SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laatst bijgewerkt op dinsdag 26 oktober door douche-eendje
Deze OP kan je hier vinden.
[ Bericht 1% gewijzigd door Re op 18-11-2010 20:03:02 ][b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
Ga met je muis over de rechterbovenkant van je topic en de edit knop komt vanzelf tevoorschijn.quote:Op zondag 14 november 2010 16:35 schreef Godshand het volgende:
haal maar weg, om een of andere reden kan ik niet meer editten
dat is het nietquote:Op zondag 14 november 2010 16:39 schreef Neelix het volgende:
[..]
Ga met je muis over de rechterbovenkant van je topic en de edit knop komt vanzelf tevoorschijn.
Ik vind dat je toch wel van anderen mag verwachten dat ze respect hebben voor de overtuigingen van iemand anders. Zeker als anderen daar geen schade van ondervinden. En al helemaal op Fok! waar de meest vreemde dingen besproken worden.quote:Op zondag 14 november 2010 13:37 schreef After_Dark het volgende:
[..]
Das beter. Je kunt moeilijk van anderen verwachten dat ze je eigen gedachten over dit soort dingen de normaalste zaak van de wereld vinden.
Precies.quote:Op zondag 14 november 2010 16:45 schreef Neelix het volgende:
[..]
Ik vind dat je toch wel van anderen mag verwachten dat ze respect hebben voor de overtuigingen van iemand anders. Zeker als anderen daar geen schade van ondervinden. En al helemaal op Fok! waar de meest vreemde dingen besproken worden.
Of is het een originele manier om contact te leggen?quote:Op zondag 14 november 2010 18:22 schreef detijd het volgende:
aarrrgggh!!! soms he, soms ben ik toch zo'n zeepneus.
zit ik net op een datingsite wat berichten te sturen, bedenk ik me dat een bepaalde zin die ik eerder getikt had ook in het nieuwe berichtje past.
plak ik per ongeluk het hele mailtje incl. de naam van de andere user erin![]()
die user kan ik dus wel vergeten![]()
was wel een leuke site trouwens
ik zou er ook nog wel om kunnen lachen als een meisje dat bij mij zou doen. ik houd wel van een beetje klungelige typjesquote:Op zondag 14 november 2010 18:34 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Of is het een originele manier om contact te leggen?![]()
Ik zou er de humor wel van in kunnen zien als iemand mij per ongeluk zoiets stuurt hoor.
Ja dus, wantquote:Op zondag 14 november 2010 00:11 schreef Provinciaaltje het volgende:
Jij hebt er dus ook totaal geen moeite mee als je eventuele biseksuele vriendin later met andere mannen slaapt simpel omdat ze behoefte heeft aan mannelijke contacten ?
Deze laatste zin zou overigens ook de reden kunnen zijn waarom een man zijn vrouw toestaat met andere vrouwen te gaan rollebollen.quote:Op zondag 14 november 2010 17:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
maar als ik iemand echt leuk vind, dan deel ik haar liever, dan dat ik haar helemaal niet 'heb'.
Ja, maar alleen als hij vervolgens een gevat bericht direct erna stuurt. Want zonder dat per ongeluk wordt het toch wat ongemakkelijk.quote:Op zondag 14 november 2010 18:34 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Of is het een originele manier om contact te leggen?![]()
Ik zou er de humor wel van in kunnen zien als iemand mij per ongeluk zoiets stuurt hoor.
wat een verschrikkelijk schijnheilige reactie, "ik snap de reacties overigens wel hoor".quote:Op zondag 14 november 2010 17:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Precies.
Ik snap de reacties overigens wel, hoor, het is natuurlijk niet zo mainstream allemaal wat ik doe en ik ben ook van ver gekomen (ontzettend veel moeite mee gehad), maar als ik iemand echt leuk vind, dan deel ik haar liever, dan dat ik haar helemaal niet 'heb'.
Wat versta jij onder de Ware Liefde?quote:Op zondag 14 november 2010 23:00 schreef macondo het volgende:
Mijn eerdere date had ik een beetje afgeschreven, alles is leuk maar of er iets méér in zit was sterk de vraag. En weinig contact gehad sinds laatste date.
Een ander ogenschijnlijk heel leuk meisje van rp stond nog in de coulissen, dus daarmee een date afgesproken. Een paar uur later kom ik in contact met mijn long-term crush (van paiq, soort ex-vriendin) - gaan we samen naar de film.
Nu blijkt dame 1, van de afgelopen dates, toch te willen afspreken. Alleen niet te snel.
Ik voel mij een halve Lamon, want lopen rommelen met meerdere leuke vrouwen in het echt staat wel interessant en is goed voor je ego : maar is dit niet wat puberaal? Slaat dit ergens op? En hoe zit het dan met de Ware Liefde?
Die man die een ander had ontmoet en daarom jullie date af had gezegd?quote:Op zondag 14 november 2010 23:15 schreef douche-eendje het volgende:
3x raden wie er vanavond met hangende pootjes zijn excuses aan kwam bieden... Zucht. Soms he
Bij mijn net-niet dates die deze k-smoes ophingen, kwam echt geen enkele vrouw erop terug.quote:Op zondag 14 november 2010 23:15 schreef douche-eendje het volgende:
3x raden wie er vanavond met hangende pootjes zijn excuses aan kwam bieden... Zucht. Soms he
Gewoon keihard zijn en afschrijven, anders gaat het gekloot je veel te veel tijd en energie kosten.quote:Op zondag 14 november 2010 23:15 schreef douche-eendje het volgende:
dat is neem ik aan toch keihard over en nee?quote:Op zondag 14 november 2010 23:15 schreef douche-eendje het volgende:
ik zou alsnog afspreken...en hem dan keihard in zijn ballen schoppen!quote:Op zondag 14 november 2010 23:15 schreef douche-eendje het volgende:
Na 1 weekend al wanhopig?quote:Op zondag 14 november 2010 23:59 schreef GlenSpey het volgende:
Ow, dus hier zitten jullie
Bah, wat een klote weekend. Tellertje staat nu op 12 berichten verzonden @ RP. Vijf nog altijd ongelezen, 2 keer een geen-interesse en 4 keer helemaal niks gehoord. Merk dat ik steeds meer begin te neigen om de dames die het eigelijk 'net-niet' zijn een bericht te sturen... misschien ben ik inderdaad wel desperate zoals Provinciaaltje al zei
Nee maar ik heb gewoon weinig geduld als het op dit soort zaken aankomtquote:
je bent nog jong, nu kan het nog.quote:Op maandag 15 november 2010 01:14 schreef love_sharon het volgende:
Toch nog een keertje afgesproken met een jongen waar ik al vaker mee heb gedate (gala-jongen)
Na een nogal abrupt afscheid laatst toch na wat sms'jes voor aankomende week afgesproken.
Niet eens aan beginnen joh...quote:Op maandag 15 november 2010 00:05 schreef douche-eendje het volgende:
Ja, dat is die van de "ik heb iemand anders ontmoet". Ik weet niet zo goed wat ik er nu mee moet, heb hem wel flink duidelijk gemaakt dat ik echt niet zit te wachten op een spelletje en zit nu een beetje met mijzelf in tweestrijd, "geen tijd en energie meer aan besteden" versus "maar het contact was zo leuk, gezellig en ik wil hem wel eens ontmoeten".
Jij hebt voorkennis en vind die dame 1 toch maar nietsquote:Op zondag 14 november 2010 23:11 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Wat versta jij onder de Ware Liefde?
Oh en niet te snel weer af willen spreken betekent meestal weinig interesse, sorry..
Hoezo, heeft je zusje zich ingeschreven?quote:Op maandag 15 november 2010 10:17 schreef SonicVolcano het volgende:
Nou wie hete seks wil, moet ff op Knuz kijken. Zoek op vrouw, 18-25 jaar, heel Nederland.
quote:Op maandag 15 november 2010 10:44 schreef SonicVolcano het volgende:
esther19
Veel plezier!![]()
(en nee, geen zusje, damn)
quote:Ik ben hartstikke bi heb met mijn voorbeeld dildo al veel vriendinnetjes in hun kontje genomen, maar lijkt me zou geil ook eens een lekkere vent in zijn kontje te nemen!!
Lijkt me eerder een tekst van een jongen/man die zichzelf heel grappig vindtquote:
Haha. De dag dat dit soort tekstjes echt zijn is de dag dat ik pinksteren vier met een paasboom in m'n woonkamerquote:Op maandag 15 november 2010 11:28 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Lijkt me eerder een tekst van een jongen/man die zichzelf heel grappig vindt![]()
Maar als het wel echt is, dan is ze in ieder geval duidelijk over haar bedoelingen.
Tegenwoordig zou het me niet verbazen als zulke teksten echt blijken te zijn, zie soms vrij vergelijkbare dingen voorbij komen op Fok! gepost door vrouwenquote:Op maandag 15 november 2010 11:32 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Haha. De dag dat dit soort tekstjes echt zijn is de dag dat ik pinksteren vier met een paasboom in m'n woonkamer
Wheh, ik niet. Blijkbaar leef ik in een droomwereldquote:Op maandag 15 november 2010 11:38 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Tegenwoordig zou het me niet verbazen als zulke teksten echt blijken te zijn, zie soms vrij vergelijkbare dingen voorbij komen op Fok! gepost door vrouwen
Goedemorgen Tijdquote:
Ben jaloers op je.quote:Op maandag 15 november 2010 11:39 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Wheh, ik niet. Blijkbaar leef ik in een droomwereld
Doe eens een beetje rustig aan. Niet iedereen die msn aan heeft staan heeft altijd tijd/zin om te chatten. Triomfantelijk reppen over enkeltje prullenbak klinkt wel leuk, maar eigenlijk ben jij natuurlijk zélf degene die de prullenbak in gaat op dat moment.quote:Op maandag 15 november 2010 00:26 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Nee maar ik heb gewoon weinig geduld als het op dit soort zaken aankomt
Ow, en de toch-al-niet-zo-boeiende dame die ik op msn had sprak mij gisteravond opeens uit zichzelf aan. Al weer half hoopvol sprak ik haar vanmiddag op msn aan om de verkenningsgesprekken dan toch maar voort te zetten.... maar geen reactie, terwijl mevrouw wel online stond (dus niet afwezig of iets dergelijks)... maargoed. Goedzak dat ik ben het zojuist nog een keer geprobeerd... want tja stel dat ze eens wél afwezig was ofzo. Maar weer geen reactie. EN als ik ergens een hekel aan heb dan is het om genegeerd te worden, wat de reden dan ook zijn mag. Dus dat is een enkeltje prullenbak
Tijd voor een hutje op de hei dus.quote:Op maandag 15 november 2010 11:43 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Ben jaloers op je.
Ik zou ook wel weer graag in dat wereldje vertoeven..
Fake. Als er iets makkelijk is op internet dan is het andere mensen in de zeik nemen. Toen ik 14 was schreef ik ook wel eens vergelijkbare teksten en deed ik me voor als meisje met als doel om lesbische vrouwen naakt voor de webcam te krijgen. Er zitten altijd wel gekken tussen die erin trappenquote:
Doe nou eens niet zo moeilijk en geniet er nou gewoon van!! Loop niet te hard van stapel (AAAHH, zo lekker makkelijk om te zeggenquote:Op maandag 15 november 2010 09:36 schreef macondo het volgende:
[..]
Jij hebt voorkennis en vind die dame 1 toch maar nietsMaar de kwestie meerdere ijzers in het vuur houden, blijft een lastig luxe-probleem.
En wie is de gek in dit verhaal?quote:Op maandag 15 november 2010 16:10 schreef GlenSpey het volgende:
Fake. Als er iets makkelijk is op internet dan is het andere mensen in de zeik nemen. Toen ik 14 was schreef ik ook wel eens vergelijkbare teksten en deed ik me voor als meisje met als doel om lesbische vrouwen naakt voor de webcam te krijgen. Er zitten altijd wel gekken tussen die erin trappen
Mja, hard van stapel lopen lukt mij altijd vrij goed. Niet handig inderdaadquote:Op maandag 15 november 2010 16:22 schreef Spirit82 het volgende:
Doe nou eens niet zo moeilijk en geniet er nou gewoon van!! Loop niet te hard van stapel (AAAHH, zo lekker makkelijk om te zeggen) en zie gewoon waar dame 1 op uitdraaid. Ik zou haar niet te snel afschrijven, maar dat weet je al. En die andere 2, gewoon doen
Niet de dame doen, of wel, net waar je zin in hebt... ok... je hebt echt niks aan mij
Mja, daar ben ik helaas ook erg goed in. Ik neem me elke keer voor om dat niet te doen, maar het gebeurt toch en het is echt niet handig.quote:Op maandag 15 november 2010 17:19 schreef macondo het volgende:
[..]
Mja, hard van stapel lopen lukt mij altijd vrij goed. Niet handig inderdaad
post eens ietsquote:Op maandag 15 november 2010 23:01 schreef Charles.Darwin het volgende:
Ik ben bezig met een nieuw experiment. We weten inmiddels allemaal wat wel en wat niet werkt (een profiel moet grappig zijn, origineel, en het moet vrouwen een heel klein beetje het idee geven dat je een "foute" man bent).
Maar omdat het natuurlijk leuk is om een beetje te pionieren ben ik out-of-the-box gaan denken. Wat werkt er allemaal nog meer op de vrouwelijke psyche. De doelen blijven hetzelfde. Een profieltekst moet de aandacht trekken, aan het denken zetten en uit de tent lokken, zorgen dat er reactie komt.
Dus ik heb m'n beste ganzeveer bovengehaald en een kort stukje proza geschreven in de stijl van Kluun en al die andere walgelijke schrijvers die tegenwoordig zo populair zijn onder het vrouwelijk publiek. Misschien nog net iets poetischer zelfs. Om het (voor mezelf) extra leuk te maken is het eigenlijk een soort van verborgen boodschap.
Tot nu toe goede resultaten, de reactie's stromen binnen. Ik geef het een weekje of twee de tijd om te ontwikkelen. Als er behoefte is aan wat resultaten zal ik die tegen die tijd posten.
Als je als vrouw geen betalend lid bent dan kun je volgens mij niet zien wie je profiel bezocht heeft dus dat zou al verklaren waarom een deel niet 'terugkijkt'.quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:09 schreef Provinciaaltje het volgende:
Maar hoe krijg je die vrouwen in hemelsnaam naar je profiel toe ? Ik bezoek de profielen altijd met "zien wie je profiel bezoekt" aan maar de bezoekers teller blijft gewoon op hetzelfde getal staan.
Kun je nog zo een mooi profiel hebben maar als er niemand komt, dan houd het op
Toch zijn er veel vrouwen (in mijn doelgroep) die wel een betaald profiel hebben dus ze kunnen het wel.quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:12 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Als je als vrouw geen betalend lid bent dan kun je volgens mij niet zien wie je profiel bezocht heeft dus dat zou al verklaren waarom een deel niet 'terugkijkt'.
Ik vrees het welquote:Maar hoe je verder bezoekers trekt? Daar zal een leuke foto toch wel een grote rol in spelen denk ik.
Stuur jij zelf wel berichten dan?quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:09 schreef Provinciaaltje het volgende:
Maar hoe krijg je die vrouwen in hemelsnaam naar je profiel toe ? Ik bezoek de profielen altijd met "zien wie je profiel bezoekt" aan maar de bezoekers teller blijft gewoon op hetzelfde getal staan.
Kun je nog zo een mooi profiel hebben maar als er niemand komt, dan houd het op
Klopt het dat de mannen over het algemeen meer aan het 'jagen' zijn op datingsites dan vrouwen? Heb het gevoel dat mannen veel meer bezig houden met berichten versturen e.d. dan de gemiddelde vrouwmensch..quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:21 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Stuur jij zelf wel berichten dan?
Als ik ga zitten afwachten kan ik ook drie jaar wachten voordat mn profiel eens bekeken wordt.
Interesseberichtje numero 2 is trouwens net binnengekomen nadat ik in totaal zo'n twaalf vrouwen berichten verstuurd heb. Altijd prettig voor het slapen gaan zoiets
Ik heb me een dag of vijf geleden ingeschreven bij relatieplanet. Toen ik nog dacht dat een gratis account enig nut had ben ik van die interesse hartjes gaan sturen, en hoewel er niemand op die dingen reageert lijkt het toch wel views te genereren. Tenminste, ik sta op 21x profiel bekeken.quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:21 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Als ik ga zitten afwachten kan ik ook drie jaar wachten voordat mn profiel eens bekeken wordt.
Interesseberichtje numero 2 is trouwens net binnengekomen nadat ik in totaal zo'n twaalf vrouwen berichten verstuurd heb. Altijd prettig voor het slapen gaan zoiets
Nee, ik stuur zelf bijna geen berichten meer. Ik ben al wel lang (betalend) lid van twee sites maar berichten sturen doe ik nog maar heel zelden. Ik vind het eigenlijk een beetje een gedoe aan het worden steeds maar weer die goedbedoelde berichten te schrijven en daar zo weinig van terug te krijgen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:21 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Ik kan nou niet zeggen dat ik ervaringsdeskundige ben, maar volgens mij is dat wel waar ja.quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:27 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
Klopt het dat de mannen over het algemeen meer aan het 'jagen' zijn op datingsites dan vrouwen? Heb het gevoel dat mannen veel meer bezig houden met berichten versturen e.d. dan de gemiddelde vrouwmensch..
Lijkt me heel sterk dat mannen zoveel respons krijgen.quote:Sinds een week betalend lid. Het aantal geschreven reacties: 140..... De hartjes (364) laat ik voor wat ze zijn, in het kader van reageren.
quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:27 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
Klopt het dat de mannen over het algemeen meer aan het 'jagen' zijn op datingsites dan vrouwen? Heb het gevoel dat mannen veel meer bezig houden met berichten versturen e.d. dan de gemiddelde vrouwmensch..
Aha, dus je wacht tot vrouwen jou een berichtje sturen. Tja, dat kan natuurlijk..quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:30 schreef Provinciaaltje het volgende:
Nee, ik stuur zelf bijna geen berichten meer. Ik ben al wel lang (betalend) lid van twee sites maar berichten sturen doe ik nog maar heel zelden. Ik vind het eigenlijk een beetje een gedoe aan het worden steeds maar weer die goedbedoelde berichten te schrijven en daar zo weinig van terug te krijgen.
Natuurlijk moet je hem vergeven dat je tweede keuze bent en hij je met een kutsmoes had afgepoeierd. Wat denkt hij wel niet, dat je eigenwaarde hebt ofzo?quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:10 schreef douche-eendje het volgende:
Hij blijft het proberen... smsje
"you should forgive me... "
Je bent en blijft een tweede keuze. Als dat andere meisje (ken het verhaal niet eigelijk..) opeens weer interesse in hem toont sta jij weer onderaan de ladder. Weg ermee dusquote:Op dinsdag 16 november 2010 11:10 schreef douche-eendje het volgende:
Hij blijft het proberen... smsje
"you should forgive me... "
Hoe meer je schrijft hoe meer je terugkrijgtquote:Op dinsdag 16 november 2010 00:30 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Nee, ik stuur zelf bijna geen berichten meer. Ik ben al wel lang (betalend) lid van twee sites maar berichten sturen doe ik nog maar heel zelden. Ik vind het eigenlijk een beetje een gedoe aan het worden steeds maar weer die goedbedoelde berichten te schrijven en daar zo weinig van terug te krijgen.
Dat van die kutsmoes is kut, maar tweede keuze zijn is niet zo erg. Hij heeft je ten slotte nog niet ontmoet, dus hij kan niet eens weten hoe leuk je bent.quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:51 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Natuurlijk moet je hem vergeven dat je tweede keuze bent en hij je met een kutsmoes had afgepoeierd. Wat denkt hij wel niet, dat je eigenwaarde hebt ofzo?
het is via een datingsite, als iemand verwacht dat er daar exclusief gedate wordt vind ik een beetje naief eigenlijk.quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:29 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Je bent en blijft een tweede keuze. Als dat andere meisje (ken het verhaal niet eigelijk..) opeens weer interesse in hem toont sta jij weer onderaan de ladder. Weg ermee dus
Precies, en dat is eigenlijk best wel treurig als je er over na denkt - iedereen is toch geneigd aan te nemen dat de ander wél exclusief date (met jou, dus).quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:58 schreef dawg het volgende:
[..]
het is via een datingsite, als iemand verwacht dat er daar exclusief gedate wordt vind ik een beetje naief eigenlijk.
Dat ik iets niet goed doe weet ik nu inmiddels wel, de vraag blijft echter wat. Ik verstuur op het moment gemiddeld 25 berichten per week, best veel dus. Van vorige week zijn daar 14 van gelezen, zijn 6 daadwerkelijk op mijn profiel wezen kijken, en hebben 4 de moeite genomen om een geen interesse bericht terug te sturen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:34 schreef GlenSpey het volgende:
Hoe meer je schrijft hoe meer je terugkrijgteen tijd terug had ik ook een maandje abo genomen bij RP en maar 2 of 3 berichten geschreven. Vanzelfsprekend heb ik er niks uit weten te slepen... Nu ben ik weer opnieuw lid en schrijf ik bijna dagelijks 2-3 berichten naar dames die mij 'enigszins interessant' lijken.
En voila, een week later is mijn profiel 10 keer bekeken en heb ik van 2 van de 12 dames een interesse terughad ik niks geschreven dan was ik 1 keer bekeken en had ik al helemaal geen berichten gehad
Dat is ook heel het probleem niet voor mij. Wat ik wel een probleem vind is dat hij 2 avonden achter elkaar de date gecancelled heeft en op dag 3 met hangende pootjes terug komt. Dan gaat het wel voelen als een spelletje.quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:21 schreef macondo het volgende:
[..]
Precies, en dat is eigenlijk best wel treurig als je er over na denkt - iedereen is toch geneigd aan te nemen dat de ander wél exclusief date (met jou, dus).
Ik zou daar ook gedeprimeerd van worden. Heb twee berichtjes gestuurd, en twee reacties gekregen. Vier berichtjes van vrouwen gehad waarop ik gereageerd heb. Misschien als je er maar een paar stuurt, dat je dan een persoonlijker stukje schrijft.quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:22 schreef KosterT het volgende:
[..]
Dat ik iets niet goed doe weet ik nu inmiddels wel, de vraag blijft echter wat. Ik verstuur op het moment gemiddeld 25 berichten per week, best veel dus. Van vorige week zijn daar 14 van gelezen, zijn 6 daadwerkelijk op mijn profiel wezen kijken, en hebben 4 de moeite genomen om een geen interesse bericht terug te sturen.
Met regelmaat vraag ik mij af waarom ik dit nog doe, aangezien het tot nu toe niets heeft opgeleverd, om dan vervolgens toch weer verder te gaan met de gedachte dat het maar één keer hoeft goed te gaan. Ik heb een goeie vriend en een vriendin die mij een beetje geholpen hebben met een leuk profiel opzetten, leuke fotootjes en dat soort dingen, maar waarom ik nooit positieve reacties terugkrijg snappen zij ook niet.
Ik vraag me dan toch af hoe jullie dat doen. Wat staat er bij jullie in het profiel, wat zetten jullie in berichtjes?
Twee keer afzeggen? Toedeledoki!quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:33 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Dat is ook heel het probleem niet voor mij. Wat ik wel een probleem vind is dat hij 2 avonden achter elkaar de date gecancelled heeft en op dag 3 met hangende pootjes terug komt. Dan gaat het wel voelen als een spelletje.
Het zijn sowieso allemaal stuk voor stuk persoonlijke berichten, geen copy-paste of simpele interesse berichten.quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:38 schreef macondo het volgende:
Ik zou daar ook gedeprimeerd van worden. Heb twee berichtjes gestuurd, en twee reacties gekregen. Vier berichtjes van vrouwen gehad waarop ik gereageerd heb. Misschien als je er maar een paar stuurt, dat je dan een persoonlijker stukje schrijft.
Uhm nee, dat doet hij omdat hij nog niet zo heel goed Nederlands spreekt. Kreeg net weer een smsje van hem. Zucht. Ik weet het niet meer.quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:36 schreef Silenus het volgende:
Ik vind hem sowieso maar een homo. Gaat 'ie een beetje een smsje in het Engels sturen omdat dat schattiger overkomt ofzo.
Met zo'n droplul wil je toch helemaal niet daten.
Een echte kerel belt en spreekt het uit.quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:56 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Uhm nee, dat doet hij omdat hij nog niet zo heel goed Nederlands spreekt. Kreeg net weer een smsje van hem. Zucht.
Je bent niet zo goed in negeren, of wel?quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:56 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Uhm nee, dat doet hij omdat hij nog niet zo heel goed Nederlands spreekt. Kreeg net weer een smsje van hem. Zucht. Ik weet het niet meer.
wat weet je niet dan?quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:56 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Uhm nee, dat doet hij omdat hij nog niet zo heel goed Nederlands spreekt. Kreeg net weer een smsje van hem. Zucht. Ik weet het niet meer.
Geen idee.quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:22 schreef KosterT het volgende:
[..]
Dat ik iets niet goed doe weet ik nu inmiddels wel, de vraag blijft echter wat. Ik verstuur op het moment gemiddeld 25 berichten per week, best veel dus. Van vorige week zijn daar 14 van gelezen, zijn 6 daadwerkelijk op mijn profiel wezen kijken, en hebben 4 de moeite genomen om een geen interesse bericht terug te sturen.
Met regelmaat vraag ik mij af waarom ik dit nog doe, aangezien het tot nu toe niets heeft opgeleverd, om dan vervolgens toch weer verder te gaan met de gedachte dat het maar één keer hoeft goed te gaan. Ik heb een goeie vriend en een vriendin die mij een beetje geholpen hebben met een leuk profiel opzetten, leuke fotootjes en dat soort dingen, maar waarom ik nooit positieve reacties terugkrijg snappen zij ook niet.
Ik vraag me dan toch af hoe jullie dat doen. Wat staat er bij jullie in het profiel, wat zetten jullie in berichtjes?
Raar, het is toch echt een serieuze benadering. Hoe precies zou ik me dan anders voor doen met die methode?quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:24 schreef macondo het volgende:
@GlenSpey
Je doet een beetje alsof het een spelletje is. Net zoals dat verhaal van je webcam op je 14e. Alsof je je anders moet voordoen dan je bent. Krijg een beetje een afkeer van jouw benadering. Kan aan mij liggen hoor (waarschijnlijk zelfs).
En euh, lukt het een beetje dan? De geslaagde dates bedoel ik dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |