Eerst nog ff zoenen!quote:Op woensdag 17 november 2010 23:38 schreef Silenus het volgende:
Nouja, als hij een etentje betaalt, prima. Daarna natuurlijk alsnog hem de bons geven."En dankjewel voor de kaviaar, homo!"
Luister naar deze man, want hij hosselt 20 chicks per dag.quote:Op woensdag 17 november 2010 23:38 schreef Silenus het volgende:
Nouja, als hij een etentje betaalt, prima. Daarna natuurlijk alsnog hem de bons geven."En dankjewel voor de kaviaar, homo!"
quote:Op woensdag 17 november 2010 23:33 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Hij begint het te snappen? Volgens mij begin jij te happen!
iig 1 paar met stalen neuzen of puntneuzen......die kunnen dan mooi met ferme kracht in zijn klokkenspel geschopt wordenquote:Op woensdag 17 november 2010 23:28 schreef douche-eendje het volgende:
Ja, 4 paar. Voor minder schoenen doe ik het niet.
dan paiq je even verderquote:Op donderdag 18 november 2010 00:06 schreef 3rdRock het volgende:
oh, update op mijn datinggebied...
mijn doorschuifdate is vrij stil. 2 paiqainnen gewisseld, toen msn-adressen en toen heb ik haar aangesproken......dawasset.
en verder.....weinig
Nee, hij mag van zijn geloof niet in de horeca komen. Heel apart.quote:Op donderdag 18 november 2010 10:05 schreef Godshand het volgende:
[..]
dan paiq je even verder
of misschien is er in jouw plaats nog wat te ondernemen?
Ouwe theeleutquote:Op woensdag 17 november 2010 23:38 schreef Silenus het volgende:
Ga je daar op in?quote:Op woensdag 17 november 2010 23:14 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
[..]
Nou, hij begint het te snappen. Hij bied aan om hierheen te komen en mij mee uit eten te nemen, op zijn kosten, om het goed te maken.
En hoe gaat dat als je op stap gaat in Groningen?quote:Op donderdag 18 november 2010 00:06 schreef 3rdRock het volgende:
oh, update op mijn datinggebied...
mijn doorschuifdate is vrij stil. 2 paiqainnen gewisseld, toen msn-adressen en toen heb ik haar aangesproken......dawasset.
en verder.....weinig
Denk het wel ja, hij weet inmiddels ook dat het zijn laatste kans is.quote:Op donderdag 18 november 2010 11:55 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Ga je daar op in?
[..]
En hoe gaat dat als je op stap gaat in Groningen?
ik vond die 3e kans eerlijk gezegd al een teveel.quote:Op donderdag 18 november 2010 17:58 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Denk het wel ja, hij weet inmiddels ook dat het zijn laatste kans is.
Ah, Dating Site Ervaringen, got itquote:Op donderdag 18 november 2010 19:19 schreef dawg het volgende:
daten en datingsites. vooral t laatste.
blame godshand.quote:Op donderdag 18 november 2010 19:20 schreef STING het volgende:
[..]
Ah, Dating Site Ervaringen, got it
Could use an OP though
http://wiki.fok.nl/index.php/Datingquote:Op donderdag 18 november 2010 19:20 schreef STING het volgende:
[..]
Ah, Dating Site Ervaringen, got it
Could use an OP though
op wat? ik kom nooit in een kroeg, disco, club of waar men tegenwoordig ook uitgaat. ik houd er niet van.quote:Op donderdag 18 november 2010 11:55 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Ga je daar op in?
[..]
En hoe gaat dat als je op stap gaat in Groningen?
Hah, je werd al gemistquote:Op donderdag 18 november 2010 22:16 schreef kieskleurig het volgende:
Ik heb een paar leuke dates gehad met iemand, maar vandaag besloten dat het niet meer dan dat gaat worden.
Mooi moment om de nieuwe aanwinsten in mijn matchlijstje te bekijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |