SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laatst bijgewerkt op dinsdag 26 oktober door douche-eendje
Deze OP kan je hier vinden.
[ Bericht 1% gewijzigd door Re op 18-11-2010 20:03:02 ][b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
Ga met je muis over de rechterbovenkant van je topic en de edit knop komt vanzelf tevoorschijn.quote:Op zondag 14 november 2010 16:35 schreef Godshand het volgende:
haal maar weg, om een of andere reden kan ik niet meer editten
dat is het nietquote:Op zondag 14 november 2010 16:39 schreef Neelix het volgende:
[..]
Ga met je muis over de rechterbovenkant van je topic en de edit knop komt vanzelf tevoorschijn.
Ik vind dat je toch wel van anderen mag verwachten dat ze respect hebben voor de overtuigingen van iemand anders. Zeker als anderen daar geen schade van ondervinden. En al helemaal op Fok! waar de meest vreemde dingen besproken worden.quote:Op zondag 14 november 2010 13:37 schreef After_Dark het volgende:
[..]
Das beter. Je kunt moeilijk van anderen verwachten dat ze je eigen gedachten over dit soort dingen de normaalste zaak van de wereld vinden.
Precies.quote:Op zondag 14 november 2010 16:45 schreef Neelix het volgende:
[..]
Ik vind dat je toch wel van anderen mag verwachten dat ze respect hebben voor de overtuigingen van iemand anders. Zeker als anderen daar geen schade van ondervinden. En al helemaal op Fok! waar de meest vreemde dingen besproken worden.
Of is het een originele manier om contact te leggen?quote:Op zondag 14 november 2010 18:22 schreef detijd het volgende:
aarrrgggh!!! soms he, soms ben ik toch zo'n zeepneus.
zit ik net op een datingsite wat berichten te sturen, bedenk ik me dat een bepaalde zin die ik eerder getikt had ook in het nieuwe berichtje past.
plak ik per ongeluk het hele mailtje incl. de naam van de andere user erin![]()
die user kan ik dus wel vergeten![]()
was wel een leuke site trouwens
ik zou er ook nog wel om kunnen lachen als een meisje dat bij mij zou doen. ik houd wel van een beetje klungelige typjesquote:Op zondag 14 november 2010 18:34 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Of is het een originele manier om contact te leggen?![]()
Ik zou er de humor wel van in kunnen zien als iemand mij per ongeluk zoiets stuurt hoor.
Ja dus, wantquote:Op zondag 14 november 2010 00:11 schreef Provinciaaltje het volgende:
Jij hebt er dus ook totaal geen moeite mee als je eventuele biseksuele vriendin later met andere mannen slaapt simpel omdat ze behoefte heeft aan mannelijke contacten ?
Deze laatste zin zou overigens ook de reden kunnen zijn waarom een man zijn vrouw toestaat met andere vrouwen te gaan rollebollen.quote:Op zondag 14 november 2010 17:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
maar als ik iemand echt leuk vind, dan deel ik haar liever, dan dat ik haar helemaal niet 'heb'.
Ja, maar alleen als hij vervolgens een gevat bericht direct erna stuurt. Want zonder dat per ongeluk wordt het toch wat ongemakkelijk.quote:Op zondag 14 november 2010 18:34 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Of is het een originele manier om contact te leggen?![]()
Ik zou er de humor wel van in kunnen zien als iemand mij per ongeluk zoiets stuurt hoor.
wat een verschrikkelijk schijnheilige reactie, "ik snap de reacties overigens wel hoor".quote:Op zondag 14 november 2010 17:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Precies.
Ik snap de reacties overigens wel, hoor, het is natuurlijk niet zo mainstream allemaal wat ik doe en ik ben ook van ver gekomen (ontzettend veel moeite mee gehad), maar als ik iemand echt leuk vind, dan deel ik haar liever, dan dat ik haar helemaal niet 'heb'.
Wat versta jij onder de Ware Liefde?quote:Op zondag 14 november 2010 23:00 schreef macondo het volgende:
Mijn eerdere date had ik een beetje afgeschreven, alles is leuk maar of er iets méér in zit was sterk de vraag. En weinig contact gehad sinds laatste date.
Een ander ogenschijnlijk heel leuk meisje van rp stond nog in de coulissen, dus daarmee een date afgesproken. Een paar uur later kom ik in contact met mijn long-term crush (van paiq, soort ex-vriendin) - gaan we samen naar de film.
Nu blijkt dame 1, van de afgelopen dates, toch te willen afspreken. Alleen niet te snel.
Ik voel mij een halve Lamon, want lopen rommelen met meerdere leuke vrouwen in het echt staat wel interessant en is goed voor je ego : maar is dit niet wat puberaal? Slaat dit ergens op? En hoe zit het dan met de Ware Liefde?
Die man die een ander had ontmoet en daarom jullie date af had gezegd?quote:Op zondag 14 november 2010 23:15 schreef douche-eendje het volgende:
3x raden wie er vanavond met hangende pootjes zijn excuses aan kwam bieden... Zucht. Soms he
Bij mijn net-niet dates die deze k-smoes ophingen, kwam echt geen enkele vrouw erop terug.quote:Op zondag 14 november 2010 23:15 schreef douche-eendje het volgende:
3x raden wie er vanavond met hangende pootjes zijn excuses aan kwam bieden... Zucht. Soms he
Gewoon keihard zijn en afschrijven, anders gaat het gekloot je veel te veel tijd en energie kosten.quote:Op zondag 14 november 2010 23:15 schreef douche-eendje het volgende:
dat is neem ik aan toch keihard over en nee?quote:Op zondag 14 november 2010 23:15 schreef douche-eendje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |