Idd, maar als jij nu eens op bovenstaande vraag antwoord?quote:Op woensdag 24 november 2010 22:29 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Soms zijn de onderwerpen even op, maar er zijn volgens mij mindere dagen geweest in de slowchat.
Wow, je hebt dezelfde opvatting als D66 en GroenLinksquote:
Meer in de zin van 'Hoe krijg ik klein mosselbroedjes in zo'n kort mogelijke tijd tot consumptie formaat.quote:Op woensdag 24 november 2010 22:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
In commerciele zin dus? (Hoe oogst ik een vette mossel)??
Dank voor je toelichting!!quote:Op woensdag 24 november 2010 22:33 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Meer in de zin van 'Hoe krijg ik klein mosselbroedjes in zo'n kort mogelijke tijd tot consumptie formaat.
Het onderzoek op grondwater is trouwens omdat daar belangrijke nutriënten (vooral Stikstof en Phosfaat) voor de kweek van algen als voedsel voor de mosselen. Hierdoor hoeft er minder medium toegevoegd te worden (bemest te worden).
Ik heb daar een beetje tijd voor nodigquote:Op woensdag 24 november 2010 22:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Idd, maar als jij nu eens op bovenstaande vraag antwoord?![]()
Graag gedaan.quote:
quote:
Verrek, hij hoeft morgen niet vroeg op..quote:Op woensdag 24 november 2010 22:42 schreef ethiraseth het volgende:
Waarom zou iemand om half 11 al uit de kroeg zijn?
quote:
quote:
En ze roept anderen op om hetzelfde te doen.quote:
3 posts op een rij.quote:
Ahhhhhhhhhhhquote:
Ik probeer het gesprek op gang te brengenquote:
Vies???quote:Op woensdag 24 november 2010 22:53 schreef Zolcon het volgende:
Die hartoperatie is echt viess......
![]()
Wel knap, maar het blijft vies
Eensquote:Op woensdag 24 november 2010 22:56 schreef TomLievense het volgende:
Ik wil hier even melden dat ik absoluut geen fan ben van Hans Jansen mocht ik die gedachte gevoed hebben.
Je moet natuurlijk wel de bron overwegen. De PVV maakt alles nu bewust openbaar, terwijl anderen dat misschien niet doen. Ik moest een poosje terug ook een onderzoek verrichten en dan kom je er vanzelf achter dat mensen bepaalde documenten die jij wilt hebben dusdanig onbelangrijk achten dat zij voor jou even bepalen dat het niet relevant is om aan te leveren.quote:Op woensdag 24 november 2010 21:51 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Stiekem moet ik nu toch een beetje giechelen
6 PVV'ers. 1 VVD'er en 1 SP'er. Maar niks bij PvdA en GL. Terwijl "rechts" daar nog wel zo van overtuigd was
Multitasken is voor vrouwenquote:Op woensdag 24 november 2010 23:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
Trouwens P&W begint (we kunnen multitasken toch)
Welnee.. Jij kunt zelfs gehaktballen makenquote:
maar dan mag je me ook niet storenquote:Op woensdag 24 november 2010 23:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Welnee.. Jij kunt zelfs gehaktballen maken
Ok... Maar luiteren naa P&W en hier wat psoten moet toch kunnenquote:Op woensdag 24 november 2010 23:09 schreef betyar het volgende:
[..]
maar dan mag je me ook niet storen
Ik kijk momenteel naar Hero Brinkman.quote:Op woensdag 24 november 2010 23:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ok... Maar luiteren naa P&W en hier wat psoten moet toch kunnen
P&Wquote:Op woensdag 24 november 2010 23:12 schreef betyar het volgende:
waar? (mijn vrouw kijkt momenteel naar sbs reclame)
Ik ook..quote:Op woensdag 24 november 2010 23:11 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Ik kijk momenteel naar Hero Brinkman.
Mijn vrouwke kijkt naar die belachelijke campingzender.quote:Op woensdag 24 november 2010 23:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ok... Maar luiteren naa P&W en hier wat psoten moet toch kunnen
Spulvauten.quote:Op woensdag 24 november 2010 23:13 schreef Zolcon het volgende:
brinkman's interne memo met alle spelfoudten.
P&W
1 (P&W)quote:Op woensdag 24 november 2010 23:12 schreef betyar het volgende:
waar? (mijn vrouw kijkt momenteel naar sbs reclame)
Ga maar voor haar stemmen dan de volgende keerquote:Op woensdag 24 november 2010 23:13 schreef betyar het volgende:
[..]
Mijn vrouwke kijkt naar die belachelijke campingzender.
Hij zal wel wat op hebben gehad toen hij het schreefquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |