Nee, goed geraden.quote:Op woensdag 24 november 2010 21:20 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Berlijn? Op je 40e? Je wilt geen vast huis of kids neem ik aan?
Dat snap ik..quote:Op woensdag 24 november 2010 21:23 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ging in op zijn vraag, hij wilde een bron, bijdeze.
Hoiquote:
Natuurlijk moet je als land zelf nadenken, het is ook niet mijn insteek om die mensen de dood in te jagen. Maar mijn insteek is ook niet om ze hier te houden.quote:Op woensdag 24 november 2010 21:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat snap ik..
Maar mijn vraag was aan jou.. Omdat je dit al eerder opmerkte..
Hoi.quote:
Ja want iedereen doet uni enzo.quote:
Tuurlijkquote:Op woensdag 24 november 2010 21:32 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja want iedereen doet uni enzo.
Als je ooit de kans krijgt is het wel een aanraderquote:Op woensdag 24 november 2010 21:32 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja want iedereen doet uni enzo.
Ohja, dat hebben ze samengeprakt in het VMBO ofzo heh.quote:Op woensdag 24 november 2010 21:32 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat bestaat toch al lang niet meer
En wat wil je er wel mee doen?quote:Op woensdag 24 november 2010 21:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Natuurlijk moet je als land zelf nadenken, het is ook niet mijn insteek om die mensen de dood in te jagen. Maar mijn insteek is ook niet om ze hier te houden.
En waarom lach je daar zo hard om???quote:Op woensdag 24 november 2010 21:33 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ohja, dat hebben ze samengeprakt in het VMBO ofzo heh.
Nee, het heet alweer mavo.quote:Op woensdag 24 november 2010 21:33 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ohja, dat hebben ze samengeprakt in het VMBO ofzo heh.
Uitzetten waar mogelijk.quote:
Dat iemand met zo'n grote bek als phpmystyle, zo'n simpele 'opleiding' doet. Maar uit je reactie begrijp ik dat jij dat ook blijkbaar hebt gedaan.quote:Op woensdag 24 november 2010 21:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En waarom lach je daar zo hard om???
Dat gaat mijn pet echt te boven.quote:Op woensdag 24 november 2010 21:33 schreef du_ke het volgende:
[..]
Als je ooit de kans krijgt is het wel een aanrader.
En als je nog beter kon lezen dan had je gelezen dat ik volgend jaar havo ga doen. Maar ook dat zal wel een laag bij de grondse opleiding zijn.quote:Op woensdag 24 november 2010 21:36 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat iemand met zo'n grote bek als phpmystyle, zo'n simpele 'opleiding' doet. Maar uit je reactie begrijp ik dat jij dat ook blijkbaar hebt gedaan.
Ach met inzet kan iedereen een eind komenquote:Op woensdag 24 november 2010 21:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat gaat mijn pet echt te boven.
Klopt, maar het moet wel reëel blijven.quote:Op woensdag 24 november 2010 21:39 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ach met inzet kan iedereen een eind komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |