SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laatst bijgewerkt op dinsdag 26 oktober door douche-eendje
Deze OP kan je hier vinden.
[ Bericht 1% gewijzigd door Re op 18-11-2010 20:03:02 ][b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
Ga met je muis over de rechterbovenkant van je topic en de edit knop komt vanzelf tevoorschijn.quote:Op zondag 14 november 2010 16:35 schreef Godshand het volgende:
haal maar weg, om een of andere reden kan ik niet meer editten
dat is het nietquote:Op zondag 14 november 2010 16:39 schreef Neelix het volgende:
[..]
Ga met je muis over de rechterbovenkant van je topic en de edit knop komt vanzelf tevoorschijn.
Ik vind dat je toch wel van anderen mag verwachten dat ze respect hebben voor de overtuigingen van iemand anders. Zeker als anderen daar geen schade van ondervinden. En al helemaal op Fok! waar de meest vreemde dingen besproken worden.quote:Op zondag 14 november 2010 13:37 schreef After_Dark het volgende:
[..]
Das beter. Je kunt moeilijk van anderen verwachten dat ze je eigen gedachten over dit soort dingen de normaalste zaak van de wereld vinden.
Precies.quote:Op zondag 14 november 2010 16:45 schreef Neelix het volgende:
[..]
Ik vind dat je toch wel van anderen mag verwachten dat ze respect hebben voor de overtuigingen van iemand anders. Zeker als anderen daar geen schade van ondervinden. En al helemaal op Fok! waar de meest vreemde dingen besproken worden.
Of is het een originele manier om contact te leggen?quote:Op zondag 14 november 2010 18:22 schreef detijd het volgende:
aarrrgggh!!! soms he, soms ben ik toch zo'n zeepneus.
zit ik net op een datingsite wat berichten te sturen, bedenk ik me dat een bepaalde zin die ik eerder getikt had ook in het nieuwe berichtje past.
plak ik per ongeluk het hele mailtje incl. de naam van de andere user erin![]()
die user kan ik dus wel vergeten![]()
was wel een leuke site trouwens
ik zou er ook nog wel om kunnen lachen als een meisje dat bij mij zou doen. ik houd wel van een beetje klungelige typjesquote:Op zondag 14 november 2010 18:34 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Of is het een originele manier om contact te leggen?![]()
Ik zou er de humor wel van in kunnen zien als iemand mij per ongeluk zoiets stuurt hoor.
Ja dus, wantquote:Op zondag 14 november 2010 00:11 schreef Provinciaaltje het volgende:
Jij hebt er dus ook totaal geen moeite mee als je eventuele biseksuele vriendin later met andere mannen slaapt simpel omdat ze behoefte heeft aan mannelijke contacten ?
Deze laatste zin zou overigens ook de reden kunnen zijn waarom een man zijn vrouw toestaat met andere vrouwen te gaan rollebollen.quote:Op zondag 14 november 2010 17:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
maar als ik iemand echt leuk vind, dan deel ik haar liever, dan dat ik haar helemaal niet 'heb'.
Ja, maar alleen als hij vervolgens een gevat bericht direct erna stuurt. Want zonder dat per ongeluk wordt het toch wat ongemakkelijk.quote:Op zondag 14 november 2010 18:34 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Of is het een originele manier om contact te leggen?![]()
Ik zou er de humor wel van in kunnen zien als iemand mij per ongeluk zoiets stuurt hoor.
wat een verschrikkelijk schijnheilige reactie, "ik snap de reacties overigens wel hoor".quote:Op zondag 14 november 2010 17:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Precies.
Ik snap de reacties overigens wel, hoor, het is natuurlijk niet zo mainstream allemaal wat ik doe en ik ben ook van ver gekomen (ontzettend veel moeite mee gehad), maar als ik iemand echt leuk vind, dan deel ik haar liever, dan dat ik haar helemaal niet 'heb'.
Wat versta jij onder de Ware Liefde?quote:Op zondag 14 november 2010 23:00 schreef macondo het volgende:
Mijn eerdere date had ik een beetje afgeschreven, alles is leuk maar of er iets méér in zit was sterk de vraag. En weinig contact gehad sinds laatste date.
Een ander ogenschijnlijk heel leuk meisje van rp stond nog in de coulissen, dus daarmee een date afgesproken. Een paar uur later kom ik in contact met mijn long-term crush (van paiq, soort ex-vriendin) - gaan we samen naar de film.
Nu blijkt dame 1, van de afgelopen dates, toch te willen afspreken. Alleen niet te snel.
Ik voel mij een halve Lamon, want lopen rommelen met meerdere leuke vrouwen in het echt staat wel interessant en is goed voor je ego : maar is dit niet wat puberaal? Slaat dit ergens op? En hoe zit het dan met de Ware Liefde?
Die man die een ander had ontmoet en daarom jullie date af had gezegd?quote:Op zondag 14 november 2010 23:15 schreef douche-eendje het volgende:
3x raden wie er vanavond met hangende pootjes zijn excuses aan kwam bieden... Zucht. Soms he
Bij mijn net-niet dates die deze k-smoes ophingen, kwam echt geen enkele vrouw erop terug.quote:Op zondag 14 november 2010 23:15 schreef douche-eendje het volgende:
3x raden wie er vanavond met hangende pootjes zijn excuses aan kwam bieden... Zucht. Soms he
Gewoon keihard zijn en afschrijven, anders gaat het gekloot je veel te veel tijd en energie kosten.quote:Op zondag 14 november 2010 23:15 schreef douche-eendje het volgende:
dat is neem ik aan toch keihard over en nee?quote:Op zondag 14 november 2010 23:15 schreef douche-eendje het volgende:
ik zou alsnog afspreken...en hem dan keihard in zijn ballen schoppen!quote:Op zondag 14 november 2010 23:15 schreef douche-eendje het volgende:
Na 1 weekend al wanhopig?quote:Op zondag 14 november 2010 23:59 schreef GlenSpey het volgende:
Ow, dus hier zitten jullie
Bah, wat een klote weekend. Tellertje staat nu op 12 berichten verzonden @ RP. Vijf nog altijd ongelezen, 2 keer een geen-interesse en 4 keer helemaal niks gehoord. Merk dat ik steeds meer begin te neigen om de dames die het eigelijk 'net-niet' zijn een bericht te sturen... misschien ben ik inderdaad wel desperate zoals Provinciaaltje al zei
Nee maar ik heb gewoon weinig geduld als het op dit soort zaken aankomtquote:
je bent nog jong, nu kan het nog.quote:Op maandag 15 november 2010 01:14 schreef love_sharon het volgende:
Toch nog een keertje afgesproken met een jongen waar ik al vaker mee heb gedate (gala-jongen)
Na een nogal abrupt afscheid laatst toch na wat sms'jes voor aankomende week afgesproken.
Niet eens aan beginnen joh...quote:Op maandag 15 november 2010 00:05 schreef douche-eendje het volgende:
Ja, dat is die van de "ik heb iemand anders ontmoet". Ik weet niet zo goed wat ik er nu mee moet, heb hem wel flink duidelijk gemaakt dat ik echt niet zit te wachten op een spelletje en zit nu een beetje met mijzelf in tweestrijd, "geen tijd en energie meer aan besteden" versus "maar het contact was zo leuk, gezellig en ik wil hem wel eens ontmoeten".
Jij hebt voorkennis en vind die dame 1 toch maar nietsquote:Op zondag 14 november 2010 23:11 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Wat versta jij onder de Ware Liefde?
Oh en niet te snel weer af willen spreken betekent meestal weinig interesse, sorry..
Hoezo, heeft je zusje zich ingeschreven?quote:Op maandag 15 november 2010 10:17 schreef SonicVolcano het volgende:
Nou wie hete seks wil, moet ff op Knuz kijken. Zoek op vrouw, 18-25 jaar, heel Nederland.
quote:Op maandag 15 november 2010 10:44 schreef SonicVolcano het volgende:
esther19
Veel plezier!![]()
(en nee, geen zusje, damn)
quote:Ik ben hartstikke bi heb met mijn voorbeeld dildo al veel vriendinnetjes in hun kontje genomen, maar lijkt me zou geil ook eens een lekkere vent in zijn kontje te nemen!!
Lijkt me eerder een tekst van een jongen/man die zichzelf heel grappig vindtquote:
Haha. De dag dat dit soort tekstjes echt zijn is de dag dat ik pinksteren vier met een paasboom in m'n woonkamerquote:Op maandag 15 november 2010 11:28 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Lijkt me eerder een tekst van een jongen/man die zichzelf heel grappig vindt![]()
Maar als het wel echt is, dan is ze in ieder geval duidelijk over haar bedoelingen.
Tegenwoordig zou het me niet verbazen als zulke teksten echt blijken te zijn, zie soms vrij vergelijkbare dingen voorbij komen op Fok! gepost door vrouwenquote:Op maandag 15 november 2010 11:32 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Haha. De dag dat dit soort tekstjes echt zijn is de dag dat ik pinksteren vier met een paasboom in m'n woonkamer
Wheh, ik niet. Blijkbaar leef ik in een droomwereldquote:Op maandag 15 november 2010 11:38 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Tegenwoordig zou het me niet verbazen als zulke teksten echt blijken te zijn, zie soms vrij vergelijkbare dingen voorbij komen op Fok! gepost door vrouwen
Goedemorgen Tijdquote:
Ben jaloers op je.quote:Op maandag 15 november 2010 11:39 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Wheh, ik niet. Blijkbaar leef ik in een droomwereld
Doe eens een beetje rustig aan. Niet iedereen die msn aan heeft staan heeft altijd tijd/zin om te chatten. Triomfantelijk reppen over enkeltje prullenbak klinkt wel leuk, maar eigenlijk ben jij natuurlijk zélf degene die de prullenbak in gaat op dat moment.quote:Op maandag 15 november 2010 00:26 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Nee maar ik heb gewoon weinig geduld als het op dit soort zaken aankomt
Ow, en de toch-al-niet-zo-boeiende dame die ik op msn had sprak mij gisteravond opeens uit zichzelf aan. Al weer half hoopvol sprak ik haar vanmiddag op msn aan om de verkenningsgesprekken dan toch maar voort te zetten.... maar geen reactie, terwijl mevrouw wel online stond (dus niet afwezig of iets dergelijks)... maargoed. Goedzak dat ik ben het zojuist nog een keer geprobeerd... want tja stel dat ze eens wél afwezig was ofzo. Maar weer geen reactie. EN als ik ergens een hekel aan heb dan is het om genegeerd te worden, wat de reden dan ook zijn mag. Dus dat is een enkeltje prullenbak
Tijd voor een hutje op de hei dus.quote:Op maandag 15 november 2010 11:43 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Ben jaloers op je.
Ik zou ook wel weer graag in dat wereldje vertoeven..
Fake. Als er iets makkelijk is op internet dan is het andere mensen in de zeik nemen. Toen ik 14 was schreef ik ook wel eens vergelijkbare teksten en deed ik me voor als meisje met als doel om lesbische vrouwen naakt voor de webcam te krijgen. Er zitten altijd wel gekken tussen die erin trappenquote:
Doe nou eens niet zo moeilijk en geniet er nou gewoon van!! Loop niet te hard van stapel (AAAHH, zo lekker makkelijk om te zeggenquote:Op maandag 15 november 2010 09:36 schreef macondo het volgende:
[..]
Jij hebt voorkennis en vind die dame 1 toch maar nietsMaar de kwestie meerdere ijzers in het vuur houden, blijft een lastig luxe-probleem.
En wie is de gek in dit verhaal?quote:Op maandag 15 november 2010 16:10 schreef GlenSpey het volgende:
Fake. Als er iets makkelijk is op internet dan is het andere mensen in de zeik nemen. Toen ik 14 was schreef ik ook wel eens vergelijkbare teksten en deed ik me voor als meisje met als doel om lesbische vrouwen naakt voor de webcam te krijgen. Er zitten altijd wel gekken tussen die erin trappen
Mja, hard van stapel lopen lukt mij altijd vrij goed. Niet handig inderdaadquote:Op maandag 15 november 2010 16:22 schreef Spirit82 het volgende:
Doe nou eens niet zo moeilijk en geniet er nou gewoon van!! Loop niet te hard van stapel (AAAHH, zo lekker makkelijk om te zeggen) en zie gewoon waar dame 1 op uitdraaid. Ik zou haar niet te snel afschrijven, maar dat weet je al. En die andere 2, gewoon doen
Niet de dame doen, of wel, net waar je zin in hebt... ok... je hebt echt niks aan mij
Mja, daar ben ik helaas ook erg goed in. Ik neem me elke keer voor om dat niet te doen, maar het gebeurt toch en het is echt niet handig.quote:Op maandag 15 november 2010 17:19 schreef macondo het volgende:
[..]
Mja, hard van stapel lopen lukt mij altijd vrij goed. Niet handig inderdaad
post eens ietsquote:Op maandag 15 november 2010 23:01 schreef Charles.Darwin het volgende:
Ik ben bezig met een nieuw experiment. We weten inmiddels allemaal wat wel en wat niet werkt (een profiel moet grappig zijn, origineel, en het moet vrouwen een heel klein beetje het idee geven dat je een "foute" man bent).
Maar omdat het natuurlijk leuk is om een beetje te pionieren ben ik out-of-the-box gaan denken. Wat werkt er allemaal nog meer op de vrouwelijke psyche. De doelen blijven hetzelfde. Een profieltekst moet de aandacht trekken, aan het denken zetten en uit de tent lokken, zorgen dat er reactie komt.
Dus ik heb m'n beste ganzeveer bovengehaald en een kort stukje proza geschreven in de stijl van Kluun en al die andere walgelijke schrijvers die tegenwoordig zo populair zijn onder het vrouwelijk publiek. Misschien nog net iets poetischer zelfs. Om het (voor mezelf) extra leuk te maken is het eigenlijk een soort van verborgen boodschap.
Tot nu toe goede resultaten, de reactie's stromen binnen. Ik geef het een weekje of twee de tijd om te ontwikkelen. Als er behoefte is aan wat resultaten zal ik die tegen die tijd posten.
Als je als vrouw geen betalend lid bent dan kun je volgens mij niet zien wie je profiel bezocht heeft dus dat zou al verklaren waarom een deel niet 'terugkijkt'.quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:09 schreef Provinciaaltje het volgende:
Maar hoe krijg je die vrouwen in hemelsnaam naar je profiel toe ? Ik bezoek de profielen altijd met "zien wie je profiel bezoekt" aan maar de bezoekers teller blijft gewoon op hetzelfde getal staan.
Kun je nog zo een mooi profiel hebben maar als er niemand komt, dan houd het op
Toch zijn er veel vrouwen (in mijn doelgroep) die wel een betaald profiel hebben dus ze kunnen het wel.quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:12 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Als je als vrouw geen betalend lid bent dan kun je volgens mij niet zien wie je profiel bezocht heeft dus dat zou al verklaren waarom een deel niet 'terugkijkt'.
Ik vrees het welquote:Maar hoe je verder bezoekers trekt? Daar zal een leuke foto toch wel een grote rol in spelen denk ik.
Stuur jij zelf wel berichten dan?quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:09 schreef Provinciaaltje het volgende:
Maar hoe krijg je die vrouwen in hemelsnaam naar je profiel toe ? Ik bezoek de profielen altijd met "zien wie je profiel bezoekt" aan maar de bezoekers teller blijft gewoon op hetzelfde getal staan.
Kun je nog zo een mooi profiel hebben maar als er niemand komt, dan houd het op
Klopt het dat de mannen over het algemeen meer aan het 'jagen' zijn op datingsites dan vrouwen? Heb het gevoel dat mannen veel meer bezig houden met berichten versturen e.d. dan de gemiddelde vrouwmensch..quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:21 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Stuur jij zelf wel berichten dan?
Als ik ga zitten afwachten kan ik ook drie jaar wachten voordat mn profiel eens bekeken wordt.
Interesseberichtje numero 2 is trouwens net binnengekomen nadat ik in totaal zo'n twaalf vrouwen berichten verstuurd heb. Altijd prettig voor het slapen gaan zoiets
Ik heb me een dag of vijf geleden ingeschreven bij relatieplanet. Toen ik nog dacht dat een gratis account enig nut had ben ik van die interesse hartjes gaan sturen, en hoewel er niemand op die dingen reageert lijkt het toch wel views te genereren. Tenminste, ik sta op 21x profiel bekeken.quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:21 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Als ik ga zitten afwachten kan ik ook drie jaar wachten voordat mn profiel eens bekeken wordt.
Interesseberichtje numero 2 is trouwens net binnengekomen nadat ik in totaal zo'n twaalf vrouwen berichten verstuurd heb. Altijd prettig voor het slapen gaan zoiets
Nee, ik stuur zelf bijna geen berichten meer. Ik ben al wel lang (betalend) lid van twee sites maar berichten sturen doe ik nog maar heel zelden. Ik vind het eigenlijk een beetje een gedoe aan het worden steeds maar weer die goedbedoelde berichten te schrijven en daar zo weinig van terug te krijgen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:21 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Ik kan nou niet zeggen dat ik ervaringsdeskundige ben, maar volgens mij is dat wel waar ja.quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:27 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
Klopt het dat de mannen over het algemeen meer aan het 'jagen' zijn op datingsites dan vrouwen? Heb het gevoel dat mannen veel meer bezig houden met berichten versturen e.d. dan de gemiddelde vrouwmensch..
Lijkt me heel sterk dat mannen zoveel respons krijgen.quote:Sinds een week betalend lid. Het aantal geschreven reacties: 140..... De hartjes (364) laat ik voor wat ze zijn, in het kader van reageren.
quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:27 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
Klopt het dat de mannen over het algemeen meer aan het 'jagen' zijn op datingsites dan vrouwen? Heb het gevoel dat mannen veel meer bezig houden met berichten versturen e.d. dan de gemiddelde vrouwmensch..
Aha, dus je wacht tot vrouwen jou een berichtje sturen. Tja, dat kan natuurlijk..quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:30 schreef Provinciaaltje het volgende:
Nee, ik stuur zelf bijna geen berichten meer. Ik ben al wel lang (betalend) lid van twee sites maar berichten sturen doe ik nog maar heel zelden. Ik vind het eigenlijk een beetje een gedoe aan het worden steeds maar weer die goedbedoelde berichten te schrijven en daar zo weinig van terug te krijgen.
Natuurlijk moet je hem vergeven dat je tweede keuze bent en hij je met een kutsmoes had afgepoeierd. Wat denkt hij wel niet, dat je eigenwaarde hebt ofzo?quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:10 schreef douche-eendje het volgende:
Hij blijft het proberen... smsje
"you should forgive me... "
Je bent en blijft een tweede keuze. Als dat andere meisje (ken het verhaal niet eigelijk..) opeens weer interesse in hem toont sta jij weer onderaan de ladder. Weg ermee dusquote:Op dinsdag 16 november 2010 11:10 schreef douche-eendje het volgende:
Hij blijft het proberen... smsje
"you should forgive me... "
Hoe meer je schrijft hoe meer je terugkrijgtquote:Op dinsdag 16 november 2010 00:30 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Nee, ik stuur zelf bijna geen berichten meer. Ik ben al wel lang (betalend) lid van twee sites maar berichten sturen doe ik nog maar heel zelden. Ik vind het eigenlijk een beetje een gedoe aan het worden steeds maar weer die goedbedoelde berichten te schrijven en daar zo weinig van terug te krijgen.
Dat van die kutsmoes is kut, maar tweede keuze zijn is niet zo erg. Hij heeft je ten slotte nog niet ontmoet, dus hij kan niet eens weten hoe leuk je bent.quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:51 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Natuurlijk moet je hem vergeven dat je tweede keuze bent en hij je met een kutsmoes had afgepoeierd. Wat denkt hij wel niet, dat je eigenwaarde hebt ofzo?
het is via een datingsite, als iemand verwacht dat er daar exclusief gedate wordt vind ik een beetje naief eigenlijk.quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:29 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Je bent en blijft een tweede keuze. Als dat andere meisje (ken het verhaal niet eigelijk..) opeens weer interesse in hem toont sta jij weer onderaan de ladder. Weg ermee dus
Precies, en dat is eigenlijk best wel treurig als je er over na denkt - iedereen is toch geneigd aan te nemen dat de ander wél exclusief date (met jou, dus).quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:58 schreef dawg het volgende:
[..]
het is via een datingsite, als iemand verwacht dat er daar exclusief gedate wordt vind ik een beetje naief eigenlijk.
Dat ik iets niet goed doe weet ik nu inmiddels wel, de vraag blijft echter wat. Ik verstuur op het moment gemiddeld 25 berichten per week, best veel dus. Van vorige week zijn daar 14 van gelezen, zijn 6 daadwerkelijk op mijn profiel wezen kijken, en hebben 4 de moeite genomen om een geen interesse bericht terug te sturen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:34 schreef GlenSpey het volgende:
Hoe meer je schrijft hoe meer je terugkrijgteen tijd terug had ik ook een maandje abo genomen bij RP en maar 2 of 3 berichten geschreven. Vanzelfsprekend heb ik er niks uit weten te slepen... Nu ben ik weer opnieuw lid en schrijf ik bijna dagelijks 2-3 berichten naar dames die mij 'enigszins interessant' lijken.
En voila, een week later is mijn profiel 10 keer bekeken en heb ik van 2 van de 12 dames een interesse terughad ik niks geschreven dan was ik 1 keer bekeken en had ik al helemaal geen berichten gehad
Dat is ook heel het probleem niet voor mij. Wat ik wel een probleem vind is dat hij 2 avonden achter elkaar de date gecancelled heeft en op dag 3 met hangende pootjes terug komt. Dan gaat het wel voelen als een spelletje.quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:21 schreef macondo het volgende:
[..]
Precies, en dat is eigenlijk best wel treurig als je er over na denkt - iedereen is toch geneigd aan te nemen dat de ander wél exclusief date (met jou, dus).
Ik zou daar ook gedeprimeerd van worden. Heb twee berichtjes gestuurd, en twee reacties gekregen. Vier berichtjes van vrouwen gehad waarop ik gereageerd heb. Misschien als je er maar een paar stuurt, dat je dan een persoonlijker stukje schrijft.quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:22 schreef KosterT het volgende:
[..]
Dat ik iets niet goed doe weet ik nu inmiddels wel, de vraag blijft echter wat. Ik verstuur op het moment gemiddeld 25 berichten per week, best veel dus. Van vorige week zijn daar 14 van gelezen, zijn 6 daadwerkelijk op mijn profiel wezen kijken, en hebben 4 de moeite genomen om een geen interesse bericht terug te sturen.
Met regelmaat vraag ik mij af waarom ik dit nog doe, aangezien het tot nu toe niets heeft opgeleverd, om dan vervolgens toch weer verder te gaan met de gedachte dat het maar één keer hoeft goed te gaan. Ik heb een goeie vriend en een vriendin die mij een beetje geholpen hebben met een leuk profiel opzetten, leuke fotootjes en dat soort dingen, maar waarom ik nooit positieve reacties terugkrijg snappen zij ook niet.
Ik vraag me dan toch af hoe jullie dat doen. Wat staat er bij jullie in het profiel, wat zetten jullie in berichtjes?
Twee keer afzeggen? Toedeledoki!quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:33 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Dat is ook heel het probleem niet voor mij. Wat ik wel een probleem vind is dat hij 2 avonden achter elkaar de date gecancelled heeft en op dag 3 met hangende pootjes terug komt. Dan gaat het wel voelen als een spelletje.
Het zijn sowieso allemaal stuk voor stuk persoonlijke berichten, geen copy-paste of simpele interesse berichten.quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:38 schreef macondo het volgende:
Ik zou daar ook gedeprimeerd van worden. Heb twee berichtjes gestuurd, en twee reacties gekregen. Vier berichtjes van vrouwen gehad waarop ik gereageerd heb. Misschien als je er maar een paar stuurt, dat je dan een persoonlijker stukje schrijft.
Uhm nee, dat doet hij omdat hij nog niet zo heel goed Nederlands spreekt. Kreeg net weer een smsje van hem. Zucht. Ik weet het niet meer.quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:36 schreef Silenus het volgende:
Ik vind hem sowieso maar een homo. Gaat 'ie een beetje een smsje in het Engels sturen omdat dat schattiger overkomt ofzo.
Met zo'n droplul wil je toch helemaal niet daten.
Een echte kerel belt en spreekt het uit.quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:56 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Uhm nee, dat doet hij omdat hij nog niet zo heel goed Nederlands spreekt. Kreeg net weer een smsje van hem. Zucht.
Je bent niet zo goed in negeren, of wel?quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:56 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Uhm nee, dat doet hij omdat hij nog niet zo heel goed Nederlands spreekt. Kreeg net weer een smsje van hem. Zucht. Ik weet het niet meer.
wat weet je niet dan?quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:56 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Uhm nee, dat doet hij omdat hij nog niet zo heel goed Nederlands spreekt. Kreeg net weer een smsje van hem. Zucht. Ik weet het niet meer.
Geen idee.quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:22 schreef KosterT het volgende:
[..]
Dat ik iets niet goed doe weet ik nu inmiddels wel, de vraag blijft echter wat. Ik verstuur op het moment gemiddeld 25 berichten per week, best veel dus. Van vorige week zijn daar 14 van gelezen, zijn 6 daadwerkelijk op mijn profiel wezen kijken, en hebben 4 de moeite genomen om een geen interesse bericht terug te sturen.
Met regelmaat vraag ik mij af waarom ik dit nog doe, aangezien het tot nu toe niets heeft opgeleverd, om dan vervolgens toch weer verder te gaan met de gedachte dat het maar één keer hoeft goed te gaan. Ik heb een goeie vriend en een vriendin die mij een beetje geholpen hebben met een leuk profiel opzetten, leuke fotootjes en dat soort dingen, maar waarom ik nooit positieve reacties terugkrijg snappen zij ook niet.
Ik vraag me dan toch af hoe jullie dat doen. Wat staat er bij jullie in het profiel, wat zetten jullie in berichtjes?
Raar, het is toch echt een serieuze benadering. Hoe precies zou ik me dan anders voor doen met die methode?quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:24 schreef macondo het volgende:
@GlenSpey
Je doet een beetje alsof het een spelletje is. Net zoals dat verhaal van je webcam op je 14e. Alsof je je anders moet voordoen dan je bent. Krijg een beetje een afkeer van jouw benadering. Kan aan mij liggen hoor (waarschijnlijk zelfs).
En euh, lukt het een beetje dan? De geslaagde dates bedoel ik dan.
Hmm, ik heb op mijn profiel heel kort wie ik ben en kort wat ik doe (motorrijden en klimmen), en tevens kort wat ik zoek. Bij elkaar nog geen 20 regels.quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:43 schreef GlenSpey het volgende:
Geen idee.
Mijn profiel is vrij basic eigelijk, er staat niet veel op ook. Ik stel me voor en er staat dat ik (in eerste instantie) op zoek ben naar mail/chatcontact om dat later wellicht nog uit te bouwen. Wat ik precies zoek ik in een vrouw maar ook hoe ik zelf ben laat ik compleet achterwege... heb je meer om over te praten als het tot chatten/msnen komtVerder staat er 1 fotootje van 2 en half jaar terug (ben toch niet veel veranderd
).
Als ik berichten verstuur dan probeer ik meestal heel specifiek op iets uit haar profiel te reageren. Je komt dan persoonlijk over en dat valt direct al veel meer in de smaak dan een bericht wat enkel over jezelf of over wat jij wil gaat. Als er bijvoorbeeld staat dat ze creatief is (staat in een heleboel profielen van de dames) dan vraag ik wat ze daar zoal mee doet en dat ik zelf tekenen heel leuk vind enzo. En verder meld ik dat als ze interesse hebben ze maar een interesseberichtje (indien doelwit = gratis member) moeten sturen, want dan geef ik mijn emailadres weer door (dit komt heel vrijblijvend en 'open' over, als je direct je emailadres erin knalt kan dat weer als opdringerig, ongeduldig of 'standaard' worden opgevat).
De berichten die ik verstuur zijn kort (berichten die langer dan 10 regeltjes zijn worden toch niet gelezen of opgevat als standaard) en vrijblijvend maar wél persoonlijk. Geen seksistische opmerkingen en ook geen complimenten over haar uiterlijk of flauwe oneliners/'grappen' die iedereen al eens verstuurd heeft. Zorg dat je met iets origineels komt en let op je zpellingals man is de concurrentie groot dus je moet het slim spelen om er iets uit te halen.
When hell freezes over !quote:Op dinsdag 16 november 2010 08:50 schreef macondo het volgende:
[..]
Aha, dus je wacht tot vrouwen jou een berichtje sturen. Tja, dat kan natuurlijk..
dan zijn er 2 opties:quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:38 schreef douche-eendje het volgende:
Wat ik met hem moet doen. Het contact was voor vrijdagavond nog heel leuk, maar ik heb geen zin meer om moeite voor hem te doen, maar hij blijft wel telkens berichtjes sturen. En nee, ik ben niet goed in negeren, helaas!
quote:Helaas, we hebben op dit moment geen kandidaten bereid gevonden; probeer het later nog eens!
je bent een mannetje? en woon je toevallig in een uithoek (Grunn, Maastricht ofzo)? ik wel en krijg ook zelden respons op mijn speed- danwel battledate verzoekenquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:02 schreef Dale. het volgende:
Ik zat net even op paiq sinds lange tijd weeren ik kon nog speeddates doen enzo...
toen kwam er dit uit:
[..]![]()
![]()
daar gaat me zelfvertrouwen!
Hoeveel mensen men tegelijk date, moet iedereen natuurlijk zelf weten. Het gaat me meer om de manier waarop. Geef dan, zoals macondo destijds deed, eerlijk aan dat je iemand anders hebt ontmoet en wilt kijken hoe dat loopt. Kom niet eerst aanzetten met smoesjes dat je moet overwerken (en dan eerst die date verzetten en de tweede keer vervolgens alsnog afzeggen).quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:58 schreef dawg het volgende:
[..]
het is via een datingsite, als iemand verwacht dat er daar exclusief gedate wordt vind ik een beetje naief eigenlijk.
Wat wil je? Ik denk inderdaad ook dat je het of duidelijk moet afkappen, of alsnog afspreken als je toch erg benieuwd bent hoe het in het echt klikt. Doe in ieder geval iets om die smeekbede ten einde te brengenquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:38 schreef douche-eendje het volgende:
Wat ik met hem moet doen. Het contact was voor vrijdagavond nog heel leuk, maar ik heb geen zin meer om moeite voor hem te doen, maar hij blijft wel telkens berichtjes sturen. En nee, ik ben niet goed in negeren, helaas!
Ik post hier verder niet meer maar ter hulp: ik boek erg veel succes met:quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:55 schreef KosterT het volgende:
[..]
Het zijn sowieso allemaal stuk voor stuk persoonlijke berichten, geen copy-paste of simpele interesse berichten.
rare vrouwen trek je dan aan.quote:Op woensdag 17 november 2010 11:54 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik post hier verder niet meer maar ter hulp: ik boek erg veel succes met:
Oh, ik wil alleen maar seks, lieg over alles en ik ben compleet schijnheilig.
Stiekem ben ik getrouwd, heb ik 5 minnaressen, en doe ik net alsof ik wel eerlijk op zoek ben naar iemand...
Ik zou me niet vertrouwen als ik een vrouw was..
3 reacties in 2 dagen.
Dus niet letterlijk overnemen, maar zoiets kan je helpen..
Op jou na krijgen niet alle mannen 50 reacties per dag van smekende vrouwen die hun profiel zo te gek gaaf vinden en hun kinderen willen hebben, sommigen krijgen zelfs helemaal geen reacties, als ze zelf niets sturen.quote:Op woensdag 17 november 2010 13:30 schreef Silenus het volgende:
"Ik boek erg veel succes met"
"3 reacties in 2 dagen"
Sterker nog, het is pas echt interessant als het interessante vrouwen zijn die ook echt met je willen daten - en waarmee het in het écht ook klikt. En daar zie ik toch wat beren op de weg voor Lamonquote:Op woensdag 17 november 2010 13:53 schreef Charles.Darwin het volgende:
Het is pas interessant als het ook lekkere en/of interessante vrouwen zijn die reageren, Lamon.
Vreemd genoeg kan ik me dat bij het bovenstaande tekstje niet voorstellen.
Ik kan me voorstellen dat vrouwen daar grappig op reageren... maar of ze dan ook daadwerkelijk met je willen daten.... Ik zou als vrouw sterk de indruk krijgen dat je dan IRL ook niet serieus bent...quote:Op woensdag 17 november 2010 11:54 schreef Lamon het volgende:
[..]
Stiekem ben ik getrouwd, heb ik 5 minnaressen, en doe ik net alsof ik wel eerlijk op zoek ben naar iemand...
3 reacties in 2 dagen.
Ik ben wel erg benieuwd naar de reacties van de vrouwen in kwestie eigenlijk..quote:Op woensdag 17 november 2010 11:54 schreef Lamon het volgende:
[..]
3 reacties in 2 dagen.
`hahah dan ist maar goed dat je over alles liegtquote:Op woensdag 17 november 2010 17:07 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
Ik ben wel erg benieuwd naar de reacties van de vrouwen in kwestie eigenlijk..
geen ontwikkelingen bij jou dan?quote:
quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dan zijn er 2 opties:
1. keihard terugsms-en in de zin van: "fuck off, you moron. First you cancel our date 2 time with a shitty excuse and now you want to date again? screw you!
2. afspreken, kijken of het bevalt en dan doordaten of afkappen....
Nou, hij begint het te snappen. Hij bied aan om hierheen te komen en mij mee uit eten te nemen, op zijn kosten, om het goed te maken.quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:30 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Wat wil je? Ik denk inderdaad ook dat je het of duidelijk moet afkappen, of alsnog afspreken als je toch erg benieuwd bent hoe het in het echt klikt. Doe in ieder geval iets om die smeekbede ten einde te brengen
Hij begint het te snappen? Volgens mij begin jij te happen!quote:Op woensdag 17 november 2010 23:14 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
[..]
Nou, hij begint het te snappen. Hij bied aan om hierheen te komen en mij mee uit eten te nemen, op zijn kosten, om het goed te maken.
Eerst nog ff zoenen!quote:Op woensdag 17 november 2010 23:38 schreef Silenus het volgende:
Nouja, als hij een etentje betaalt, prima. Daarna natuurlijk alsnog hem de bons geven."En dankjewel voor de kaviaar, homo!"
Luister naar deze man, want hij hosselt 20 chicks per dag.quote:Op woensdag 17 november 2010 23:38 schreef Silenus het volgende:
Nouja, als hij een etentje betaalt, prima. Daarna natuurlijk alsnog hem de bons geven."En dankjewel voor de kaviaar, homo!"
quote:Op woensdag 17 november 2010 23:33 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Hij begint het te snappen? Volgens mij begin jij te happen!
iig 1 paar met stalen neuzen of puntneuzen......die kunnen dan mooi met ferme kracht in zijn klokkenspel geschopt wordenquote:Op woensdag 17 november 2010 23:28 schreef douche-eendje het volgende:
Ja, 4 paar. Voor minder schoenen doe ik het niet.
dan paiq je even verderquote:Op donderdag 18 november 2010 00:06 schreef 3rdRock het volgende:
oh, update op mijn datinggebied...
mijn doorschuifdate is vrij stil. 2 paiqainnen gewisseld, toen msn-adressen en toen heb ik haar aangesproken......dawasset.
en verder.....weinig
Nee, hij mag van zijn geloof niet in de horeca komen. Heel apart.quote:Op donderdag 18 november 2010 10:05 schreef Godshand het volgende:
[..]
dan paiq je even verder
of misschien is er in jouw plaats nog wat te ondernemen?
Ouwe theeleutquote:Op woensdag 17 november 2010 23:38 schreef Silenus het volgende:
Ga je daar op in?quote:Op woensdag 17 november 2010 23:14 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
[..]
Nou, hij begint het te snappen. Hij bied aan om hierheen te komen en mij mee uit eten te nemen, op zijn kosten, om het goed te maken.
En hoe gaat dat als je op stap gaat in Groningen?quote:Op donderdag 18 november 2010 00:06 schreef 3rdRock het volgende:
oh, update op mijn datinggebied...
mijn doorschuifdate is vrij stil. 2 paiqainnen gewisseld, toen msn-adressen en toen heb ik haar aangesproken......dawasset.
en verder.....weinig
Denk het wel ja, hij weet inmiddels ook dat het zijn laatste kans is.quote:Op donderdag 18 november 2010 11:55 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Ga je daar op in?
[..]
En hoe gaat dat als je op stap gaat in Groningen?
ik vond die 3e kans eerlijk gezegd al een teveel.quote:Op donderdag 18 november 2010 17:58 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Denk het wel ja, hij weet inmiddels ook dat het zijn laatste kans is.
Ah, Dating Site Ervaringen, got itquote:Op donderdag 18 november 2010 19:19 schreef dawg het volgende:
daten en datingsites. vooral t laatste.
blame godshand.quote:Op donderdag 18 november 2010 19:20 schreef STING het volgende:
[..]
Ah, Dating Site Ervaringen, got it
Could use an OP though
http://wiki.fok.nl/index.php/Datingquote:Op donderdag 18 november 2010 19:20 schreef STING het volgende:
[..]
Ah, Dating Site Ervaringen, got it
Could use an OP though
op wat? ik kom nooit in een kroeg, disco, club of waar men tegenwoordig ook uitgaat. ik houd er niet van.quote:Op donderdag 18 november 2010 11:55 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Ga je daar op in?
[..]
En hoe gaat dat als je op stap gaat in Groningen?
Hah, je werd al gemistquote:Op donderdag 18 november 2010 22:16 schreef kieskleurig het volgende:
Ik heb een paar leuke dates gehad met iemand, maar vandaag besloten dat het niet meer dan dat gaat worden.
Mooi moment om de nieuwe aanwinsten in mijn matchlijstje te bekijken
Ik?quote:
Ik/wij/jij/hierquote:Op donderdag 18 november 2010 22:23 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Ik?
Wie/wat/waar en waarom![]()
En ik lees dat jij net een gesprek hebt gehad van 2 uur..geen date?
Wel contactgegevens uitgewisseld?
Yo thanx..quote:
ik zag je 20 editsquote:Op vrijdag 19 november 2010 00:08 schreef Godshand het volgende:
[..]
Yo thanx..
Nee het had niets met Linux te maken...
in IE verdomde ie het ook.. Lap tekst erin gecopy-paste maar het slikken, ho maar..
Bevat het voldoende contradicties? Vrouwen zijn er gek op.quote:Op vrijdag 19 november 2010 00:18 schreef CecilBDemented het volgende:
Mijn dating profiel is beetje dood![]()
pas helemaal gerenoveerd maar blijft erg stil.
iemand tips?
Goede vraag durf ik niet te zeggen :$quote:Op vrijdag 19 november 2010 00:20 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Bevat het voldoende contradicties? Vrouwen zijn er gek op.
Ik heb nog nooit iemand van paiq of rp toegevoegd aan msn. Wel paar mailtjes, en dates afgesproken. Werkt toch beter dan msn gechat.quote:Op vrijdag 19 november 2010 00:35 schreef GlenSpey het volgende:
Zo, dame nummer 2 op msn toegevoegd... morgen maar eens het gesprek mee induiken... ben benieuwd
Wat RP betreft zelf heb ik het wel een beetje gezien... zit atm niet echt iets meer tussen waar ik nog op wil reageren. Het was leuk maar na een paar dagen heb ik het zoals gewoonlijk wel weer gezien daar
Vond ze jou ook leuk en grappig ergo, is er getongd?quote:Op vrijdag 19 november 2010 00:34 schreef macondo het volgende:
Net terug van date met dat andere meisje van rp, die ik eerder afzegde. Leuk en grappig, en een stuk minder gecompliceerd dan andere dame. Ik maak er wel een beetje een zootje van zo..
Technisch gezien heeft zij mij ook toegevoegd... ze was gratis member dus ik kon enkel mijn mailadres toesturenquote:Op vrijdag 19 november 2010 00:37 schreef macondo het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iemand van paiq of rp toegevoegd aan msn. Wel paar mailtjes, en dates afgesproken. Werkt toch beter dan msn gechat.
Zij stuurt als eerste een mail en daar reageer je op en stel je wat nieuwe vragen zodat zij daar weer op kan reageren. Hoe makkelijk wil je het hebben? Dus niet zeggen dat het tevens je msn-adres is.quote:Op vrijdag 19 november 2010 00:42 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Technisch gezien heeft zij mij ook toegevoegd... ze was gratis member dus ik kon enkel mijn mailadres toesturenmaar jij stuurt dus gewoon een email naar haar mailadres? Wat zet je daar in dan?
Ik ben niet zo goed in van het gebruikelijke pad afwijken... maar de laatste paar keren msnen met die dames was idd ook niet echt een groot succes...
Ja kom je nu meequote:Op vrijdag 19 november 2010 00:45 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Zij stuurt als eerste een mail en daar reageer je op en stel je wat nieuwe vragen zodat zij daar weer op kan reageren. Hoe makkelijk wil je het hebben? Dus niet zeggen dat het tevens je msn-adres is.
Dan negeer je haar verzoek op msn? Hoe wil je haar benaderen zonder e-mailadres?quote:Op vrijdag 19 november 2010 00:46 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Ja kom je nu meemijn adres is ook @hotmail dus daar kom ik ook moeilijk onderuit.
En wat als zij niet als eerste een mail stuurt btw?
Hoe bedoel je? Ik heb haar emailadres... maar pas nadat zij mij had toegevoegd via msn. Want zij was gratis member en dus kon ik niet anders dan haar mijn mailadres sturen. Ik kan haar verzoek dan wel negeren... maar als ik haar vervolgens een emailtje stuur dan weet zij toch dat ik dat verzoek op zn minst gezien hebquote:Op vrijdag 19 november 2010 00:53 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Dan negeer je haar verzoek op msn? Hoe wil je haar benaderen zonder e-mailadres?
"Stuur maar een leuk mailtje naar: GlenSpy@ikbennietwanhopig.nl"quote:Op vrijdag 19 november 2010 00:56 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Ik heb haar emailadres... maar pas nadat zij mij had toegevoegd via msn. Want zij was gratis member en dus kon ik niet anders dan haar mijn mailadres sturen. Ik kan haar verzoek dan wel negeren... maar als ik haar vervolgens een emailtje stuur dan weet zij toch dat ik dat verzoek op zn minst gezien heb
Precies, en vooral een paar grappen maken. Maak het luchtig, niet zo zwaar.quote:Op vrijdag 19 november 2010 00:45 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Zij stuurt als eerste een mail en daar reageer je op en stel je wat nieuwe vragen zodat zij daar weer op kan reageren. Hoe makkelijk wil je het hebben? Dus niet zeggen dat het tevens je msn-adres is.
Oh dat zeker. Voel mij wel een beetje een puber zo. Of een Silenusquote:Op vrijdag 19 november 2010 00:40 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
Vond ze jou ook leuk en grappig ergo, is er getongd?
quote:Op vrijdag 19 november 2010 01:00 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
"Stuur maar een leuk mailtje naar: GlenSpy@ikbennietwanhopig.nl"
De strekking is toch wel serieus volgens mij. Geef aan dat ze je een mailtje kunnen sturen als ze interesse hebben. Ik mailde zelf eigenwijs mensen die hun emailadres gaven om hen op msn toe te voegenquote:Op vrijdag 19 november 2010 11:11 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
ga fijn ergens anders lopen trollen ofzo
Ik stel een serieuze vraag en jij komt alleen met meuk aanzetten.
Waarom niet gewoon zeggen je geen zin hebt om op msn te kletsen?quote:Op vrijdag 19 november 2010 11:11 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Dat vind ik echt het slechtste wat je kunt doen. Hoeveel standaard copy/paste berichten denk je dat vrouwen krijgen? Veel. Je prikt er als vrouw echt snel doorheen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 11:25 schreef Homey het volgende:
Heb nu een maandje ervaring met internetdaten:
- als kerel zijndje krijg je zelf nauwelijks tot geen berichtjes (wat ik ook had verwacht)
- de verhouding is wel scheef, vrouwen zijn helaas in de minderheid
MAAR
Een goeie oplossing is een goeie tekst tikken en dit sturen naar tig profielen. Straal een beetje zelfvertrouwen uit in je berichtje.
Er is ook geen probleem... vraag me alleen af hoe het in zn werk gaat dat mailen ipv msnen. Maarja als ik daar vervolgens van die rare antwoorden op krijg..quote:Op vrijdag 19 november 2010 11:26 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon zeggen je geen zin hebt om op msn te kletsen?
Mailen prima, msn nee.
Ik zie heel eerlijk gezegd het probleem niet.
Geen idée, zal wel wat zijn ja. Hangt erg af van je uiterlijk. Denk dat op relatieplanet wel een en al spammen is. Zit zelf op e-matching, heb het idee dat het daar wel meevalt. De meiden die ik heb gesproken via die site werden niet overladen met spamberichtjes, viel allemaal erg mee.quote:Op vrijdag 19 november 2010 11:31 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Dat vind ik echt het slechtste wat je kunt doen. Hoeveel standaard copy/paste berichten denk je dat vrouwen krijgen? Veel. Je prikt er als vrouw echt snel doorheen.
Kun je geen leuke berichtjes verzinnen zonder gelijk de CTRL V te gebruiken? Ik reageer meestal op een specifiek iets uit iemands profiel... hoeft niet eens een lang verhaal te worden ofzo maar je komt dan wel een stuk persoonlijker over. In the long run scoor je daar meer email adressen mee dan met een standaardbericht waar de helft bij voorbaat al zo doorheen prikt..quote:Op vrijdag 19 november 2010 11:47 schreef Homey het volgende:
[..]
Geen idée, zal wel wat zijn ja. Hangt erg af van je uiterlijk. Denk dat op relatieplanet wel een en al spammen is. Zit zelf op e-matching, heb het idee dat het daar wel meevalt. De meiden die ik heb gesproken via die site werden niet overladen met spamberichtjes, viel allemaal erg mee.
Zag trouwens een ex-vriendinnetje op die site verschijnen, die heb ik wel een origineel berichtje gestuurd maar nog geen reactie. Denk dat zij wel helemaal overstelpt wordt met berichtjes maar zij is dan ook erg mooi. Begrijpelijk toch? Mooie meiden trekken alle aandacht, thats life.
Trouwens, weet zeker dat als ik niet pro-actief veel berichtjes had gestuurd ik ook niet in korte termijn een aantal dates in de pijplijn heb. Het resultaat is er dus wel
Ik heb ook een heel leuk bericht verzonnen. Sowieso uniek is de naam in de aanhef, dat moet je wel ff aanpassen natuurlijk.quote:Op vrijdag 19 november 2010 11:53 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Kun je geen leuke berichtjes verzinnen zonder gelijk de CTRL V te gebruiken? Ik reageer meestal op een specifiek iets uit iemands profiel... hoeft niet eens een lang verhaal te worden ofzo maar je komt dan wel een stuk persoonlijker over. In the long run scoor je daar meer email adressen mee dan met een standaardbericht waar de helft bij voorbaat al zo doorheen prikt..
Dat is ook verre van orgineel, de naam in de aanhef telkens veranderen. Genoeg mannen die dat doen en ze vallen zo door de mand met hun eigen profiel.quote:Op vrijdag 19 november 2010 12:03 schreef Homey het volgende:
[..]
Ik heb ook een heel leuk bericht verzonnen. Sowieso uniek is de naam in de aanhef, dat moet je wel ff aanpassen natuurlijk.
En long run.ik heb geen zin om een jaar lid te zijn ofzo. Max voor 2 maandjes.
quote:Op vrijdag 19 november 2010 12:03 schreef Homey het volgende:
[..]
Sowieso uniek is de naam in de aanhef, dat moet je wel ff aanpassen natuurlijk.
Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 19 november 2010 12:49 schreef Charles.Darwin het volgende:
Ik denk dat het gedeeltelijk afhankelijk is van je foto (voor de initiele klik op je profiel) en vervolgens enorm veel van je profieltekst (en DAT is de plek waar jij jezelf kunt onderscheiden van de rest van datingland).
Ik vind het niet vreselijk, ik kan er zelf alleen niets mee. Het wordt dan meer jagen dan dat je reageert op mensen die je echt aanspreken. Berichtjes sturen naar vele vrouwen en kijken wie er reageert, draait de zaken voor mij wat om. Dat geeft mij een beetje hetzelfde gevoel als een relatie willen om niet alleen te zijn, in plaats van graag met die persoon willen zijn.quote:Op vrijdag 19 november 2010 12:54 schreef kieskleurig het volgende:
Waarom is het zo vreselijk om een bericht te krijgen dat naar meerdere vrouwen wordt gestuurd?
Als het een leuk standaardbericht is, maakt het mij echt niet uit of 30 andere vrouwen dat berichtje ook al gehad hebben hoor. (Wel met de nadruk op leuk trouwens)
Het contact na het eerste berichtje is voor mij veel belangrijker. En als mannen echt zoveel berichtjes moeten versturen, die 9 van de 10x waarschijnlijk weg worden gegooid, kan ik ze niet eens ongelijk geven..
Zulke overwegingen of gevoelens komen überhaupt niet eens in mij op bij het ontvangen van een bericht, persoonlijk of standaard maakt daarbij niks uit.quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:24 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Ik vind het niet vreselijk, ik kan er zelf alleen niets mee. Het wordt dan meer jagen dan dat je reageert op mensen die je echt aanspreken. Berichtjes sturen naar vele vrouwen en kijken wie er reageert, draait de zaken voor mij wat om. Dat geeft mij een beetje hetzelfde gevoel als een relatie willen om niet alleen te zijn, in plaats van graag met die persoon willen zijn.
Jij redeneert heletijd vanuit je eigen positie en generaliseert dat naar de rest. Zo werkt dat natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:24 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Ik vind het niet vreselijk, ik kan er zelf alleen niets mee. Het wordt dan meer jagen dan dat je reageert op mensen die je echt aanspreken. Berichtjes sturen naar vele vrouwen en kijken wie er reageert, draait de zaken voor mij wat om. Dat geeft mij een beetje hetzelfde gevoel als een relatie willen om niet alleen te zijn, in plaats van graag met die persoon willen zijn.
Tja, als het je écht niet uitmaakt werkt het misschien. Ik vind het een beetje zielig, maar als je er zelf blij mee bent is het prima. Als een date "regelen" al zo'n uitdaging voor je is - voorzie ik wel grotere problemen voor je.quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:53 schreef Homey het volgende:
[..]
Jij redeneert heletijd vanuit je eigen positie en generaliseert dat naar de rest. Zo werkt dat natuurlijk niet.
Leuk dat jij standaardberichtjes meteen herkent en weggooit, heel fijn voor je, maar zat andere meiden die het wel leuk vinden dat ze een berichtje krijgen, de profiel uitchecken, het bevalt hen en vervolgens een antwoord geven. Het werkt gewoon, anders zou ik toch ook niet wat dates met (als ik de fotos moet geloven goed uitziende) meisjes in de pijplijn hebben?
Wat denken jullie er toch zwaar over.quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:21 schreef macondo het volgende:
[..]
Tja, als het je écht niet uitmaakt werkt het misschien. Ik vind het een beetje zielig, maar als je er zelf blij mee bent is het prima. Als een date "regelen" al zo'n uitdaging voor je is - voorzie ik wel grotere problemen voor je.
Een date regelen kan toch geen probleem zijn, maar met precies iemand die je écht leuk vind is het al lastiger. En het draait toch om het contact in het echt.
Maar op die manier is er ook altijd wel iets niet goed natuurlijkquote:Op vrijdag 19 november 2010 14:38 schreef kieskleurig het volgende:
Krijg persoonlijk zelfs liever een leuk en oppervlakkig standaardbericht, dan een geforceerd berichtje waarin een man vooral wel even wil laten zien dat hij je profiel geanalyseerd heeft. Vind ik persoonlijk veel zieliger.
"Ah jij bent boogschutter zie ik in je profiel *insert heel kletsverhaal over horoscopen en hoe dat past bij mijn foto en profiel*"![]()
Volgens mij geef ik in die post juist aan dat dat voor mij zo is. Het zal voor een deel zeker werken. Kieskleurig geeft net ook al aan dat het haar niet uitmaakt.quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:53 schreef Homey het volgende:
[..]
Jij redeneert heletijd vanuit je eigen positie en generaliseert dat naar de rest. Zo werkt dat natuurlijk niet.
Leuk dat jij standaardberichtjes meteen herkent en weggooit, heel fijn voor je, maar zat andere meiden die het wel leuk vinden dat ze een berichtje krijgen, de profiel uitchecken, het bevalt hen en vervolgens een antwoord geven. Het werkt gewoon, anders zou ik toch ook niet wat dates met (als ik de fotos moet geloven goed uitziende) meisjes in de pijplijn hebben?
Sorry hoor, maarquote:Op vrijdag 19 november 2010 14:45 schreef Silenus het volgende:
Een standaardbericht komt op mij ook over als 'als ik maar wat kan neuken vind ik alles goed, hopelijk reageert er ééntje van de 40'.
Ach, het is gelukkig allemaal persoonlijk en voor iedereen andersquote:Op vrijdag 19 november 2010 14:53 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Maar op die manier is er ook altijd wel iets niet goed natuurlijk
Dat is toch precies wat een date is? Contact in het echt?quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:21 schreef macondo het volgende:
[..]
Een date regelen kan toch geen probleem zijn, maar met precies iemand die je écht leuk vind is het al lastiger. En het draait toch om het contact in het echt.
Niet zo serieus nemen? Wie heeft er nou een soort spam programma lopen ?quote:Op vrijdag 19 november 2010 15:22 schreef Homey het volgende:
[..]
Dat is toch precies wat een date is? Contact in het echt?
Je moet het internet niet zo serieus nemen, zon site is handig om een date te regelen maar je moet dan ook zo snel mogelijk van het contact via internet af omdat het
juist gaat om contact in het echt. Je moet die site niet zien als een doel om contact te hebben met het andere geslacht, beetje zinloos heen en weer emailen.
Mee eens. Meningen kunnen verschillen, niets mis mee. Anders zou het ook een saaie wereld zijn.quote:Op vrijdag 19 november 2010 15:00 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Volgens mij geef ik in die post juist aan dat dat voor mij zo is. Het zal voor een deel zeker werken. Kieskleurig geeft net ook al aan dat het haar niet uitmaakt.
En als het voor jou werkt dan is het toch prima? Dan kan ik het wel een slecht idee vinden om een standaardbericht te sturen, maar het brengt jou wat je wilt.
Relax dude.quote:Op vrijdag 19 november 2010 15:23 schreef macondo het volgende:
[..]
Niet zo serieus nemen? Wie heeft er nou een soort spam programma lopen ?
In je 3e berichtje zou ik het al voorstellen, doe ik tenminste en gaat vrij goed. Anders blijf je heen en weer emailen. Bovendien, je moet wel ballen tonen. Gewoon voorstellen, het is ja of nee. Anders is iemand anders je voor. Kan ook zijn dat zij gelijk wat voorstelt, heb vanavond een date met een echt knappe meid die dat deed, echt prima!!quote:Op vrijdag 19 november 2010 15:33 schreef GlenSpey het volgende:
Hoelang nemen jullie vaak de tijd dan tussen elkaar voor het eerst mailen en daadwerkelijk een date afspreken?
Haha, neem het je niet kwalijk dat je zo denkt. Ik denk dat ik met gemiddeld één op de vier vrouwen die willen daten ook daadwerkelijk afspreek. Vind het persoonlijk nog vrij selectief, aangezien ze iig aantrekkelijk, HBO+ en grappig moet zijn, en ze ook niet te ver weg mag wonen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 15:13 schreef kieskleurig het volgende:
Sorry hoor, maar![]()
Ik zal je verhalen dan wel verkeerd lezen, maar zo kieskeurig en selectief kom jij ook niet op mij over.
Bovendien drinkt Silenus voornamelijk thee met zequote:Op vrijdag 19 november 2010 15:50 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha, neem het je niet kwalijk dat je zo denkt. Ik denk dat ik met gemiddeld één op de vier vrouwen die willen daten ook daadwerkelijk afspreek. Vind het persoonlijk nog vrij selectief, aangezien ze iig aantrekkelijk, HBO+ en grappig moet zijn, en ze ook niet te ver weg mag wonen.
Grote jongen. Ben je altijd zo snel gebelgd?quote:Op vrijdag 19 november 2010 11:11 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Please..quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:08 schreef Lamon het volgende:
[..]
Telt Martine uit Haarlem wel mee in je kritische lijstje?
Ik kom hier voortaan alleen nog maar om je een beetje te Belgen, joh.quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:09 schreef Silenus het volgende:
Dat heb ik al een keer of vier uitgelegd, Lamon "men verwart mij wel eens met Lamon-mét-punt".
Hoe gaat het met je dates, Lamon-kusje!-metpunt?quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:11 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik kom hier voortaan alleen nog maar om je een beetje te Belgen, joh.
(Je bent er snel bij..)
Ben jij inmiddels al cliënt van de Utrecht-psychologe geworden joh?quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:11 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik kom hier voortaan alleen nog maar om je een beetje te Belgen, joh.
(Je bent er snel bij..)
Wie?quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:39 schreef Charles.Darwin het volgende:
Een kloon! Als ik maar niet paranoïde word
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik begrijp echt niet dat er mensen zijn die hier op reageren.Words are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling
quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:32 schreef DestroyerPiet het volgende:
check deze eens iemand die een gezellige man zoekt. (wat dat ook mogen zijn)Met alle respect maar er zijn vrouwen die misschien ook zo denken als ze jouw profiel zien op RP. Bedenk even het aantal mailtjes wat je verstuurd hebt naar de diverse vrouwen op RP en kijk eens hoeveel er niet beantwoord zijn. Die vrouwen hebben in principe natuurlijk eenzelfde mening over jou als dat jij over dit profiel hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik begrijp echt niet dat er mensen zijn die hier op reageren.Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
check deze eens iemand die een gezellige man zoekt. (wat dat ook mogen zijn)Volslank of zwaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik begrijp echt niet dat er mensen zijn die hier op reageren.
Is bij mij echt een absolute no-go
En trouwensmensen die in hun profiel zetten dat ze altijd wat terug sturen... en het vervolgens toch niet doen
[ Bericht 14% gewijzigd door GlenSpey op 20-11-2010 19:37:33 ]
check deze eens iemand die een gezellige man zoekt. (wat dat ook mogen zijn)Wat begrijp je er niet aan? Dat dikke vrouwen ook een partner zouden kunnen vinden? Ik val zelf ook niet op dikke Brabantse schoonmaaksters - maar er is vast wel iemand te vinden die wél goed bij haar past. Potje/dekseltje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik begrijp echt niet dat er mensen zijn die hier op reageren.Overal verstand van.
Nee joh, geen msn. Nog een of twee dagen leuke mailtjes en een date afspreken.quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:34 schreef GlenSpey het volgende:
Inmiddels al 2 dagen leuk heen en weer aan het mailen met numero 2. Lijkt opzich wel een potentieel date-object te gaan wordenze reageert fatsoenlijk en enthousiast (dame 1 reageerde helemaal niet
). Morgen toch maar even voorzichtig aan msn wagen.
Ook voor het eerst in de historie van mijn RP abo's een persoonlijk geschreven bericht ontvangen. In tegenstelling tot de eeuwige interesse berichtjes. Erg leuk
Hm kan ook... moet er wel aan wennen maar opzich is het een fijnere methode dan msnen. Geen krampachtige zoektochten naar het juiste onderwerpquote:Op zondag 21 november 2010 00:19 schreef macondo het volgende:
[..]
Nee joh, geen msn. Nog een of twee dagen leuke mailtjes en een date afspreken.
En is er nou gezoehoend...?quote:Op zondag 21 november 2010 01:55 schreef Godshand het volgende:
Terug van de date die ik kende van het speeddaten. Leuke meid met lieve uitstraling, was heel gezellig en er komt nog een date. Geen vlinders maar vind haar wel leuk dus we zien hoe het loopt...
Is dat niet een wat voorbarige conclusie?quote:Op zondag 21 november 2010 13:33 schreef GlenSpey het volgende:
Ook vaag. Dame 3 stuurde mij gisteren een behoorlijk groot geschreven bericht. Stuur ik haar wat uitgebreids terug en vervolgens reageert ze niet meer
Er zijn idd mensen die nog meer doen dan alleen op datingsites zitten.quote:Op zondag 21 november 2010 13:40 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Is dat niet een wat voorbarige conclusie?
Terwijl ze het bericht al wel gelezen hadquote:Op zondag 21 november 2010 13:40 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Is dat niet een wat voorbarige conclusie?
En dan moet ze natuurlijk direct en meteen op je reageren.quote:Op zondag 21 november 2010 15:52 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Terwijl ze het bericht al wel gelezen haduiteraard.
Ik mis de disclaimer '73,4% van alle statistieken zijn verzonnen'quote:Wie ben ik?
Dit ben ik!
een megasuccesvolle maar nog net niet ontdekte A-ster.
Alles heb ik! Geen kids, veel vrienden, door iedereen geliefd. Maar wie ligt er naast me als ik `s ochtends wakker word? Helemaal niemand...
... Ik moet de markt weer op... Maar...
HOE vind ik een vent?
En hoe ziet die ideale ‘vent’ eruit? :
- ‘heeft een grote auto’ (ruim 20 % van de vrouwen vindt een man in een grotere auto een stuk aantrekkelijker)
- ‘heeft zeker geen spinners, geurboompjes, grote stickers op de ramen en zonneschermen met print’…. -> ehh bestaan die mannen?
- ..is misschien wel te vinden in de auto…. Want het flirten in de file is met name bij single mannen populair en is zelfs bij 10 % wel eens uitgelopen op een date… -> jemig…nu baal ik er even van dat ik met de fiets naar mijn werk ga….
- doet dit in ieder geval niet ‘in hun neus peuteren of claxonneren’, ‘en heeft ook geen vieze auto’ want daar knappen vrouwen op af …..-> mee eens…
- is sociaal aangelegd, heeft een goed verzorgd lichaam en attente eigenschappen.
- heeft humor
- heeft geen slechte adem
- gedraagt zich niet asociaal
- stuurt geen standaardberichtjes zonder een persoonlijke noot
- stuurt geen contactverzoeken vol taalfouten… -> tja…
- heeft een profiel met duidelijke foto -> héhé ;-)
- stuurt uiteraard een serieuze reactie, geen seksueel getinte reactie,
- heeft geen verouderd profiel, geen foute nickname
Aha, dus zo ziet de ideale vent eruit...
…..maar wat is dan het beeld dat je van mij, jouw ideale vrouw ;-) wilt hebben? ….
- Dat wordt lachen ;-) voor mij! ... want 70% van de heren geeft de voorkeur aan een vrouwengezicht met een lach in plaats van een opgemaakte toet,
- uit onderzoek blijkt dat mannen een voorkeur hebben voor de lichaamsvormen van de ‘gewone’ vrouwen met gemiddelde afmetingen, tegenover de veel slankere lichamen van fotomodellen …..-> aha…
- jullie knappen bij vrouwen vooral af op ‘kinderzitjes, pluche beesten of knikkende hondjes op de hoedenplank’…..-> ohh. … (heb gelijk ff de pluche beesten verhuisd naar de kofferbak)….
- de ideale vrouw kenmerkt zich door eerlijkheid, trouw en goede communicatie… en natuurlijk kan een leuk en sexy voorkomen daarbij worden toegevoegd……..-> toe maar…
- 35 % van de mannen verlangt nog altijd stiekem naar een uitgeruste vrouw die iedere dag met het eten op hem wacht … Het idee dat ze niet opgaat in haar eigen drukke bestaan en veel tijd en aandacht voor hem heeft kan ze beslist bekoren..-> ohh, aha.
- Bijna 20 % van de dames zou het beslist niet erg vinden om een huisman als partner te treffen……..-> hmm mogelijk hoor ik dan bij de andere 80%….
Als we dan allebei helemaal zeker denken te weten hoe jij en ik samen zo ideaal zouden zijn, tja wie van ons gaat dan de eerste stap nemen?
- Ik niet... als ik behoor tot die ruim 80% van de vrouwen die traditioneel over versieren denkt en vindt dat het aan de man is om de eerste stap te zetten
- Maar wat nu als jij dan tot die meer dan 50% van de mannen behoort die dat liever anders ziet…..en vindt dat vrouwen best eens actiever mogen flirten en met duidelijkere signalen mogen komen.
- tja, dan verschuil ik me toch graag achter het ‘excuus’ ;-) dat ik tot die 75% Nederlanders behoor die weinig vertrouwen hebben in hun versiertechnieken en zichzelf niet beschouwt als goede versierder…….
..kortom, JIJ neemt dus t initiatief… ;-)En
mocht het dan vervolgens komen tot een date tussen ons, wie weet… dan:
- trek ik natuurlijk iets casuals aan in plaats van sexy, want dat blijkt 85% van de mannen te liever te zien
- spreken we af in een restaurant, of in het café, of aan het strand natuurlijk.
- praten we een stuk door, aangezien gebrek aan gespreksstof de grootste afknapper is, en we bang zijn voor dodelijke stiltes tijdens deze eerste date….
- daarom praten we bijv. over de door jou en door mij bedachte vragen over mijn en jouw profiel bijv. over andere onderwerpen...
- hmm, krijg jij t misschien wel extra moeilijk daarbij, mits je mij mooi vindt natuurlijk, want uit onderzoek blijkt namelijk ook dat mannen niet meer goed nadenken als hij in gezelschap is van een mooie vrouw. Omdat hij dan zo bezig om indruk op haar te maken, laat de hersencapaciteit het even afweten
- proberen we naast het voorkomen van stilte, ook niet te smakken of alleen oog te hebben voor de omgeving want ook dit zijn grote afknappers……
- is er altijd een kans dat onze flirtpogingen vroegtijdig ten einde lopen doordat we afknappen op bijv. een onprettige lichaamsgeur (81% kans), een slechte adem (72%), een onverzorgd of scheef gebit (48%), overgewicht (43%), onflatteuze kleding (35%)
- betalen we bij vertrek vast samen de rekening…..want 84 % van de single vrouwen wil graag de helft van de rekening betalen……
- loop je voor 55% kans om de volgende dag van mij een sms-je te krijgen. Daarentegen is de kans 33,3% dat ik ‘m dezelfde avond al van jou heb ontvangen.
Wat voor iemand zoek ik?
- is er weinig kans dat we elkaar gaan bellen na de date…. Alhoewel, jij mij misschien toch wel want 25% van de mannen belt de volgende dag.
En mochten we elkaar ECHT gevonden hebben! …. Wat brengt onze toekomst dan eigenlijk?
- alleen verliefdheid blijkt niet voldoende om een relatie lang vol te kunnen houden:
O een man die negen jaar ouder is dan zijn vrouw, heeft een twee keer zo grote kans op een scheiding…..-> hmm ;-) hoe oud ben jij?
O als een van de twee partners rookt of werkloos is, neemt de kans op het einde van de relatie ook toe…..-> nope, nope… en jij?
30% van de single mannen & vrouwen geeft aan veel te kritisch te zijn bij hun zoektocht naar een droompartner. Daarbij bevestigt 84 % van de ondervraagden het beeld dat hoger opgeleide singles een nog complexer eisenpakket hebben dan lager opgeleide alleenstaanden´…..
Dus ehh... Heb ik m gevonden? Of toch niet? Wat nu...
:-)
Klinkt goedquote:Op zondag 21 november 2010 01:55 schreef Godshand het volgende:
Terug van de date die ik kende van het speeddaten. Leuke meid met lieve uitstraling, was heel gezellig en er komt nog een date. Geen vlinders maar vind haar wel leuk dus we zien hoe het loopt...
Te lang. Dit soort profielen klik ik weg. Dan lees ik liever een boekquote:Op zondag 21 november 2010 17:45 schreef Knipoogje het volgende:
Onlangs bezocht deze dame mijn profiel:
[..]
Ik mis de disclaimer '73,4% van alle statistieken zijn verzonnen'
"Nou ik ben dus..."quote:Op zondag 21 november 2010 18:33 schreef Silenus het volgende:
Het is ook niet eens leuk om te lezen. Na 5 regels denk je 'pffrttt, laat maar'.
Zelfs m'n scriptie was bondiger.quote:Op zondag 21 november 2010 18:33 schreef Silenus het volgende:
Het is ook niet eens leuk om te lezen. Na 5 regels denk je 'pffrttt, laat maar'.
okay... je hebt mensen die altijd gelijk reageren..... maar mij werd geadviseerd... dat vooral niet te doen......quote:Op zondag 21 november 2010 15:52 schreef GlenSpey het volgende:
Terwijl ze het bericht al wel gelezen haduiteraard.
Mja goed, gisteren duurde het ook vrij lang voor er een reactie kwam... maar niet de hele dagquote:Op zondag 21 november 2010 18:48 schreef -Engel- het volgende:
[..]
okay... je hebt mensen die altijd gelijk reageren..... maar mij werd geadviseerd... dat vooral niet te doen......
btw
ik bedenk me soms suf wat ik in hemelsnaam terug moet schrijven.... (want je wil leuk klinken etc toch....![]()
)
Het ligt ook een beetje aan wat er naar je gestuurd wordt. Als hij zorgt voor een paar leuke ingangen is het al een stuk gemakkelijkerquote:Op zondag 21 november 2010 18:48 schreef -Engel- het volgende:
[..]
okay... je hebt mensen die altijd gelijk reageren..... maar mij werd geadviseerd... dat vooral niet te doen......
btw
ik bedenk me soms suf wat ik in hemelsnaam terug moet schrijven.... (want je wil leuk klinken etc toch....![]()
)
Heb je 'm afgewezen? Want dan is het inderdaad wanhopig.quote:Op zondag 21 november 2010 19:17 schreef love_sharon het volgende:
Kom net terug uit Leiden en moest even aan Leidse Achterhoekse denken! Dus toen begon ik me allemaal dingen af te vragen en vond ik dat wel een goed excuus om een bericht te sturen.
<>
Hopelijk heb je nog niet het gevoel dat ik je stalk ;-) Als dat wel zo is hoor ik dat denk ik wel.
Ik vond het altijd wanhopig als mannen meerdere berichten sturen zonder dat jij hebt geantwoord, hij had 1 bericht gestuurd toen had ik geantwoord en toen stuurde hij er weer een die een beetje in de vergetelheid was geraakt en nu deze, maar ondanks vind ik dit berichtje wel leuk.
Maar is het erg zeikerig dat ik alsnog denk: Hmm is hij niet nogal wanhopig dat die me weer een bericht stuurt..
?
Uhm.... kan nog een tig andere redenen hebben....quote:Op zondag 21 november 2010 18:54 schreef GlenSpey het volgende:
Mja goed, gisteren duurde het ook vrij lang voor er een reactie kwam... maar niet de hele dag![]()
Maargoed dame 2 reageert ook al niet meer via de mail, dus het zal wel aan mij liggen
Dat ook, maar soms wil je gewoon echt heeeeeeeeeeeeeel leuk overkomen gewoon, omdat je die ander echt helemaal ziet zitten..... (volg je mij? )quote:Op zondag 21 november 2010 18:54 schreef Charles.Darwin het volgende:
Het ligt ook een beetje aan wat er naar je gestuurd wordt. Als hij zorgt voor een paar leuke ingangen is het al een stuk gemakkelijker
Ja, omdat je de ander heel leuk vindt ga je ervan uit dat hij/zij keus genoeg heeft en dus wil je er ECHT bovenuit springen met een briljant leuk hilarisch te gek supermailtje. En terwijl je normaal wat uit de losse pols typt ga je dan ineens onwijs zitten nadenken van 'oehh, wat vindt hij/zij van dit zinnetje? Is dit wel leuk?' etc.quote:Op zondag 21 november 2010 19:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat ook, maar soms wil je gewoon echt heeeeeeeeeeeeeel leuk overkomen gewoon, omdat je die ander echt helemaal ziet zitten..... (volg je mij? )
Yeah. Te lang nadenken werkt dan niet echt goed, meestal. Dan moet je ook een beetje geluk hebben, of je reactie goed valt of nietquote:Op zondag 21 november 2010 19:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat ook, maar soms wil je gewoon echt heeeeeeeeeeeeeel leuk overkomen gewoon, omdat je die ander echt helemaal ziet zitten..... (volg je mij? )
Nop, dan was die meteen in de prullenbak gegaan.quote:Op zondag 21 november 2010 19:20 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Heb je 'm afgewezen? Want dan is het inderdaad wanhopig.
Dat.quote:Op zondag 21 november 2010 19:40 schreef love_sharon het volgende:
Om binnen 1 a 2 dagen weer een bericht te sturen komt zowieso wanhopig over.
Wacht dan iig langer.
ja dat iddquote:Op zondag 21 november 2010 19:24 schreef Silenus het volgende:
Ja, omdat je de ander heel leuk vindt ga je ervan uit dat hij/zij keus genoeg heeft en dus wil je er ECHT bovenuit springen met een briljant leuk hilarisch te gek supermailtje. En terwijl je normaal wat uit de losse pols typt ga je dan ineens onwijs zitten nadenken van 'oehh, wat vindt hij/zij van dit zinnetje? Is dit wel leuk?' etc.
hehehequote:Op zondag 21 november 2010 19:24 schreef Charles.Darwin het volgende:
Yeah. Te lang nadenken werkt dan niet echt goed, meestal. Dan moet je ook een beetje geluk hebben, of je reactie goed valt of niet
Hoe langer je naar je tekstje staart, hoe belachelijker alles wat je al hebt getypt wordt (heb ik meestal). ^_^
zo'n grote brede vent met gespierde armen denk jij nu....maar t kan ook de stuurman zijnquote:
Noem me gerust wanhopig dan... ik kon het niet laten.quote:Op zondag 21 november 2010 19:40 schreef love_sharon het volgende:
Om binnen 1 a 2 dagen weer een bericht te sturen komt zowieso wanhopig over.
Wacht dan iig langer.
Tja als jij je er goed bij voeltquote:Op zondag 21 november 2010 20:55 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Noem me gerust wanhopig dan... ik kon het niet laten.
Heb wat dat betreft nog liever een geen interesse dan dat ik niks meer hoor
Zulke dingen reduceren je kansen enorm. Niet slim. Helemaal niet slim.quote:Op zondag 21 november 2010 20:55 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Noem me gerust wanhopig dan... ik kon het niet laten.
Heb wat dat betreft nog liever een geen interesse dan dat ik niks meer hoor
Tja. Maar aan de andere kant is het voor vrouwen ook wel lekker makkelijk om te roepen dat iemand wanhopig is en geen 2 berichtjes mag sturen. Zij krijgen toch wel vanalles aan de lopende band binnen.quote:Op zondag 21 november 2010 21:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Zulke dingen reduceren je kansen enorm. Niet slim. Helemaal niet slim.
Ik snap niet hoe je nu al de conclusie trekt dat je genegeerd wordt. Het is weekend, wie weet wat ze te doen had.quote:Op zondag 21 november 2010 21:12 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Tja. Maar aan de andere kant is het voor vrouwen ook wel lekker makkelijk om te roepen dat iemand wanhopig is en geen 2 berichtjes mag sturen. Zij krijgen toch wel vanalles aan de lopende band binnen.
Maar ik heb er in het algemeen gewoon een hekel aan om genegeerd te worden. Of dat nou met dit is of met iets anders... om dan op zo'n ongeschreven regeltje af te gaan met dat '2 berichten sturen niet slim is' daar heb ik het geduld niet voor.
Ik ben haar meerdere keren tegengekomen vandaag tijdens het zoeken met de status 'online'. Dus vandaar dat ik dat denkquote:Op zondag 21 november 2010 21:14 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe je nu al de conclusie trekt dat je genegeerd wordt. Het is weekend, wie weet wat ze te doen had.
Dan nog, er zit geen énkel voordeel aan. Niemand die dan denkt: oh wacht, hij wil wel héél erg graag, laat ik dan toch maar wat terugsturen.quote:Op zondag 21 november 2010 21:18 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Ik ben haar meerdere keren tegengekomen vandaag tijdens het zoeken met de status 'online'. Dus vandaar dat ik dat denk
Je krijgt nooit meer iets terug van haar, je hebt nu het label "wanhopig". Next!quote:Op zondag 21 november 2010 21:18 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Ik ben haar meerdere keren tegengekomen vandaag tijdens het zoeken met de status 'online'. Dus vandaar dat ik dat denk
qua checken van de online status lijk je wel een beetje op Lamon.quote:Op zondag 21 november 2010 21:18 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Hm, volgens mij zitten jullie je alleen maar in de handen te wrijven om andermans fouten. Teminste dat idee krijg ik bij een groot deel van jullie posts.quote:Op zondag 21 november 2010 21:31 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dan nog, er zit geen énkel voordeel aan. Niemand die dan denkt: oh wacht, hij wil wel héél erg graag, laat ik dan toch maar wat terugsturen.
Nu ben je én dat meisje en je waardigheid kwijt. Een uur geleden had je ze allebei nog.
Nouja checken. Ik probeer het niet bewust te doen maar als ik ga zoeken dan let ik er toch opquote:Op zondag 21 november 2010 22:22 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
qua checken van de online status lijk je wel een beetje op Lamon.
Ik begrijp overigens je frustratie als je plots niets meer terug krijgt na 1 of 2 mailtjes maar blijf vooral positief en wordt niet ongeduldig. Als je na 5 dagen nog niets gehoord hebt kun je altijd nog een mail sturen maar daarna moet het afgelopen zijn. Meestal hebben ze dan iemand leuker ontmoet en ben je uit de picture
Nee hoor, iedereen geeft gewoon aan wat je had moeten doen: afwachten. Vervolgens kun jij je weer niet bedwingen, en als wij zeggen dat je dat dus fout hebt gedaan is dat gewoon terechte kritiek.quote:Op zondag 21 november 2010 23:17 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Hm, volgens mij zitten jullie je alleen maar in de handen te wrijven om andermans fouten. Teminste dat idee krijg ik bij een groot deel van jullie posts.
Der oma is ziek geworden, ligt in ht ziekenhuis en daar moet ze heen. Geen behoefte aan haar laptop/mail dus. En zo zijn er nog wel meer reenen te bedenken.quote:Op zondag 21 november 2010 23:22 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Nouja checken. Ik probeer het niet bewust te doen maar als ik ga zoeken dan let ik er toch op![]()
Ik raak overigens vooral gefrustreerd als dit soort dingen tegelijk komen. Gisteren was ik nog erg positief na 2 dagen leuk heen en weer mailen met dame 2, en dame 3 die op zo'n toffe wijze interesse toonde. Dan word ik iets te positief maar als ik dan de volgende dag ineens van geen van beiden meer iets hoor dan ..
De frustratie zit m dan vooral in het niet weten waarom. Het niets meer horen waar ik toch al zo'n hekel aan heb en ook helemaal niks mee kan of van kan leren.
Dat dus. Gewoon een beetje ontspannen GlenSpey. Even stoppen met het heilige "moeten".quote:Op maandag 22 november 2010 09:17 schreef Cue_ het volgende:
Tja.. mensen hebben een leven en hebben niet altijd zin/tijd om er tijd aan te besteden op dat moment.
Zal het proberenquote:Op maandag 22 november 2010 11:34 schreef macondo het volgende:
[..]
Dat dus. Gewoon een beetje ontspannen GlenSpey. Even stoppen met het heilige "moeten".
Verklaar je nader, Lamon-kusje!-metpunt?quote:Op maandag 22 november 2010 15:06 schreef Lamon het volgende:
Advies nemen van de "experts" hier, dodelijk.
Dat de helft hier maar wat uit zijn of haar nek lult, om anderen onzeker te maken. Met nadruk op Silenus, want die lult echt maar wat. Na 10 jaar FOK! herken je de leugenaars meteen.quote:Op maandag 22 november 2010 15:17 schreef macondo het volgende:
[..]
Verklaar je nader, Lamon-kusje!-metpunt?
Ik ken anders drie vrouwen die wel degelijk van hem gecharmeerd zijn. Maar het zal vast niet zijn bedoeling zijn geweest om jou onzeker te maken, Lamon. Als je er tóch onzeker van wordt moet je hem maar gewoon negeren. Sterke!quote:Op maandag 22 november 2010 15:37 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dat de helft hier maar wat uit zijn of haar nek lult, om anderen onzeker te maken. Met nadruk op Silenus, want die lult echt maar wat. Na 10 jaar FOK! herken je de leugenaars meteen.
Itt tot jou komt hij over als een normaal stabiel type. Dat jij hem een leugenaar noemt is reden te meer om advies van hem ipv jou aan te nemen.quote:Op maandag 22 november 2010 15:37 schreef Lamon het volgende:
Dat de helft hier maar wat uit zijn of haar nek lult, om anderen onzeker te maken. Met nadruk op Silenus, want die lult echt maar wat. Na 10 jaar FOK! herken je de leugenaars meteen.
Dankje.quote:Op maandag 22 november 2010 15:53 schreef macondo het volgende:
[..]
Ik ken anders drie vrouwen die wel degelijk van hem gecharmeerd zijn. Maar het zal vast niet zijn bedoeling zijn geweest om jou onzeker te maken, Lamon. Als je er tóch onzeker van wordt moet je hem maar gewoon negeren. Sterke!
Je hebt hem onzeker gemaakt. Excuses lijken mij wel op zijn plaats.quote:Op maandag 22 november 2010 16:35 schreef Silenus het volgende:
Laat ik het er maar op houden dat ik er een beetje klaar mee ben om op deze gast te reageren.
Dit is pure testosteron, dat is waar jullie op vallen.quote:Op maandag 22 november 2010 17:12 schreef douche-eendje het volgende:
Zeg, jullie hoeven niet met elkaar te daten he.
Jullie? Het lijkt hier onderhand een vrouwelijke bitchfight te worden, zo niet-aantrekkelijkquote:Op maandag 22 november 2010 17:16 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dit is pure testosteron, dat is waar jullie op vallen.
Ik wil op FOK! ook helemaal niet aantrekkelijk zijn, daarom gebruik ik datingsites.quote:Op maandag 22 november 2010 17:17 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Jullie? Het lijkt hier onderhand een vrouwelijke bitchfight te worden, zo niet-aantrekkelijk![]()
Op welke manier?quote:Op maandag 22 november 2010 17:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
Vorige week gedate... maar gut.. wat valt mij dat tegen weer.
Omdat het an sich een hele leuke meid was, zag er goed uit, erg gezellig en het klikte prima, maar ik blijf die vonk missen (van mijn kant). Loop ik te zeuren, ben ik afgevlakt of zijn er echt zo bizar weinig babes waar ik van mn stok van wordt geblazen?quote:
Nee, heb ik ook, ik kan niet meer verliefd worden of zo...quote:Op maandag 22 november 2010 17:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Omdat het an sich een hele leuke meid was, zag er goed uit, erg gezellig en het klikte prima, maar ik blijf die vonk missen (van mijn kant). Loop ik te zeuren, ben ik afgevlakt of zijn er echt zo bizar weinig babes waar ik van mn stok van wordt geblazen?
Soms... maar ik heb dat eigenlijk best vaak. Misschien kan ik het beter noemen als altijd. Misschien heeft het met volwassen worden te maken? dat je het puberale verliefd zijn gewoon niet meer kan? Of heb ik onlangs te veel meegemaakt en nog niet verwerkt waardoor ik mezelf blokkeer? Don't know. Maar ik merk wel dat ik het de moeite waard vind om het eens uit te gaan zoeken. Nu kan ik me gewoon niet helemaal geven, ook niet bij een date of bij wie dan ook.quote:Op maandag 22 november 2010 17:36 schreef Silenus het volgende:
Soms mis je dat gewoon, ook al kun je er niet direct een aanwijsbare reden voor aandragen. Heb ik ook wel eens, da's gewoon balen maar niks aan de hand.
'De vonk' is er, of is er niet. Dat kun je niet aansturen, dwingen, of wat dan ook. Als 'ie niet komt, jammer maar helaas, op naar de volgende!
Tja niet zo gek ook dat zag ik een jaar geleden al toen ik gedumpt was door een slet catbert en silenus fungeren als spreekbuis voor vrouwtjes hier. Vertonen in mijn optiek een beetje sociopathisch fok gedrag. Maarja ik denk maar zo, ik gun hun de populairiteit op fok wel die ze genieten, alleen vraag ik me wel af en toe af of ze er ook iets mee kunnen.quote:Op maandag 22 november 2010 15:53 schreef macondo het volgende:
[..]
Ik ken anders drie vrouwen die wel degelijk van hem gecharmeerd zijn. Maar het zal vast niet zijn bedoeling zijn geweest om jou onzeker te maken, Lamon. Als je er tóch onzeker van wordt moet je hem maar gewoon negeren. Sterke!
Normaal als je iemand in de kroeg of bij een feestje tegenkomt ofzo dan heb je die klik al, en dan ga je daten. Als je iemand nog nooit IRL gezien hebt, heb je een soort geforceerde situatie waarbij je elkaar eigenlijk leuk 'moet' vinden, terwijl die klik er dan niet is. Ik heb een aantal jaren terug ook een paar RP dates gehad, maar vond het eigenlijk daarom niks. Op papier en de foto leuk, maar als je mekaar dan IRL ziet is het iemand met wie je in de kroeg prima had kunnen kletsen maar verder niks had gedaan.quote:Op maandag 22 november 2010 17:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
Omdat het an sich een hele leuke meid was, zag er goed uit, erg gezellig en het klikte prima, maar ik blijf die vonk missen (van mijn kant). Loop ik te zeuren, ben ik afgevlakt of zijn er echt zo bizar weinig babes waar ik van mn stok van wordt geblazen?
Ten eerste spoor jij gewoon niet, ten tweede ben ik alles behalve populair hier hoor, dus daar hoef je je geen zorgen over te makenquote:Op maandag 22 november 2010 17:42 schreef picardmike het volgende:
Tja niet zo gek ook dat zag ik een jaar geleden al toen ik gedumpt was door een slet catbert en silenus fungeren als spreekbuis voor vrouwtjes hier. Vertonen in mijn optiek een beetje sociopathisch fok gedrag. Maarja ik denk maar zo, ik gun hun de populairiteit op fok wel die ze genieten, alleen vraag ik me wel af en toe af of ze er ook iets mee kunnen.
Nee.quote:Op maandag 22 november 2010 17:42 schreef picardmike het volgende:
[..]
Tja niet zo gek ook dat zag ik een jaar geleden al toen ik gedumpt was door een slet catbert en silenus fungeren als spreekbuis voor vrouwtjes hier. Vertonen in mijn optiek een beetje sociopathisch fok gedrag. Maarja ik denk maar zo, ik gun hun de populairiteit op fok wel die ze genieten, alleen vraag ik me wel af en toe af of ze er ook iets mee kunnen.
Ik hoef niks te kunnen, ben al een jaar helemaal gelukkig met m'n chickiequote:
right on!quote:Op maandag 22 november 2010 17:50 schreef GlenSpey het volgende:
Jullie zijn gewoon allemaal veel te kieskeurig daarom voel je die klik niet.
Als het er enigszins normaal uitziet dan heb ik die klik zo gevonden
Het gaat meer over wat je al eerder zei, ze doen alsof ze het zo goed weten, maar geloof er maar geen fuck van hoor.quote:Op maandag 22 november 2010 17:50 schreef GlenSpey het volgende:
Jullie zijn gewoon allemaal veel te kieskeurig daarom voel je die klik niet.
Als het er enigszins normaal uitziet dan heb ik die klik zo gevonden
Stokerquote:Op maandag 22 november 2010 17:51 schreef Lamon het volgende:
[..]
Het gaat meer over wat je al eerder zei, ze doen alsof ze het zo goed weten, maar geloof er maar geen fuck van hoor.
Hahahaha ohja, toen beschuldigde je mij van stalken omdat ik reacties gaf in je topic.quote:Op maandag 22 november 2010 17:42 schreef picardmike het volgende:
Nee, echt, de onzin die verkondigd wordt getuigt echt van pure onwetendheid, al is ieder mens anders en reageert iedereen anders, maar die zogenaamde wetmatigheden die ze stellen als "professionals" moet je echt met een korreltje zout nemen...quote:Op maandag 22 november 2010 17:53 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Stoker
Ach, ik ben idd misschien niet zo ervaren met online daten als sommige anderen hier. Ik heb maar 1 keer een RL date gehad via een datingsite (was wel een succes overigens). Maar tis ook niet zo dat ik helemaal niks weet, natuurlijk
Nou jullie waren er anders wel als eerste bij om het gedrag van die slet goed te keuren en de rest van de draad tegen mij op te stoken en dat gedrag zie ik constant terugkomen. Maar ja lekker boeiend het is maar fok.quote:Op maandag 22 november 2010 17:48 schreef Catbert het volgende:
[..]
Normaal als je iemand in de kroeg of bij een feestje tegenkomt ofzo dan heb je die klik al, en dan ga je daten. Als je iemand nog nooit IRL gezien hebt, heb je een soort geforceerde situatie waarbij je elkaar eigenlijk leuk 'moet' vinden, terwijl die klik er dan niet is. Ik heb een aantal jaren terug ook een paar RP dates gehad, maar vond het eigenlijk daarom niks. Op papier en de foto leuk, maar als je mekaar dan IRL ziet is het iemand met wie je in de kroeg prima had kunnen kletsen maar verder niks had gedaan.
[..]
Ten eerste spoor jij gewoon niet, ten tweede ben ik alles behalve populair hier hoor, dus daar hoef je je geen zorgen over te maken
Welke "wetmatigheden" heb je het precies over?quote:Op maandag 22 november 2010 17:57 schreef Lamon het volgende:
Nee, echt, de onzin die verkondigd wordt getuigt echt van pure onwetendheid, al is ieder mens anders en reageert iedereen anders, maar die zogenaamde wetmatigheden die ze stellen als "professionals" moet je echt met een korreltje zout nemen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |