Het oudste beroep van de wereld nota bene.quote:Op woensdag 24 november 2010 21:01 schreef JoaC het volgende:
[..]
Niet elk beroep is bij je bekend volgens mij
Hmm, is dat niet focking eenzaam? En betaalde het daar beter?quote:Op woensdag 24 november 2010 21:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Londen was geen probleem. En in Milaan had ik het voordeel dat ik voor internetbedrijven werkte, daar spraken ze wel Engels. Ma ho imperato italiano e posso parlare un po.
Waarom dan (inhoudelijk)??quote:Op woensdag 24 november 2010 21:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Niet zeker zijn? Ik ga hier echt niet lopen vertellen dat het daar wel veilig zou zijn.[b][b][b][b] Maar ik denk dat als verscheidene buurlanden ook tot de conclusie komen dat die Irakezen best uitgezet kunnen worden dat daar echt wel een integer besluit is.[/b][/b][/b][/b]En over dat kostenplafond? Moeilijk te zeggen, zoals het bijv nu gaat in de gezondheidszorg is alles behalve prettig.
Eenzaam met een vriendin? Neuh. En Milaan betaalde best redelijk, ik verdiende met m'n havo het dubbele van m'n vriendin met haar opleiding politicologie en haar parttime journalistieke werk. Londen betaalde geweldig, 30.000 pond per jaar in 2000, dat was gewoon meer dan een ton in guldens toen, maar het is een verschrikkelijk dure stad, dus gaf het ook zo weer uitquote:Op woensdag 24 november 2010 21:05 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hmm, is dat niet focking eenzaam? En betaalde het daar beter?
Have fun!quote:Op woensdag 24 november 2010 21:09 schreef betyar het volgende:
Zo nu ga ik met de hond bier drinken in de kroeg.
Tot later vanavond maar weer he.
Vergeet je hond niet hè?quote:Op woensdag 24 november 2010 21:09 schreef betyar het volgende:
Tot later vanavond maar weer he.
In welk topic denk jij dat je zit??quote:Op woensdag 24 november 2010 21:13 schreef phpmystyle het volgende:
Is Marinissen niets iets wat uit? Misschien kun je daar nu beter Cohen of Halsema neerzetten.
DUDE!quote:Op woensdag 24 november 2010 21:09 schreef betyar het volgende:
Heb je alleen havo dan? Lijkt me opzich ook wel vet om te werken in een to-taal ander land, mjah, dan moet je wel donders goede taalbeheersing hebben. (geen opmerking aubquote:Op woensdag 24 november 2010 21:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Eenzaam met een vriendin? Neuh. En Milaan betaalde best redelijk, ik verdiende met m'n havo het dubbele van m'n vriendin met haar opleiding politicologie en haar parttime journalistieke werk. Londen betaalde geweldig, 30.000 pond per jaar in 2000, dat was gewoon meer dan een ton in guldens toen, maar het is een verschrikkelijk dure stad, dus gaf het ook zo weer uit
SC?quote:Op woensdag 24 november 2010 21:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
In welk topic denk jij dat je zit??
Hoezo je opmerking over Marijnissen etc dan??quote:
I just surfed the internet bubblequote:Op woensdag 24 november 2010 21:15 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Heb je alleen havo dan? Lijkt me opzich ook wel vet om te werken in een to-taal ander land, mjah, dan moet je wel donders goede taalbeheersing hebben. (geen opmerking aub) Maar je komt over als een vrijgevochten man.
Je noemt nu de besluiten van buurlanden?quote:Op woensdag 24 november 2010 21:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Niet zeker zijn? Ik ga hier echt niet lopen vertellen dat het daar wel veilig zou zijn. Maar ik denk dat als verscheidene buurlanden ook tot de conclusie komen dat die Irakezen best uitgezet kunnen worden dat daar echt wel een integer besluit is.
Immigratie is ook niet altijd even prettig, maar alternatief is helemaal immoreel.quote:En over dat kostenplafond? Moeilijk te zeggen, zoals het bijv nu gaat in de gezondheidszorg is alles behalve prettig.
Zie OP.quote:Op woensdag 24 november 2010 21:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoezo je opmerking over Marijnissen etc dan??
Wij zijn het wel eens vanavond (cq mbt dit onderwerp) geloof ik..quote:Op woensdag 24 november 2010 21:17 schreef JoaC het volgende:
[..]
Je noemt nu de besluiten van buurlanden?
Hier is wel een bron van bekend, onderbouw je bewering.
[..]
Immigratie is ook niet altijd even prettig, maar alternatief is helemaal immoreel.
Berlijn? Op je 40e? Je wilt geen vast huis of kids neem ik aan?quote:Op woensdag 24 november 2010 21:17 schreef remlof het volgende:
[..]
I just surfed the internet bubble
Wil ooit nog wel eens naar Berlijn tho.
Die foto?? 1 vd 2? Nou, slakken en zout??quote:
Je zou de expats eens de kost moeten geven die de hele wereld over trekken met hun gezinquote:Op woensdag 24 november 2010 21:20 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Berlijn? Op je 40e? Je wilt geen vast huis of kids neem ik aan?
Briefquote:Op woensdag 24 november 2010 21:17 schreef JoaC het volgende:
[..]
Je noemt nu de besluiten van buurlanden?
Hier is wel een bron van bekend, onderbouw je bewering.
[..]
Immigratie is ook niet altijd even prettig, maar alternatief is helemaal immoreel.
En dan is het goed??? Je hoeft (als land) niet zelf na te denken ofzo??quote:Op woensdag 24 november 2010 21:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Brief
De opstelling van Leers leidde tot onvrede bij een groot deel van de Tweede Kamer, vooral omdat hij de brief van het Hof hierover zou hebben achtergehouden. Leers ontkent dit.
Later bleek overigens dat het staken van het uitzetten niet nodig was: Zweden en Groot-Brittannië hebben dezelfde brief van het Hof hebben gekregen, maar zijn ook doorgegaan met terugsturen. De brief van het Hof was niet bindend.
Het ministerie van Binnenlandse Zaken van minister Leers was woensdagmiddag niet bereikbaar voor commentaar.
Bron
In de daarboven genoemde landen is er ondanks alles toch anders besloten.
Was alleen maar een ideetje hoor.quote:Op woensdag 24 november 2010 21:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die foto?? 1 vd 2? Nou, slakken en zout??
Ik ging in op zijn vraag, hij wilde een bron, bijdeze.quote:Op woensdag 24 november 2010 21:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En dan is het goed??? Je hoeft (als land) niet zelf na te denken ofzo??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |