quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:45 schreef zarGon het volgende:
Ik dacht, waar ken ik die TS nou van?
Relatieplanet,.
quote:een fuckbuddy is bewust geen relatiemateriaal, en zo te zien heb jij je aardig opgedrongen
quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:54 schreef picardmike het volgende:
[..]
Maar mijn laatste zin met chatten eindigde met " maar hou je niet van winkelen dan?" Ik wist niet dat vrouwen van zo'n vraag boos konden worden.
Als je de hele dag niks uitvoerd als vrouw, dan wil je toch wel een soort vriend hebben, een bekende. En het is nu eenmaal zo hoe vaker je elkaar tegenkomt. hoe beter je elkaar op een bepaalde manier gaat kennen. Ik heb nu het idee dat ik seks heb gehad met haar maar er eigenlijk helemaal geen reet voor moest doen en ook niet had moeten doen.quote:Ik kan uit het hele verhaal toch echt niet lezen dat ze ook maar iets meer wilde dan sex. Ze heeft nota bene 2 keer gezegd dat ze dit vaker deed en veel mannen heeft. Hint, hint..
Waar haal je in godsnaam het idee vandaan dat ze met jou over haar leven wil keuvelen
assumption is the mother of all fuckupsquote:Op dinsdag 15 september 2009 18:04 schreef picardmike het volgende:
[..]
Als je de hele dag niks uitvoerd als vrouw, dan wil je toch wel een soort vriend hebben, een bekende.
Een rode bavianenkont bedoel je?quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:04 schreef picardmike het volgende:
Trouwens voor iemand die 3 jr thuiszat kon je dat ook helemaal niet zien,ze was enorm verzorgt en helemaal niet dik en had een kont als de planeet mars.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:36 schreef picardmike het volgende:
De laatste tijd ben ik nogal na gaan denken over vrouwen enzo, maar dan krijg je meestal van die opmerkingen naar je hoofd van ah joh gewoon doen. Een tijdje geleden kwam ik in kontakt met iemand waarmee ik meteen seks kon hebben. Normaal doe ik dat nooit zo snel ,maar ze zag er niet lelijk uit, en dacht na allerlei miscommunicatie met andere dames van ja waarom niet?
Ik had via internet heel makkelijk een afspraak met een dame om een keertje gezellig langs te komen. Kom ik daar aan om 23.00 s'nachts en ik begroet haar begon ze ineens heel wild te worden en ze wou meteen seks. Tijdens de seks hadden we een pauze en vroeg ik of ze dat wel vaker met mannen deed, daar antwoordde ze ja op. We zaten midden in de seks zeg maar en ik dacht er voor de rest niet bij na. Na een keertje of 4 seks te hebben gehad, vielen we inslaap. Opeens haalde ik mijn arm weg en zei ze tegen me " ga maar naar huis". Ik ben toen midden in de nacht vertrokken, maar ik vond het een beetje lullig, want we kenden elkaar voor de rest niet. Dus ik pakte terwijl ze sliep haar telefoon en zette mijn nummer erin en belde mezelf ermee. De week erop hadden we weer een afspraak en toen vertelde ze wat over zichzelf. Ze vertelde hoe ze heette maar er was nog niet veel vertelt en toen hadden we weer seks. Ik dacht misschien is het wel zo'n zakenvrouw met een druk leven. Maar ze gaf al wel te kennen dat ze veel mannen had gehad misschien had ik toen moeten stoppen. Daarna 2 weken later hebben we wat afgesproken, toen vertelde ze dat 3jr werkloos was en eigelijk de hele dag geen reet doet en helemaal geen vrienden heeft. Ik vond dat wel zielig dus besloot een week later weer met haar aftespreken en te vragen waarom ze geen vrienden heeft en al 3 jr niet werkt. Zegt ze dat ze niet kan werken omdat ze een stoornis heeft en daarbij kwam ze ook nooit het huis uit. Ik geloofde er eigenlijk weinig van aan de ene kant want hoe kan je nou 3 werkloos zijn en je niet enorm vervelen? Tja toen kwam het in me op dat het een hele erge slet kon zijn. Dus wou ik wat afstand nemen van haar, de week daarop kwam ik haar toevallig tegen op msn, en stelde ik voor wat leuks te gaan doen een keertje: iets te eten ofzo of iets anders buitenshuis. En toen zei ze dat ik irritant was en blokkeerde ze mij ineens. Ik heb haar toen gebelt of ze boos was maar dat was ze niet zij ze, maar later belde ik nog een paar keer en ik kwam langzamerhand tot de conlusie dat ik gedumpt was door een slet. Ze het kontakt met mij helemaal had verbroken. De laatste keer dat ik haar belde nam er ineens een gast op. Ik was gedumpt door een slet.
Ik snap er helemaal niks van hoe kan een slet je nou dumpen?
Ze schreeuwde mijn naam nog 3 keer tijdens de seks zegt dat vrouwen dan niks?
Winkelen doe je alleen of met vriendinnen, maar niet met 1 van de vele mannen die zij kennelijk afwerkt. Je was wel erg opdringerigquote:Op dinsdag 15 september 2009 17:54 schreef picardmike het volgende:
" maar hou je niet van winkelen dan?" Ik wist niet dat vrouwen van zo'n vraag boos konden worden.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:45 schreef zarGon het volgende:
Ik dacht, waar ken ik die TS nou van?
Relatieplanet,.
TS is een eerstejaars student stalker met te weinig studiepunten?quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:14 schreef Re het volgende:
ik gooi een topic dicht en er staat alweer een ander topic klaar
indien echt: wat voor een persoon ben je om je naam in haar telefoon te zetten en dan op te bellen naar jezelf
Mag ik jou vriendelijk doch dringend adviseren niet voor een ander te denken, laat te staan te vinden wat zij (of hij) wel of niet moet?quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:04 schreef picardmike het volgende:
[..]
Als je de hele dag niks uitvoerd als vrouw, dan wil je toch wel een soort vriend hebben, een bekende. En het is nu eenmaal zo hoe vaker je elkaar tegenkomt. hoe beter je elkaar op een bepaalde manier gaat kennen. Ik heb nu het idee dat ik seks heb gehad met haar maar er eigenlijk helemaal geen reet voor moest doen en ook niet had moeten doen.
Nu zoekt ze allemaal mannen die ze zomaar ergens vandaan haalt is ze dan niet bang dat ze de verkeerde tegenkomt. Ik heb trouwens een vriend van mij ook al kontakt met haar laten zoeken en daar reageerd ze ook al positief op. Hoewel ze niet weet dat het een vriend van mij is.
Trouwens voor iemand die 3 jr thuiszat kon je dat ook helemaal niet zien,ze was enorm verzorgt en helemaal niet dik en had een kont als de planeet mars.
Wat voor een persoon ben je als je het niet doet. Je heb net geneukt, je weet niks van haar(was uiteraard met condoom maar dat is nooit 100%) en je weet ook niet met wie je te maken heb wat diegene wil. Had ik dan gewoon het pand uit moeten lopen?quote:ik gooi een topic dicht en er staat alweer een ander topic klaar
indien echt: wat voor een persoon ben je om je naam in haar telefoon te zetten en dan op te bellen naar jezelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |