Who cares.quote:Op woensdag 24 november 2010 21:50 schreef sigme het volgende:
[..]
Mijn liefste is na een academische studie vrachtwagenchauffeur geworden.
Oke, dus je weet dat mijn aspiraties bij vrachtwagens en logistiek liggen?quote:Op woensdag 24 november 2010 21:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Sommigen onder ons hadden wat hints gekregen
quote:Op woensdag 24 november 2010 21:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Oke, dus je weet dat mijn aspiraties bij vrachtwagens en logistiek liggen?
Heb jij geen geheugen? Ik heb er notabene toen al iets over gezegd, dat planning vast wat voor jou is. Afwisselend, commercieel, assertief, niet te lang met dezelfde personen.quote:Op woensdag 24 november 2010 21:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Oke, dus je weet dat mijn aspiraties bij vrachtwagens en logistiek liggen?
Ja, maar algemene vaardigheden zijn ook belangrijk(er).quote:Op woensdag 24 november 2010 21:58 schreef sigme het volgende:
[..]
Heb jij geen geheugen? Ik heb er notabene toen al iets over gezegd, dat planning vast wat voor jou is. Afwisselend, commercieel, assertief, niet te lang met dezelfde personen.
Volgens mij heb je dan niet speciaal veel aan een havo-diploma. Inzet en ervaring is belangrijker (gewoon beginnen dus).
Dat laatste. En dan strafpleiters, een kijk in de ziel of hoe dat ook heet.quote:Op woensdag 24 november 2010 22:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
Uhh, is iedereen slapen?? Of gaat Nieuwsuur aan??
Ik heb alleen deel 1 gezien.. Maar dat viel me toch wat tegen.. Waren de overige delen beter??quote:Op woensdag 24 november 2010 22:03 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat laatste. En dan strafpleiters, een kijk in de ziel of hoe dat ook heet.
Eigenlijk ging het bij de VVD ook om bijna niets, iets in de jaren '80 ofzo.quote:Op woensdag 24 november 2010 21:51 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Stiekem moet ik nu toch een beetje giechelen
6 PVV'ers. 1 VVD'er en 1 SP'er. Maar niks bij PvdA en GL. Terwijl "rechts" daar nog wel zo van overtuigd was
Ja, maar jij zal het gesprek op gang moeten brengen. Ik heb geen inspiratie.quote:Op woensdag 24 november 2010 22:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
HOERA, er is nog iemand wakker!!
SLIK...quote:Op woensdag 24 november 2010 22:09 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Ja, maar jij zal het gesprek op gang moeten brengen. Ik heb geen inspiratie.
quote:Op woensdag 24 november 2010 22:09 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Ja, maar jij zal het gesprek op gang moeten brengen. Ik heb geen inspiratie.
Jij bent toch altijd zo'n vlotte prater??quote:
Niemand reageerde op mijn interessante post.quote:Op woensdag 24 november 2010 21:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
Zolcon is weinig spraakzaam vanavond.. Heb dat wel eens anders gezien..
Misschien, maar dan wel volgend jaar als het kan.quote:Op woensdag 24 november 2010 22:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jij bent toch altijd zo'n vlotte prater??
Maar ok: wel of geen meet?? Daar gaat het nl ineens helemaal niet meer over..
Interessante post?? HH graag..quote:Op woensdag 24 november 2010 22:14 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Niemand reageerde op mijn interessante post.
En ik kijk naar twente terwijl ik mijn surprise maak
Wat mij betreft kan dat.quote:Op woensdag 24 november 2010 22:15 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Misschien, maar dan wel volgend jaar als het kan.
Ik studeer Aquatisch Ecotechnologie. Momenteel werk ik aan een onderzoek naar de productiviteit van mossel in grondwater voor stichting Zeeschelp.quote:Op woensdag 24 november 2010 22:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
SLIK...
Uhhhh, wat persoonlijke vraagjes dan??
Wat doe jij voor studie/werk??
Nieuwsbericht over de kamerleden met een strafblad. het argument afgelopen weken was dat GL en PvdA ook niet netjes waren. Terwijl er daar niemand is met een strafbladquote:Op woensdag 24 november 2010 22:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Interessante post?? HH graag..
Surprise voor wie?? En wat maak je?
Owh, ok.. Daar heb ik een topic van gemaakt.. Loopt nog niet ECHT storm trouwensquote:Op woensdag 24 november 2010 22:18 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Nieuwsbericht over de kamerleden met een strafblad. het argument afgelopen weken was dat GL en PvdA ook niet netjes waren. Terwijl er daar niemand is met een strafblad
En surprise voor mijn vriendin :p Maak een lesauto omdat ze net rijles heeft
Nooit geweten dat die studie bestond.quote:Op woensdag 24 november 2010 22:17 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Ik studeer Aquatisch Ecotechnologie. Momenteel werk ik aan een onderzoek naar de productiviteit van mossel in grondwater voor stichting Zeeschelp.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |