Ik?quote:
Ik/wij/jij/hierquote:Op donderdag 18 november 2010 22:23 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Ik?
Wie/wat/waar en waarom![]()
En ik lees dat jij net een gesprek hebt gehad van 2 uur..geen date?
Wel contactgegevens uitgewisseld?
Yo thanx..quote:
ik zag je 20 editsquote:Op vrijdag 19 november 2010 00:08 schreef Godshand het volgende:
[..]
Yo thanx..
Nee het had niets met Linux te maken...
in IE verdomde ie het ook.. Lap tekst erin gecopy-paste maar het slikken, ho maar..
Bevat het voldoende contradicties? Vrouwen zijn er gek op.quote:Op vrijdag 19 november 2010 00:18 schreef CecilBDemented het volgende:
Mijn dating profiel is beetje dood![]()
pas helemaal gerenoveerd maar blijft erg stil.
iemand tips?
Goede vraag durf ik niet te zeggen :$quote:Op vrijdag 19 november 2010 00:20 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Bevat het voldoende contradicties? Vrouwen zijn er gek op.
Ik heb nog nooit iemand van paiq of rp toegevoegd aan msn. Wel paar mailtjes, en dates afgesproken. Werkt toch beter dan msn gechat.quote:Op vrijdag 19 november 2010 00:35 schreef GlenSpey het volgende:
Zo, dame nummer 2 op msn toegevoegd... morgen maar eens het gesprek mee induiken... ben benieuwd
Wat RP betreft zelf heb ik het wel een beetje gezien... zit atm niet echt iets meer tussen waar ik nog op wil reageren. Het was leuk maar na een paar dagen heb ik het zoals gewoonlijk wel weer gezien daar
Vond ze jou ook leuk en grappig ergo, is er getongd?quote:Op vrijdag 19 november 2010 00:34 schreef macondo het volgende:
Net terug van date met dat andere meisje van rp, die ik eerder afzegde. Leuk en grappig, en een stuk minder gecompliceerd dan andere dame. Ik maak er wel een beetje een zootje van zo..
Technisch gezien heeft zij mij ook toegevoegd... ze was gratis member dus ik kon enkel mijn mailadres toesturenquote:Op vrijdag 19 november 2010 00:37 schreef macondo het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iemand van paiq of rp toegevoegd aan msn. Wel paar mailtjes, en dates afgesproken. Werkt toch beter dan msn gechat.
Zij stuurt als eerste een mail en daar reageer je op en stel je wat nieuwe vragen zodat zij daar weer op kan reageren. Hoe makkelijk wil je het hebben? Dus niet zeggen dat het tevens je msn-adres is.quote:Op vrijdag 19 november 2010 00:42 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Technisch gezien heeft zij mij ook toegevoegd... ze was gratis member dus ik kon enkel mijn mailadres toesturenmaar jij stuurt dus gewoon een email naar haar mailadres? Wat zet je daar in dan?
Ik ben niet zo goed in van het gebruikelijke pad afwijken... maar de laatste paar keren msnen met die dames was idd ook niet echt een groot succes...
Ja kom je nu meequote:Op vrijdag 19 november 2010 00:45 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Zij stuurt als eerste een mail en daar reageer je op en stel je wat nieuwe vragen zodat zij daar weer op kan reageren. Hoe makkelijk wil je het hebben? Dus niet zeggen dat het tevens je msn-adres is.
Dan negeer je haar verzoek op msn? Hoe wil je haar benaderen zonder e-mailadres?quote:Op vrijdag 19 november 2010 00:46 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Ja kom je nu meemijn adres is ook @hotmail dus daar kom ik ook moeilijk onderuit.
En wat als zij niet als eerste een mail stuurt btw?
Hoe bedoel je? Ik heb haar emailadres... maar pas nadat zij mij had toegevoegd via msn. Want zij was gratis member en dus kon ik niet anders dan haar mijn mailadres sturen. Ik kan haar verzoek dan wel negeren... maar als ik haar vervolgens een emailtje stuur dan weet zij toch dat ik dat verzoek op zn minst gezien hebquote:Op vrijdag 19 november 2010 00:53 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Dan negeer je haar verzoek op msn? Hoe wil je haar benaderen zonder e-mailadres?
"Stuur maar een leuk mailtje naar: GlenSpy@ikbennietwanhopig.nl"quote:Op vrijdag 19 november 2010 00:56 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Ik heb haar emailadres... maar pas nadat zij mij had toegevoegd via msn. Want zij was gratis member en dus kon ik niet anders dan haar mijn mailadres sturen. Ik kan haar verzoek dan wel negeren... maar als ik haar vervolgens een emailtje stuur dan weet zij toch dat ik dat verzoek op zn minst gezien heb
Precies, en vooral een paar grappen maken. Maak het luchtig, niet zo zwaar.quote:Op vrijdag 19 november 2010 00:45 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Zij stuurt als eerste een mail en daar reageer je op en stel je wat nieuwe vragen zodat zij daar weer op kan reageren. Hoe makkelijk wil je het hebben? Dus niet zeggen dat het tevens je msn-adres is.
Oh dat zeker. Voel mij wel een beetje een puber zo. Of een Silenusquote:Op vrijdag 19 november 2010 00:40 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
Vond ze jou ook leuk en grappig ergo, is er getongd?
quote:Op vrijdag 19 november 2010 01:00 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
"Stuur maar een leuk mailtje naar: GlenSpy@ikbennietwanhopig.nl"
De strekking is toch wel serieus volgens mij. Geef aan dat ze je een mailtje kunnen sturen als ze interesse hebben. Ik mailde zelf eigenwijs mensen die hun emailadres gaven om hen op msn toe te voegenquote:Op vrijdag 19 november 2010 11:11 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
ga fijn ergens anders lopen trollen ofzo
Ik stel een serieuze vraag en jij komt alleen met meuk aanzetten.
Waarom niet gewoon zeggen je geen zin hebt om op msn te kletsen?quote:Op vrijdag 19 november 2010 11:11 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
ga fijn ergens anders lopen trollen ofzo
Ik stel een serieuze vraag en jij komt alleen met meuk aanzetten.
Dat vind ik echt het slechtste wat je kunt doen. Hoeveel standaard copy/paste berichten denk je dat vrouwen krijgen? Veel. Je prikt er als vrouw echt snel doorheen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 11:25 schreef Homey het volgende:
Heb nu een maandje ervaring met internetdaten:
- als kerel zijndje krijg je zelf nauwelijks tot geen berichtjes (wat ik ook had verwacht)
- de verhouding is wel scheef, vrouwen zijn helaas in de minderheid
MAAR
Een goeie oplossing is een goeie tekst tikken en dit sturen naar tig profielen. Straal een beetje zelfvertrouwen uit in je berichtje.
Er is ook geen probleem... vraag me alleen af hoe het in zn werk gaat dat mailen ipv msnen. Maarja als ik daar vervolgens van die rare antwoorden op krijg..quote:Op vrijdag 19 november 2010 11:26 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon zeggen je geen zin hebt om op msn te kletsen?
Mailen prima, msn nee.
Ik zie heel eerlijk gezegd het probleem niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |