november 2010 21:41 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Maar nogmaals, wat is je probleem met ''mavo''?
Klopt, je hebt ook het slag mensen wat dat niet van zichzelf weet, dat mondt zich dan vaak uit in grove blunders.quote:Op woensdag 24 november 2010 21:43 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Niets hoor, veel plezier ermee. Het is goed dat je beseft dat sommige dingen te hoog gegrepen zijn voor je.
Joepie, dan ben ik 30. Nee ik wil dit afmaken, dan havo gaan doen en dan lekker gaan werken. Iets voor mezelf beginnen lijkt me wel watquote:Op woensdag 24 november 2010 21:42 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ken er genoeg die via een omweg via MAVO en/of MBO een universitaire opleiding hebben afgerond.
Em omdat dat dat zo duur is, is gepoogd die trageslakkenweg dicht te gooien. Zo'n leerling is gewoon te duur! Waarom zou ik moeten meebetalen aan een of andere lamlul die er met de pet naar gooit en eerst mavo doet terwijl 'ie universitair niveau heeft? Wie z'n kansen vergooit verdient geen tweede. Pubers hebben ook hersens, moeten ze maar op de blaren zitten.quote:Op woensdag 24 november 2010 21:42 schreef du_ke het volgende:
[..]
Heb ik nergens betoogd. Ga er verder ook niet meer op in vandaag, genoeg gediscussieerd. Vanaf nu gewoon gezellig kolderen en keuvelen.quote:Op woensdag 24 november 2010 21:45 schreef sigme het volgende:
[..]
Em omdat dat dat zo duur is, is gepoogd die trageslakkenweg dicht te gooien. Zo'n leerling is gewoon te duur! Waarom zou ik moeten meebetalen aan een of andere lamlul die er met de pet naar gooit en eerst mavo doet terwijl 'ie universitair niveau heeft? Wie z'n kansen vergooit verdient geen tweede. Pubers hebben ook hersens, moeten ze maar op de blaren zitten.
Dan wordt ie maar bakker of monteur.quote:Op woensdag 24 november 2010 21:45 schreef sigme het volgende:
[..]
Em omdat dat dat zo duur is, is gepoogd die trageslakkenweg dicht te gooien. Zo'n leerling is gewoon te duur! Waarom zou ik moeten meebetalen aan een of andere lamlul die er met de pet naar gooit en eerst mavo doet terwijl 'ie universitair niveau heeft? Wie z'n kansen vergooit verdient geen tweede. Pubers hebben ook hersens, moeten ze maar op de blaren zitten.
Ik hoop dat je in [php]-modus staat....quote:Op woensdag 24 november 2010 21:45 schreef sigme het volgende:
[..]
Hahaquote:Op woensdag 24 november 2010 21:45 schreef sigme het volgende:
[..]
Als je wilt gaan werken na je opleiding is een meer gerichte MBO opleiding dan niet beter? Kan met goede motivatie ook in 2 of 3 jaar en biedt een betere toegang tot de arbeidsmarkt dan een HAVO papiertje..quote:Op woensdag 24 november 2010 21:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Joepie, dan ben ik 30. Nee ik wil dit afmaken, dan havo gaan doen en dan lekker gaan werken. Iets voor mezelf beginnen lijkt me wel wat
Arme soldaten. Elke ochtend de tanks krabben.quote:Op woensdag 24 november 2010 21:49 schreef eriksd het volgende:
Wist je dat het tijdens de slag om stalingrad meer dan 30 graden onder 0 was![]()
Mijn liefste is na een academische studie vrachtwagenchauffeur gewordenquote:Op woensdag 24 november 2010 21:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je in [php]-modus staat....
Gelukkig draait de kachel hier nu prima op Russisch aardgas.quote:Op woensdag 24 november 2010 21:49 schreef eriksd het volgende:
Wist je dat het tijdens de slag om stalingrad meer dan 30 graden onder 0 was![]()
Kijk aan Eriksd is terug...quote:Op woensdag 24 november 2010 21:49 schreef eriksd het volgende:
Dat mag ook vast niet van PHPquote:Op woensdag 24 november 2010 21:50 schreef sigme het volgende:
[..]
Mijn liefste is na een academische studie vrachtwagenchauffeur geworden.
Stiekem moet ik nu toch een beetje giechelenquote:Zeker zeven van de honderdvijftig Kamerleden zijn ooit veroordeeld. Vijf PVV'ers, een VVD'er en een SP'er zijn door de rechter bestraft. Dat meldt RTL Nieuws, dat de politici had gevraagd hun strafrechtelijke veroordelingen openbaar te maken.
Van de PVV, die 24 Kamerleden telt, heeft niet ieder Kamerlid gereageerd. Hero Brinkman weigerde dit om principiële redenen. PVV'er Jhim van Bemmel zegt in juli 2006 veroordeeld te zijn voor valsheid in geschrifte. Hij kreeg een boete van vijfhonderd euro, maar dat heeft hij 'uit privacyoverwegingen' niet aan zijn partij gemeld. Daarnaast kreeg hij in 2000 een boete van vierhonderd gulden wegens rijden onder invloed, maar dat was geen veroordeling.
PVV'er Joram van Klaveren is in 2008/2009 veroordeeld, toen hij nog raadslid was voor de VVD. Hij had onder invloed gereden en weigerde medewerking aan een alcoholonderzoek en kreeg een boete en een tijdelijke rijontzegging opgelegd. Hij heeft dat gemeld bij de PVV.
Eric Lucassen, die de afgelopen tijd al veel in het nieuws was, is veroordeeld tot een boete en een week voorwaardelijke militaire detentie omdat hij als sergeant ontucht pleegde met een ondergeschikte. Daarnaast kreeg hij twee boetes van 51 euro wegens baldadigheid en 'hinderlijk volgen'. Hij had zijn buren in Haarlem lastiggevallen. Hij had dit niet gemeld. Partijleider Geert Wilders heeft hem al ontheven van een aantal woordvoerderschappen.
PVV'er Marcial Hernandez moest van de rechter een boete van 350 euro betalen vanwege te hard rijden en heeft dat gemeld aan de partij. Zijn collega Raymond de Roon kreeg in 2008 of 2009 een boete van zeshonderd euro omdat iemand te snel had gereden in zijn auto. Hij zegt niet te weten wie de bestuurder was.
VVD-Kamerlid Ton Elias kreeg in 1981 een voorwaardelijke ontzegging van zijn rijbevoegdheid nadat hij met alcohol achter het stuur was betrapt. SP'er Paul Ulenbelt werd in 1976 aangehouden met een te hoog alcoholpromillage. Zijn partij was hiervan op de hoogte.
De PvdA, SGP, ChristenUnie, SGP en de Partij voor de Dieren lieten aan RTL weten dat geen van hun fractieleden ooit is veroordeeld. Ook GroenLinks is 'schoon', hoewel Kamerlid Rik Grashoff is beboet omdat hij reisde zonder treinkaartje. Dit was gemeld aan GroenLinks.
Kan, ik heb een jaar MBO gedaan, dat was het meeste vreselijke wat ik ooit heb meegemaakt. Geen les niets, de leerlingen waren zo ....... dom, geen enkel gezag of discipline. Nee dat nooit meer. En met havo kun je ook vast wel het eea bereiken.quote:Op woensdag 24 november 2010 21:48 schreef du_ke het volgende:
[..]
Als je wilt gaan werken na je opleiding is een meer gerichte MBO opleiding dan niet beter? Kan met goede motivatie ook in 2 of 3 jaar en biedt een betere toegang tot de arbeidsmarkt dan een HAVO papiertje..
Je moest eens weten wat ik ga halen na mijn autorijbewijsquote:
Sommigen onder ons hadden wat hints gekregenquote:Op woensdag 24 november 2010 21:52 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat ik ga halen na mijn autorijbewijs
Who cares.quote:Op woensdag 24 november 2010 21:50 schreef sigme het volgende:
[..]
Mijn liefste is na een academische studie vrachtwagenchauffeur geworden.
Oke, dus je weet dat mijn aspiraties bij vrachtwagens en logistiek liggen?quote:Op woensdag 24 november 2010 21:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Sommigen onder ons hadden wat hints gekregen
quote:Op woensdag 24 november 2010 21:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Oke, dus je weet dat mijn aspiraties bij vrachtwagens en logistiek liggen?
Heb jij geen geheugen? Ik heb er notabene toen al iets over gezegd, dat planning vast wat voor jou is. Afwisselend, commercieel, assertief, niet te lang met dezelfde personen.quote:Op woensdag 24 november 2010 21:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Oke, dus je weet dat mijn aspiraties bij vrachtwagens en logistiek liggen?
Ja, maar algemene vaardigheden zijn ook belangrijk(er).quote:Op woensdag 24 november 2010 21:58 schreef sigme het volgende:
[..]
Heb jij geen geheugen? Ik heb er notabene toen al iets over gezegd, dat planning vast wat voor jou is. Afwisselend, commercieel, assertief, niet te lang met dezelfde personen.
Volgens mij heb je dan niet speciaal veel aan een havo-diploma. Inzet en ervaring is belangrijker (gewoon beginnen dus).
Dat laatste. En dan strafpleiters, een kijk in de ziel of hoe dat ook heet.quote:Op woensdag 24 november 2010 22:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
Uhh, is iedereen slapen?? Of gaat Nieuwsuur aan??
Ik heb alleen deel 1 gezien.. Maar dat viel me toch wat tegen.. Waren de overige delen beter??quote:Op woensdag 24 november 2010 22:03 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat laatste. En dan strafpleiters, een kijk in de ziel of hoe dat ook heet.
Eigenlijk ging het bij de VVD ook om bijna niets, iets in de jaren '80 ofzo.quote:Op woensdag 24 november 2010 21:51 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Stiekem moet ik nu toch een beetje giechelen
6 PVV'ers. 1 VVD'er en 1 SP'er. Maar niks bij PvdA en GL. Terwijl "rechts" daar nog wel zo van overtuigd was
Ja, maar jij zal het gesprek op gang moeten brengen. Ik heb geen inspiratie.quote:Op woensdag 24 november 2010 22:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
HOERA, er is nog iemand wakker!!
SLIK...quote:Op woensdag 24 november 2010 22:09 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Ja, maar jij zal het gesprek op gang moeten brengen. Ik heb geen inspiratie.
quote:Op woensdag 24 november 2010 22:09 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Ja, maar jij zal het gesprek op gang moeten brengen. Ik heb geen inspiratie.
Jij bent toch altijd zo'n vlotte prater??quote:
Niemand reageerde op mijn interessante post.quote:Op woensdag 24 november 2010 21:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
Zolcon is weinig spraakzaam vanavond.. Heb dat wel eens anders gezien..
Misschien, maar dan wel volgend jaar als het kan.quote:Op woensdag 24 november 2010 22:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jij bent toch altijd zo'n vlotte prater??
Maar ok: wel of geen meet?? Daar gaat het nl ineens helemaal niet meer over..
Interessante post?? HH graag..quote:Op woensdag 24 november 2010 22:14 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Niemand reageerde op mijn interessante post.
En ik kijk naar twente terwijl ik mijn surprise maak
Wat mij betreft kan dat.quote:Op woensdag 24 november 2010 22:15 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Misschien, maar dan wel volgend jaar als het kan.
Ik studeer Aquatisch Ecotechnologie. Momenteel werk ik aan een onderzoek naar de productiviteit van mossel in grondwater voor stichting Zeeschelp.quote:Op woensdag 24 november 2010 22:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
SLIK...
Uhhhh, wat persoonlijke vraagjes dan??
Wat doe jij voor studie/werk??
Nieuwsbericht over de kamerleden met een strafblad. het argument afgelopen weken was dat GL en PvdA ook niet netjes waren. Terwijl er daar niemand is met een strafbladquote:Op woensdag 24 november 2010 22:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Interessante post?? HH graag..
Surprise voor wie?? En wat maak je?
Owh, ok.. Daar heb ik een topic van gemaakt.. Loopt nog niet ECHT storm trouwensquote:Op woensdag 24 november 2010 22:18 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Nieuwsbericht over de kamerleden met een strafblad. het argument afgelopen weken was dat GL en PvdA ook niet netjes waren. Terwijl er daar niemand is met een strafblad
En surprise voor mijn vriendin :p Maak een lesauto omdat ze net rijles heeft
Nooit geweten dat die studie bestond.quote:Op woensdag 24 november 2010 22:17 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Ik studeer Aquatisch Ecotechnologie. Momenteel werk ik aan een onderzoek naar de productiviteit van mossel in grondwater voor stichting Zeeschelp.
In de zin van opname van voedsel, zodat je iets kunt zeggen over de toename van het vleesgewicht.quote:Op woensdag 24 november 2010 22:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nooit geweten dat die studie bestond..
En productiviteit in welke zin?
In commerciele zin dus? (Hoe oogst ik een vette mossel)??quote:Op woensdag 24 november 2010 22:27 schreef TomLievense het volgende:
[..]
In de zin van opname van voedsel, zodat je iets kunt zeggen over de toename van het vleesgewicht.
Soms zijn de onderwerpen even op, maar er zijn volgens mij mindere dagen geweest in de slowchat.quote:Op woensdag 24 november 2010 22:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
Nou, van dat "op gang brengen" is kennelijk helaas geen sprake
Idd, maar als jij nu eens op bovenstaande vraag antwoord?quote:Op woensdag 24 november 2010 22:29 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Soms zijn de onderwerpen even op, maar er zijn volgens mij mindere dagen geweest in de slowchat.
Wow, je hebt dezelfde opvatting als D66 en GroenLinksquote:
Meer in de zin van 'Hoe krijg ik klein mosselbroedjes in zo'n kort mogelijke tijd tot consumptie formaat.quote:Op woensdag 24 november 2010 22:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
In commerciele zin dus? (Hoe oogst ik een vette mossel)??
Dank voor je toelichting!!quote:Op woensdag 24 november 2010 22:33 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Meer in de zin van 'Hoe krijg ik klein mosselbroedjes in zo'n kort mogelijke tijd tot consumptie formaat.
Het onderzoek op grondwater is trouwens omdat daar belangrijke nutriënten (vooral Stikstof en Phosfaat) voor de kweek van algen als voedsel voor de mosselen. Hierdoor hoeft er minder medium toegevoegd te worden (bemest te worden).
Ik heb daar een beetje tijd voor nodigquote:Op woensdag 24 november 2010 22:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Idd, maar als jij nu eens op bovenstaande vraag antwoord?![]()
Graag gedaan.quote:
quote:
Verrek, hij hoeft morgen niet vroeg op..quote:Op woensdag 24 november 2010 22:42 schreef ethiraseth het volgende:
Waarom zou iemand om half 11 al uit de kroeg zijn?
quote:
quote:
En ze roept anderen op om hetzelfde te doen.quote:
3 posts op een rij.quote:
Ahhhhhhhhhhhquote:
Ik probeer het gesprek op gang te brengenquote:
Vies???quote:Op woensdag 24 november 2010 22:53 schreef Zolcon het volgende:
Die hartoperatie is echt viess......
![]()
Wel knap, maar het blijft vies
Eensquote:Op woensdag 24 november 2010 22:56 schreef TomLievense het volgende:
Ik wil hier even melden dat ik absoluut geen fan ben van Hans Jansen mocht ik die gedachte gevoed hebben.
Je moet natuurlijk wel de bron overwegen. De PVV maakt alles nu bewust openbaar, terwijl anderen dat misschien niet doen. Ik moest een poosje terug ook een onderzoek verrichten en dan kom je er vanzelf achter dat mensen bepaalde documenten die jij wilt hebben dusdanig onbelangrijk achten dat zij voor jou even bepalen dat het niet relevant is om aan te leveren.quote:Op woensdag 24 november 2010 21:51 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Stiekem moet ik nu toch een beetje giechelen
6 PVV'ers. 1 VVD'er en 1 SP'er. Maar niks bij PvdA en GL. Terwijl "rechts" daar nog wel zo van overtuigd was
Multitasken is voor vrouwenquote:Op woensdag 24 november 2010 23:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
Trouwens P&W begint (we kunnen multitasken toch)
Welnee.. Jij kunt zelfs gehaktballen makenquote:
maar dan mag je me ook niet storenquote:Op woensdag 24 november 2010 23:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Welnee.. Jij kunt zelfs gehaktballen maken
Ok... Maar luiteren naa P&W en hier wat psoten moet toch kunnenquote:Op woensdag 24 november 2010 23:09 schreef betyar het volgende:
[..]
maar dan mag je me ook niet storen
Ik kijk momenteel naar Hero Brinkman.quote:Op woensdag 24 november 2010 23:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ok... Maar luiteren naa P&W en hier wat psoten moet toch kunnen
P&Wquote:Op woensdag 24 november 2010 23:12 schreef betyar het volgende:
waar? (mijn vrouw kijkt momenteel naar sbs reclame)
Ik ook..quote:Op woensdag 24 november 2010 23:11 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Ik kijk momenteel naar Hero Brinkman.
Mijn vrouwke kijkt naar die belachelijke campingzender.quote:Op woensdag 24 november 2010 23:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ok... Maar luiteren naa P&W en hier wat psoten moet toch kunnen
Spulvauten.quote:Op woensdag 24 november 2010 23:13 schreef Zolcon het volgende:
brinkman's interne memo met alle spelfoudten.
P&W
1 (P&W)quote:Op woensdag 24 november 2010 23:12 schreef betyar het volgende:
waar? (mijn vrouw kijkt momenteel naar sbs reclame)
Ga maar voor haar stemmen dan de volgende keerquote:Op woensdag 24 november 2010 23:13 schreef betyar het volgende:
[..]
Mijn vrouwke kijkt naar die belachelijke campingzender.
Hij zal wel wat op hebben gehad toen hij het schreefquote:
+1quote:Op woensdag 24 november 2010 23:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Ga maar voor haar stemmen dan de volgende keer
vraag een scheiding aan.quote:Op woensdag 24 november 2010 23:14 schreef betyar het volgende:
GVD mijn vrouw wil weten wie een tweede dochter heeft gekregen op SBS![]()
![]()
Mei Li Vos. Het mocht niet baten helaas.quote:Op woensdag 24 november 2010 23:14 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Hij zal wel wat op hebben gehad toen hij het schreef
Op wie heb je gestemd voor PvdA lijsttrekker remlof?
Uitzending gemistquote:Op woensdag 24 november 2010 23:14 schreef betyar het volgende:
GVD mijn vrouw wil weten wie een tweede dochter heeft gekregen op SBS![]()
![]()
Je vooroordeel is zojuist bevestigt, ja echt.quote:Op woensdag 24 november 2010 23:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Ga maar voor haar stemmen dan de volgende keer
Nee, voor lijsttrekker eerste kamer.quote:Op woensdag 24 november 2010 23:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Mei Li Vos. Het mocht niet baten helaas.
lijsttrekker voor PS bedoel ik.quote:Op woensdag 24 november 2010 23:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Mei Li Vos. Het mocht niet baten helaas.
quote:
quote:Op woensdag 24 november 2010 23:15 schreef remlof het volgende:
Ow voor de senaat bedoel je, nog niet gestemd. Maar het wordt Steven de Waal denk ik.
Je moet wat doen aan je gevoel voor ironie. Echt.quote:Op woensdag 24 november 2010 23:15 schreef betyar het volgende:
[..]
Je vooroordeel is zojuist bevestigt, ja echt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 24 augustus 2011 16:41 schreef von_Preussen het volgende:
"Ook al deel ik z'n politiek maatschappelijke visie niet, maar ik vind Zolcon een koning. Waarom? Gewoon, omdat hij WO'er is. _O_ "
Ik ga ook eens even die kandidaten langslopenquote:
? heb wat biertjes op vergeef me?quote:Op woensdag 24 november 2010 23:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Je moet wat doen aan je gevoel voor ironie. Echt.
Gefeli Jorinde!quote:Op woensdag 24 november 2010 23:19 schreef betyar het volgende:
[..]
? heb wat biertjes op vergeef me?
ooh ja Jorinde de mol heeft een tweede dochter
Ik heb dat al gedaan met mijn vader. Maar ik zag weinig verschillen eigenlijk.quote:Op woensdag 24 november 2010 23:18 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Ik ga ook eens even die kandidaten langslopen
zet.... SBS.... uit....quote:Op woensdag 24 november 2010 23:19 schreef betyar het volgende:
[..]
? heb wat biertjes op vergeef me?
ooh ja Jorinde de mol heeft een tweede dochter
Hij heeft een vrouw die dat niks vindtquote:
quote:Op woensdag 24 november 2010 23:16 schreef Maraca het volgende:
Ooh, wat erg dit![]()
"mag u wel over uzelf praten?"
surprise?quote:Op woensdag 24 november 2010 23:24 schreef Zolcon het volgende:
mijn kamer zit helemaal vol met papiermaché spul
Wordt het een mooie auto???quote:Op woensdag 24 november 2010 23:24 schreef Zolcon het volgende:
mijn kamer zit helemaal vol met papiermaché spul
jawel, een volkswagen golf met zo'n bordje eropquote:Op woensdag 24 november 2010 23:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wordt het een mooie auto???
Horrorscene voor me nuquote:
quote:Op woensdag 24 november 2010 23:27 schreef Zolcon het volgende:
[..]
jawel, een volkswagen golf met zo'n bordje erop
??quote:Op woensdag 24 november 2010 23:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]Dus heeft die troep toch nut
inderdaad... Wat?quote:Op woensdag 24 november 2010 23:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]Dus heeft die troep toch nut
PM me maar even pics. ik zal oordelenquote:Op woensdag 24 november 2010 23:28 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik heb een lieve aantrekkelijke vrouw hoor.
een echte MILF
ik ben echt aan het twijfelen om dat te doen.quote:Op woensdag 24 november 2010 23:30 schreef Zolcon het volgende:
[..]
PM me maar even pics. ik zal oordelen
"Mij kamer/huis ligt vol etc..."?????quote:
oh ja dat is waar. Maar moet nog een tweede surprise maken.... (schoonfamilie vindt het ook leuk om te vieren ...)quote:
Het was toch zo'n troep in je kamer/appartement?quote:
Dan wil ik haar ook zienquote:Op woensdag 24 november 2010 23:31 schreef betyar het volgende:
[..]
ik ben echt aan het twijfelen om dat te doen.
moet nog beginnenquote:Op woensdag 24 november 2010 23:32 schreef Zolcon het volgende:
[..]
oh ja dat is waar. Maar moet nog een tweede surprise maken.... (schoonfamilie vindt het ook leuk om te vieren ...)
ik ben student. Ik heb kamer geen huisquote:Op woensdag 24 november 2010 23:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
"Mij kamer/huis ligt vol etc..."?????
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 24 augustus 2011 16:41 schreef von_Preussen het volgende:
"Ook al deel ik z'n politiek maatschappelijke visie niet, maar ik vind Zolcon een koning. Waarom? Gewoon, omdat hij WO'er is. _O_ "
als ze geen milf is dan krijg je wat over je heen. dat weet je heh!quote:Op woensdag 24 november 2010 23:31 schreef betyar het volgende:
[..]
ik ben echt aan het twijfelen om dat te doen.
Je drijft me in een hoekquote:Op woensdag 24 november 2010 23:33 schreef Zolcon het volgende:
[..]
als ze geen milf is dan krijg je wat over je heen. dat weet je heh!
Jij bent toch ook een MILF? stuur jij eens pics!quote:Op woensdag 24 november 2010 23:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
En doe er dan meteen een foto van jezelf bij![]()
Nee hoor, hou je priveleven maar lekker prive
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |