Mijn vrouwke kijkt naar die belachelijke campingzender.quote:Op woensdag 24 november 2010 23:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ok... Maar luiteren naa P&W en hier wat psoten moet toch kunnen
Spulvauten.quote:Op woensdag 24 november 2010 23:13 schreef Zolcon het volgende:
brinkman's interne memo met alle spelfoudten.
P&W
1 (P&W)quote:Op woensdag 24 november 2010 23:12 schreef betyar het volgende:
waar? (mijn vrouw kijkt momenteel naar sbs reclame)
Ga maar voor haar stemmen dan de volgende keerquote:Op woensdag 24 november 2010 23:13 schreef betyar het volgende:
[..]
Mijn vrouwke kijkt naar die belachelijke campingzender.
Hij zal wel wat op hebben gehad toen hij het schreefquote:
+1quote:Op woensdag 24 november 2010 23:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Ga maar voor haar stemmen dan de volgende keer
vraag een scheiding aan.quote:Op woensdag 24 november 2010 23:14 schreef betyar het volgende:
GVD mijn vrouw wil weten wie een tweede dochter heeft gekregen op SBS![]()
![]()
Mei Li Vos. Het mocht niet baten helaas.quote:Op woensdag 24 november 2010 23:14 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Hij zal wel wat op hebben gehad toen hij het schreef
Op wie heb je gestemd voor PvdA lijsttrekker remlof?
Uitzending gemistquote:Op woensdag 24 november 2010 23:14 schreef betyar het volgende:
GVD mijn vrouw wil weten wie een tweede dochter heeft gekregen op SBS![]()
![]()
Je vooroordeel is zojuist bevestigt, ja echt.quote:Op woensdag 24 november 2010 23:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Ga maar voor haar stemmen dan de volgende keer
Nee, voor lijsttrekker eerste kamer.quote:Op woensdag 24 november 2010 23:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Mei Li Vos. Het mocht niet baten helaas.
lijsttrekker voor PS bedoel ik.quote:Op woensdag 24 november 2010 23:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Mei Li Vos. Het mocht niet baten helaas.
quote:
quote:Op woensdag 24 november 2010 23:15 schreef remlof het volgende:
Ow voor de senaat bedoel je, nog niet gestemd. Maar het wordt Steven de Waal denk ik.
Je moet wat doen aan je gevoel voor ironie. Echt.quote:Op woensdag 24 november 2010 23:15 schreef betyar het volgende:
[..]
Je vooroordeel is zojuist bevestigt, ja echt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 24 augustus 2011 16:41 schreef von_Preussen het volgende:
"Ook al deel ik z'n politiek maatschappelijke visie niet, maar ik vind Zolcon een koning. Waarom? Gewoon, omdat hij WO'er is. _O_ "
Ik ga ook eens even die kandidaten langslopenquote:
? heb wat biertjes op vergeef me?quote:Op woensdag 24 november 2010 23:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Je moet wat doen aan je gevoel voor ironie. Echt.
Gefeli Jorinde!quote:Op woensdag 24 november 2010 23:19 schreef betyar het volgende:
[..]
? heb wat biertjes op vergeef me?
ooh ja Jorinde de mol heeft een tweede dochter
Ik heb dat al gedaan met mijn vader. Maar ik zag weinig verschillen eigenlijk.quote:Op woensdag 24 november 2010 23:18 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Ik ga ook eens even die kandidaten langslopen
zet.... SBS.... uit....quote:Op woensdag 24 november 2010 23:19 schreef betyar het volgende:
[..]
? heb wat biertjes op vergeef me?
ooh ja Jorinde de mol heeft een tweede dochter
Hij heeft een vrouw die dat niks vindtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |