abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72772315
De laatste tijd ben ik nogal na gaan denken over vrouwen enzo, maar dan krijg je meestal van die opmerkingen naar je hoofd van ah joh gewoon doen. Een tijdje geleden kwam ik in kontakt met iemand waarmee ik meteen seks kon hebben. Normaal doe ik dat nooit zo snel ,maar ze zag er niet lelijk uit, en dacht na allerlei miscommunicatie met andere dames van ja waarom niet?

Ik had via internet heel makkelijk een afspraak met een dame om een keertje gezellig langs te komen. Kom ik daar aan om 23.00 s'nachts en ik begroet haar begon ze ineens heel wild te worden en ze wou meteen seks. Tijdens de seks hadden we een pauze en vroeg ik of ze dat wel vaker met mannen deed, daar antwoordde ze ja op. We zaten midden in de seks zeg maar en ik dacht er voor de rest niet bij na. Na een keertje of 4 seks te hebben gehad, vielen we inslaap. Opeens haalde ik mijn arm weg en zei ze tegen me " ga maar naar huis". Ik ben toen midden in de nacht vertrokken, maar ik vond het een beetje lullig, want we kenden elkaar voor de rest niet. Dus ik pakte terwijl ze sliep haar telefoon en zette mijn nummer erin en belde mezelf ermee. De week erop hadden we weer een afspraak en toen vertelde ze wat over zichzelf. Ze vertelde hoe ze heette maar er was nog niet veel vertelt en toen hadden we weer seks. Ik dacht misschien is het wel zo'n zakenvrouw met een druk leven. Maar ze gaf al wel te kennen dat ze veel mannen had gehad misschien had ik toen moeten stoppen. Daarna 2 weken later hebben we wat afgesproken, toen vertelde ze dat 3jr werkloos was en eigelijk de hele dag geen reet doet en helemaal geen vrienden heeft. Ik vond dat wel zielig dus besloot een week later weer met haar aftespreken en te vragen waarom ze geen vrienden heeft en al 3 jr niet werkt. Zegt ze dat ze niet kan werken omdat ze een stoornis heeft en daarbij kwam ze ook nooit het huis uit. Ik geloofde er eigenlijk weinig van aan de ene kant want hoe kan je nou 3 werkloos zijn en je niet enorm vervelen? Tja toen kwam het in me op dat het een hele erge slet kon zijn. Dus wou ik wat afstand nemen van haar, de week daarop kwam ik haar toevallig tegen op msn, en stelde ik voor wat leuks te gaan doen een keertje: iets te eten ofzo of iets anders buitenshuis. En toen zei ze dat ik irritant was en blokkeerde ze mij ineens. Ik heb haar toen gebelt of ze boos was maar dat was ze niet zij ze, maar later belde ik nog een paar keer en ik kwam langzamerhand tot de conlusie dat ik gedumpt was door een slet. Ze het kontakt met mij helemaal had verbroken. De laatste keer dat ik haar belde nam er ineens een gast op. Ik was gedumpt door een slet.

Ik snap er helemaal niks van hoe kan een slet je nou dumpen?

Ze schreeuwde mijn naam nog 3 keer tijdens de seks zegt dat vrouwen dan niks?
UITGESCHREVEN
  Moderator dinsdag 15 september 2009 @ 17:39:56 #2
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_72772433
die slet wilde helemaal geen gast die in haar mind ging liggen wroeten. Je had in dr mossel moeten wroeten en het daarbij moeten laten.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_72772477
een fuckbuddy is bewust geen relatiemateriaal, en zo te zien heb jij je aardig opgedrongen
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_72772495
kweenie, kvind maar een raar verhaal
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_72772533
3 stelt niet zo veel voor.

Minstens 7 keer als je echt wat voor haar hebt betekent
"You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
pi_72772556
Ik heb echt geen woorden voor dit topic. Dit is echt zo geniaal op zoveel verschillende manieren
  dinsdag 15 september 2009 @ 17:45:08 #7
267706 stan5374
hoeverziekjetopics.nl EINZ!1!
pi_72772615
voor haar was sex genoeg... zodra jij meer wou.. kapt ze af en gaat ze naar de volgende

typisch geval..
Op dinsdag 17 november 2009 13:33 schreef Banzaiaap het volgende:
Stan heeft natuurlijk wel een reputatie hoog te houden, qua kwaliteitstopics.
vraagjes ivm bed LEMMING !!!
pi_72772624
Ik dacht, waar ken ik die TS nou van?

Relatieplanet, .
pi_72772752
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 17:41 schreef DuTank het volgende:
kweenie, kvind maar een raar verhaal
2nd. Ik twijfel nog tussen waar of onwaar.
Smikkelen en smullen!
pi_72772766
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 17:45 schreef zarGon het volgende:

Relatieplanet, .
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_72772821
jezus als dit serieus is en je niet door hebt wat er aan de hand was dan ben je echt naïef,
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.
pi_72773018
quote:
een fuckbuddy is bewust geen relatiemateriaal, en zo te zien heb jij je aardig opgedrongen

Nou ok, ik deed het ook alleen voor de seks als ik eerlijk ben. Maar ik wil wel altijd dat vrouwen het naar hun zin hebben dus ik bood mezelf aan voor vriendschap. En seks voor zolang het duurde. Maar mijn laatste zin met chatten eindigde met " maar hou je niet van winkelen dan?" Ik wist niet dat vrouwen van zo'n vraag boos konden worden.
UITGESCHREVEN
pi_72773028
Ik kan uit het hele verhaal toch echt niet lezen dat ze ook maar iets meer wilde dan sex. Ze heeft nota bene 2 keer gezegd dat ze dit vaker deed en veel mannen heeft. Hint, hint..

Waar haal je in godsnaam het idee vandaan dat ze met jou over haar leven wil keuvelen
pi_72773081
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 17:54 schreef picardmike het volgende:

[..]

Maar mijn laatste zin met chatten eindigde met " maar hou je niet van winkelen dan?" Ik wist niet dat vrouwen van zo'n vraag boos konden worden.

Nee, dan denken ze djeeeez, wat een sukkel, hoe saai kan dit gesprek worden, wat wil die nerd? *block*
pi_72773341
quote:
Ik kan uit het hele verhaal toch echt niet lezen dat ze ook maar iets meer wilde dan sex. Ze heeft nota bene 2 keer gezegd dat ze dit vaker deed en veel mannen heeft. Hint, hint..

Waar haal je in godsnaam het idee vandaan dat ze met jou over haar leven wil keuvelen
Als je de hele dag niks uitvoerd als vrouw, dan wil je toch wel een soort vriend hebben, een bekende. En het is nu eenmaal zo hoe vaker je elkaar tegenkomt. hoe beter je elkaar op een bepaalde manier gaat kennen. Ik heb nu het idee dat ik seks heb gehad met haar maar er eigenlijk helemaal geen reet voor moest doen en ook niet had moeten doen.

Nu zoekt ze allemaal mannen die ze zomaar ergens vandaan haalt is ze dan niet bang dat ze de verkeerde tegenkomt. Ik heb trouwens een vriend van mij ook al kontakt met haar laten zoeken en daar reageerd ze ook al positief op. Hoewel ze niet weet dat het een vriend van mij is.

Trouwens voor iemand die 3 jr thuiszat kon je dat ook helemaal niet zien,ze was enorm verzorgt en helemaal niet dik en had een kont als de planeet mars.
UITGESCHREVEN
  dinsdag 15 september 2009 @ 18:04:05 #16
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_72773342
ach joh, je hebt lekker geneukt toch..
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_72773414
Wat een gedoe, zij wilde gewoon neuken, jij gaat je helemaal in haar leven wurmen, en dat wilde ze dus niet.

Kortom; je hebt je eigen glazen ingegooid. je had het gewoon bij af en toe een wipje moeten laten en je verder niet in haar moeten verdiepen
pi_72773543
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 18:04 schreef picardmike het volgende:

[..]

Als je de hele dag niks uitvoerd als vrouw, dan wil je toch wel een soort vriend hebben, een bekende.
assumption is the mother of all fuckups
  dinsdag 15 september 2009 @ 18:14:21 #19
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_72773674
quote:
Trouwens voor iemand die 3 jr thuiszat kon je dat ook helemaal niet zien,ze was enorm verzorgt en helemaal niet dik en had een kont als de planeet mars.
Een rode bavianenkont bedoel je?
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  dinsdag 15 september 2009 @ 18:14:57 #20
262 Re
Kiss & Swallow
pi_72773701
ik gooi een topic dicht en er staat alweer een ander topic klaar

indien echt: wat voor een persoon ben je om je naam in haar telefoon te zetten en dan op te bellen naar jezelf
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_72773749
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 17:36 schreef picardmike het volgende:
De laatste tijd ben ik nogal na gaan denken over vrouwen enzo, maar dan krijg je meestal van die opmerkingen naar je hoofd van ah joh gewoon doen. Een tijdje geleden kwam ik in kontakt met iemand waarmee ik meteen seks kon hebben. Normaal doe ik dat nooit zo snel ,maar ze zag er niet lelijk uit, en dacht na allerlei miscommunicatie met andere dames van ja waarom niet?

Ik had via internet heel makkelijk een afspraak met een dame om een keertje gezellig langs te komen. Kom ik daar aan om 23.00 s'nachts en ik begroet haar begon ze ineens heel wild te worden en ze wou meteen seks. Tijdens de seks hadden we een pauze en vroeg ik of ze dat wel vaker met mannen deed, daar antwoordde ze ja op. We zaten midden in de seks zeg maar en ik dacht er voor de rest niet bij na. Na een keertje of 4 seks te hebben gehad, vielen we inslaap. Opeens haalde ik mijn arm weg en zei ze tegen me " ga maar naar huis". Ik ben toen midden in de nacht vertrokken, maar ik vond het een beetje lullig, want we kenden elkaar voor de rest niet. Dus ik pakte terwijl ze sliep haar telefoon en zette mijn nummer erin en belde mezelf ermee. De week erop hadden we weer een afspraak en toen vertelde ze wat over zichzelf. Ze vertelde hoe ze heette maar er was nog niet veel vertelt en toen hadden we weer seks. Ik dacht misschien is het wel zo'n zakenvrouw met een druk leven. Maar ze gaf al wel te kennen dat ze veel mannen had gehad misschien had ik toen moeten stoppen. Daarna 2 weken later hebben we wat afgesproken, toen vertelde ze dat 3jr werkloos was en eigelijk de hele dag geen reet doet en helemaal geen vrienden heeft. Ik vond dat wel zielig dus besloot een week later weer met haar aftespreken en te vragen waarom ze geen vrienden heeft en al 3 jr niet werkt. Zegt ze dat ze niet kan werken omdat ze een stoornis heeft en daarbij kwam ze ook nooit het huis uit. Ik geloofde er eigenlijk weinig van aan de ene kant want hoe kan je nou 3 werkloos zijn en je niet enorm vervelen? Tja toen kwam het in me op dat het een hele erge slet kon zijn. Dus wou ik wat afstand nemen van haar, de week daarop kwam ik haar toevallig tegen op msn, en stelde ik voor wat leuks te gaan doen een keertje: iets te eten ofzo of iets anders buitenshuis. En toen zei ze dat ik irritant was en blokkeerde ze mij ineens. Ik heb haar toen gebelt of ze boos was maar dat was ze niet zij ze, maar later belde ik nog een paar keer en ik kwam langzamerhand tot de conlusie dat ik gedumpt was door een slet. Ze het kontakt met mij helemaal had verbroken. De laatste keer dat ik haar belde nam er ineens een gast op. Ik was gedumpt door een slet.

Ik snap er helemaal niks van hoe kan een slet je nou dumpen?

Ze schreeuwde mijn naam nog 3 keer tijdens de seks zegt dat vrouwen dan niks?
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 17:54 schreef picardmike het volgende:
" maar hou je niet van winkelen dan?" Ik wist niet dat vrouwen van zo'n vraag boos konden worden.
Winkelen doe je alleen of met vriendinnen, maar niet met 1 van de vele mannen die zij kennelijk afwerkt. Je was wel erg opdringerig
  dinsdag 15 september 2009 @ 18:19:41 #22
158452 IQM
I am the one
pi_72773840
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 17:45 schreef zarGon het volgende:

Relatieplanet, .
Scio Melius
Op zaterdag 6 juni 2009 15:53 schreef Emimich het volgende:
Gelul.
pi_72773916
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 18:14 schreef Re het volgende:

indien echt: wat voor een persoon ben je om je naam in haar telefoon te zetten en dan op te bellen naar jezelf
TS is een eerstejaars student stalker met te weinig studiepunten?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 15 september 2009 @ 18:22:18 #24
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_72773948
quote:

[..]

Als je de hele dag niks uitvoerd als vrouw, dan wil je toch wel een soort vriend hebben, een bekende. En het is nu eenmaal zo hoe vaker je elkaar tegenkomt. hoe beter je elkaar op een bepaalde manier gaat kennen. Ik heb nu het idee dat ik seks heb gehad met haar maar er eigenlijk helemaal geen reet voor moest doen en ook niet had moeten doen.

Nu zoekt ze allemaal mannen die ze zomaar ergens vandaan haalt is ze dan niet bang dat ze de verkeerde tegenkomt. Ik heb trouwens een vriend van mij ook al kontakt met haar laten zoeken en daar reageerd ze ook al positief op. Hoewel ze niet weet dat het een vriend van mij is.

Mag ik jou vriendelijk doch dringend adviseren niet voor een ander te denken, laat te staan te vinden wat zij (of hij) wel of niet moet?
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_72773973
quote:

Wat voor een persoon ben je als je het niet doet. Je heb net geneukt, je weet niks van haar(was uiteraard met condoom maar dat is nooit 100%) en je weet ook niet met wie je te maken heb wat diegene wil. Had ik dan gewoon het pand uit moeten lopen?
UITGESCHREVEN
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')