abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88703420
Welkom bij het grote Fok! Datingsite Ervaringen topic!

Heb je altijd al eens willen proberen om via internet de liefde van je leven te vinden?
Of heb je de liefde al gevonden via een datingsite?
Of sta je al tijdenlang ingeschreven, maar wil het maar niet lukken?
Dan is dit het topic voor al je vragen, tips, (succes)verhalen en anderssoortige ervaringen!

De datingsites:

Relatieplanet (RP)
Paiq / next·lover
Knuz
Badoo
Parship
Lexa
E-Matching
Friendscout24
Yellowdate
OKcupid
FOK! Fotoboek
En tot slot wordt er in dit topic ook flink gedate

De Ervaringsdeskundigen
X39.jpg fok02.jpg eend.JPG real americanico.GIF skipperdepip.jpg karas_ava.jpg specialk_60x60.jpg strangelove.jpg DB03.gif noiconn.png 098193.jpg t-seven.gif fok.jpg avatar.jpg tophat2.gif 1.jpg Lamon.jpg icon.jpg mafkees2.jpg neelix-small.jpg perfectday.jpg avatar_AR60x60_2.gif avatar.gif 8.gif PAdv.jpg reya2.JPG logomain2.gif knipoog.jpg 28vb034.png 1qqqq.jpg Untitled-1.jpg stanger_img.jpg 60_xtremists.jpg

Voorgaande delen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laatst bijgewerkt op dinsdag 26 oktober door douche-eendje
Deze OP kan je hier vinden.

[ Bericht 1% gewijzigd door Re op 18-11-2010 20:03:02 ]
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_88703584
haal maar weg, om een of andere reden kan ik niet meer editten
  zondag 14 november 2010 @ 16:35:08 #3
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_88703587
:')!
Dame van gisteravond heeft overigens al een man.
Niet meer actief op Fok!
pi_88703708
sluiten maar dus, ik vraag aan de mods wel, of dat zij de OP erin zetten...
pi_88703719
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 16:35 schreef Godshand het volgende:
haal maar weg, om een of andere reden kan ik niet meer editten
Ga met je muis over de rechterbovenkant van je topic en de edit knop komt vanzelf tevoorschijn.
pi_88703856
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 16:39 schreef Neelix het volgende:

[..]

Ga met je muis over de rechterbovenkant van je topic en de edit knop komt vanzelf tevoorschijn.
dat is het niet

het editscherrmpje komt wel, maar de laptekst van de OP wil ie niet accepteren..

de invoer komt er niet...
pi_88703930
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 13:37 schreef After_Dark het volgende:

[..]

Das beter. Je kunt moeilijk van anderen verwachten dat ze je eigen gedachten over dit soort dingen de normaalste zaak van de wereld vinden.
Ik vind dat je toch wel van anderen mag verwachten dat ze respect hebben voor de overtuigingen van iemand anders. Zeker als anderen daar geen schade van ondervinden. En al helemaal op Fok! waar de meest vreemde dingen besproken worden.
pi_88704416
Nog een nieuw topic proberen te openen krijg ik error #52..

Ik geef het op :(

Misschien ligt het aan Chromium icm Ubuntu
pi_88704431
gister wezen speeddaten..

23 vrouwen gesproken. 2 gingen weer eerder weg ivm treinen. Ik was met een vriend en die had ze wel gesproken. Ze zouden leuk zijn :D

Achteraf erg gelachen met die vriend van mij.

Hij scheen degene die de speeddate leidde, achter zich aan te krijgen. Best lekker ding trouwens :@
Tijdens zijn speeddate met een meisje (die ik beschreef in een steekwoord als "zenuwpees") werd hij in zn kont door haar geknepen _O- Volgens hem was ze ook erg geinteresseerd..

Eerlijk gezegd merkte ik dat niet zo. Ze kon wel lekker babbelen, maarja wat wil je met zo'n evenement. Elke speeddate kletst ze wel met deelnemers...

De zenuwpees en haar vriendin waren wel erg verlegen. Rode koppen bij het kletsen. Ik vond ze helaas niets, qua uiterlijk niet, maar ook het geklets was zinloos gezever. Maar die vriend van mij bleek te matchen met de vriendin van de zenuwpees :D Ze hadden dat al aan elkaar kenbaar gemaakt. Hij dus succesje :)

Maandag krijgen we de matchmails. Ik verwacht er niet zoveel van en voor mij is het ook wel de laatste keer.

Mijn type vrouw komt niet op die speeddates :{
  zondag 14 november 2010 @ 17:07:17 #10
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_88704586
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 16:45 schreef Neelix het volgende:

[..]

Ik vind dat je toch wel van anderen mag verwachten dat ze respect hebben voor de overtuigingen van iemand anders. Zeker als anderen daar geen schade van ondervinden. En al helemaal op Fok! waar de meest vreemde dingen besproken worden.
Precies.

Ik snap de reacties overigens wel, hoor, het is natuurlijk niet zo mainstream allemaal wat ik doe en ik ben ook van ver gekomen (ontzettend veel moeite mee gehad), maar als ik iemand echt leuk vind, dan deel ik haar liever, dan dat ik haar helemaal niet 'heb'.
Niet meer actief op Fok!
pi_88706730
aarrrgggh!!! soms he, soms ben ik toch zo'n zeepneus.
zit ik net op een datingsite wat berichten te sturen, bedenk ik me dat een bepaalde zin die ik eerder getikt had ook in het nieuwe berichtje past.
plak ik per ongeluk het hele mailtje incl. de naam van de andere user erin |:(

die user kan ik dus wel vergeten :(
was wel een leuke site trouwens
pi_88707091
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 18:22 schreef detijd het volgende:
aarrrgggh!!! soms he, soms ben ik toch zo'n zeepneus.
zit ik net op een datingsite wat berichten te sturen, bedenk ik me dat een bepaalde zin die ik eerder getikt had ook in het nieuwe berichtje past.
plak ik per ongeluk het hele mailtje incl. de naam van de andere user erin |:(

die user kan ik dus wel vergeten :(
was wel een leuke site trouwens
Of is het een originele manier om contact te leggen? :+
Ik zou er de humor wel van in kunnen zien als iemand mij per ongeluk zoiets stuurt hoor.
pi_88707356
berichtje verstuurd heeft :+
  zondag 14 november 2010 @ 20:21:36 #14
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_88711347
quote:
12s.gif Op zondag 14 november 2010 18:34 schreef kieskleurig het volgende:

[..]

Ik zou er de humor wel van in kunnen zien als iemand mij per ongeluk zoiets stuurt hoor.
ik zou er ook nog wel om kunnen lachen als een meisje dat bij mij zou doen. ik houd wel van een beetje klungelige typjes :)
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
pi_88712036
:W
pi_88714859
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 00:11 schreef Provinciaaltje het volgende:

Jij hebt er dus ook totaal geen moeite mee als je eventuele biseksuele vriendin later met andere mannen slaapt simpel omdat ze behoefte heeft aan mannelijke contacten ?
Ja dus, want

quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 17:07 schreef Viking84 het volgende:

[..]

maar als ik iemand echt leuk vind, dan deel ik haar liever, dan dat ik haar helemaal niet 'heb'.
Deze laatste zin zou overigens ook de reden kunnen zijn waarom een man zijn vrouw toestaat met andere vrouwen te gaan rollebollen.
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
  zondag 14 november 2010 @ 21:17:42 #17
299030 Kattenkop
Ouwe vrijster
pi_88714868
quote:
12s.gif Op zondag 14 november 2010 18:34 schreef kieskleurig het volgende:

[..]

Ja, maar alleen als hij vervolgens een gevat bericht direct erna stuurt. Want zonder dat per ongeluk wordt het toch wat ongemakkelijk.
pi_88715869
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 17:07 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Precies.

Ik snap de reacties overigens wel, hoor, het is natuurlijk niet zo mainstream allemaal wat ik doe en ik ben ook van ver gekomen (ontzettend veel moeite mee gehad), maar als ik iemand echt leuk vind, dan deel ik haar liever, dan dat ik haar helemaal niet 'heb'.
wat een verschrikkelijk schijnheilige reactie, "ik snap de reacties overigens wel hoor". :r
mannen die hun vrouw niet willen delen met jou (of om het even welke vrouw dan ook) kleinzielig noemen vind ik gewoon dom. dan kun je verwachten dat mensen tegen je in gaan.
  zondag 14 november 2010 @ 23:00:56 #19
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_88721159
Mijn eerdere date had ik een beetje afgeschreven, alles is leuk maar of er iets méér in zit was sterk de vraag. En weinig contact gehad sinds laatste date.
Een ander ogenschijnlijk heel leuk meisje van rp stond nog in de coulissen, dus daarmee een date afgesproken. Een paar uur later kom ik in contact met mijn long-term crush (van paiq, soort ex-vriendin) - gaan we samen naar de film.

Nu blijkt dame 1, van de afgelopen dates, toch te willen afspreken. Alleen niet te snel.

Ik voel mij een halve Lamon, want lopen rommelen met meerdere leuke vrouwen in het echt staat wel interessant en is goed voor je ego : maar is dit niet wat puberaal? Slaat dit ergens op? En hoe zit het dan met de Ware Liefde?
Overal verstand van.
pi_88721573
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 23:00 schreef macondo het volgende:
Mijn eerdere date had ik een beetje afgeschreven, alles is leuk maar of er iets méér in zit was sterk de vraag. En weinig contact gehad sinds laatste date.
Een ander ogenschijnlijk heel leuk meisje van rp stond nog in de coulissen, dus daarmee een date afgesproken. Een paar uur later kom ik in contact met mijn long-term crush (van paiq, soort ex-vriendin) - gaan we samen naar de film.

Nu blijkt dame 1, van de afgelopen dates, toch te willen afspreken. Alleen niet te snel.

Ik voel mij een halve Lamon, want lopen rommelen met meerdere leuke vrouwen in het echt staat wel interessant en is goed voor je ego : maar is dit niet wat puberaal? Slaat dit ergens op? En hoe zit het dan met de Ware Liefde?
Wat versta jij onder de Ware Liefde?
Oh en niet te snel weer af willen spreken betekent meestal weinig interesse, sorry..
pi_88721719
3x raden wie er vanavond met hangende pootjes zijn excuses aan kwam bieden... Zucht. Soms he :(
pi_88721905
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 23:15 schreef douche-eendje het volgende:
3x raden wie er vanavond met hangende pootjes zijn excuses aan kwam bieden... Zucht. Soms he :(
Die man die een ander had ontmoet en daarom jullie date af had gezegd?
pi_88722317
quote:
Bij mijn net-niet dates die deze k-smoes ophingen, kwam echt geen enkele vrouw erop terug.
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
  zondag 14 november 2010 @ 23:39:43 #24
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_88722700
quote:
Gewoon keihard zijn en afschrijven, anders gaat het gekloot je veel te veel tijd en energie kosten.
pi_88722801
quote:
dat is neem ik aan toch keihard over en nee?
  zondag 14 november 2010 @ 23:50:24 #26
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_88723061
quote:
ik zou alsnog afspreken...en hem dan keihard in zijn ballen schoppen!
pi_88723384
Ow, dus hier zitten jullie :)
Bah, wat een klote weekend. Tellertje staat nu op 12 berichten verzonden @ RP. Vijf nog altijd ongelezen, 2 keer een geen-interesse en 4 keer helemaal niks gehoord. Merk dat ik steeds meer begin te neigen om de dames die het eigelijk 'net-niet' zijn een bericht te sturen... misschien ben ik inderdaad wel desperate zoals Provinciaaltje al zei :{
pi_88723656
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 23:59 schreef GlenSpey het volgende:
Ow, dus hier zitten jullie :)
Bah, wat een klote weekend. Tellertje staat nu op 12 berichten verzonden @ RP. Vijf nog altijd ongelezen, 2 keer een geen-interesse en 4 keer helemaal niks gehoord. Merk dat ik steeds meer begin te neigen om de dames die het eigelijk 'net-niet' zijn een bericht te sturen... misschien ben ik inderdaad wel desperate zoals Provinciaaltje al zei :{
Na 1 weekend al wanhopig? :o
pi_88723658
Ja, dat is die van de "ik heb iemand anders ontmoet". Ik weet niet zo goed wat ik er nu mee moet, heb hem wel flink duidelijk gemaakt dat ik echt niet zit te wachten op een spelletje en zit nu een beetje met mijzelf in tweestrijd, "geen tijd en energie meer aan besteden" versus "maar het contact was zo leuk, gezellig en ik wil hem wel eens ontmoeten".
  maandag 15 november 2010 @ 00:13:21 #30
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_88724002
Ik kwam vannacht in de kroeg een oude knuzdate tegen. :') "Je hebt me verwijderd van msn!"

Ik: Eh ja, klopt. :') Kun je wel tegen toch?
Zij: Eh, ja.

Verder werd ik op m'n mond gezoend door een vrouw die van een opdringerige kerel af wilde komen en mij aanprees als 'haar vriend'. Ging die kerel een heel gesprek met mij aan van 'Ja vind ik echt tof van je, dat je zo in je relatie staat! Dat je haar vrij laat, weetje? Echt tof!' En ik: ja, ach, zo ben ik he! :')

Later werd ze aangesproken door een grote gespierde neger (die ik overigens John Coffey noemde, ik was een beetje bezopen maar hij kon er om lachen) en toen flikte ze hetzelfde kunstje weer. Alleen had hij door dat het niet 'echt' was en zei de hele tijd: 'je bent aan het profiteren jij!'

Uiteindelijk wel door dat geintje al m'n kansen vergooid bij de andere projecten die avond. :%
Dus Ellen van 36 uit Utrecht en iets doend met mishandelde kinderen en/of Yvette van 33 toen bij de toiletten, als jullie dit lezen: dat was niet m'n vriendin.

Conclusie: ik had bijna een leuk weekend, tot 14.30u, AZ-stadion.
Gourmetten of steengrillen?
pi_88724235
'Battledate om Silvana?'

Klinkt dat de paiqers hier bekend in de oren? Mij wel in ieder geval, iedere avond komt ie langs op de notifier!
pi_88724475
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 00:05 schreef kieskleurig het volgende:

[..]

Na 1 weekend al wanhopig? :o
Nee maar ik heb gewoon weinig geduld als het op dit soort zaken aankomt :P
Ow, en de toch-al-niet-zo-boeiende dame die ik op msn had sprak mij gisteravond opeens uit zichzelf aan. Al weer half hoopvol sprak ik haar vanmiddag op msn aan om de verkenningsgesprekken dan toch maar voort te zetten.... maar geen reactie, terwijl mevrouw wel online stond (dus niet afwezig of iets dergelijks)... maargoed. Goedzak dat ik ben het zojuist nog een keer geprobeerd... want tja stel dat ze eens wél afwezig was ofzo. Maar weer geen reactie. EN als ik ergens een hekel aan heb dan is het om genegeerd te worden, wat de reden dan ook zijn mag. Dus dat is een enkeltje prullenbak ^O^
  maandag 15 november 2010 @ 01:14:58 #33
299894 love_sharon
Everybody wants a thrill
pi_88725712
Toch nog een keertje afgesproken met een jongen waar ik al vaker mee heb gedate (gala-jongen)
Na een nogal abrupt afscheid laatst toch na wat sms'jes voor aankomende week afgesproken.
pi_88725789
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 01:14 schreef love_sharon het volgende:
Toch nog een keertje afgesproken met een jongen waar ik al vaker mee heb gedate (gala-jongen)
Na een nogal abrupt afscheid laatst toch na wat sms'jes voor aankomende week afgesproken.
je bent nog jong, nu kan het nog. ;)
enjoy!
  maandag 15 november 2010 @ 02:11:12 #35
299894 love_sharon
Everybody wants a thrill
pi_88726529
Je bent er nooit te oud voor ;)
pi_88729034
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 00:05 schreef douche-eendje het volgende:
Ja, dat is die van de "ik heb iemand anders ontmoet". Ik weet niet zo goed wat ik er nu mee moet, heb hem wel flink duidelijk gemaakt dat ik echt niet zit te wachten op een spelletje en zit nu een beetje met mijzelf in tweestrijd, "geen tijd en energie meer aan besteden" versus "maar het contact was zo leuk, gezellig en ik wil hem wel eens ontmoeten".
Niet eens aan beginnen joh... :') zat leuke kerels op de wereld, maar hij is het niet!
  maandag 15 november 2010 @ 09:36:49 #37
57047 macondo
pi_88729046
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 23:11 schreef kieskleurig het volgende:

[..]

Wat versta jij onder de Ware Liefde?
Oh en niet te snel weer af willen spreken betekent meestal weinig interesse, sorry..
Jij hebt voorkennis en vind die dame 1 toch maar niets ;) Maar de kwestie meerdere ijzers in het vuur houden, blijft een lastig luxe-probleem.
Overal verstand van.
  maandag 15 november 2010 @ 09:43:56 #38
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_88729215
Ik zou gewoon op je gevoel afgaan, Macondo. Als je er geen prettig gevoel bij hebt, doe het dan gewoon niet. Daten moet wel leuk blijven. En voor zover ik weet is het ook geen race, dus geef het gewoon een paar weken.

Kan een mod een OP toevoegen, en het TT even veranderen?
451 °F
  maandag 15 november 2010 @ 10:17:49 #39
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_88730083
Nou wie hete seks wil, moet ff op Knuz kijken. Zoek op vrouw, 18-25 jaar, heel Nederland.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  maandag 15 november 2010 @ 10:38:22 #40
57047 macondo
pi_88730557
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 10:17 schreef SonicVolcano het volgende:
Nou wie hete seks wil, moet ff op Knuz kijken. Zoek op vrouw, 18-25 jaar, heel Nederland.
Hoezo, heeft je zusje zich ingeschreven?
Overal verstand van.
  maandag 15 november 2010 @ 10:44:31 #41
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_88730688
:')

esther19

Veel plezier! ^O^

(en nee, geen zusje, damn :') )
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_88730985
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 10:44 schreef SonicVolcano het volgende:

esther19

Veel plezier! ^O^

(en nee, geen zusje, damn :') )
-O-

quote:
Ik ben hartstikke bi heb met mijn voorbeeld dildo al veel vriendinnetjes in hun kontje genomen, maar lijkt me zou geil ook eens een lekkere vent in zijn kontje te nemen!!
pi_88731934
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 10:55 schreef Kattenkop het volgende:

[..]

Lijkt me eerder een tekst van een jongen/man die zichzelf heel grappig vindt :')
Maar als het wel echt is, dan is ze in ieder geval duidelijk over haar bedoelingen.
  maandag 15 november 2010 @ 11:32:21 #44
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_88732076
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 11:28 schreef kieskleurig het volgende:

[..]

Lijkt me eerder een tekst van een jongen/man die zichzelf heel grappig vindt :')
Maar als het wel echt is, dan is ze in ieder geval duidelijk over haar bedoelingen.
Haha. De dag dat dit soort tekstjes echt zijn is de dag dat ik pinksteren vier met een paasboom in m'n woonkamer ;)
451 °F
pi_88732267
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 11:32 schreef Charles.Darwin het volgende:

[..]

Haha. De dag dat dit soort tekstjes echt zijn is de dag dat ik pinksteren vier met een paasboom in m'n woonkamer ;)
Tegenwoordig zou het me niet verbazen als zulke teksten echt blijken te zijn, zie soms vrij vergelijkbare dingen voorbij komen op Fok! gepost door vrouwen :')
pi_88732309
goedemorgen Kies :W
  maandag 15 november 2010 @ 11:39:45 #47
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_88732322
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 11:38 schreef kieskleurig het volgende:

[..]

Tegenwoordig zou het me niet verbazen als zulke teksten echt blijken te zijn, zie soms vrij vergelijkbare dingen voorbij komen op Fok! gepost door vrouwen :')
Wheh, ik niet. Blijkbaar leef ik in een droomwereld ;)
451 °F
pi_88732437
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 11:39 schreef detijd het volgende:
goedemorgen Kies :W
Goedemorgen Tijd :W

quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 11:39 schreef Charles.Darwin het volgende:

[..]

Wheh, ik niet. Blijkbaar leef ik in een droomwereld ;)
Ben jaloers op je.
Ik zou ook wel weer graag in dat wereldje vertoeven..
  maandag 15 november 2010 @ 14:07:38 #49
57047 macondo
pi_88737121
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 00:26 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Nee maar ik heb gewoon weinig geduld als het op dit soort zaken aankomt :P
Ow, en de toch-al-niet-zo-boeiende dame die ik op msn had sprak mij gisteravond opeens uit zichzelf aan. Al weer half hoopvol sprak ik haar vanmiddag op msn aan om de verkenningsgesprekken dan toch maar voort te zetten.... maar geen reactie, terwijl mevrouw wel online stond (dus niet afwezig of iets dergelijks)... maargoed. Goedzak dat ik ben het zojuist nog een keer geprobeerd... want tja stel dat ze eens wél afwezig was ofzo. Maar weer geen reactie. EN als ik ergens een hekel aan heb dan is het om genegeerd te worden, wat de reden dan ook zijn mag. Dus dat is een enkeltje prullenbak ^O^
Doe eens een beetje rustig aan. Niet iedereen die msn aan heeft staan heeft altijd tijd/zin om te chatten. Triomfantelijk reppen over enkeltje prullenbak klinkt wel leuk, maar eigenlijk ben jij natuurlijk zélf degene die de prullenbak in gaat op dat moment.
Overal verstand van.
  maandag 15 november 2010 @ 14:13:12 #50
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_88737311
Ik denk ook niet dat zij er erg mee zit dat ze in de prullenbak is beland.
pi_88737832
quote:
7s.gif Op maandag 15 november 2010 11:43 schreef kieskleurig het volgende:

[..]
Ben jaloers op je.
Ik zou ook wel weer graag in dat wereldje vertoeven..
Tijd voor een hutje op de hei dus.
pi_88741536
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 10:55 schreef Kattenkop het volgende:

[..]

-O-

[..]

Fake. Als er iets makkelijk is op internet dan is het andere mensen in de zeik nemen. Toen ik 14 was schreef ik ook wel eens vergelijkbare teksten en deed ik me voor als meisje met als doel om lesbische vrouwen naakt voor de webcam te krijgen. Er zitten altijd wel gekken tussen die erin trappen :')
pi_88742086
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 09:36 schreef macondo het volgende:

[..]

Jij hebt voorkennis en vind die dame 1 toch maar niets ;) Maar de kwestie meerdere ijzers in het vuur houden, blijft een lastig luxe-probleem.
Doe nou eens niet zo moeilijk en geniet er nou gewoon van!! Loop niet te hard van stapel (AAAHH, zo lekker makkelijk om te zeggen :')) en zie gewoon waar dame 1 op uitdraaid. Ik zou haar niet te snel afschrijven, maar dat weet je al. En die andere 2, gewoon doen :) Niet de dame doen, of wel, net waar je zin in hebt... ok... je hebt echt niks aan mij :')
Sarcasme. Herken het.
  maandag 15 november 2010 @ 17:19:39 #54
57047 macondo
pi_88744264
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 16:10 schreef GlenSpey het volgende:

Fake. Als er iets makkelijk is op internet dan is het andere mensen in de zeik nemen. Toen ik 14 was schreef ik ook wel eens vergelijkbare teksten en deed ik me voor als meisje met als doel om lesbische vrouwen naakt voor de webcam te krijgen. Er zitten altijd wel gekken tussen die erin trappen :')
En wie is de gek in dit verhaal? :')
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 16:22 schreef Spirit82 het volgende:

Doe nou eens niet zo moeilijk en geniet er nou gewoon van!! Loop niet te hard van stapel (AAAHH, zo lekker makkelijk om te zeggen :')) en zie gewoon waar dame 1 op uitdraaid. Ik zou haar niet te snel afschrijven, maar dat weet je al. En die andere 2, gewoon doen :) Niet de dame doen, of wel, net waar je zin in hebt... ok... je hebt echt niks aan mij :')
Mja, hard van stapel lopen lukt mij altijd vrij goed. Niet handig inderdaad ;)
Overal verstand van.
pi_88744672
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 17:19 schreef macondo het volgende:

[..]

Mja, hard van stapel lopen lukt mij altijd vrij goed. Niet handig inderdaad ;)
Mja, daar ben ik helaas ook erg goed in. Ik neem me elke keer voor om dat niet te doen, maar het gebeurt toch en het is echt niet handig.
pi_88744941
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 17:19 schreef macondo het volgende:
En wie is de gek in dit verhaal? :')
Ja, maar t werkte anders prima *O*
  maandag 15 november 2010 @ 18:05:55 #57
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_88746110
Misschien moet je het nu weer proberen dan. :')
  maandag 15 november 2010 @ 18:42:03 #58
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_88747599
Ja, waarom in vredesnaam succesvolle paden verlaten voor het onbekende? :N
451 °F
pi_88753016
Had net een battledate tegen een autistische gast die ff een hele lap tekst copy paste voordat het gesprek uberhaupt begonnen was.
Ik vroeg waarom hij het deed en hij gaf aan maar meteen alles te vertellen omdat hij al meer dan 1000 keer afgwezen was.

Deze battledate won ik dus op mijn sloffen en de muts waar het om ging kon alleen maar grapjes maken over die gast zijn autisme. Ik heb nog even gewacht tot ik de foto zag en toen heel hard op de verwijder knop geramd ( LILLEK NONDEJU! ).
  maandag 15 november 2010 @ 23:01:11 #60
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_88761988
Ik ben bezig met een nieuw experiment. We weten inmiddels allemaal wat wel en wat niet werkt (een profiel moet grappig zijn, origineel, en het moet vrouwen een heel klein beetje het idee geven dat je een "foute" man bent).

Maar omdat het natuurlijk leuk is om een beetje te pionieren ben ik out-of-the-box gaan denken. Wat werkt er allemaal nog meer op de vrouwelijke psyche. De doelen blijven hetzelfde. Een profieltekst moet de aandacht trekken, aan het denken zetten en uit de tent lokken, zorgen dat er reactie komt.

Dus ik heb m'n beste ganzeveer bovengehaald en een kort stukje proza geschreven in de stijl van Kluun en al die andere walgelijke schrijvers die tegenwoordig zo populair zijn onder het vrouwelijk publiek. Misschien nog net iets poetischer zelfs. Om het (voor mezelf) extra leuk te maken is het eigenlijk een soort van verborgen boodschap.

Tot nu toe goede resultaten, de reactie's stromen binnen. Ik geef het een weekje of twee de tijd om te ontwikkelen. Als er behoefte is aan wat resultaten zal ik die tegen die tijd posten.
451 °F
  maandag 15 november 2010 @ 23:27:06 #61
57047 macondo
pi_88763144
@Charles, heb je gedronken of zo? :D
Overal verstand van.
  maandag 15 november 2010 @ 23:36:49 #62
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_88763551
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 23:27 schreef macondo het volgende:
@Charles, heb je gedronken of zo? :D
wheh, uiteraard ;)
451 °F
pi_88763632
quote:
Op maandag 15 november 2010 23:01 schreef Charles.Darwin het volgende:
Ik ben bezig met een nieuw experiment. We weten inmiddels allemaal wat wel en wat niet werkt (een profiel moet grappig zijn, origineel, en het moet vrouwen een heel klein beetje het idee geven dat je een "foute" man bent).

Maar omdat het natuurlijk leuk is om een beetje te pionieren ben ik out-of-the-box gaan denken. Wat werkt er allemaal nog meer op de vrouwelijke psyche. De doelen blijven hetzelfde. Een profieltekst moet de aandacht trekken, aan het denken zetten en uit de tent lokken, zorgen dat er reactie komt.

Dus ik heb m'n beste ganzeveer bovengehaald en een kort stukje proza geschreven in de stijl van Kluun en al die andere walgelijke schrijvers die tegenwoordig zo populair zijn onder het vrouwelijk publiek. Misschien nog net iets poetischer zelfs. Om het (voor mezelf) extra leuk te maken is het eigenlijk een soort van verborgen boodschap.

Tot nu toe goede resultaten, de reactie's stromen binnen. Ik geef het een weekje of twee de tijd om te ontwikkelen. Als er behoefte is aan wat resultaten zal ik die tegen die tijd posten.
post eens iets 8-)
pi_88764615
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 23:39 schreef -Engel- het volgende:

[..]
post eens iets 8-)
Inderdaad, ben benieuwd of je dan ook allemaal van die weëe reacties krijgt.
pi_88764863
Maar hoe krijg je die vrouwen in hemelsnaam naar je profiel toe ? Ik bezoek de profielen altijd met "zien wie je profiel bezoekt" aan maar de bezoekers teller blijft gewoon op hetzelfde getal staan.

Kun je nog zo een mooi profiel hebben maar als er niemand komt, dan houd het op
pi_88764957
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 00:09 schreef Provinciaaltje het volgende:
Maar hoe krijg je die vrouwen in hemelsnaam naar je profiel toe ? Ik bezoek de profielen altijd met "zien wie je profiel bezoekt" aan maar de bezoekers teller blijft gewoon op hetzelfde getal staan.

Als je als vrouw geen betalend lid bent dan kun je volgens mij niet zien wie je profiel bezocht heeft dus dat zou al verklaren waarom een deel niet 'terugkijkt'.

Maar hoe je verder bezoekers trekt? Daar zal een leuke foto toch wel een grote rol in spelen denk ik.
"The problem with common sense is that most people are morons."
pi_88765162
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 00:12 schreef Lolaatje het volgende:

[..]

Als je als vrouw geen betalend lid bent dan kun je volgens mij niet zien wie je profiel bezocht heeft dus dat zou al verklaren waarom een deel niet 'terugkijkt'.
Toch zijn er veel vrouwen (in mijn doelgroep) die wel een betaald profiel hebben dus ze kunnen het wel.
quote:
Maar hoe je verder bezoekers trekt? Daar zal een leuke foto toch wel een grote rol in spelen denk ik.
Ik vrees het wel :') en daar zal het probleem ook wel een beetje zitten (mijn god wat sta ik er altijd als een idioot op)
pi_88765234
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 00:09 schreef Provinciaaltje het volgende:

Stuur jij zelf wel berichten dan?
Als ik ga zitten afwachten kan ik ook drie jaar wachten voordat mn profiel eens bekeken wordt.
Interesseberichtje numero 2 is trouwens net binnengekomen nadat ik in totaal zo'n twaalf vrouwen berichten verstuurd heb. Altijd prettig voor het slapen gaan zoiets :P
  dinsdag 16 november 2010 @ 00:27:13 #69
131889 Ladylicious
Want more? Good luck.
pi_88765375
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 00:21 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Als ik ga zitten afwachten kan ik ook drie jaar wachten voordat mn profiel eens bekeken wordt.
Interesseberichtje numero 2 is trouwens net binnengekomen nadat ik in totaal zo'n twaalf vrouwen berichten verstuurd heb. Altijd prettig voor het slapen gaan zoiets :P
Klopt het dat de mannen over het algemeen meer aan het 'jagen' zijn op datingsites dan vrouwen? Heb het gevoel dat mannen veel meer bezig houden met berichten versturen e.d. dan de gemiddelde vrouwmensch..
Therapy has taught me that nothing is my fault.
pi_88765424
quote:

[..]
Ik heb me een dag of vijf geleden ingeschreven bij relatieplanet. Toen ik nog dacht dat een gratis account enig nut had ben ik van die interesse hartjes gaan sturen, en hoewel er niemand op die dingen reageert lijkt het toch wel views te genereren. Tenminste, ik sta op 21x profiel bekeken.
pi_88765458
quote:

[..]

Nee, ik stuur zelf bijna geen berichten meer. Ik ben al wel lang (betalend) lid van twee sites maar berichten sturen doe ik nog maar heel zelden. Ik vind het eigenlijk een beetje een gedoe aan het worden steeds maar weer die goedbedoelde berichten te schrijven en daar zo weinig van terug te krijgen.
pi_88765574
quote:
5s.gif Op dinsdag 16 november 2010 00:27 schreef Ladylicious het volgende:

[..]
Klopt het dat de mannen over het algemeen meer aan het 'jagen' zijn op datingsites dan vrouwen? Heb het gevoel dat mannen veel meer bezig houden met berichten versturen e.d. dan de gemiddelde vrouwmensch..
Ik kan nou niet zeggen dat ik ervaringsdeskundige ben, maar volgens mij is dat wel waar ja.
Lees dit maar es. Beetje oud, maar waarschijnlijk nog steeds kloppend.

Fragmentje uit die pagina:

quote:
Sinds een week betalend lid. Het aantal geschreven reacties: 140..... De hartjes (364) laat ik voor wat ze zijn, in het kader van reageren.
Lijkt me heel sterk dat mannen zoveel respons krijgen.
  dinsdag 16 november 2010 @ 01:23:43 #73
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_88766498
He is dat Q. bij de madiwodovrijdagshow? :D

Gaat over internetdaten.
  dinsdag 16 november 2010 @ 01:30:41 #74
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_88766588
Haha, die vrouw: 'ik heb ruim 50 internetdates gehad, allemaal zonder seks'.

Rrrrrrright.
pi_88768243
quote:
5s.gif Op dinsdag 16 november 2010 00:27 schreef Ladylicious het volgende:

[..]

:Y
Als man heb je veeeel meer concurrentie dus je moet wel. Als vrouw krijg je, ongeacht hoe je eruitziet, dagelijks een berichtenstroom dus er is altijd wat te kiezen. Alle vrouwen hebben de luxepositie om af te kunnen wachten en (de meeste) mannen niet.
  dinsdag 16 november 2010 @ 08:50:15 #76
57047 macondo
pi_88768479
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 00:30 schreef Provinciaaltje het volgende:

Nee, ik stuur zelf bijna geen berichten meer. Ik ben al wel lang (betalend) lid van twee sites maar berichten sturen doe ik nog maar heel zelden. Ik vind het eigenlijk een beetje een gedoe aan het worden steeds maar weer die goedbedoelde berichten te schrijven en daar zo weinig van terug te krijgen.
Aha, dus je wacht tot vrouwen jou een berichtje sturen. Tja, dat kan natuurlijk..
Overal verstand van.
pi_88771524
Hij blijft het proberen... smsje
"you should forgive me... "
pi_88772839
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 11:10 schreef douche-eendje het volgende:
Natuurlijk moet je hem vergeven dat je tweede keuze bent en hij je met een kutsmoes had afgepoeierd. Wat denkt hij wel niet, dat je eigenwaarde hebt ofzo? :{w
pi_88773518
@ eens met lollaatje!
Niet doen douche eendje, je bent gek, als je erin trapt!

Niet doen, echt!
pi_88773978
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 11:10 schreef douche-eendje het volgende:
Je bent en blijft een tweede keuze. Als dat andere meisje (ken het verhaal niet eigelijk..) opeens weer interesse in hem toont sta jij weer onderaan de ladder. Weg ermee dus :)

[ Bericht 0% gewijzigd door GlenSpey op 16-11-2010 12:37:11 ]
pi_88774145
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 00:30 schreef Provinciaaltje het volgende:

[..]

Hoe meer je schrijft hoe meer je terugkrijgt :) een tijd terug had ik ook een maandje abo genomen bij RP en maar 2 of 3 berichten geschreven. Vanzelfsprekend heb ik er niks uit weten te slepen... Nu ben ik weer opnieuw lid en schrijf ik bijna dagelijks 2-3 berichten naar dames die mij 'enigszins interessant' lijken.
En voila, een week later is mijn profiel 10 keer bekeken en heb ik van 2 van de 12 dames een interesse terug :) had ik niks geschreven dan was ik 1 keer bekeken en had ik al helemaal geen berichten gehad :P
  dinsdag 16 november 2010 @ 12:45:13 #82
57047 macondo
pi_88774497
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 11:51 schreef Lolaatje het volgende:

[..]

Natuurlijk moet je hem vergeven dat je tweede keuze bent en hij je met een kutsmoes had afgepoeierd. Wat denkt hij wel niet, dat je eigenwaarde hebt ofzo? :{w
Dat van die kutsmoes is kut, maar tweede keuze zijn is niet zo erg. Hij heeft je ten slotte nog niet ontmoet, dus hij kan niet eens weten hoe leuk je bent.

Ik ga binnenkort daten met een meisje dat ik eerder afgezegd heb. In eerste instantie had ik haar uitgenodigd om zaterdagavond wat te gaan drinken - gelukkig kon ze niet want ik kan zelf ook niet (Silenus weet wel waarom).

"pas je op, dat was bijna de tweede afzegging - je credits raken een keer op! ;)"
Overal verstand van.
pi_88777184
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 12:29 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Je bent en blijft een tweede keuze. Als dat andere meisje (ken het verhaal niet eigelijk..) opeens weer interesse in hem toont sta jij weer onderaan de ladder. Weg ermee dus :)
het is via een datingsite, als iemand verwacht dat er daar exclusief gedate wordt vind ik een beetje naief eigenlijk.
  dinsdag 16 november 2010 @ 14:21:57 #84
57047 macondo
pi_88778204
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 13:58 schreef dawg het volgende:

[..]

het is via een datingsite, als iemand verwacht dat er daar exclusief gedate wordt vind ik een beetje naief eigenlijk.
Precies, en dat is eigenlijk best wel treurig als je er over na denkt - iedereen is toch geneigd aan te nemen dat de ander wél exclusief date (met jou, dus).
Overal verstand van.
pi_88778231
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 12:34 schreef GlenSpey het volgende:

Hoe meer je schrijft hoe meer je terugkrijgt :) een tijd terug had ik ook een maandje abo genomen bij RP en maar 2 of 3 berichten geschreven. Vanzelfsprekend heb ik er niks uit weten te slepen... Nu ben ik weer opnieuw lid en schrijf ik bijna dagelijks 2-3 berichten naar dames die mij 'enigszins interessant' lijken.
En voila, een week later is mijn profiel 10 keer bekeken en heb ik van 2 van de 12 dames een interesse terug :) had ik niks geschreven dan was ik 1 keer bekeken en had ik al helemaal geen berichten gehad :P
Dat ik iets niet goed doe weet ik nu inmiddels wel, de vraag blijft echter wat. Ik verstuur op het moment gemiddeld 25 berichten per week, best veel dus. Van vorige week zijn daar 14 van gelezen, zijn 6 daadwerkelijk op mijn profiel wezen kijken, en hebben 4 de moeite genomen om een geen interesse bericht terug te sturen.

Met regelmaat vraag ik mij af waarom ik dit nog doe, aangezien het tot nu toe niets heeft opgeleverd, om dan vervolgens toch weer verder te gaan met de gedachte dat het maar één keer hoeft goed te gaan. Ik heb een goeie vriend en een vriendin die mij een beetje geholpen hebben met een leuk profiel opzetten, leuke fotootjes en dat soort dingen, maar waarom ik nooit positieve reacties terugkrijg snappen zij ook niet.

Ik vraag me dan toch af hoe jullie dat doen. Wat staat er bij jullie in het profiel, wat zetten jullie in berichtjes?
pi_88778711
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 14:21 schreef macondo het volgende:

[..]

Precies, en dat is eigenlijk best wel treurig als je er over na denkt - iedereen is toch geneigd aan te nemen dat de ander wél exclusief date (met jou, dus).
Dat is ook heel het probleem niet voor mij. Wat ik wel een probleem vind is dat hij 2 avonden achter elkaar de date gecancelled heeft en op dag 3 met hangende pootjes terug komt. Dan gaat het wel voelen als een spelletje.
  dinsdag 16 november 2010 @ 14:36:53 #87
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_88778841
Ik vind hem sowieso maar een homo. Gaat 'ie een beetje een smsje in het Engels sturen omdat dat schattiger overkomt ofzo. :')

Met zo'n droplul wil je toch helemaal niet daten.
  dinsdag 16 november 2010 @ 14:38:29 #88
57047 macondo
pi_88778913
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 14:22 schreef KosterT het volgende:

[..]

Dat ik iets niet goed doe weet ik nu inmiddels wel, de vraag blijft echter wat. Ik verstuur op het moment gemiddeld 25 berichten per week, best veel dus. Van vorige week zijn daar 14 van gelezen, zijn 6 daadwerkelijk op mijn profiel wezen kijken, en hebben 4 de moeite genomen om een geen interesse bericht terug te sturen.

Met regelmaat vraag ik mij af waarom ik dit nog doe, aangezien het tot nu toe niets heeft opgeleverd, om dan vervolgens toch weer verder te gaan met de gedachte dat het maar één keer hoeft goed te gaan. Ik heb een goeie vriend en een vriendin die mij een beetje geholpen hebben met een leuk profiel opzetten, leuke fotootjes en dat soort dingen, maar waarom ik nooit positieve reacties terugkrijg snappen zij ook niet.

Ik vraag me dan toch af hoe jullie dat doen. Wat staat er bij jullie in het profiel, wat zetten jullie in berichtjes?
Ik zou daar ook gedeprimeerd van worden. Heb twee berichtjes gestuurd, en twee reacties gekregen. Vier berichtjes van vrouwen gehad waarop ik gereageerd heb. Misschien als je er maar een paar stuurt, dat je dan een persoonlijker stukje schrijft.
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 14:33 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Dat is ook heel het probleem niet voor mij. Wat ik wel een probleem vind is dat hij 2 avonden achter elkaar de date gecancelled heeft en op dag 3 met hangende pootjes terug komt. Dan gaat het wel voelen als een spelletje.
Twee keer afzeggen? Toedeledoki!
Overal verstand van.
  dinsdag 16 november 2010 @ 14:41:35 #89
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_88779039
Ach ja. Gewoon negeren en lekker verder gaan! Bah, dat soort pretentieuze teksten terwijl je elkaar niet eens kent, het is gewoon een hele goede indicator dat deze kerel niet goed wijs is, en beter vermeden kan worden. Just my two cents, om ook maar even een schattige engelse term te gebruiken ;)
451 °F
pi_88779367
Afzeggen hoeft niet altijd een probleem te zijn, maar dat sms-bericht is echter rampzalig. Je kent elkaar oppervlakkig en dan al om vergeving vragen :O
pi_88779483
:o vanavond een date! whaaaaaaaaah..

eigenlijk gister al, maar toen had ik afgezegd.. :@ Je kent het wel, een dag dat alles fout lijkt te gaan, nou dat was gister dus.. Gelukkig vatte ze het goed op en mocht ik vandaag, maar dan ook alleen vandaag in de herkansing :) Dus we zullen zien.
pi_88779597
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 14:38 schreef macondo het volgende:

Ik zou daar ook gedeprimeerd van worden. Heb twee berichtjes gestuurd, en twee reacties gekregen. Vier berichtjes van vrouwen gehad waarop ik gereageerd heb. Misschien als je er maar een paar stuurt, dat je dan een persoonlijker stukje schrijft.
Het zijn sowieso allemaal stuk voor stuk persoonlijke berichten, geen copy-paste of simpele interesse berichten.
pi_88779633
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 14:36 schreef Silenus het volgende:
Ik vind hem sowieso maar een homo. Gaat 'ie een beetje een smsje in het Engels sturen omdat dat schattiger overkomt ofzo. :')

Met zo'n droplul wil je toch helemaal niet daten.
Uhm nee, dat doet hij omdat hij nog niet zo heel goed Nederlands spreekt. Kreeg net weer een smsje van hem. Zucht. Ik weet het niet meer.
pi_88779667
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 14:56 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Uhm nee, dat doet hij omdat hij nog niet zo heel goed Nederlands spreekt. Kreeg net weer een smsje van hem. Zucht.
Een echte kerel belt en spreekt het uit.
  dinsdag 16 november 2010 @ 15:05:47 #95
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_88780009
quote:

[..]

Uhm nee, dat doet hij omdat hij nog niet zo heel goed Nederlands spreekt. Kreeg net weer een smsje van hem. Zucht. Ik weet het niet meer.
Je bent niet zo goed in negeren, of wel? ;)
451 °F
pi_88780027
quote:

[..]

wat weet je niet dan?
pi_88781265
Wat ik met hem moet doen. Het contact was voor vrijdagavond nog heel leuk, maar ik heb geen zin meer om moeite voor hem te doen, maar hij blijft wel telkens berichtjes sturen. En nee, ik ben niet goed in negeren, helaas!
pi_88781485
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 14:22 schreef KosterT het volgende:

[..]

Geen idee.
Mijn profiel is vrij basic eigelijk, er staat niet veel op ook. Ik stel me voor en er staat dat ik (in eerste instantie) op zoek ben naar mail/chatcontact om dat later wellicht nog uit te bouwen. Wat ik precies zoek ik in een vrouw maar ook hoe ik zelf ben laat ik compleet achterwege... heb je meer om over te praten als het tot chatten/msnen komt ;) Verder staat er 1 fotootje van 2 en half jaar terug (ben toch niet veel veranderd :P ).

Als ik berichten verstuur dan probeer ik meestal heel specifiek op iets uit haar profiel te reageren. Je komt dan persoonlijk over en dat valt direct al veel meer in de smaak dan een bericht wat enkel over jezelf of over wat jij wil gaat. Als er bijvoorbeeld staat dat ze creatief is (staat in een heleboel profielen van de dames) dan vraag ik wat ze daar zoal mee doet en dat ik zelf tekenen heel leuk vind enzo. En verder meld ik dat als ze interesse hebben ze maar een interesseberichtje (indien doelwit = gratis member) moeten sturen, want dan geef ik mijn emailadres weer door (dit komt heel vrijblijvend en 'open' over, als je direct je emailadres erin knalt kan dat weer als opdringerig, ongeduldig of 'standaard' worden opgevat).

De berichten die ik verstuur zijn kort (berichten die langer dan 10 regeltjes zijn worden toch niet gelezen of opgevat als standaard) en vrijblijvend maar wél persoonlijk. Geen seksistische opmerkingen en ook geen complimenten over haar uiterlijk of flauwe oneliners/'grappen' die iedereen al eens verstuurd heeft. Zorg dat je met iets origineels komt en let op je zpelling ;) als man is de concurrentie groot dus je moet het slim spelen om er iets uit te halen.

[ Bericht 0% gewijzigd door GlenSpey op 16-11-2010 16:19:25 ]
  dinsdag 16 november 2010 @ 16:24:57 #99
57047 macondo
pi_88783202
@GlenSpey
Je doet een beetje alsof het een spelletje is. Net zoals dat verhaal van je webcam op je 14e. Alsof je je anders moet voordoen dan je bent. Krijg een beetje een afkeer van jouw benadering. Kan aan mij liggen hoor (waarschijnlijk zelfs).

En euh, lukt het een beetje dan? De geslaagde dates bedoel ik dan.
Overal verstand van.
pi_88783332
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 16:24 schreef macondo het volgende:
@GlenSpey
Je doet een beetje alsof het een spelletje is. Net zoals dat verhaal van je webcam op je 14e. Alsof je je anders moet voordoen dan je bent. Krijg een beetje een afkeer van jouw benadering. Kan aan mij liggen hoor (waarschijnlijk zelfs).

En euh, lukt het een beetje dan? De geslaagde dates bedoel ik dan.
Raar, het is toch echt een serieuze benadering. Hoe precies zou ik me dan anders voor doen met die methode? ;)
Dat van die webcam ach, zulke dingen doe je als puber nou eenmaal. Of ben jij altijd braaf geweest? O-)
pi_88784732
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 15:43 schreef GlenSpey het volgende:
Geen idee.
Mijn profiel is vrij basic eigelijk, er staat niet veel op ook. Ik stel me voor en er staat dat ik (in eerste instantie) op zoek ben naar mail/chatcontact om dat later wellicht nog uit te bouwen. Wat ik precies zoek ik in een vrouw maar ook hoe ik zelf ben laat ik compleet achterwege... heb je meer om over te praten als het tot chatten/msnen komt ;) Verder staat er 1 fotootje van 2 en half jaar terug (ben toch niet veel veranderd :P ).

Als ik berichten verstuur dan probeer ik meestal heel specifiek op iets uit haar profiel te reageren. Je komt dan persoonlijk over en dat valt direct al veel meer in de smaak dan een bericht wat enkel over jezelf of over wat jij wil gaat. Als er bijvoorbeeld staat dat ze creatief is (staat in een heleboel profielen van de dames) dan vraag ik wat ze daar zoal mee doet en dat ik zelf tekenen heel leuk vind enzo. En verder meld ik dat als ze interesse hebben ze maar een interesseberichtje (indien doelwit = gratis member) moeten sturen, want dan geef ik mijn emailadres weer door (dit komt heel vrijblijvend en 'open' over, als je direct je emailadres erin knalt kan dat weer als opdringerig, ongeduldig of 'standaard' worden opgevat).

De berichten die ik verstuur zijn kort (berichten die langer dan 10 regeltjes zijn worden toch niet gelezen of opgevat als standaard) en vrijblijvend maar wél persoonlijk. Geen seksistische opmerkingen en ook geen complimenten over haar uiterlijk of flauwe oneliners/'grappen' die iedereen al eens verstuurd heeft. Zorg dat je met iets origineels komt en let op je zpelling ;) als man is de concurrentie groot dus je moet het slim spelen om er iets uit te halen.
Hmm, ik heb op mijn profiel heel kort wie ik ben en kort wat ik doe (motorrijden en klimmen), en tevens kort wat ik zoek. Bij elkaar nog geen 20 regels.

In een berichtje vertel ik zelden over mezelf, enkel als er leuke overeenkomsten zijn (beginnend gitaarspelen of zo, je kent het wel) en met email adressen of msn ga ik ook al niet gelijk smijten. Hooguit een postduif... Oneliners of seksistische grappen alleen op profielen die ik eigenlijk niet echt serieus neem maar die daar duidelijk om vragen :D En spelling eigenlijk gewoon zoals hierboven.

Ik zal anders nog wat foto's weghalen. Er staan nu 6 foto's en een maat zei al dat de slechtste toch de indruk zet. Ik kan zeggen van mezelf dat ik er gewoon gemiddeld uit zie, maar fotogeniek ben ik in ieder geval niet! :P
pi_88785511
Ik snap niet waarom je jezelf anders moet gedragen , wanneer je dat niet bent.
het is best moeilijk als je niet fotogeniek bent en ook nog moeite hebt met schrijven , om dan interesse te krijgen van het andere geslacht op Rp.
Maar probeer gewoon jezelf te zijn , ook met het opmaken van een profiel.
Weet zeker dat je dan succes hebt.. !!

Ik heb zelf ook moeite met het opstellen van mijn profiel op rp.
Maar toch heb ik het gedaan .
En nu sta ik er sinds begin November op , en ik heb 4 berichten gestuurd, waarvan er 2 geïnteresseerd waren.
Ik mag verder niet klagen , gemiddeld 2 interesse berichten p/d van de andere dames.
..En nee.. ik ben ook niet fotogeniek..

Gewoon lekker jezelf zijn, komen ze stromend binnen !! Positief denken :P
  dinsdag 16 november 2010 @ 17:13:33 #103
57047 macondo
pi_88785513
@KosterT
Ik heb je tekst gelezen, en het is op zich wel prima maarrrrr.... iets te enthousiast. Je bent geen pakje margarine wat aan de man gebracht moet worden. Maak er iets minder een reclame folder van ;)
Overal verstand van.
pi_88792994
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 08:50 schreef macondo het volgende:

[..]

Aha, dus je wacht tot vrouwen jou een berichtje sturen. Tja, dat kan natuurlijk..
When hell freezes over ! ;)
  dinsdag 16 november 2010 @ 21:46:46 #105
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_88797962
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 15:38 schreef douche-eendje het volgende:
Wat ik met hem moet doen. Het contact was voor vrijdagavond nog heel leuk, maar ik heb geen zin meer om moeite voor hem te doen, maar hij blijft wel telkens berichtjes sturen. En nee, ik ben niet goed in negeren, helaas!
dan zijn er 2 opties:
1. keihard terugsms-en in de zin van: "fuck off, you moron. First you cancel our date 2 time with a shitty excuse and now you want to date again? screw you!

2. afspreken, kijken of het bevalt en dan doordaten of afkappen....
pi_88798915
Ik zat net even op paiq sinds lange tijd weer :P en ik kon nog speeddates doen enzo...

toen kwam er dit uit:
quote:
Helaas, we hebben op dit moment geen kandidaten bereid gevonden; probeer het later nog eens!
:') :'( _O- daar gaat me zelfvertrouwen!
  dinsdag 16 november 2010 @ 22:13:01 #107
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_88799581
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 22:02 schreef Dale. het volgende:
Ik zat net even op paiq sinds lange tijd weer :P en ik kon nog speeddates doen enzo...

toen kwam er dit uit:
[..]

:') :'( _O- daar gaat me zelfvertrouwen!
je bent een mannetje? en woon je toevallig in een uithoek (Grunn, Maastricht ofzo)? ik wel en krijg ook zelden respons op mijn speed- danwel battledate verzoeken
pi_88800431
Moeten jullie zelfs speeddates / battledates starten ja?
Als ik paiq open begint het te piepen en dat blijft het doen tot ik weer offline ga. :P
pi_88800867
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 13:58 schreef dawg het volgende:

[..]

Hoeveel mensen men tegelijk date, moet iedereen natuurlijk zelf weten. Het gaat me meer om de manier waarop. Geef dan, zoals macondo destijds deed, eerlijk aan dat je iemand anders hebt ontmoet en wilt kijken hoe dat loopt. Kom niet eerst aanzetten met smoesjes dat je moet overwerken (en dan eerst die date verzetten en de tweede keer vervolgens alsnog afzeggen).

quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 15:38 schreef douche-eendje het volgende:
Wat wil je? Ik denk inderdaad ook dat je het of duidelijk moet afkappen, of alsnog afspreken als je toch erg benieuwd bent hoe het in het echt klikt. Doe in ieder geval iets om die smeekbede ten einde te brengen :P
pi_88807511
Zaterdag een date, met een meid van de speeddate.

Ze klinkt gezellig :)

We gaan poolen of bowlen in Leiden. Als we niet op elkaar afgeknapt zijn, gaan we uit eten :)
pi_88814061
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 14:55 schreef KosterT het volgende:

[..]

Het zijn sowieso allemaal stuk voor stuk persoonlijke berichten, geen copy-paste of simpele interesse berichten.
Ik post hier verder niet meer maar ter hulp: ik boek erg veel succes met:

Oh, ik wil alleen maar seks, lieg over alles en ik ben compleet schijnheilig. :)

Stiekem ben ik getrouwd, heb ik 5 minnaressen, en doe ik net alsof ik wel eerlijk op zoek ben naar iemand...

Ik zou me niet vertrouwen als ik een vrouw was..

3 reacties in 2 dagen.
Dus niet letterlijk overnemen, maar zoiets kan je helpen..
pi_88816997
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 11:54 schreef Lamon het volgende:

[..]

Oh, ik wil alleen maar seks, lieg over alles en ik ben compleet schijnheilig. :)

Stiekem ben ik getrouwd, heb ik 5 minnaressen, en doe ik net alsof ik wel eerlijk op zoek ben naar iemand...

3 reacties in 2 dagen.
rare vrouwen trek je dan aan.
zo'n profiel zou ik niet eens willen lezen, laat staan reageren.

maar hey, als jij denkt succes te hebben, leuk toch
  woensdag 17 november 2010 @ 13:30:35 #113
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_88817426
"Ik boek erg veel succes met"

"3 reacties in 2 dagen"

pi_88817759
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 13:30 schreef Silenus het volgende:
"Ik boek erg veel succes met"

"3 reacties in 2 dagen"

Op jou na krijgen niet alle mannen 50 reacties per dag van smekende vrouwen die hun profiel zo te gek gaaf vinden en hun kinderen willen hebben, sommigen krijgen zelfs helemaal geen reacties, als ze zelf niets sturen.
Dus voor ons arme stakkers is dat veel ja...nu weet ik weer waarom ik hier niet meer postte. Fijne dag Silenus. :+
  woensdag 17 november 2010 @ 13:53:00 #115
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_88818269
Het is pas interessant als het ook lekkere en/of interessante vrouwen zijn die reageren, Lamon.

Vreemd genoeg kan ik me dat bij het bovenstaande tekstje niet voorstellen.
451 °F
  woensdag 17 november 2010 @ 13:56:35 #116
57047 macondo
pi_88818408
quote:
7s.gif Op woensdag 17 november 2010 13:53 schreef Charles.Darwin het volgende:
Het is pas interessant als het ook lekkere en/of interessante vrouwen zijn die reageren, Lamon.

Vreemd genoeg kan ik me dat bij het bovenstaande tekstje niet voorstellen.
Sterker nog, het is pas echt interessant als het interessante vrouwen zijn die ook echt met je willen daten - en waarmee het in het écht ook klikt. En daar zie ik toch wat beren op de weg voor Lamon :+
Overal verstand van.
pi_88824786
quote:

[..]

3 reacties in 2 dagen.
Ik kan me voorstellen dat vrouwen daar grappig op reageren... maar of ze dan ook daadwerkelijk met je willen daten.... Ik zou als vrouw sterk de indruk krijgen dat je dan IRL ook niet serieus bent...
  woensdag 17 november 2010 @ 17:07:11 #118
131889 Ladylicious
Want more? Good luck.
pi_88826158
quote:

[..]

3 reacties in 2 dagen.
Ik ben wel erg benieuwd naar de reacties van de vrouwen in kwestie eigenlijk..
Therapy has taught me that nothing is my fault.
pi_88826645
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 17:07 schreef Ladylicious het volgende:

[..]

Ik ben wel erg benieuwd naar de reacties van de vrouwen in kwestie eigenlijk..
`hahah dan ist maar goed dat je over alles liegt ;)
je viel mij op! leuk!

hihihi goede benadering.. Maar het werkt wel .. Bij mij dan!! Groetjes

Zeg dan op zijn minst dat je over Dexter niet gelogen hebt
De rest boeit me allemaal niet zo, maar ik vind het dan wel weer lekker om zo eens in de zoveel tijd een Dexer marathon te houden en seizoen 1, 2, 3, 4 en 5 achter elkaar te kijken ;-)

De rest zijn interesseberichtjes, dus die boeien niet..het zijn er 6 inmiddels.
..en het was gewoon een tip, dus als het die user niet aanstaat gebruikt ie em niet, de andere reacties boeien me niet... :+
pi_88838791
rustig hier :')
pi_88842418
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 21:25 schreef brunette82 het volgende:
rustig hier :')
geen ontwikkelingen bij jou dan?
pi_88845464
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 21:46 schreef 3rdRock het volgende:

[..]

dan zijn er 2 opties:
1. keihard terugsms-en in de zin van: "fuck off, you moron. First you cancel our date 2 time with a shitty excuse and now you want to date again? screw you!

2. afspreken, kijken of het bevalt en dan doordaten of afkappen....
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 22:30 schreef Lolaatje het volgende:

[..]

Wat wil je? Ik denk inderdaad ook dat je het of duidelijk moet afkappen, of alsnog afspreken als je toch erg benieuwd bent hoe het in het echt klikt. Doe in ieder geval iets om die smeekbede ten einde te brengen :P
Nou, hij begint het te snappen. Hij bied aan om hierheen te komen en mij mee uit eten te nemen, op zijn kosten, om het goed te maken.
  woensdag 17 november 2010 @ 23:17:08 #123
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_88845580
Zeg meteen even dat je nog nieuwe schoenen nodig hebt.
pi_88846087
Ja, 4 paar. Voor minder schoenen doe ik het niet ;).
pi_88846326
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 23:14 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

[..]

Nou, hij begint het te snappen. Hij bied aan om hierheen te komen en mij mee uit eten te nemen, op zijn kosten, om het goed te maken.
Hij begint het te snappen? Volgens mij begin jij te happen! :D
  woensdag 17 november 2010 @ 23:38:21 #126
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_88846494
Nouja, als hij een etentje betaalt, prima. Daarna natuurlijk alsnog hem de bons geven. :') "En dankjewel voor de kaviaar, homo!"
pi_88846520
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 23:38 schreef Silenus het volgende:
Nouja, als hij een etentje betaalt, prima. Daarna natuurlijk alsnog hem de bons geven. :') "En dankjewel voor de kaviaar, homo!"
Eerst nog ff zoenen!
pi_88846587
quote:
Luister naar deze man, want hij hosselt 20 chicks per dag.
Met hem win je de oorlog wel.
pi_88846987
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 23:33 schreef Dr.Hilfiger het volgende:

[..]

Hij begint het te snappen? Volgens mij begin jij te happen! :D
_O-

Lamon, bedankt voor je tip! Hoe staat het bij jou op het datinggebied, nog leuke avonturen beleefd?
  donderdag 18 november 2010 @ 00:04:17 #130
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_88847459
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 23:28 schreef douche-eendje het volgende:
Ja, 4 paar. Voor minder schoenen doe ik het niet ;).
iig 1 paar met stalen neuzen of puntneuzen......die kunnen dan mooi met ferme kracht in zijn klokkenspel geschopt worden :)
  donderdag 18 november 2010 @ 00:06:13 #131
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_88847529
oh, update op mijn datinggebied...

mijn doorschuifdate is vrij stil. 2 paiqainnen gewisseld, toen msn-adressen en toen heb ik haar aangesproken......dawasset.

en verder.....weinig :'(
pi_88853753
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 00:06 schreef 3rdRock het volgende:

mijn doorschuifdate is vrij stil. 2 paiqainnen gewisseld, toen msn-adressen en toen heb ik haar aangesproken......dawasset.

dan paiq je even verder :)

of misschien is er in jouw plaats nog wat te ondernemen? :)
  donderdag 18 november 2010 @ 10:50:13 #133
57047 macondo
pi_88854975
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 10:05 schreef Godshand het volgende:

[..]

dan paiq je even verder :)

of misschien is er in jouw plaats nog wat te ondernemen? :)
Nee, hij mag van zijn geloof niet in de horeca komen. Heel apart.
quote:
Ouwe theeleut :D
Overal verstand van.
pi_88856936
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 23:14 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

[..]

Ga je daar op in?

quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 00:06 schreef 3rdRock het volgende:

En hoe gaat dat als je op stap gaat in Groningen?
pi_88870570
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 11:55 schreef Lolaatje het volgende:

[..]

Ga je daar op in?

[..]

Denk het wel ja, hij weet inmiddels ook dat het zijn laatste kans is.
  donderdag 18 november 2010 @ 18:43:28 #136
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_88872251
Wanneer ga je daten? :P
pi_88872820
Als ik tijd heb :P
pi_88872864
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 17:58 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Denk het wel ja, hij weet inmiddels ook dat het zijn laatste kans is.
ik vond die 3e kans eerlijk gezegd al een teveel. :)
toch veel plezier, wanneer je date ook is. :P
pi_88873735
Waar gaat deze reeks over :?
pi_88873751
daten en datingsites. vooral t laatste. :P
dse: datingsiteervaringen.
pi_88873775
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 19:19 schreef dawg het volgende:
daten en datingsites. vooral t laatste. :P
Ah, Dating Site Ervaringen, got it :7
Could use an OP though :7
pi_88873855
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 19:20 schreef STING het volgende:

[..]

blame godshand. ;) volgens mij komt het omdat ie linux draait dat er vanalles misging. :7
pi_88873907
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 19:20 schreef STING het volgende:

[..]

http://wiki.fok.nl/index.php/Dating
:7
  donderdag 18 november 2010 @ 19:25:30 #144
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_88873991
Is meerdere keren om geroepen ... modjes liggen te slapen :x
451 °F
  donderdag 18 november 2010 @ 20:04:26 #145
262 Re
Kiss & Swallow
pi_88875676
even weer een goede OP erin gezet :P
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  donderdag 18 november 2010 @ 20:15:31 #146
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_88876164
quote:
14s.gif Op donderdag 18 november 2010 20:04 schreef Re het volgende:

Kun je ook iets doen aan de TT ^^
451 °F
  donderdag 18 november 2010 @ 21:19:10 #147
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_88879269
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 11:55 schreef Lolaatje het volgende:

[..]

Ga je daar op in?

[..]

op wat? ik kom nooit in een kroeg, disco, club of waar men tegenwoordig ook uitgaat. ik houd er niet van.
  donderdag 18 november 2010 @ 22:14:11 #148
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_88881825
Net een paiq gesprek gehad van 2 uur. Met iemand uit Tilburg, no less. En _geen_ date geregeld. How about that. Dat moet wel echte liefde zijn :)
451 °F
pi_88881952
Ik heb een paar leuke dates gehad met iemand, maar vandaag besloten dat het niet meer dan dat gaat worden.
Mooi moment om de nieuwe aanwinsten in mijn matchlijstje te bekijken *)
  donderdag 18 november 2010 @ 22:18:11 #150
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_88882010
quote:
7s.gif Op donderdag 18 november 2010 22:16 schreef kieskleurig het volgende:
Ik heb een paar leuke dates gehad met iemand, maar vandaag besloten dat het niet meer dan dat gaat worden.
Mooi moment om de nieuwe aanwinsten in mijn matchlijstje te bekijken *)
Hah, je werd al gemist :)
451 °F
pi_88882069
Paiq is inderdaad een verademing, gewoon lekker babbelen, lekker instant ouwehoeren.
"Oh, dat is makkelijk, zo'n doe-het-zelf-zaak, als ik jou vraag om een boor te pakken, zeg jij gewoon: doe het zelf"
pi_88882259
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 22:18 schreef Charles.Darwin het volgende:

[..]

Hah, je werd al gemist :)
Ik?
Wie/wat/waar en waarom :D

En ik lees dat jij net een gesprek hebt gehad van 2 uur..geen date?
Wel contactgegevens uitgewisseld?
  donderdag 18 november 2010 @ 22:25:10 #153
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_88882369
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 22:23 schreef kieskleurig het volgende:

[..]

Ik?
Wie/wat/waar en waarom :D

En ik lees dat jij net een gesprek hebt gehad van 2 uur..geen date?
Wel contactgegevens uitgewisseld?
Ik/wij/jij/hier :P

En inderdaad. Geen contactgegevens uitgewisseld, had misschien wel gekunt maar ik denk dat het zo beter is. Een groeiprojectje, so to speak. Ik geef het wat tijd :)
451 °F
pi_88886754
quote:
14s.gif Op donderdag 18 november 2010 20:04 schreef Re het volgende:
Yo thanx..

Nee het had niets met Linux te maken...

in IE verdomde ie het ook.. Lap tekst erin gecopy-paste maar het slikken, ho maar..
  vrijdag 19 november 2010 @ 00:17:42 #155
262 Re
Kiss & Swallow
pi_88887040
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 00:08 schreef Godshand het volgende:

[..]

Yo thanx..

Nee het had niets met Linux te maken...

in IE verdomde ie het ook.. Lap tekst erin gecopy-paste maar het slikken, ho maar..
ik zag je 20 edits :P
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_88887055
Mijn dating profiel is beetje dood :{
pas helemaal gerenoveerd maar blijft erg stil.

iemand tips?
Mijn Usericon bevat seksueel getinte, gewelddadige en schokkende inhoud!
pi_88887125
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 00:18 schreef CecilBDemented het volgende:
Mijn dating profiel is beetje dood :{
pas helemaal gerenoveerd maar blijft erg stil.

iemand tips?
Bevat het voldoende contradicties? Vrouwen zijn er gek op.
pi_88887217
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 november 2010 00:20 schreef Dr.Hilfiger het volgende:

[..]

Bevat het voldoende contradicties? Vrouwen zijn er gek op.
Goede vraag durf ik niet te zeggen :$
weet wat contradicties zijn maar toch weet ik niet of mij profiel daarover beschikt :$
Mijn Usericon bevat seksueel getinte, gewelddadige en schokkende inhoud!
  vrijdag 19 november 2010 @ 00:34:06 #159
57047 macondo
pi_88887600
Net terug van date met dat andere meisje van rp, die ik eerder afzegde. Leuk en grappig, en een stuk minder gecompliceerd dan andere dame. Ik maak er wel een beetje een zootje van zo..
Overal verstand van.
pi_88887637
Zo, dame nummer 2 op msn toegevoegd... morgen maar eens het gesprek mee induiken... ben benieuwd :)
Wat RP betreft zelf heb ik het wel een beetje gezien... zit atm niet echt iets meer tussen waar ik nog op wil reageren. Het was leuk maar na een paar dagen heb ik het zoals gewoonlijk wel weer gezien daar :P
  vrijdag 19 november 2010 @ 00:37:12 #161
57047 macondo
pi_88887704
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 00:35 schreef GlenSpey het volgende:
Zo, dame nummer 2 op msn toegevoegd... morgen maar eens het gesprek mee induiken... ben benieuwd :)
Wat RP betreft zelf heb ik het wel een beetje gezien... zit atm niet echt iets meer tussen waar ik nog op wil reageren. Het was leuk maar na een paar dagen heb ik het zoals gewoonlijk wel weer gezien daar :P
Ik heb nog nooit iemand van paiq of rp toegevoegd aan msn. Wel paar mailtjes, en dates afgesproken. Werkt toch beter dan msn gechat.
Overal verstand van.
pi_88887795
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 00:34 schreef macondo het volgende:
Net terug van date met dat andere meisje van rp, die ik eerder afzegde. Leuk en grappig, en een stuk minder gecompliceerd dan andere dame. Ik maak er wel een beetje een zootje van zo..
Vond ze jou ook leuk en grappig ergo, is er getongd?
pi_88887851
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 00:37 schreef macondo het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit iemand van paiq of rp toegevoegd aan msn. Wel paar mailtjes, en dates afgesproken. Werkt toch beter dan msn gechat.
Technisch gezien heeft zij mij ook toegevoegd... ze was gratis member dus ik kon enkel mijn mailadres toesturen :) maar jij stuurt dus gewoon een email naar haar mailadres? Wat zet je daar in dan? :P Ik ben niet zo goed in van het gebruikelijke pad afwijken... maar de laatste paar keren msnen met die dames was idd ook niet echt een groot succes...
pi_88887973
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 00:42 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Technisch gezien heeft zij mij ook toegevoegd... ze was gratis member dus ik kon enkel mijn mailadres toesturen :) maar jij stuurt dus gewoon een email naar haar mailadres? Wat zet je daar in dan? :P Ik ben niet zo goed in van het gebruikelijke pad afwijken... maar de laatste paar keren msnen met die dames was idd ook niet echt een groot succes...
Zij stuurt als eerste een mail en daar reageer je op en stel je wat nieuwe vragen zodat zij daar weer op kan reageren. Hoe makkelijk wil je het hebben? Dus niet zeggen dat het tevens je msn-adres is.
pi_88888014
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 00:45 schreef Dr.Hilfiger het volgende:

[..]

Zij stuurt als eerste een mail en daar reageer je op en stel je wat nieuwe vragen zodat zij daar weer op kan reageren. Hoe makkelijk wil je het hebben? Dus niet zeggen dat het tevens je msn-adres is.
Ja kom je nu mee :P mijn adres is ook @hotmail dus daar kom ik ook moeilijk onderuit.
En wat als zij niet als eerste een mail stuurt btw? ;)
pi_88888227
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 00:46 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Ja kom je nu mee :P mijn adres is ook @hotmail dus daar kom ik ook moeilijk onderuit.
En wat als zij niet als eerste een mail stuurt btw? ;)
Dan negeer je haar verzoek op msn? Hoe wil je haar benaderen zonder e-mailadres?
pi_88888308
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 00:53 schreef Dr.Hilfiger het volgende:

[..]

Dan negeer je haar verzoek op msn? Hoe wil je haar benaderen zonder e-mailadres?
Hoe bedoel je? Ik heb haar emailadres... maar pas nadat zij mij had toegevoegd via msn. Want zij was gratis member en dus kon ik niet anders dan haar mijn mailadres sturen. Ik kan haar verzoek dan wel negeren... maar als ik haar vervolgens een emailtje stuur dan weet zij toch dat ik dat verzoek op zn minst gezien heb :P
pi_88888410
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 00:56 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Hoe bedoel je? Ik heb haar emailadres... maar pas nadat zij mij had toegevoegd via msn. Want zij was gratis member en dus kon ik niet anders dan haar mijn mailadres sturen. Ik kan haar verzoek dan wel negeren... maar als ik haar vervolgens een emailtje stuur dan weet zij toch dat ik dat verzoek op zn minst gezien heb :P
"Stuur maar een leuk mailtje naar: GlenSpy@ikbennietwanhopig.nl"
  vrijdag 19 november 2010 @ 07:57:02 #169
57047 macondo
pi_88890656
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 00:45 schreef Dr.Hilfiger het volgende:

[..]

Precies, en vooral een paar grappen maken. Maak het luchtig, niet zo zwaar.
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 november 2010 00:40 schreef Dr.Hilfiger het volgende:

Vond ze jou ook leuk en grappig ergo, is er getongd?
Oh dat zeker. Voel mij wel een beetje een puber zo. Of een Silenus :) Want het wordt zo'n gedoe, begint iets minder eerlijk en helder te worden. Maar goed, het is via datingsite dus helemaal exclusief is het nooit.
Overal verstand van.
pi_88894772
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 01:00 schreef Dr.Hilfiger het volgende:

[..]

"Stuur maar een leuk mailtje naar: GlenSpy@ikbennietwanhopig.nl"
:O ga fijn ergens anders lopen trollen ofzo :') Ik stel een serieuze vraag en jij komt alleen met meuk aanzetten.
pi_88895197
Heb nu een maandje ervaring met internetdaten:

- als kerel zijndje krijg je zelf nauwelijks tot geen berichtjes (wat ik ook had verwacht)
- de verhouding is wel scheef, vrouwen zijn helaas in de minderheid

MAAR

Een goeie oplossing is een goeie tekst tikken en dit sturen naar tig profielen. Straal een beetje zelfvertrouwen uit in je berichtje.
Gegarandeerd dat je een aantal reacties terug krijgt waar je wat mee kan. Vervolgens moet je vrij snel een afspraakje voorstellen, maar breng dit luchtig, zo van een keertje koffie doen? Dan heb je een date in reallife. En dat is toch waarvoor je op die site staat, zon site is niets meer niets minder dan een handige tool om dates te scoren, zo moet je het zien.
pi_88895216
quote:
13s.gif Op vrijdag 19 november 2010 11:11 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

:O ga fijn ergens anders lopen trollen ofzo :') Ik stel een serieuze vraag en jij komt alleen met meuk aanzetten.
De strekking is toch wel serieus volgens mij. Geef aan dat ze je een mailtje kunnen sturen als ze interesse hebben. Ik mailde zelf eigenwijs mensen die hun emailadres gaven om hen op msn toe te voegen :P
pi_88895222
quote:

[..]

Waarom niet gewoon zeggen je geen zin hebt om op msn te kletsen?
Mailen prima, msn nee.
Ik zie heel eerlijk gezegd het probleem niet.
pi_88895391
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 11:25 schreef Homey het volgende:
Heb nu een maandje ervaring met internetdaten:

- als kerel zijndje krijg je zelf nauwelijks tot geen berichtjes (wat ik ook had verwacht)
- de verhouding is wel scheef, vrouwen zijn helaas in de minderheid

MAAR

Een goeie oplossing is een goeie tekst tikken en dit sturen naar tig profielen. Straal een beetje zelfvertrouwen uit in je berichtje.
Dat vind ik echt het slechtste wat je kunt doen. Hoeveel standaard copy/paste berichten denk je dat vrouwen krijgen? Veel. Je prikt er als vrouw echt snel doorheen.
pi_88895552
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 11:26 schreef kieskleurig het volgende:

[..]

Waarom niet gewoon zeggen je geen zin hebt om op msn te kletsen?
Mailen prima, msn nee.
Ik zie heel eerlijk gezegd het probleem niet.
Er is ook geen probleem... vraag me alleen af hoe het in zn werk gaat dat mailen ipv msnen. Maarja als ik daar vervolgens van die rare antwoorden op krijg.. ;)

Ik ben nu maar een mailtje aan het maken dan bij wijze van proef. Geen idee wat ik er allemaal in moet zetten maar ik verzin wel wat :P
pi_88895905
quote:
13s.gif Op vrijdag 19 november 2010 11:31 schreef Lolaatje het volgende:

[..]

Dat vind ik echt het slechtste wat je kunt doen. Hoeveel standaard copy/paste berichten denk je dat vrouwen krijgen? Veel. Je prikt er als vrouw echt snel doorheen.
Geen idée, zal wel wat zijn ja. Hangt erg af van je uiterlijk. Denk dat op relatieplanet wel een en al spammen is. Zit zelf op e-matching, heb het idee dat het daar wel meevalt. De meiden die ik heb gesproken via die site werden niet overladen met spamberichtjes, viel allemaal erg mee.
Zag trouwens een ex-vriendinnetje op die site verschijnen, die heb ik wel een origineel berichtje gestuurd maar nog geen reactie. Denk dat zij wel helemaal overstelpt wordt met berichtjes maar zij is dan ook erg mooi. Begrijpelijk toch? Mooie meiden trekken alle aandacht, thats life.

Trouwens, weet zeker dat als ik niet pro-actief veel berichtjes had gestuurd ik ook niet in korte termijn een aantal dates in de pijplijn heb. Het resultaat is er dus wel :)
pi_88896125
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 11:47 schreef Homey het volgende:

[..]

Geen idée, zal wel wat zijn ja. Hangt erg af van je uiterlijk. Denk dat op relatieplanet wel een en al spammen is. Zit zelf op e-matching, heb het idee dat het daar wel meevalt. De meiden die ik heb gesproken via die site werden niet overladen met spamberichtjes, viel allemaal erg mee.
Zag trouwens een ex-vriendinnetje op die site verschijnen, die heb ik wel een origineel berichtje gestuurd maar nog geen reactie. Denk dat zij wel helemaal overstelpt wordt met berichtjes maar zij is dan ook erg mooi. Begrijpelijk toch? Mooie meiden trekken alle aandacht, thats life.

Trouwens, weet zeker dat als ik niet pro-actief veel berichtjes had gestuurd ik ook niet in korte termijn een aantal dates in de pijplijn heb. Het resultaat is er dus wel :)
Kun je geen leuke berichtjes verzinnen zonder gelijk de CTRL V te gebruiken? Ik reageer meestal op een specifiek iets uit iemands profiel... hoeft niet eens een lang verhaal te worden ofzo maar je komt dan wel een stuk persoonlijker over. In the long run scoor je daar meer email adressen mee dan met een standaardbericht waar de helft bij voorbaat al zo doorheen prikt..
pi_88896530
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 11:53 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Kun je geen leuke berichtjes verzinnen zonder gelijk de CTRL V te gebruiken? Ik reageer meestal op een specifiek iets uit iemands profiel... hoeft niet eens een lang verhaal te worden ofzo maar je komt dan wel een stuk persoonlijker over. In the long run scoor je daar meer email adressen mee dan met een standaardbericht waar de helft bij voorbaat al zo doorheen prikt..
Ik heb ook een heel leuk bericht verzonnen. Sowieso uniek is de naam in de aanhef, dat moet je wel ff aanpassen natuurlijk.
En long run.ik heb geen zin om een jaar lid te zijn ofzo. Max voor 2 maandjes.
pi_88897893
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 12:03 schreef Homey het volgende:

[..]

Ik heb ook een heel leuk bericht verzonnen. Sowieso uniek is de naam in de aanhef, dat moet je wel ff aanpassen natuurlijk.
En long run.ik heb geen zin om een jaar lid te zijn ofzo. Max voor 2 maandjes.
Dat is ook verre van orgineel, de naam in de aanhef telkens veranderen. Genoeg mannen die dat doen en ze vallen zo door de mand met hun eigen profiel.
  vrijdag 19 november 2010 @ 12:49:31 #180
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_88898043
Ik reageer eigenlijk maar sporadisch op profielen van vrouwen. Ze moeten er (in mijn ogen) echt uitspringen. Die standaard rommel is over het algemeen de moeite niet eens waard.

Voor de rest vermaak ik me prima met berichten die naar mij worden gestuurd. Niet mee eens dat het nooit voorkomt, zoals hierboven geclaimt. Ik denk dat het gedeeltelijk afhankelijk is van je foto (voor de initiele klik op je profiel) en vervolgens enorm veel van je profieltekst (en DAT is de plek waar jij jezelf kunt onderscheiden van de rest van datingland).

Eén ontvangen bericht per dag moet dan toch lukken ...
451 °F
pi_88898101
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 12:03 schreef Homey het volgende:

[..]

Sowieso uniek is de naam in de aanhef, dat moet je wel ff aanpassen natuurlijk.

Ik heb genoeg 'leuke' berichtjes gekregen, maar alle standaardberichtjes gingen bij mij rechtstreeks de prullenbak in.

quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 12:49 schreef Charles.Darwin het volgende:
Ik denk dat het gedeeltelijk afhankelijk is van je foto (voor de initiele klik op je profiel) en vervolgens enorm veel van je profieltekst (en DAT is de plek waar jij jezelf kunt onderscheiden van de rest van datingland).
Helemaal mee eens :Y
pi_88898208
Waarom is het zo vreselijk om een bericht te krijgen dat naar meerdere vrouwen wordt gestuurd?
Als het een leuk standaardbericht is, maakt het mij echt niet uit of 30 andere vrouwen dat berichtje ook al gehad hebben hoor. (Wel met de nadruk op leuk trouwens ;) )

Het contact na het eerste berichtje is voor mij veel belangrijker. En als mannen echt zoveel berichtjes moeten versturen, die 9 van de 10x waarschijnlijk weg worden gegooid, kan ik ze niet eens ongelijk geven..
pi_88899411
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 12:54 schreef kieskleurig het volgende:
Waarom is het zo vreselijk om een bericht te krijgen dat naar meerdere vrouwen wordt gestuurd?
Als het een leuk standaardbericht is, maakt het mij echt niet uit of 30 andere vrouwen dat berichtje ook al gehad hebben hoor. (Wel met de nadruk op leuk trouwens ;) )

Het contact na het eerste berichtje is voor mij veel belangrijker. En als mannen echt zoveel berichtjes moeten versturen, die 9 van de 10x waarschijnlijk weg worden gegooid, kan ik ze niet eens ongelijk geven..
Ik vind het niet vreselijk, ik kan er zelf alleen niets mee. Het wordt dan meer jagen dan dat je reageert op mensen die je echt aanspreken. Berichtjes sturen naar vele vrouwen en kijken wie er reageert, draait de zaken voor mij wat om. Dat geeft mij een beetje hetzelfde gevoel als een relatie willen om niet alleen te zijn, in plaats van graag met die persoon willen zijn.
pi_88900271
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 13:24 schreef Lolaatje het volgende:

[..]

Ik vind het niet vreselijk, ik kan er zelf alleen niets mee. Het wordt dan meer jagen dan dat je reageert op mensen die je echt aanspreken. Berichtjes sturen naar vele vrouwen en kijken wie er reageert, draait de zaken voor mij wat om. Dat geeft mij een beetje hetzelfde gevoel als een relatie willen om niet alleen te zijn, in plaats van graag met die persoon willen zijn.
Zulke overwegingen of gevoelens komen überhaupt niet eens in mij op bij het ontvangen van een bericht, persoonlijk of standaard maakt daarbij niks uit.

En in hoeverre kan iemand je nou echt aanspreken gebaseerd op slechts een profiel en een foto..
Ik kom in ieder geval meestal niet veel verder dan een "hmmm leuke foto"..
Maar ik ben dan ook best wel oppervlakkig op die sites :')
Dus met dat in gedachte kan ik wel snappen dat ze inzetten op meerdere vrouwen.
pi_88900591
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 13:24 schreef Lolaatje het volgende:

[..]

Jij redeneert heletijd vanuit je eigen positie en generaliseert dat naar de rest. Zo werkt dat natuurlijk niet.
Leuk dat jij standaardberichtjes meteen herkent en weggooit, heel fijn voor je, maar zat andere meiden die het wel leuk vinden dat ze een berichtje krijgen, de profiel uitchecken, het bevalt hen en vervolgens een antwoord geven. Het werkt gewoon, anders zou ik toch ook niet wat dates met (als ik de fotos moet geloven goed uitziende) meisjes in de pijplijn hebben?
  vrijdag 19 november 2010 @ 14:21:04 #186
57047 macondo
pi_88901716
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 13:53 schreef Homey het volgende:

[..]

Jij redeneert heletijd vanuit je eigen positie en generaliseert dat naar de rest. Zo werkt dat natuurlijk niet.
Leuk dat jij standaardberichtjes meteen herkent en weggooit, heel fijn voor je, maar zat andere meiden die het wel leuk vinden dat ze een berichtje krijgen, de profiel uitchecken, het bevalt hen en vervolgens een antwoord geven. Het werkt gewoon, anders zou ik toch ook niet wat dates met (als ik de fotos moet geloven goed uitziende) meisjes in de pijplijn hebben?
Tja, als het je écht niet uitmaakt werkt het misschien. Ik vind het een beetje zielig, maar als je er zelf blij mee bent is het prima. Als een date "regelen" al zo'n uitdaging voor je is - voorzie ik wel grotere problemen voor je.

Een date regelen kan toch geen probleem zijn, maar met precies iemand die je écht leuk vind is het al lastiger. En het draait toch om het contact in het echt.
Overal verstand van.
pi_88902423
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 14:21 schreef macondo het volgende:

[..]

Tja, als het je écht niet uitmaakt werkt het misschien. Ik vind het een beetje zielig, maar als je er zelf blij mee bent is het prima. Als een date "regelen" al zo'n uitdaging voor je is - voorzie ik wel grotere problemen voor je.

Een date regelen kan toch geen probleem zijn, maar met precies iemand die je écht leuk vind is het al lastiger. En het draait toch om het contact in het echt.
Wat denken jullie er toch zwaar over.
Het gaat om het allereerste contact dat gelegd wordt via zo'n site, dat zegt toch helemaal niks over hoe het contact verder gaat of over de slagingskans bij echte dates of het regelen daarvan :')

Zoveel indruk maken de allereerste berichtjes op mij toch echt niet hoor. Krijg persoonlijk zelfs liever een leuk en oppervlakkig standaardbericht, dan een geforceerd berichtje waarin een man vooral wel even wil laten zien dat hij je profiel geanalyseerd heeft. Vind ik persoonlijk veel zieliger.
"Ah jij bent boogschutter zie ik in je profiel *insert heel kletsverhaal over horoscopen en hoe dat past bij mijn foto en profiel*" :') :{w
  vrijdag 19 november 2010 @ 14:45:56 #188
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_88902746
Een standaardbericht komt op mij ook over als 'als ik maar wat kan neuken vind ik alles goed, hopelijk reageert er ééntje van de 40' :').
pi_88903086
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 14:38 schreef kieskleurig het volgende:
Krijg persoonlijk zelfs liever een leuk en oppervlakkig standaardbericht, dan een geforceerd berichtje waarin een man vooral wel even wil laten zien dat hij je profiel geanalyseerd heeft. Vind ik persoonlijk veel zieliger.
"Ah jij bent boogschutter zie ik in je profiel *insert heel kletsverhaal over horoscopen en hoe dat past bij mijn foto en profiel*" :') :{w
Maar op die manier is er ook altijd wel iets niet goed natuurlijk ;)

Wel een mail teruggehad trouwens van dame nummer 2. Ze reageert enthousiast maar wel redelijk kort... zal mn best weer moeten doen om daar een reactie op terug te sturen :P
Merk wel dat dit wat makkelijker is dan zo'n eerste msn gesprek waarin je eigelijk van gekkigheid niet weet wat voor onderwerp je aan moet snijden... hier kan je teminste de tijd voor nemen :)

[ Bericht 10% gewijzigd door GlenSpey op 19-11-2010 15:01:40 ]
pi_88903392
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 13:53 schreef Homey het volgende:

[..]

Volgens mij geef ik in die post juist aan dat dat voor mij zo is. Het zal voor een deel zeker werken. Kieskleurig geeft net ook al aan dat het haar niet uitmaakt.
En als het voor jou werkt dan is het toch prima? Dan kan ik het wel een slecht idee vinden om een standaardbericht te sturen, maar het brengt jou wat je wilt.
pi_88903959
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 14:45 schreef Silenus het volgende:
Een standaardbericht komt op mij ook over als 'als ik maar wat kan neuken vind ik alles goed, hopelijk reageert er ééntje van de 40' :').
Sorry hoor, maar :')
Ik zal je verhalen dan wel verkeerd lezen, maar zo kieskeurig en selectief kom jij ook niet op mij over.

quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 14:53 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Maar op die manier is er ook altijd wel iets niet goed natuurlijk ;)

Ach, het is gelukkig allemaal persoonlijk en voor iedereen anders ;) En uiteindelijk blijft het vooral in het begin maar een oppervlakkig gebeuren. Bij de 1 begint dat bij het eerste berichtje, bij de ander bij de foto's.
pi_88904360
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 14:21 schreef macondo het volgende:

[..]

Dat is toch precies wat een date is? Contact in het echt?
Je moet het internet niet zo serieus nemen, zon site is handig om een date te regelen maar je moet dan ook zo snel mogelijk van het contact via internet af omdat het
juist gaat om contact in het echt. Je moet die site niet zien als een doel om contact te hebben met het andere geslacht, beetje zinloos heen en weer emailen.
  vrijdag 19 november 2010 @ 15:23:51 #193
57047 macondo
pi_88904423
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 15:22 schreef Homey het volgende:

[..]

Dat is toch precies wat een date is? Contact in het echt?
Je moet het internet niet zo serieus nemen, zon site is handig om een date te regelen maar je moet dan ook zo snel mogelijk van het contact via internet af omdat het
juist gaat om contact in het echt. Je moet die site niet zien als een doel om contact te hebben met het andere geslacht, beetje zinloos heen en weer emailen.
Niet zo serieus nemen? Wie heeft er nou een soort spam programma lopen ? :')
Overal verstand van.
pi_88904479
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 15:00 schreef Lolaatje het volgende:

[..]

Volgens mij geef ik in die post juist aan dat dat voor mij zo is. Het zal voor een deel zeker werken. Kieskleurig geeft net ook al aan dat het haar niet uitmaakt.
En als het voor jou werkt dan is het toch prima? Dan kan ik het wel een slecht idee vinden om een standaardbericht te sturen, maar het brengt jou wat je wilt.
Mee eens. Meningen kunnen verschillen, niets mis mee. Anders zou het ook een saaie wereld zijn.
pi_88904783
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 15:23 schreef macondo het volgende:

[..]

Niet zo serieus nemen? Wie heeft er nou een soort spam programma lopen ? :')
Relax dude.
Het is ook geen spam programma. Het is 1 of 2 dagen ff zaaien, daarna rustig oogsten.
En dan wat dan nog? Voor mij werkt het in elk geval.
pi_88904868
Hoelang nemen jullie vaak de tijd dan tussen elkaar voor het eerst mailen en daadwerkelijk een date afspreken?
pi_88905262
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 15:33 schreef GlenSpey het volgende:
Hoelang nemen jullie vaak de tijd dan tussen elkaar voor het eerst mailen en daadwerkelijk een date afspreken?
In je 3e berichtje zou ik het al voorstellen, doe ik tenminste en gaat vrij goed. Anders blijf je heen en weer emailen. Bovendien, je moet wel ballen tonen. Gewoon voorstellen, het is ja of nee. Anders is iemand anders je voor. Kan ook zijn dat zij gelijk wat voorstelt, heb vanavond een date met een echt knappe meid die dat deed, echt prima!!
  vrijdag 19 november 2010 @ 15:50:11 #198
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_88905547
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 15:13 schreef kieskleurig het volgende:
Sorry hoor, maar :')
Ik zal je verhalen dan wel verkeerd lezen, maar zo kieskeurig en selectief kom jij ook niet op mij over.
Haha, neem het je niet kwalijk dat je zo denkt. Ik denk dat ik met gemiddeld één op de vier vrouwen die willen daten ook daadwerkelijk afspreek. Vind het persoonlijk nog vrij selectief, aangezien ze iig aantrekkelijk, HBO+ en grappig moet zijn, en ze ook niet te ver weg mag wonen.
  vrijdag 19 november 2010 @ 15:52:02 #199
57047 macondo
pi_88905610
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 15:50 schreef Silenus het volgende:

[..]

Haha, neem het je niet kwalijk dat je zo denkt. Ik denk dat ik met gemiddeld één op de vier vrouwen die willen daten ook daadwerkelijk afspreek. Vind het persoonlijk nog vrij selectief, aangezien ze iig aantrekkelijk, HBO+ en grappig moet zijn, en ze ook niet te ver weg mag wonen.
Bovendien drinkt Silenus voornamelijk thee met ze :D
Overal verstand van.
  vrijdag 19 november 2010 @ 15:54:19 #200
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_88905716
:D. Die reken ik niet eens mee. :P
pi_88908496
quote:

[..]

Grote jongen. Ben je altijd zo snel gebelgd?
pi_88908651
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 15:54 schreef Silenus het volgende:
:D. Die reken ik niet eens mee. :P
Telt Martine uit Haarlem wel mee in je kritische lijstje? :+
pi_88908699
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 17:08 schreef Lamon het volgende:

[..]

Telt Martine uit Haarlem wel mee in je kritische lijstje? :+
Please..
  vrijdag 19 november 2010 @ 17:09:57 #204
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_88908737
Dat heb ik al een keer of vier uitgelegd, Lamon "men verwart mij wel eens met Lamon-mét-punt". :')
pi_88908827
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 17:09 schreef Silenus het volgende:
Dat heb ik al een keer of vier uitgelegd, Lamon "men verwart mij wel eens met Lamon-mét-punt". :')
Ik kom hier voortaan alleen nog maar om je een beetje te Belgen, joh. :')

(Je bent er snel bij..)
  vrijdag 19 november 2010 @ 17:24:24 #206
57047 macondo
pi_88909360
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 17:11 schreef Lamon het volgende:

[..]

(Je bent er snel bij..)
Hoe gaat het met je dates, Lamon-kusje!-metpunt? ;)
Overal verstand van.
pi_88912813
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 17:11 schreef Lamon het volgende:

[..]

(Je bent er snel bij..)
Ben jij inmiddels al cliënt van de Utrecht-psychologe geworden joh?
  vrijdag 19 november 2010 @ 19:39:41 #208
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_88914302
Een kloon! Als ik maar niet paranoïde word :|W
451 °F
  vrijdag 19 november 2010 @ 22:34:16 #209
57047 macondo
pi_88923708
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 19:39 schreef Charles.Darwin het volgende:
Een kloon! Als ik maar niet paranoïde word :|W
Wie?
Overal verstand van.
pi_88927383
Leiden, klinkt meteen al beter.
  zaterdag 20 november 2010 @ 17:00:26 #211
57047 macondo
pi_88946656
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 november 2010 23:50 schreef Lamon het volgende:
Leiden, klinkt meteen al beter.
Geen idee waar je het over hebt.
Overal verstand van.
pi_88947969
check deze eens iemand die een gezellige man zoekt. (wat dat ook mogen zijn)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik begrijp echt niet dat er mensen zijn die hier op reageren.
Words are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling
pi_88948365
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 17:32 schreef DestroyerPiet het volgende:

SPOILER
Met alle respect maar er zijn vrouwen die misschien ook zo denken als ze jouw profiel zien op RP. Bedenk even het aantal mailtjes wat je verstuurd hebt naar de diverse vrouwen op RP en kijk eens hoeveel er niet beantwoord zijn. Die vrouwen hebben in principe natuurlijk eenzelfde mening over jou als dat jij over dit profiel hebt.
pi_88948978
quote:

SPOILER
Volslank of zwaar :r
Is bij mij echt een absolute no-go :P

En trouwens :r mensen die in hun profiel zetten dat ze altijd wat terug sturen... en het vervolgens toch niet doen :')

[ Bericht 14% gewijzigd door GlenSpey op 20-11-2010 19:37:33 ]
  zaterdag 20 november 2010 @ 23:33:27 #215
57047 macondo
pi_88960606
quote:

SPOILER
Wat begrijp je er niet aan? Dat dikke vrouwen ook een partner zouden kunnen vinden? Ik val zelf ook niet op dikke Brabantse schoonmaaksters - maar er is vast wel iemand te vinden die wél goed bij haar past. Potje/dekseltje.
Overal verstand van.
pi_88960625
Inmiddels al 2 dagen leuk heen en weer aan het mailen met numero 2. Lijkt opzich wel een potentieel date-object te gaan worden :) ze reageert fatsoenlijk en enthousiast (dame 1 reageerde helemaal niet :') ). Morgen toch maar even voorzichtig aan msn wagen.

Ook voor het eerst in de historie van mijn RP abo's een persoonlijk geschreven bericht ontvangen. In tegenstelling tot de eeuwige interesse berichtjes. Erg leuk ^O^
  zondag 21 november 2010 @ 00:19:20 #217
57047 macondo
pi_88962031
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 23:34 schreef GlenSpey het volgende:
Inmiddels al 2 dagen leuk heen en weer aan het mailen met numero 2. Lijkt opzich wel een potentieel date-object te gaan worden :) ze reageert fatsoenlijk en enthousiast (dame 1 reageerde helemaal niet :') ). Morgen toch maar even voorzichtig aan msn wagen.

Ook voor het eerst in de historie van mijn RP abo's een persoonlijk geschreven bericht ontvangen. In tegenstelling tot de eeuwige interesse berichtjes. Erg leuk ^O^
Nee joh, geen msn. Nog een of twee dagen leuke mailtjes en een date afspreken.
Overal verstand van.
pi_88964471
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 00:19 schreef macondo het volgende:

[..]

Nee joh, geen msn. Nog een of twee dagen leuke mailtjes en een date afspreken.
Hm kan ook... moet er wel aan wennen maar opzich is het een fijnere methode dan msnen. Geen krampachtige zoektochten naar het juiste onderwerp ^O^ ga dit in de toekomst bij eventuele volgende kandidaten ook maar toepassen denk ik :)
pi_88964498
Terug van de date die ik kende van het speeddaten. Leuke meid met lieve uitstraling, was heel gezellig en er komt nog een date. Geen vlinders maar vind haar wel leuk dus we zien hoe het loopt...
  zondag 21 november 2010 @ 10:20:47 #220
57047 macondo
pi_88967396
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 01:55 schreef Godshand het volgende:
Terug van de date die ik kende van het speeddaten. Leuke meid met lieve uitstraling, was heel gezellig en er komt nog een date. Geen vlinders maar vind haar wel leuk dus we zien hoe het loopt...
En is er nou gezoehoend...?
Overal verstand van.
pi_88972442
Ook vaag. Dame 3 stuurde mij gisteren een behoorlijk groot geschreven bericht. Stuur ik haar wat uitgebreids terug en vervolgens reageert ze niet meer :{
pi_88972647
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 13:33 schreef GlenSpey het volgende:
Ook vaag. Dame 3 stuurde mij gisteren een behoorlijk groot geschreven bericht. Stuur ik haar wat uitgebreids terug en vervolgens reageert ze niet meer :{
Is dat niet een wat voorbarige conclusie?
  zondag 21 november 2010 @ 13:48:07 #223
141482 Q.
JurassiQ
pi_88972930
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 13:40 schreef Lolaatje het volgende:

[..]

Er zijn idd mensen die nog meer doen dan alleen op datingsites zitten. :7
For great justice!
pi_88977138
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 13:40 schreef Lolaatje het volgende:

[..]

Terwijl ze het bericht al wel gelezen had ;) uiteraard.
pi_88979224
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 15:52 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

En dan moet ze natuurlijk direct en meteen op je reageren.
pi_88980981
Onlangs bezocht deze dame mijn profiel:

quote:
Wie ben ik?
Dit ben ik!
een megasuccesvolle maar nog net niet ontdekte A-ster.
Alles heb ik! Geen kids, veel vrienden, door iedereen geliefd. Maar wie ligt er naast me als ik `s ochtends wakker word? Helemaal niemand...
... Ik moet de markt weer op... Maar...
HOE vind ik een vent?

En hoe ziet die ideale ‘vent’ eruit? :
- ‘heeft een grote auto’ (ruim 20 % van de vrouwen vindt een man in een grotere auto een stuk aantrekkelijker)
- ‘heeft zeker geen spinners, geurboompjes, grote stickers op de ramen en zonneschermen met print’…. -> ehh bestaan die mannen?
- ..is misschien wel te vinden in de auto…. Want het flirten in de file is met name bij single mannen populair en is zelfs bij 10 % wel eens uitgelopen op een date… -> jemig…nu baal ik er even van dat ik met de fiets naar mijn werk ga….
- doet dit in ieder geval niet ‘in hun neus peuteren of claxonneren’, ‘en heeft ook geen vieze auto’ want daar knappen vrouwen op af …..-> mee eens…
- is sociaal aangelegd, heeft een goed verzorgd lichaam en attente eigenschappen.
- heeft humor
- heeft geen slechte adem
- gedraagt zich niet asociaal
- stuurt geen standaardberichtjes zonder een persoonlijke noot
- stuurt geen contactverzoeken vol taalfouten… -> tja…
- heeft een profiel met duidelijke foto -> héhé ;-)
- stuurt uiteraard een serieuze reactie, geen seksueel getinte reactie,
- heeft geen verouderd profiel, geen foute nickname
Aha, dus zo ziet de ideale vent eruit...
…..maar wat is dan het beeld dat je van mij, jouw ideale vrouw ;-) wilt hebben? ….
- Dat wordt lachen ;-) voor mij! ... want 70% van de heren geeft de voorkeur aan een vrouwengezicht met een lach in plaats van een opgemaakte toet,
- uit onderzoek blijkt dat mannen een voorkeur hebben voor de lichaamsvormen van de ‘gewone’ vrouwen met gemiddelde afmetingen, tegenover de veel slankere lichamen van fotomodellen …..-> aha…
- jullie knappen bij vrouwen vooral af op ‘kinderzitjes, pluche beesten of knikkende hondjes op de hoedenplank’…..-> ohh. … (heb gelijk ff de pluche beesten verhuisd naar de kofferbak)….
- de ideale vrouw kenmerkt zich door eerlijkheid, trouw en goede communicatie… en natuurlijk kan een leuk en sexy voorkomen daarbij worden toegevoegd……..-> toe maar…
- 35 % van de mannen verlangt nog altijd stiekem naar een uitgeruste vrouw die iedere dag met het eten op hem wacht … Het idee dat ze niet opgaat in haar eigen drukke bestaan en veel tijd en aandacht voor hem heeft kan ze beslist bekoren..-> ohh, aha.
- Bijna 20 % van de dames zou het beslist niet erg vinden om een huisman als partner te treffen……..-> hmm mogelijk hoor ik dan bij de andere 80%….

Als we dan allebei helemaal zeker denken te weten hoe jij en ik samen zo ideaal zouden zijn, tja wie van ons gaat dan de eerste stap nemen?
- Ik niet... als ik behoor tot die ruim 80% van de vrouwen die traditioneel over versieren denkt en vindt dat het aan de man is om de eerste stap te zetten
- Maar wat nu als jij dan tot die meer dan 50% van de mannen behoort die dat liever anders ziet…..en vindt dat vrouwen best eens actiever mogen flirten en met duidelijkere signalen mogen komen.
- tja, dan verschuil ik me toch graag achter het ‘excuus’ ;-) dat ik tot die 75% Nederlanders behoor die weinig vertrouwen hebben in hun versiertechnieken en zichzelf niet beschouwt als goede versierder…….
..kortom, JIJ neemt dus t initiatief… ;-)En

mocht het dan vervolgens komen tot een date tussen ons, wie weet… dan:
- trek ik natuurlijk iets casuals aan in plaats van sexy, want dat blijkt 85% van de mannen te liever te zien
- spreken we af in een restaurant, of in het café, of aan het strand natuurlijk.
- praten we een stuk door, aangezien gebrek aan gespreksstof de grootste afknapper is, en we bang zijn voor dodelijke stiltes tijdens deze eerste date….
- daarom praten we bijv. over de door jou en door mij bedachte vragen over mijn en jouw profiel bijv. over andere onderwerpen...
- hmm, krijg jij t misschien wel extra moeilijk daarbij, mits je mij mooi vindt natuurlijk, want uit onderzoek blijkt namelijk ook dat mannen niet meer goed nadenken als hij in gezelschap is van een mooie vrouw. Omdat hij dan zo bezig om indruk op haar te maken, laat de hersencapaciteit het even afweten
- proberen we naast het voorkomen van stilte, ook niet te smakken of alleen oog te hebben voor de omgeving want ook dit zijn grote afknappers……
- is er altijd een kans dat onze flirtpogingen vroegtijdig ten einde lopen doordat we afknappen op bijv. een onprettige lichaamsgeur (81% kans), een slechte adem (72%), een onverzorgd of scheef gebit (48%), overgewicht (43%), onflatteuze kleding (35%)
- betalen we bij vertrek vast samen de rekening…..want 84 % van de single vrouwen wil graag de helft van de rekening betalen……
- loop je voor 55% kans om de volgende dag van mij een sms-je te krijgen. Daarentegen is de kans 33,3% dat ik ‘m dezelfde avond al van jou heb ontvangen.

Wat voor iemand zoek ik?
- is er weinig kans dat we elkaar gaan bellen na de date…. Alhoewel, jij mij misschien toch wel want 25% van de mannen belt de volgende dag.

En mochten we elkaar ECHT gevonden hebben! …. Wat brengt onze toekomst dan eigenlijk?
- alleen verliefdheid blijkt niet voldoende om een relatie lang vol te kunnen houden:
O een man die negen jaar ouder is dan zijn vrouw, heeft een twee keer zo grote kans op een scheiding…..-> hmm ;-) hoe oud ben jij?
O als een van de twee partners rookt of werkloos is, neemt de kans op het einde van de relatie ook toe…..-> nope, nope… en jij?

30% van de single mannen & vrouwen geeft aan veel te kritisch te zijn bij hun zoektocht naar een droompartner. Daarbij bevestigt 84 % van de ondervraagden het beeld dat hoger opgeleide singles een nog complexer eisenpakket hebben dan lager opgeleide alleenstaanden´…..

Dus ehh... Heb ik m gevonden? Of toch niet? Wat nu...
:-)
Ik mis de disclaimer '73,4% van alle statistieken zijn verzonnen' :D
beter een knipoog dan een blauw oog
  zondag 21 november 2010 @ 18:06:27 #227
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_88981572
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 01:55 schreef Godshand het volgende:
Klinkt goed :)
  zondag 21 november 2010 @ 18:32:37 #228
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_88982278
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 17:45 schreef Knipoogje het volgende:
Onlangs bezocht deze dame mijn profiel:

[..]

Ik mis de disclaimer '73,4% van alle statistieken zijn verzonnen' :D
Te lang. Dit soort profielen klik ik weg. Dan lees ik liever een boek :)
451 °F
  zondag 21 november 2010 @ 18:33:42 #229
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_88982310
Het is ook niet eens leuk om te lezen. Na 5 regels denk je 'pffrttt, laat maar'.
  zondag 21 november 2010 @ 18:36:22 #230
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_88982389
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 18:33 schreef Silenus het volgende:
Het is ook niet eens leuk om te lezen. Na 5 regels denk je 'pffrttt, laat maar'.
"Nou ik ben dus..."
"Ik weet wie je bent. Ik heb je profiel uitgeprint en meegenomen."
"Euh...neuken?"
:Y
  zondag 21 november 2010 @ 18:40:56 #231
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_88982537
Conclusie: als je een lang verhaal wilt neerzetten > neem een schrijfcursus. Het loont.
451 °F
pi_88982550
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 18:33 schreef Silenus het volgende:
Zelfs m'n scriptie was bondiger.
Tap tap tap
  zondag 21 november 2010 @ 18:43:22 #233
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_88982616
Haha, als ze er nou een grappig goedlopend stuk van maakt vind ik het niet erg om meer te lezen. Maar intussen zie je allemaal pijltjes en puntjes en de ik/jij/hij-vorm verandert steeds...

Ik raak het spoor bijster. Maar beter dit dan de 'HAHA mijn profiel is de bijsluiter van een medicijn!! :D :D-types'. Serieus, als ik ooit minister president word flikker ik die lui direct het gevang in. }:|
pi_88982788
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 15:52 schreef GlenSpey het volgende:
okay... je hebt mensen die altijd gelijk reageren..... maar mij werd geadviseerd... dat vooral niet te doen...... :)

btw

ik bedenk me soms suf wat ik in hemelsnaam terug moet schrijven.... (want je wil leuk klinken etc toch.... :D :@)
pi_88982993
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 18:48 schreef -Engel- het volgende:

[..]

okay... je hebt mensen die altijd gelijk reageren..... maar mij werd geadviseerd... dat vooral niet te doen...... :)

btw

ik bedenk me soms suf wat ik in hemelsnaam terug moet schrijven.... (want je wil leuk klinken etc toch.... :D :@)
Mja goed, gisteren duurde het ook vrij lang voor er een reactie kwam... maar niet de hele dag :P
Maargoed dame 2 reageert ook al niet meer via de mail, dus het zal wel aan mij liggen :{
  zondag 21 november 2010 @ 18:54:57 #236
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_88983000
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 18:48 schreef -Engel- het volgende:

[..]

btw

Het ligt ook een beetje aan wat er naar je gestuurd wordt. Als hij zorgt voor een paar leuke ingangen is het al een stuk gemakkelijker :)
451 °F
  zondag 21 november 2010 @ 19:17:29 #237
299894 love_sharon
Everybody wants a thrill
pi_88983708
Kom net terug uit Leiden en moest even aan Leidse Achterhoekse denken! Dus toen begon ik me allemaal dingen af te vragen en vond ik dat wel een goed excuus om een bericht te sturen.
<>
Hopelijk heb je nog niet het gevoel dat ik je stalk ;-) Als dat wel zo is hoor ik dat denk ik wel.

Ik vond het altijd wanhopig als mannen meerdere berichten sturen zonder dat jij hebt geantwoord, hij had 1 bericht gestuurd toen had ik geantwoord en toen stuurde hij er weer een die een beetje in de vergetelheid was geraakt en nu deze, maar ondanks vind ik dit berichtje wel leuk.

Maar is het erg zeikerig dat ik alsnog denk: Hmm is hij niet nogal wanhopig dat die me weer een bericht stuurt..
?
  zondag 21 november 2010 @ 19:20:34 #238
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_88983809
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 19:17 schreef love_sharon het volgende:
Kom net terug uit Leiden en moest even aan Leidse Achterhoekse denken! Dus toen begon ik me allemaal dingen af te vragen en vond ik dat wel een goed excuus om een bericht te sturen.
<>
Hopelijk heb je nog niet het gevoel dat ik je stalk ;-) Als dat wel zo is hoor ik dat denk ik wel.

Ik vond het altijd wanhopig als mannen meerdere berichten sturen zonder dat jij hebt geantwoord, hij had 1 bericht gestuurd toen had ik geantwoord en toen stuurde hij er weer een die een beetje in de vergetelheid was geraakt en nu deze, maar ondanks vind ik dit berichtje wel leuk.

Maar is het erg zeikerig dat ik alsnog denk: Hmm is hij niet nogal wanhopig dat die me weer een bericht stuurt..
?
Heb je 'm afgewezen? Want dan is het inderdaad wanhopig.
451 °F
pi_88983845
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 18:54 schreef GlenSpey het volgende:
Mja goed, gisteren duurde het ook vrij lang voor er een reactie kwam... maar niet de hele dag :P
Maargoed dame 2 reageert ook al niet meer via de mail, dus het zal wel aan mij liggen :{
Uhm.... kan nog een tig andere redenen hebben....
pi_88983891
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 18:54 schreef Charles.Darwin het volgende:
Het ligt ook een beetje aan wat er naar je gestuurd wordt. Als hij zorgt voor een paar leuke ingangen is het al een stuk gemakkelijker :)
Dat ook, maar soms wil je gewoon echt heeeeeeeeeeeeeel leuk overkomen gewoon, omdat je die ander echt helemaal ziet zitten..... (volg je mij? )
  zondag 21 november 2010 @ 19:24:36 #241
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_88983978
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 19:22 schreef -Engel- het volgende:

[..]

Dat ook, maar soms wil je gewoon echt heeeeeeeeeeeeeel leuk overkomen gewoon, omdat je die ander echt helemaal ziet zitten..... (volg je mij? )
Ja, omdat je de ander heel leuk vindt ga je ervan uit dat hij/zij keus genoeg heeft en dus wil je er ECHT bovenuit springen met een briljant leuk hilarisch te gek supermailtje. En terwijl je normaal wat uit de losse pols typt ga je dan ineens onwijs zitten nadenken van 'oehh, wat vindt hij/zij van dit zinnetje? Is dit wel leuk?' etc. :')
  zondag 21 november 2010 @ 19:24:51 #242
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_88983986
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 19:22 schreef -Engel- het volgende:

[..]

Yeah. Te lang nadenken werkt dan niet echt goed, meestal. Dan moet je ook een beetje geluk hebben, of je reactie goed valt of niet :)

Hoe langer je naar je tekstje staart, hoe belachelijker alles wat je al hebt getypt wordt (heb ik meestal). ^_^
451 °F
  zondag 21 november 2010 @ 19:27:32 #243
299894 love_sharon
Everybody wants a thrill
pi_88984074
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 19:20 schreef Charles.Darwin het volgende:

[..]

Heb je 'm afgewezen? Want dan is het inderdaad wanhopig.
Nop, dan was die meteen in de prullenbak gegaan.
pi_88984434
Precies voor datzelfde dilemma sta ik nu dus. Nog een bericht erachter aan sturen of het laten voor wat het is. Ik ben wat dat betreft niet erg geduldig en dan denk ik gelijk al aan dingen zoals dat ze misschien wel gereageerd heeft maar het mailtje niet is aangekomen of whatever :') om dan maar niet meer te reageren vind ik zonde... maar om wel te reageren komt idd wanhopig over :{
  zondag 21 november 2010 @ 19:40:21 #245
299894 love_sharon
Everybody wants a thrill
pi_88984496
Om binnen 1 a 2 dagen weer een bericht te sturen komt zowieso wanhopig over.
Wacht dan iig langer.
  zondag 21 november 2010 @ 20:14:16 #246
141482 Q.
JurassiQ
pi_88985944
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 19:40 schreef love_sharon het volgende:
Wacht dan iig langer.
Dat.
For great justice!
pi_88986321
Jullie hebben dat dus ook :s)
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 19:24 schreef Silenus het volgende:
Ja, omdat je de ander heel leuk vindt ga je ervan uit dat hij/zij keus genoeg heeft en dus wil je er ECHT bovenuit springen met een briljant leuk hilarisch te gek supermailtje. En terwijl je normaal wat uit de losse pols typt ga je dan ineens onwijs zitten nadenken van 'oehh, wat vindt hij/zij van dit zinnetje? Is dit wel leuk?' etc. :')
ja dat idd

quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 19:24 schreef Charles.Darwin het volgende:
Yeah. Te lang nadenken werkt dan niet echt goed, meestal. Dan moet je ook een beetje geluk hebben, of je reactie goed valt of niet :)

Hoe langer je naar je tekstje staart, hoe belachelijker alles wat je al hebt getypt wordt (heb ik meestal). ^_^
hehehe :D ja herkenbaar.... om vervolgens het maar weg te klikken :@ en overnieuw te beginnen
  zondag 21 november 2010 @ 20:35:13 #248
299894 love_sharon
Everybody wants a thrill
pi_88987027
Woensdag een date met een roeier :9
pi_88988115
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 20:35 schreef love_sharon het volgende:
^O^ keep us posted :Y
  zondag 21 november 2010 @ 20:52:55 #250
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_88988122
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 20:35 schreef love_sharon het volgende:
zo'n grote brede vent met gespierde armen denk jij nu....maar t kan ook de stuurman zijn ;)
  zondag 21 november 2010 @ 20:54:59 #251
299894 love_sharon
Everybody wants a thrill
pi_88988254
Zeker weten niet de stuurman :)
Ohja en afgelopen vrijdag de zoveelste date met gala-jongen gehad maar er is van allebei de kanten nog niks gezegd over iets serieus dusja nog geen verplichtingen
pi_88988312
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 19:40 schreef love_sharon het volgende:
Wacht dan iig langer.
Noem me gerust wanhopig dan... ik kon het niet laten.
Heb wat dat betreft nog liever een geen interesse dan dat ik niks meer hoor ;)
  zondag 21 november 2010 @ 20:58:43 #253
299894 love_sharon
Everybody wants a thrill
pi_88988535
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 20:55 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Tja als jij je er goed bij voelt ;)
  zondag 21 november 2010 @ 21:04:53 #254
141482 Q.
JurassiQ
pi_88988950
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 20:55 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Zulke dingen reduceren je kansen enorm. Niet slim. Helemaal niet slim.
For great justice!
  zondag 21 november 2010 @ 21:11:11 #255
299894 love_sharon
Everybody wants a thrill
pi_88989380
Vind het ook niet slim maar misschien hoor zij bij de 1% (nee geen bronnen hiervan :')) van de vrouwen die wel van ongeduldige/wanhopig overkomende mannen houdt.
Wie weet.
pi_88989489
quote:
3s.gif Op zondag 21 november 2010 21:04 schreef Q. het volgende:

[..]

Zulke dingen reduceren je kansen enorm. Niet slim. Helemaal niet slim.
Tja. Maar aan de andere kant is het voor vrouwen ook wel lekker makkelijk om te roepen dat iemand wanhopig is en geen 2 berichtjes mag sturen. Zij krijgen toch wel vanalles aan de lopende band binnen.

Maar ik heb er in het algemeen gewoon een hekel aan om genegeerd te worden. Of dat nou met dit is of met iets anders... om dan op zo'n ongeschreven regeltje af te gaan met dat '2 berichten sturen niet slim is' daar heb ik het geduld niet voor.
  zondag 21 november 2010 @ 21:12:47 #257
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_88989497
Nee, kansen zijn nu ineens verspeeld. Ik denk dat ze gewoon even met wat anders bezig was en nu denkt 'jezus, wat een sukkel'. :')

Voor het vervolg: nooit meer doen.
pi_88989589
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 21:12 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Tja. Maar aan de andere kant is het voor vrouwen ook wel lekker makkelijk om te roepen dat iemand wanhopig is en geen 2 berichtjes mag sturen. Zij krijgen toch wel vanalles aan de lopende band binnen.

Maar ik heb er in het algemeen gewoon een hekel aan om genegeerd te worden. Of dat nou met dit is of met iets anders... om dan op zo'n ongeschreven regeltje af te gaan met dat '2 berichten sturen niet slim is' daar heb ik het geduld niet voor.
Ik snap niet hoe je nu al de conclusie trekt dat je genegeerd wordt. Het is weekend, wie weet wat ze te doen had.
pi_88989855
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 21:14 schreef Lolaatje het volgende:

[..]

Ik snap niet hoe je nu al de conclusie trekt dat je genegeerd wordt. Het is weekend, wie weet wat ze te doen had.
Ik ben haar meerdere keren tegengekomen vandaag tijdens het zoeken met de status 'online'. Dus vandaar dat ik dat denk ;)
  zondag 21 november 2010 @ 21:31:21 #260
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_88990857
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 21:18 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Ik ben haar meerdere keren tegengekomen vandaag tijdens het zoeken met de status 'online'. Dus vandaar dat ik dat denk ;)
Dan nog, er zit geen énkel voordeel aan. Niemand die dan denkt: oh wacht, hij wil wel héél erg graag, laat ik dan toch maar wat terugsturen.

Nu ben je én dat meisje en je waardigheid kwijt. Een uur geleden had je ze allebei nog. :')
  zondag 21 november 2010 @ 21:43:26 #261
141482 Q.
JurassiQ
pi_88991780
quote:

[..]

Je krijgt nooit meer iets terug van haar, je hebt nu het label "wanhopig". Next!
For great justice!
pi_88994670
quote:

[..]

qua checken van de online status lijk je wel een beetje op Lamon.
Ik begrijp overigens je frustratie als je plots niets meer terug krijgt na 1 of 2 mailtjes maar blijf vooral positief en wordt niet ongeduldig. Als je na 5 dagen nog niets gehoord hebt kun je altijd nog een mail sturen maar daarna moet het afgelopen zijn. Meestal hebben ze dan iemand leuker ontmoet en ben je uit de picture
pi_88997836
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 21:31 schreef Silenus het volgende:

[..]

Dan nog, er zit geen énkel voordeel aan. Niemand die dan denkt: oh wacht, hij wil wel héél erg graag, laat ik dan toch maar wat terugsturen.

Nu ben je én dat meisje en je waardigheid kwijt. Een uur geleden had je ze allebei nog. :')
Hm, volgens mij zitten jullie je alleen maar in de handen te wrijven om andermans fouten. Teminste dat idee krijg ik bij een groot deel van jullie posts.
pi_88998025
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 22:22 schreef Provinciaaltje het volgende:

[..]

qua checken van de online status lijk je wel een beetje op Lamon.
Ik begrijp overigens je frustratie als je plots niets meer terug krijgt na 1 of 2 mailtjes maar blijf vooral positief en wordt niet ongeduldig. Als je na 5 dagen nog niets gehoord hebt kun je altijd nog een mail sturen maar daarna moet het afgelopen zijn. Meestal hebben ze dan iemand leuker ontmoet en ben je uit de picture
Nouja checken. Ik probeer het niet bewust te doen maar als ik ga zoeken dan let ik er toch op :')
Ik raak overigens vooral gefrustreerd als dit soort dingen tegelijk komen. Gisteren was ik nog erg positief na 2 dagen leuk heen en weer mailen met dame 2, en dame 3 die op zo'n toffe wijze interesse toonde. Dan word ik iets te positief maar als ik dan de volgende dag ineens van geen van beiden meer iets hoor dan .. o|O
De frustratie zit m dan vooral in het niet weten waarom. Het niets meer horen waar ik toch al zo'n hekel aan heb en ook helemaal niks mee kan of van kan leren.
  zondag 21 november 2010 @ 23:22:42 #265
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_88998035
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 23:17 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Hm, volgens mij zitten jullie je alleen maar in de handen te wrijven om andermans fouten. Teminste dat idee krijg ik bij een groot deel van jullie posts.
Nee hoor, iedereen geeft gewoon aan wat je had moeten doen: afwachten. Vervolgens kun jij je weer niet bedwingen, en als wij zeggen dat je dat dus fout hebt gedaan is dat gewoon terechte kritiek.
  maandag 22 november 2010 @ 09:17:46 #266
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_89003496
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 23:22 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Nouja checken. Ik probeer het niet bewust te doen maar als ik ga zoeken dan let ik er toch op :')
Ik raak overigens vooral gefrustreerd als dit soort dingen tegelijk komen. Gisteren was ik nog erg positief na 2 dagen leuk heen en weer mailen met dame 2, en dame 3 die op zo'n toffe wijze interesse toonde. Dan word ik iets te positief maar als ik dan de volgende dag ineens van geen van beiden meer iets hoor dan .. o|O
De frustratie zit m dan vooral in het niet weten waarom. Het niets meer horen waar ik toch al zo'n hekel aan heb en ook helemaal niks mee kan of van kan leren.
Der oma is ziek geworden, ligt in ht ziekenhuis en daar moet ze heen. Geen behoefte aan haar laptop/mail dus. En zo zijn er nog wel meer reenen te bedenken.
Ik heb onlangs mail uitgewisseld met iemand en mailden af en toe. ook msn even uitgewisseld. Maar in de afgelopen week heb ik zelden mijn laptop aan gehad of hij was er niet.

Tja.. mensen hebben een leven en hebben niet altijd zin/tijd om er tijd aan te besteden op dat moment.
  maandag 22 november 2010 @ 11:34:03 #267
57047 macondo
pi_89006805
quote:
6s.gif Op maandag 22 november 2010 09:17 schreef Cue_ het volgende:

Tja.. mensen hebben een leven en hebben niet altijd zin/tijd om er tijd aan te besteden op dat moment.
Dat dus. Gewoon een beetje ontspannen GlenSpey. Even stoppen met het heilige "moeten".
Overal verstand van.
pi_89012793
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 11:34 schreef macondo het volgende:

[..]

Dat dus. Gewoon een beetje ontspannen GlenSpey. Even stoppen met het heilige "moeten".
Zal het proberen O-) dame 2 mailt iig weer, dus daar kunnen we wellicht nog iets mee. De RP site zelf laat ik voorlopig links liggen, moet eerst weer nieuwe aanvulling bij komen :P
pi_89013657
Advies nemen van de "experts" hier, dodelijk. :+
  maandag 22 november 2010 @ 15:17:05 #270
57047 macondo
pi_89014023
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 15:06 schreef Lamon het volgende:
Advies nemen van de "experts" hier, dodelijk. :+
Verklaar je nader, Lamon-kusje!-metpunt?
Overal verstand van.
pi_89014695
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 15:17 schreef macondo het volgende:

[..]

Verklaar je nader, Lamon-kusje!-metpunt?
Dat de helft hier maar wat uit zijn of haar nek lult, om anderen onzeker te maken. Met nadruk op Silenus, want die lult echt maar wat. Na 10 jaar FOK! herken je de leugenaars meteen. :+
  maandag 22 november 2010 @ 15:53:37 #272
57047 macondo
pi_89015428
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 15:37 schreef Lamon het volgende:

[..]

Dat de helft hier maar wat uit zijn of haar nek lult, om anderen onzeker te maken. Met nadruk op Silenus, want die lult echt maar wat. Na 10 jaar FOK! herken je de leugenaars meteen. :+
Ik ken anders drie vrouwen die wel degelijk van hem gecharmeerd zijn. Maar het zal vast niet zijn bedoeling zijn geweest om jou onzeker te maken, Lamon. Als je er tóch onzeker van wordt moet je hem maar gewoon negeren. Sterke! ^O^
Overal verstand van.
  maandag 22 november 2010 @ 15:55:18 #273
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_89015510
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 15:37 schreef Lamon het volgende:
Itt tot jou komt hij over als een normaal stabiel type. Dat jij hem een leugenaar noemt is reden te meer om advies van hem ipv jou aan te nemen.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_89015584
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 15:53 schreef macondo het volgende:

[..]

Ik ken anders drie vrouwen die wel degelijk van hem gecharmeerd zijn. Maar het zal vast niet zijn bedoeling zijn geweest om jou onzeker te maken, Lamon. Als je er tóch onzeker van wordt moet je hem maar gewoon negeren. Sterke! ^O^
Dankje. :D
  maandag 22 november 2010 @ 16:35:55 #275
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_89017141
Laat ik het er maar op houden dat ik er een beetje klaar mee ben om op deze gast te reageren. :')
  maandag 22 november 2010 @ 16:38:41 #276
57047 macondo
pi_89017260
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 16:35 schreef Silenus het volgende:
Laat ik het er maar op houden dat ik er een beetje klaar mee ben om op deze gast te reageren. :')
Je hebt hem onzeker gemaakt. Excuses lijken mij wel op zijn plaats.
Overal verstand van.
pi_89017313
1-2'tjes.... :')
  maandag 22 november 2010 @ 17:06:18 #278
57047 macondo
pi_89018455
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 16:39 schreef Lamon het volgende:
1-2'tjes.... :')
Is de hele wereld weer tegen je :')
Overal verstand van.
pi_89018511
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 17:06 schreef macondo het volgende:

[..]

Is de hele wereld weer tegen je :')
Nee, enkel jullie zijn ongelooflijke nerds samen. :D
pi_89018646
Zeg, jullie hoeven niet met elkaar te daten he ;).
pi_89018823
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 17:12 schreef douche-eendje het volgende:
Zeg, jullie hoeven niet met elkaar te daten he ;).
Dit is pure testosteron, dat is waar jullie op vallen. :P
pi_89018862
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 17:16 schreef Lamon het volgende:

[..]

Dit is pure testosteron, dat is waar jullie op vallen. :P
Jullie? Het lijkt hier onderhand een vrouwelijke bitchfight te worden, zo niet-aantrekkelijk :{w
pi_89018966
quote:
10s.gif Op maandag 22 november 2010 17:17 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Jullie? Het lijkt hier onderhand een vrouwelijke bitchfight te worden, zo niet-aantrekkelijk :{w
Ik wil op FOK! ook helemaal niet aantrekkelijk zijn, daarom gebruik ik datingsites. :P
pi_89019117
Vorige week gedate... maar gut.. wat valt mij dat tegen weer. :)
  maandag 22 november 2010 @ 17:31:15 #285
141482 Q.
JurassiQ
pi_89019421
quote:
17s.gif Op maandag 22 november 2010 17:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
Vorige week gedate... maar gut.. wat valt mij dat tegen weer. :)
Op welke manier?
For great justice!
pi_89019518
quote:
5s.gif Op maandag 22 november 2010 17:31 schreef Q. het volgende:

[..]

Op welke manier?
Omdat het an sich een hele leuke meid was, zag er goed uit, erg gezellig en het klikte prima, maar ik blijf die vonk missen (van mijn kant). Loop ik te zeuren, ben ik afgevlakt of zijn er echt zo bizar weinig babes waar ik van mn stok van wordt geblazen?
  maandag 22 november 2010 @ 17:36:26 #287
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_89019580
Soms mis je dat gewoon, ook al kun je er niet direct een aanwijsbare reden voor aandragen. Heb ik ook wel eens, da's gewoon balen maar niks aan de hand.

'De vonk' is er, of is er niet. Dat kun je niet aansturen, dwingen, of wat dan ook. Als 'ie niet komt, jammer maar helaas, op naar de volgende!
pi_89019598
quote:
17s.gif Op maandag 22 november 2010 17:34 schreef Snuitebolletje het volgende:

[..]

Omdat het an sich een hele leuke meid was, zag er goed uit, erg gezellig en het klikte prima, maar ik blijf die vonk missen (van mijn kant). Loop ik te zeuren, ben ik afgevlakt of zijn er echt zo bizar weinig babes waar ik van mn stok van wordt geblazen?
Nee, heb ik ook, ik kan niet meer verliefd worden of zo... :{
pi_89019731
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 17:36 schreef Silenus het volgende:
Soms mis je dat gewoon, ook al kun je er niet direct een aanwijsbare reden voor aandragen. Heb ik ook wel eens, da's gewoon balen maar niks aan de hand.

'De vonk' is er, of is er niet. Dat kun je niet aansturen, dwingen, of wat dan ook. Als 'ie niet komt, jammer maar helaas, op naar de volgende!
Soms... maar ik heb dat eigenlijk best vaak. Misschien kan ik het beter noemen als altijd. Misschien heeft het met volwassen worden te maken? dat je het puberale verliefd zijn gewoon niet meer kan? Of heb ik onlangs te veel meegemaakt en nog niet verwerkt waardoor ik mezelf blokkeer? Don't know. Maar ik merk wel dat ik het de moeite waard vind om het eens uit te gaan zoeken. Nu kan ik me gewoon niet helemaal geven, ook niet bij een date of bij wie dan ook. :( Stom!

En Lamon. NEE!. jij hebt iets anders, gewoon omdat ik niet met jou geassocieerd wil worden.
pi_89019864
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 15:53 schreef macondo het volgende:

[..]

Tja niet zo gek ook dat zag ik een jaar geleden al toen ik gedumpt was door een slet catbert en silenus fungeren als spreekbuis voor vrouwtjes hier. Vertonen in mijn optiek een beetje sociopathisch fok gedrag. Maarja ik denk maar zo, ik gun hun de populairiteit op fok wel die ze genieten, alleen vraag ik me wel af en toe af of ze er ook iets mee kunnen.
UITGESCHREVEN
  maandag 22 november 2010 @ 17:48:30 #291
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_89020139
quote:
17s.gif Op maandag 22 november 2010 17:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
Normaal als je iemand in de kroeg of bij een feestje tegenkomt ofzo dan heb je die klik al, en dan ga je daten. Als je iemand nog nooit IRL gezien hebt, heb je een soort geforceerde situatie waarbij je elkaar eigenlijk leuk 'moet' vinden, terwijl die klik er dan niet is. Ik heb een aantal jaren terug ook een paar RP dates gehad, maar vond het eigenlijk daarom niks. Op papier en de foto leuk, maar als je mekaar dan IRL ziet is het iemand met wie je in de kroeg prima had kunnen kletsen maar verder niks had gedaan.

quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 17:42 schreef picardmike het volgende:
Tja niet zo gek ook dat zag ik een jaar geleden al toen ik gedumpt was door een slet catbert en silenus fungeren als spreekbuis voor vrouwtjes hier. Vertonen in mijn optiek een beetje sociopathisch fok gedrag. Maarja ik denk maar zo, ik gun hun de populairiteit op fok wel die ze genieten, alleen vraag ik me wel af en toe af of ze er ook iets mee kunnen.
Ten eerste spoor jij gewoon niet, ten tweede ben ik alles behalve populair hier hoor, dus daar hoef je je geen zorgen over te maken :)
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_89020172
quote:

[..]

Nee. :D
  maandag 22 november 2010 @ 17:50:12 #293
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_89020213
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 17:49 schreef Lamon het volgende:
Nee. :D
Ik hoef niks te kunnen, ben al een jaar helemaal gelukkig met m'n chickie :)
pi_89020222
Jullie zijn gewoon allemaal veel te kieskeurig daarom voel je die klik niet.
Als het er enigszins normaal uitziet dan heb ik die klik zo gevonden :')
pi_89020258
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 17:50 schreef GlenSpey het volgende:
right on! :9

De klik voor een avond is ook prima te vinden hoor, maar het is net zo een druk knopje wat automatisch weer terug schiet :P
pi_89020269
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 17:50 schreef GlenSpey het volgende:
Het gaat meer over wat je al eerder zei, ze doen alsof ze het zo goed weten, maar geloof er maar geen fuck van hoor. :D
pi_89020356
quote:
10s.gif Op maandag 22 november 2010 17:51 schreef Lamon het volgende:

[..]

Het gaat meer over wat je al eerder zei, ze doen alsof ze het zo goed weten, maar geloof er maar geen fuck van hoor. :D
Stoker :P
Ach, ik ben idd misschien niet zo ervaren met online daten als sommige anderen hier. Ik heb maar 1 keer een RL date gehad via een datingsite (was wel een succes overigens :') ). Maar tis ook niet zo dat ik helemaal niks weet, natuurlijk O-)
  maandag 22 november 2010 @ 17:56:54 #298
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_89020475
quote:
Hahahaha ohja, toen beschuldigde je mij van stalken omdat ik reacties gaf in je topic. :')

Gedumpt door een slet! Verdomme, wat heb ik gelachen toen zeg.
pi_89020480
quote:
10s.gif Op maandag 22 november 2010 17:53 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Stoker :P
Ach, ik ben idd misschien niet zo ervaren met online daten als sommige anderen hier. Ik heb maar 1 keer een RL date gehad via een datingsite (was wel een succes overigens :') ). Maar tis ook niet zo dat ik helemaal niks weet, natuurlijk O-)
Nee, echt, de onzin die verkondigd wordt getuigt echt van pure onwetendheid, al is ieder mens anders en reageert iedereen anders, maar die zogenaamde wetmatigheden die ze stellen als "professionals" moet je echt met een korreltje zout nemen...
Ik zou sowieso geen advies aan FOK!kers vragen. :+
pi_89020553
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 17:48 schreef Catbert het volgende:

[..]

Normaal als je iemand in de kroeg of bij een feestje tegenkomt ofzo dan heb je die klik al, en dan ga je daten. Als je iemand nog nooit IRL gezien hebt, heb je een soort geforceerde situatie waarbij je elkaar eigenlijk leuk 'moet' vinden, terwijl die klik er dan niet is. Ik heb een aantal jaren terug ook een paar RP dates gehad, maar vond het eigenlijk daarom niks. Op papier en de foto leuk, maar als je mekaar dan IRL ziet is het iemand met wie je in de kroeg prima had kunnen kletsen maar verder niks had gedaan.
[..]

Ten eerste spoor jij gewoon niet, ten tweede ben ik alles behalve populair hier hoor, dus daar hoef je je geen zorgen over te maken :)
Nou jullie waren er anders wel als eerste bij om het gedrag van die slet goed te keuren en de rest van de draad tegen mij op te stoken en dat gedrag zie ik constant terugkomen. Maar ja lekker boeiend het is maar fok.
UITGESCHREVEN
  maandag 22 november 2010 @ 18:00:53 #301
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_89020614
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 17:57 schreef Lamon het volgende:
Nee, echt, de onzin die verkondigd wordt getuigt echt van pure onwetendheid, al is ieder mens anders en reageert iedereen anders, maar die zogenaamde wetmatigheden die ze stellen als "professionals" moet je echt met een korreltje zout nemen...
Welke "wetmatigheden" heb je het precies over?

Edit: Geen tijd een nieuwe te openen, leef je uit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')