quote:Op woensdag 24 november 2010 23:16 schreef Maraca het volgende:
Ooh, wat erg dit![]()
"mag u wel over uzelf praten?"
surprise?quote:Op woensdag 24 november 2010 23:24 schreef Zolcon het volgende:
mijn kamer zit helemaal vol met papiermaché spul
Wordt het een mooie auto???quote:Op woensdag 24 november 2010 23:24 schreef Zolcon het volgende:
mijn kamer zit helemaal vol met papiermaché spul
jawel, een volkswagen golf met zo'n bordje eropquote:Op woensdag 24 november 2010 23:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wordt het een mooie auto???
Horrorscene voor me nuquote:
quote:Op woensdag 24 november 2010 23:27 schreef Zolcon het volgende:
[..]
jawel, een volkswagen golf met zo'n bordje erop
??quote:Op woensdag 24 november 2010 23:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]Dus heeft die troep toch nut
inderdaad... Wat?quote:Op woensdag 24 november 2010 23:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]Dus heeft die troep toch nut
PM me maar even pics. ik zal oordelenquote:Op woensdag 24 november 2010 23:28 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik heb een lieve aantrekkelijke vrouw hoor.
een echte MILF
ik ben echt aan het twijfelen om dat te doen.quote:Op woensdag 24 november 2010 23:30 schreef Zolcon het volgende:
[..]
PM me maar even pics. ik zal oordelen
"Mij kamer/huis ligt vol etc..."?????quote:
oh ja dat is waar. Maar moet nog een tweede surprise maken.... (schoonfamilie vindt het ook leuk om te vieren ...)quote:
Het was toch zo'n troep in je kamer/appartement?quote:
Dan wil ik haar ook zienquote:Op woensdag 24 november 2010 23:31 schreef betyar het volgende:
[..]
ik ben echt aan het twijfelen om dat te doen.
moet nog beginnenquote:Op woensdag 24 november 2010 23:32 schreef Zolcon het volgende:
[..]
oh ja dat is waar. Maar moet nog een tweede surprise maken.... (schoonfamilie vindt het ook leuk om te vieren ...)
ik ben student. Ik heb kamer geen huisquote:Op woensdag 24 november 2010 23:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
"Mij kamer/huis ligt vol etc..."?????
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 24 augustus 2011 16:41 schreef von_Preussen het volgende:
"Ook al deel ik z'n politiek maatschappelijke visie niet, maar ik vind Zolcon een koning. Waarom? Gewoon, omdat hij WO'er is. _O_ "
als ze geen milf is dan krijg je wat over je heen. dat weet je heh!quote:Op woensdag 24 november 2010 23:31 schreef betyar het volgende:
[..]
ik ben echt aan het twijfelen om dat te doen.
Je drijft me in een hoekquote:Op woensdag 24 november 2010 23:33 schreef Zolcon het volgende:
[..]
als ze geen milf is dan krijg je wat over je heen. dat weet je heh!
Jij bent toch ook een MILF? stuur jij eens pics!quote:Op woensdag 24 november 2010 23:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
En doe er dan meteen een foto van jezelf bij![]()
Nee hoor, hou je priveleven maar lekker prive
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 24 augustus 2011 16:41 schreef von_Preussen het volgende:
"Ook al deel ik z'n politiek maatschappelijke visie niet, maar ik vind Zolcon een koning. Waarom? Gewoon, omdat hij WO'er is. _O_ "
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |