Nee, we proberen je alleen maar duidelijk te maken dat niet alles dat een maatschappij tot een leefbare maakt uit te drukken is in geld.quote:Op woensdag 24 november 2010 20:44 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, ik word hier onheus en onjuist bejegend. Ronduit flauw.
Mja, wat is de grens voor kenniseconomie tegenwoordig?quote:Op woensdag 24 november 2010 20:44 schreef sigme het volgende:
[..]
Waarom, omdat je het niet leuk vindt te horen? Je hebt toch studievertraging en doet mavo? Je bent best aardig enzo, vast, maar dat brengt niks op.
Je wordt niet onheus behandeld php.. ECHT niet..quote:Op woensdag 24 november 2010 20:44 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, ik word hier onheus en onjuist bejegend. Ronduit flauw.
Nee, dat we het over verschillende dingen hebben: jij over immigranten en wij over asielzoekers. En dat heb ik ook al tig x gepost..quote:Op woensdag 24 november 2010 20:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja, dat ik het fout heb en jullie goed..
Ah, eindelijk weer eens een zinnige post!quote:Op woensdag 24 november 2010 20:44 schreef eriksd het volgende:
[..]
Het is hypocriet om met een "je kent mij niet" verweer aan te komen als het over jou gaat, en zelf wel een grote broek aantrekken als het om een complete groep gaat waar dit argument nog veel toepasselijker is.
Uiteraard impliceert dit niet dat iedereen toegelaten moet worden, het vereist wel een zorgvuldige afweging. Ik kan die nog niet vinden bij jou.
Ik weet niet hoe verstandig het is om op een internet forum te gaan smijten met persoonlijke gegevens. Hoe dan ook: Doe nu vavo 1 jarig mavo, verder werk ik 16 uur in de week, en ik heb enkel recht op een inwonend studie beurs.quote:Het is hypocriet om met een "je kent mij niet" verweer aan te komen als het over jou gaat, en zelf wel een grote broek aantrekken als het om een complete groep gaat waar dit argument nog veel toepasselijker is.
Dan zijn we het deels al eens. Ik zeg ook niet dat er geen uitzonderingen gemaakt kunnen worden, maar grote groepen nieuwe asielzoekers (die misschien blijven) is niet goed, dat is het kabinet met mij eens, en zelfs Van der laan heb ik zoiets horen zeggen.quote:Uiteraard impliceert dit niet dat iedereen toegelaten moet worden, het vereist wel een zorgvuldige afweging. Ik kan die nog niet vinden bij jou.
Ook met jou heb ik het voor vandaag gehad. Ik weet echt wel een verschil tussen asielzoekers en immigranten. Blijkbaar kun jij dat niet scheiden.quote:Op woensdag 24 november 2010 20:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, dat we het over verschillende dingen hebben: jij over immigranten en wij over asielzoekers. En dat heb ik ook al tig x gepost..
php, alsjeblieft... Zeg dan gewoon immigranten..quote:Op woensdag 24 november 2010 20:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ah, eindelijk weer eens een zinnige post!
[..]
Ik weet niet hoe verstandig het is om op een internet forum te gaan smijten met persoonlijke gegevens. Hoe dan ook: Doe nu vavo 1 jarig mavo, verder werk ik 16 uur in de week, en ik heb enkel recht op een inwonend studie beurs.
[..]
Dan zijn we het deels al eens. Ik zeg ook niet dat er geen uitzonderingen gemaakt kunnen worden, maar grote groepen nieuwe asielzoekers (die misschien blijven) is niet goed, dat is het kabinet met mij eens, en zelfs Van der laan heb ik zoiets horen zeggen.
En wat bedoel je daarmee? Eens?quote:
Zou het gelukt zijn?quote:Op woensdag 24 november 2010 20:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En wat bedoel je daarmee? Eens?
Hope soquote:
Nee, ik heb inderdaad zowel het woord asielzoekers en immigranten gebruikt ja. Met asielzoekers bedoel ik de groep Irakezen die momenteel hier verblijven. En met immigranten bedoel ik de algemene immigratie.quote:Op woensdag 24 november 2010 20:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En wat bedoel je daarmee? Eens?
Ja? Dmv educatie breng ik meer op dan wellicht in de toekomst werkeloos thuiszitten.quote:Op woensdag 24 november 2010 20:44 schreef sigme het volgende:
[..]
Waarom, omdat je het niet leuk vindt te horen? Je hebt toch studievertraging en doet mavo? Je bent best aardig enzo, vast, maar dat brengt niks op.
De Irakezen die -met gevaar voor lijf en leven- uitgezet dreigen te worden?quote:Op woensdag 24 november 2010 20:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, ik heb inderdaad zowel het woord asielzoekers en immigranten gebruikt ja. Met asielzoekers bedoel ik de groep Irakezen die momenteel hier verblijven. En met immigranten bedoel ik de algemene immigratie.
Vergroot elke vorm van educatie de kans op een bestaan dat niet afhankelijk is van het staatsinfuus?quote:Op woensdag 24 november 2010 20:52 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja? Dmv educatie breng ik meer op dan wellicht in de toekomst werkeloos thuiszitten.
Na dit jaar hoop ik misschien nog havo te gaan doen. Wat ik later wil gaan doen weet ik nog niet echt, maar mijn hartje ligt wel bij transport.quote:Op woensdag 24 november 2010 20:49 schreef Schnappieter het volgende:
php, ff uit nieuwsgierigheid, je doet nu mavo (no offence) en wat ben je van plan in de toekomst te gaan doen voor opleiding of werk?
Een (al dan niet goede) opleiding is geen verzekering tegen werkeloos raken hoor..quote:Op woensdag 24 november 2010 20:52 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja? Dmv educatie breng ik meer op dan wellicht in de toekomst werkeloos thuiszitten.
Einde discussie.quote:Op woensdag 24 november 2010 20:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
De Irakezen die -met gevaar voor lijf en leven- uitgezet dreigen te worden?
En scheer je die nu wel of niet over één kam met immigranten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
sigme doelt erop dat de "mavo-scholier" als groep niet per se kostendekkend hoeft te zijnquote:Op woensdag 24 november 2010 20:52 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ook met een univeristaire opleiding, als promovendus etc. kun je gewoon werkeloos raaken.. En buiten je schuld om ook nog..quote:Op woensdag 24 november 2010 20:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Een (al dan niet goede) opleiding is geen verzekering tegen werkeloos raken hoor..
Leuke ad hominem. Nee, daarom wil ik als het ook maar even kan havo gaan doen.quote:Op woensdag 24 november 2010 20:53 schreef eriksd het volgende:
[..]
Vergroot elke vorm van educatie de kans op een bestaan dat niet afhankelijk is van het staatsinfuus?
quote:Op woensdag 24 november 2010 20:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Einde discussie.Ik VRAAG iets, om helderheid te krijgen.. Zo raar lijkt me dat niet???SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |