In de zin van opname van voedsel, zodat je iets kunt zeggen over de toename van het vleesgewicht.quote:Op woensdag 24 november 2010 22:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nooit geweten dat die studie bestond..
En productiviteit in welke zin?
In commerciele zin dus? (Hoe oogst ik een vette mossel)??quote:Op woensdag 24 november 2010 22:27 schreef TomLievense het volgende:
[..]
In de zin van opname van voedsel, zodat je iets kunt zeggen over de toename van het vleesgewicht.
Soms zijn de onderwerpen even op, maar er zijn volgens mij mindere dagen geweest in de slowchat.quote:Op woensdag 24 november 2010 22:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
Nou, van dat "op gang brengen" is kennelijk helaas geen sprake
Idd, maar als jij nu eens op bovenstaande vraag antwoord?quote:Op woensdag 24 november 2010 22:29 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Soms zijn de onderwerpen even op, maar er zijn volgens mij mindere dagen geweest in de slowchat.
Wow, je hebt dezelfde opvatting als D66 en GroenLinksquote:
Meer in de zin van 'Hoe krijg ik klein mosselbroedjes in zo'n kort mogelijke tijd tot consumptie formaat.quote:Op woensdag 24 november 2010 22:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
In commerciele zin dus? (Hoe oogst ik een vette mossel)??
Dank voor je toelichting!!quote:Op woensdag 24 november 2010 22:33 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Meer in de zin van 'Hoe krijg ik klein mosselbroedjes in zo'n kort mogelijke tijd tot consumptie formaat.
Het onderzoek op grondwater is trouwens omdat daar belangrijke nutriënten (vooral Stikstof en Phosfaat) voor de kweek van algen als voedsel voor de mosselen. Hierdoor hoeft er minder medium toegevoegd te worden (bemest te worden).
Ik heb daar een beetje tijd voor nodigquote:Op woensdag 24 november 2010 22:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Idd, maar als jij nu eens op bovenstaande vraag antwoord?![]()
Graag gedaan.quote:
quote:
Verrek, hij hoeft morgen niet vroeg op..quote:Op woensdag 24 november 2010 22:42 schreef ethiraseth het volgende:
Waarom zou iemand om half 11 al uit de kroeg zijn?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |