Hmm, ik heb op mijn profiel heel kort wie ik ben en kort wat ik doe (motorrijden en klimmen), en tevens kort wat ik zoek. Bij elkaar nog geen 20 regels.quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:43 schreef GlenSpey het volgende:
Geen idee.
Mijn profiel is vrij basic eigelijk, er staat niet veel op ook. Ik stel me voor en er staat dat ik (in eerste instantie) op zoek ben naar mail/chatcontact om dat later wellicht nog uit te bouwen. Wat ik precies zoek ik in een vrouw maar ook hoe ik zelf ben laat ik compleet achterwege... heb je meer om over te praten als het tot chatten/msnen komtVerder staat er 1 fotootje van 2 en half jaar terug (ben toch niet veel veranderd
).
Als ik berichten verstuur dan probeer ik meestal heel specifiek op iets uit haar profiel te reageren. Je komt dan persoonlijk over en dat valt direct al veel meer in de smaak dan een bericht wat enkel over jezelf of over wat jij wil gaat. Als er bijvoorbeeld staat dat ze creatief is (staat in een heleboel profielen van de dames) dan vraag ik wat ze daar zoal mee doet en dat ik zelf tekenen heel leuk vind enzo. En verder meld ik dat als ze interesse hebben ze maar een interesseberichtje (indien doelwit = gratis member) moeten sturen, want dan geef ik mijn emailadres weer door (dit komt heel vrijblijvend en 'open' over, als je direct je emailadres erin knalt kan dat weer als opdringerig, ongeduldig of 'standaard' worden opgevat).
De berichten die ik verstuur zijn kort (berichten die langer dan 10 regeltjes zijn worden toch niet gelezen of opgevat als standaard) en vrijblijvend maar wél persoonlijk. Geen seksistische opmerkingen en ook geen complimenten over haar uiterlijk of flauwe oneliners/'grappen' die iedereen al eens verstuurd heeft. Zorg dat je met iets origineels komt en let op je zpellingals man is de concurrentie groot dus je moet het slim spelen om er iets uit te halen.
When hell freezes over !quote:Op dinsdag 16 november 2010 08:50 schreef macondo het volgende:
[..]
Aha, dus je wacht tot vrouwen jou een berichtje sturen. Tja, dat kan natuurlijk..
dan zijn er 2 opties:quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:38 schreef douche-eendje het volgende:
Wat ik met hem moet doen. Het contact was voor vrijdagavond nog heel leuk, maar ik heb geen zin meer om moeite voor hem te doen, maar hij blijft wel telkens berichtjes sturen. En nee, ik ben niet goed in negeren, helaas!
quote:Helaas, we hebben op dit moment geen kandidaten bereid gevonden; probeer het later nog eens!
je bent een mannetje? en woon je toevallig in een uithoek (Grunn, Maastricht ofzo)? ik wel en krijg ook zelden respons op mijn speed- danwel battledate verzoekenquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:02 schreef Dale. het volgende:
Ik zat net even op paiq sinds lange tijd weeren ik kon nog speeddates doen enzo...
toen kwam er dit uit:
[..]![]()
![]()
daar gaat me zelfvertrouwen!
Hoeveel mensen men tegelijk date, moet iedereen natuurlijk zelf weten. Het gaat me meer om de manier waarop. Geef dan, zoals macondo destijds deed, eerlijk aan dat je iemand anders hebt ontmoet en wilt kijken hoe dat loopt. Kom niet eerst aanzetten met smoesjes dat je moet overwerken (en dan eerst die date verzetten en de tweede keer vervolgens alsnog afzeggen).quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:58 schreef dawg het volgende:
[..]
het is via een datingsite, als iemand verwacht dat er daar exclusief gedate wordt vind ik een beetje naief eigenlijk.
Wat wil je? Ik denk inderdaad ook dat je het of duidelijk moet afkappen, of alsnog afspreken als je toch erg benieuwd bent hoe het in het echt klikt. Doe in ieder geval iets om die smeekbede ten einde te brengenquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:38 schreef douche-eendje het volgende:
Wat ik met hem moet doen. Het contact was voor vrijdagavond nog heel leuk, maar ik heb geen zin meer om moeite voor hem te doen, maar hij blijft wel telkens berichtjes sturen. En nee, ik ben niet goed in negeren, helaas!
Ik post hier verder niet meer maar ter hulp: ik boek erg veel succes met:quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:55 schreef KosterT het volgende:
[..]
Het zijn sowieso allemaal stuk voor stuk persoonlijke berichten, geen copy-paste of simpele interesse berichten.
rare vrouwen trek je dan aan.quote:Op woensdag 17 november 2010 11:54 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik post hier verder niet meer maar ter hulp: ik boek erg veel succes met:
Oh, ik wil alleen maar seks, lieg over alles en ik ben compleet schijnheilig.
Stiekem ben ik getrouwd, heb ik 5 minnaressen, en doe ik net alsof ik wel eerlijk op zoek ben naar iemand...
Ik zou me niet vertrouwen als ik een vrouw was..
3 reacties in 2 dagen.
Dus niet letterlijk overnemen, maar zoiets kan je helpen..
Op jou na krijgen niet alle mannen 50 reacties per dag van smekende vrouwen die hun profiel zo te gek gaaf vinden en hun kinderen willen hebben, sommigen krijgen zelfs helemaal geen reacties, als ze zelf niets sturen.quote:Op woensdag 17 november 2010 13:30 schreef Silenus het volgende:
"Ik boek erg veel succes met"
"3 reacties in 2 dagen"
Sterker nog, het is pas echt interessant als het interessante vrouwen zijn die ook echt met je willen daten - en waarmee het in het écht ook klikt. En daar zie ik toch wat beren op de weg voor Lamonquote:Op woensdag 17 november 2010 13:53 schreef Charles.Darwin het volgende:
Het is pas interessant als het ook lekkere en/of interessante vrouwen zijn die reageren, Lamon.
Vreemd genoeg kan ik me dat bij het bovenstaande tekstje niet voorstellen.
Ik kan me voorstellen dat vrouwen daar grappig op reageren... maar of ze dan ook daadwerkelijk met je willen daten.... Ik zou als vrouw sterk de indruk krijgen dat je dan IRL ook niet serieus bent...quote:Op woensdag 17 november 2010 11:54 schreef Lamon het volgende:
[..]
Stiekem ben ik getrouwd, heb ik 5 minnaressen, en doe ik net alsof ik wel eerlijk op zoek ben naar iemand...
3 reacties in 2 dagen.
Ik ben wel erg benieuwd naar de reacties van de vrouwen in kwestie eigenlijk..quote:Op woensdag 17 november 2010 11:54 schreef Lamon het volgende:
[..]
3 reacties in 2 dagen.
`hahah dan ist maar goed dat je over alles liegtquote:Op woensdag 17 november 2010 17:07 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
Ik ben wel erg benieuwd naar de reacties van de vrouwen in kwestie eigenlijk..
geen ontwikkelingen bij jou dan?quote:
quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dan zijn er 2 opties:
1. keihard terugsms-en in de zin van: "fuck off, you moron. First you cancel our date 2 time with a shitty excuse and now you want to date again? screw you!
2. afspreken, kijken of het bevalt en dan doordaten of afkappen....
Nou, hij begint het te snappen. Hij bied aan om hierheen te komen en mij mee uit eten te nemen, op zijn kosten, om het goed te maken.quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:30 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Wat wil je? Ik denk inderdaad ook dat je het of duidelijk moet afkappen, of alsnog afspreken als je toch erg benieuwd bent hoe het in het echt klikt. Doe in ieder geval iets om die smeekbede ten einde te brengen
Hij begint het te snappen? Volgens mij begin jij te happen!quote:Op woensdag 17 november 2010 23:14 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
[..]
Nou, hij begint het te snappen. Hij bied aan om hierheen te komen en mij mee uit eten te nemen, op zijn kosten, om het goed te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |