abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88882069
Paiq is inderdaad een verademing, gewoon lekker babbelen, lekker instant ouwehoeren.
"Oh, dat is makkelijk, zo'n doe-het-zelf-zaak, als ik jou vraag om een boor te pakken, zeg jij gewoon: doe het zelf"
pi_88882259
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 22:18 schreef Charles.Darwin het volgende:

[..]

Hah, je werd al gemist :)
Ik?
Wie/wat/waar en waarom :D

En ik lees dat jij net een gesprek hebt gehad van 2 uur..geen date?
Wel contactgegevens uitgewisseld?
  donderdag 18 november 2010 @ 22:25:10 #153
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_88882369
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 22:23 schreef kieskleurig het volgende:

[..]

Ik?
Wie/wat/waar en waarom :D

En ik lees dat jij net een gesprek hebt gehad van 2 uur..geen date?
Wel contactgegevens uitgewisseld?
Ik/wij/jij/hier :P

En inderdaad. Geen contactgegevens uitgewisseld, had misschien wel gekunt maar ik denk dat het zo beter is. Een groeiprojectje, so to speak. Ik geef het wat tijd :)
451 °F
pi_88886754
quote:
14s.gif Op donderdag 18 november 2010 20:04 schreef Re het volgende:
even weer een goede OP erin gezet :P
Yo thanx..

Nee het had niets met Linux te maken...

in IE verdomde ie het ook.. Lap tekst erin gecopy-paste maar het slikken, ho maar..
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  vrijdag 19 november 2010 @ 00:17:42 #155
262 Re
Kiss & Swallow
pi_88887040
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 00:08 schreef Godshand het volgende:

[..]

Yo thanx..

Nee het had niets met Linux te maken...

in IE verdomde ie het ook.. Lap tekst erin gecopy-paste maar het slikken, ho maar..
ik zag je 20 edits :P
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_88887055
Mijn dating profiel is beetje dood :{
pas helemaal gerenoveerd maar blijft erg stil.

iemand tips?
Mijn Usericon bevat seksueel getinte, gewelddadige en schokkende inhoud!
pi_88887125
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 00:18 schreef CecilBDemented het volgende:
Mijn dating profiel is beetje dood :{
pas helemaal gerenoveerd maar blijft erg stil.

iemand tips?
Bevat het voldoende contradicties? Vrouwen zijn er gek op.
pi_88887217
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 november 2010 00:20 schreef Dr.Hilfiger het volgende:

[..]

Bevat het voldoende contradicties? Vrouwen zijn er gek op.
Goede vraag durf ik niet te zeggen :$
weet wat contradicties zijn maar toch weet ik niet of mij profiel daarover beschikt :$
Mijn Usericon bevat seksueel getinte, gewelddadige en schokkende inhoud!
  vrijdag 19 november 2010 @ 00:34:06 #159
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_88887600
Net terug van date met dat andere meisje van rp, die ik eerder afzegde. Leuk en grappig, en een stuk minder gecompliceerd dan andere dame. Ik maak er wel een beetje een zootje van zo..
Overal verstand van.
pi_88887637
Zo, dame nummer 2 op msn toegevoegd... morgen maar eens het gesprek mee induiken... ben benieuwd :)
Wat RP betreft zelf heb ik het wel een beetje gezien... zit atm niet echt iets meer tussen waar ik nog op wil reageren. Het was leuk maar na een paar dagen heb ik het zoals gewoonlijk wel weer gezien daar :P
  vrijdag 19 november 2010 @ 00:37:12 #161
57047 macondo
pi_88887704
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 00:35 schreef GlenSpey het volgende:
Zo, dame nummer 2 op msn toegevoegd... morgen maar eens het gesprek mee induiken... ben benieuwd :)
Wat RP betreft zelf heb ik het wel een beetje gezien... zit atm niet echt iets meer tussen waar ik nog op wil reageren. Het was leuk maar na een paar dagen heb ik het zoals gewoonlijk wel weer gezien daar :P
Ik heb nog nooit iemand van paiq of rp toegevoegd aan msn. Wel paar mailtjes, en dates afgesproken. Werkt toch beter dan msn gechat.
Overal verstand van.
pi_88887795
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 00:34 schreef macondo het volgende:
Net terug van date met dat andere meisje van rp, die ik eerder afzegde. Leuk en grappig, en een stuk minder gecompliceerd dan andere dame. Ik maak er wel een beetje een zootje van zo..
Vond ze jou ook leuk en grappig ergo, is er getongd?
pi_88887851
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 00:37 schreef macondo het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit iemand van paiq of rp toegevoegd aan msn. Wel paar mailtjes, en dates afgesproken. Werkt toch beter dan msn gechat.
Technisch gezien heeft zij mij ook toegevoegd... ze was gratis member dus ik kon enkel mijn mailadres toesturen :) maar jij stuurt dus gewoon een email naar haar mailadres? Wat zet je daar in dan? :P Ik ben niet zo goed in van het gebruikelijke pad afwijken... maar de laatste paar keren msnen met die dames was idd ook niet echt een groot succes...
pi_88887973
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 00:42 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Technisch gezien heeft zij mij ook toegevoegd... ze was gratis member dus ik kon enkel mijn mailadres toesturen :) maar jij stuurt dus gewoon een email naar haar mailadres? Wat zet je daar in dan? :P Ik ben niet zo goed in van het gebruikelijke pad afwijken... maar de laatste paar keren msnen met die dames was idd ook niet echt een groot succes...
Zij stuurt als eerste een mail en daar reageer je op en stel je wat nieuwe vragen zodat zij daar weer op kan reageren. Hoe makkelijk wil je het hebben? Dus niet zeggen dat het tevens je msn-adres is.
pi_88888014
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 00:45 schreef Dr.Hilfiger het volgende:

[..]

Zij stuurt als eerste een mail en daar reageer je op en stel je wat nieuwe vragen zodat zij daar weer op kan reageren. Hoe makkelijk wil je het hebben? Dus niet zeggen dat het tevens je msn-adres is.
Ja kom je nu mee :P mijn adres is ook @hotmail dus daar kom ik ook moeilijk onderuit.
En wat als zij niet als eerste een mail stuurt btw? ;)
pi_88888227
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 00:46 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Ja kom je nu mee :P mijn adres is ook @hotmail dus daar kom ik ook moeilijk onderuit.
En wat als zij niet als eerste een mail stuurt btw? ;)
Dan negeer je haar verzoek op msn? Hoe wil je haar benaderen zonder e-mailadres?
pi_88888308
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 00:53 schreef Dr.Hilfiger het volgende:

[..]

Dan negeer je haar verzoek op msn? Hoe wil je haar benaderen zonder e-mailadres?
Hoe bedoel je? Ik heb haar emailadres... maar pas nadat zij mij had toegevoegd via msn. Want zij was gratis member en dus kon ik niet anders dan haar mijn mailadres sturen. Ik kan haar verzoek dan wel negeren... maar als ik haar vervolgens een emailtje stuur dan weet zij toch dat ik dat verzoek op zn minst gezien heb :P
pi_88888410
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 00:56 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Hoe bedoel je? Ik heb haar emailadres... maar pas nadat zij mij had toegevoegd via msn. Want zij was gratis member en dus kon ik niet anders dan haar mijn mailadres sturen. Ik kan haar verzoek dan wel negeren... maar als ik haar vervolgens een emailtje stuur dan weet zij toch dat ik dat verzoek op zn minst gezien heb :P
"Stuur maar een leuk mailtje naar: GlenSpy@ikbennietwanhopig.nl"
  vrijdag 19 november 2010 @ 07:57:02 #169
57047 macondo
pi_88890656
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 00:45 schreef Dr.Hilfiger het volgende:

[..]

Precies, en vooral een paar grappen maken. Maak het luchtig, niet zo zwaar.
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 november 2010 00:40 schreef Dr.Hilfiger het volgende:

Vond ze jou ook leuk en grappig ergo, is er getongd?
Oh dat zeker. Voel mij wel een beetje een puber zo. Of een Silenus :) Want het wordt zo'n gedoe, begint iets minder eerlijk en helder te worden. Maar goed, het is via datingsite dus helemaal exclusief is het nooit.
Overal verstand van.
pi_88894772
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 01:00 schreef Dr.Hilfiger het volgende:

[..]

"Stuur maar een leuk mailtje naar: GlenSpy@ikbennietwanhopig.nl"
:O ga fijn ergens anders lopen trollen ofzo :') Ik stel een serieuze vraag en jij komt alleen met meuk aanzetten.
pi_88895197
Heb nu een maandje ervaring met internetdaten:

- als kerel zijndje krijg je zelf nauwelijks tot geen berichtjes (wat ik ook had verwacht)
- de verhouding is wel scheef, vrouwen zijn helaas in de minderheid

MAAR

Een goeie oplossing is een goeie tekst tikken en dit sturen naar tig profielen. Straal een beetje zelfvertrouwen uit in je berichtje.
Gegarandeerd dat je een aantal reacties terug krijgt waar je wat mee kan. Vervolgens moet je vrij snel een afspraakje voorstellen, maar breng dit luchtig, zo van een keertje koffie doen? Dan heb je een date in reallife. En dat is toch waarvoor je op die site staat, zon site is niets meer niets minder dan een handige tool om dates te scoren, zo moet je het zien.
pi_88895216
quote:
13s.gif Op vrijdag 19 november 2010 11:11 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

:O ga fijn ergens anders lopen trollen ofzo :') Ik stel een serieuze vraag en jij komt alleen met meuk aanzetten.
De strekking is toch wel serieus volgens mij. Geef aan dat ze je een mailtje kunnen sturen als ze interesse hebben. Ik mailde zelf eigenwijs mensen die hun emailadres gaven om hen op msn toe te voegen :P
"The problem with common sense is that most people are morons."
pi_88895222
quote:
13s.gif Op vrijdag 19 november 2010 11:11 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Waarom niet gewoon zeggen je geen zin hebt om op msn te kletsen?
Mailen prima, msn nee.
Ik zie heel eerlijk gezegd het probleem niet.
pi_88895391
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 11:25 schreef Homey het volgende:
Heb nu een maandje ervaring met internetdaten:

- als kerel zijndje krijg je zelf nauwelijks tot geen berichtjes (wat ik ook had verwacht)
- de verhouding is wel scheef, vrouwen zijn helaas in de minderheid

MAAR

Een goeie oplossing is een goeie tekst tikken en dit sturen naar tig profielen. Straal een beetje zelfvertrouwen uit in je berichtje.
Dat vind ik echt het slechtste wat je kunt doen. Hoeveel standaard copy/paste berichten denk je dat vrouwen krijgen? Veel. Je prikt er als vrouw echt snel doorheen.
"The problem with common sense is that most people are morons."
pi_88895552
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 11:26 schreef kieskleurig het volgende:

[..]

Waarom niet gewoon zeggen je geen zin hebt om op msn te kletsen?
Mailen prima, msn nee.
Ik zie heel eerlijk gezegd het probleem niet.
Er is ook geen probleem... vraag me alleen af hoe het in zn werk gaat dat mailen ipv msnen. Maarja als ik daar vervolgens van die rare antwoorden op krijg.. ;)

Ik ben nu maar een mailtje aan het maken dan bij wijze van proef. Geen idee wat ik er allemaal in moet zetten maar ik verzin wel wat :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')