Grote jongen. Ben je altijd zo snel gebelgd?quote:Op vrijdag 19 november 2010 11:11 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
ga fijn ergens anders lopen trollen ofzo
Ik stel een serieuze vraag en jij komt alleen met meuk aanzetten.
Please..quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:08 schreef Lamon het volgende:
[..]
Telt Martine uit Haarlem wel mee in je kritische lijstje?
Ik kom hier voortaan alleen nog maar om je een beetje te Belgen, joh.quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:09 schreef Silenus het volgende:
Dat heb ik al een keer of vier uitgelegd, Lamon "men verwart mij wel eens met Lamon-mét-punt".
Hoe gaat het met je dates, Lamon-kusje!-metpunt?quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:11 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik kom hier voortaan alleen nog maar om je een beetje te Belgen, joh.
(Je bent er snel bij..)
Ben jij inmiddels al cliënt van de Utrecht-psychologe geworden joh?quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:11 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik kom hier voortaan alleen nog maar om je een beetje te Belgen, joh.
(Je bent er snel bij..)
Wie?quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:39 schreef Charles.Darwin het volgende:
Een kloon! Als ik maar niet paranoïde word
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik begrijp echt niet dat er mensen zijn die hier op reageren.Words are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling
quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:32 schreef DestroyerPiet het volgende:
check deze eens iemand die een gezellige man zoekt. (wat dat ook mogen zijn)Met alle respect maar er zijn vrouwen die misschien ook zo denken als ze jouw profiel zien op RP. Bedenk even het aantal mailtjes wat je verstuurd hebt naar de diverse vrouwen op RP en kijk eens hoeveel er niet beantwoord zijn. Die vrouwen hebben in principe natuurlijk eenzelfde mening over jou als dat jij over dit profiel hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik begrijp echt niet dat er mensen zijn die hier op reageren.Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
check deze eens iemand die een gezellige man zoekt. (wat dat ook mogen zijn)Volslank of zwaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik begrijp echt niet dat er mensen zijn die hier op reageren.
Is bij mij echt een absolute no-go
En trouwensmensen die in hun profiel zetten dat ze altijd wat terug sturen... en het vervolgens toch niet doen
[ Bericht 14% gewijzigd door GlenSpey op 20-11-2010 19:37:33 ]
check deze eens iemand die een gezellige man zoekt. (wat dat ook mogen zijn)Wat begrijp je er niet aan? Dat dikke vrouwen ook een partner zouden kunnen vinden? Ik val zelf ook niet op dikke Brabantse schoonmaaksters - maar er is vast wel iemand te vinden die wél goed bij haar past. Potje/dekseltje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik begrijp echt niet dat er mensen zijn die hier op reageren.Overal verstand van.
Nee joh, geen msn. Nog een of twee dagen leuke mailtjes en een date afspreken.quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:34 schreef GlenSpey het volgende:
Inmiddels al 2 dagen leuk heen en weer aan het mailen met numero 2. Lijkt opzich wel een potentieel date-object te gaan wordenze reageert fatsoenlijk en enthousiast (dame 1 reageerde helemaal niet
). Morgen toch maar even voorzichtig aan msn wagen.
Ook voor het eerst in de historie van mijn RP abo's een persoonlijk geschreven bericht ontvangen. In tegenstelling tot de eeuwige interesse berichtjes. Erg leuk
Hm kan ook... moet er wel aan wennen maar opzich is het een fijnere methode dan msnen. Geen krampachtige zoektochten naar het juiste onderwerpquote:Op zondag 21 november 2010 00:19 schreef macondo het volgende:
[..]
Nee joh, geen msn. Nog een of twee dagen leuke mailtjes en een date afspreken.
En is er nou gezoehoend...?quote:Op zondag 21 november 2010 01:55 schreef Godshand het volgende:
Terug van de date die ik kende van het speeddaten. Leuke meid met lieve uitstraling, was heel gezellig en er komt nog een date. Geen vlinders maar vind haar wel leuk dus we zien hoe het loopt...
Is dat niet een wat voorbarige conclusie?quote:Op zondag 21 november 2010 13:33 schreef GlenSpey het volgende:
Ook vaag. Dame 3 stuurde mij gisteren een behoorlijk groot geschreven bericht. Stuur ik haar wat uitgebreids terug en vervolgens reageert ze niet meer
Er zijn idd mensen die nog meer doen dan alleen op datingsites zitten.quote:Op zondag 21 november 2010 13:40 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Is dat niet een wat voorbarige conclusie?
Terwijl ze het bericht al wel gelezen hadquote:Op zondag 21 november 2010 13:40 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Is dat niet een wat voorbarige conclusie?
En dan moet ze natuurlijk direct en meteen op je reageren.quote:Op zondag 21 november 2010 15:52 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Terwijl ze het bericht al wel gelezen haduiteraard.
Ik mis de disclaimer '73,4% van alle statistieken zijn verzonnen'quote:Wie ben ik?
Dit ben ik!
een megasuccesvolle maar nog net niet ontdekte A-ster.
Alles heb ik! Geen kids, veel vrienden, door iedereen geliefd. Maar wie ligt er naast me als ik `s ochtends wakker word? Helemaal niemand...
... Ik moet de markt weer op... Maar...
HOE vind ik een vent?
En hoe ziet die ideale ‘vent’ eruit? :
- ‘heeft een grote auto’ (ruim 20 % van de vrouwen vindt een man in een grotere auto een stuk aantrekkelijker)
- ‘heeft zeker geen spinners, geurboompjes, grote stickers op de ramen en zonneschermen met print’…. -> ehh bestaan die mannen?
- ..is misschien wel te vinden in de auto…. Want het flirten in de file is met name bij single mannen populair en is zelfs bij 10 % wel eens uitgelopen op een date… -> jemig…nu baal ik er even van dat ik met de fiets naar mijn werk ga….
- doet dit in ieder geval niet ‘in hun neus peuteren of claxonneren’, ‘en heeft ook geen vieze auto’ want daar knappen vrouwen op af …..-> mee eens…
- is sociaal aangelegd, heeft een goed verzorgd lichaam en attente eigenschappen.
- heeft humor
- heeft geen slechte adem
- gedraagt zich niet asociaal
- stuurt geen standaardberichtjes zonder een persoonlijke noot
- stuurt geen contactverzoeken vol taalfouten… -> tja…
- heeft een profiel met duidelijke foto -> héhé ;-)
- stuurt uiteraard een serieuze reactie, geen seksueel getinte reactie,
- heeft geen verouderd profiel, geen foute nickname
Aha, dus zo ziet de ideale vent eruit...
…..maar wat is dan het beeld dat je van mij, jouw ideale vrouw ;-) wilt hebben? ….
- Dat wordt lachen ;-) voor mij! ... want 70% van de heren geeft de voorkeur aan een vrouwengezicht met een lach in plaats van een opgemaakte toet,
- uit onderzoek blijkt dat mannen een voorkeur hebben voor de lichaamsvormen van de ‘gewone’ vrouwen met gemiddelde afmetingen, tegenover de veel slankere lichamen van fotomodellen …..-> aha…
- jullie knappen bij vrouwen vooral af op ‘kinderzitjes, pluche beesten of knikkende hondjes op de hoedenplank’…..-> ohh. … (heb gelijk ff de pluche beesten verhuisd naar de kofferbak)….
- de ideale vrouw kenmerkt zich door eerlijkheid, trouw en goede communicatie… en natuurlijk kan een leuk en sexy voorkomen daarbij worden toegevoegd……..-> toe maar…
- 35 % van de mannen verlangt nog altijd stiekem naar een uitgeruste vrouw die iedere dag met het eten op hem wacht … Het idee dat ze niet opgaat in haar eigen drukke bestaan en veel tijd en aandacht voor hem heeft kan ze beslist bekoren..-> ohh, aha.
- Bijna 20 % van de dames zou het beslist niet erg vinden om een huisman als partner te treffen……..-> hmm mogelijk hoor ik dan bij de andere 80%….
Als we dan allebei helemaal zeker denken te weten hoe jij en ik samen zo ideaal zouden zijn, tja wie van ons gaat dan de eerste stap nemen?
- Ik niet... als ik behoor tot die ruim 80% van de vrouwen die traditioneel over versieren denkt en vindt dat het aan de man is om de eerste stap te zetten
- Maar wat nu als jij dan tot die meer dan 50% van de mannen behoort die dat liever anders ziet…..en vindt dat vrouwen best eens actiever mogen flirten en met duidelijkere signalen mogen komen.
- tja, dan verschuil ik me toch graag achter het ‘excuus’ ;-) dat ik tot die 75% Nederlanders behoor die weinig vertrouwen hebben in hun versiertechnieken en zichzelf niet beschouwt als goede versierder…….
..kortom, JIJ neemt dus t initiatief… ;-)En
mocht het dan vervolgens komen tot een date tussen ons, wie weet… dan:
- trek ik natuurlijk iets casuals aan in plaats van sexy, want dat blijkt 85% van de mannen te liever te zien
- spreken we af in een restaurant, of in het café, of aan het strand natuurlijk.
- praten we een stuk door, aangezien gebrek aan gespreksstof de grootste afknapper is, en we bang zijn voor dodelijke stiltes tijdens deze eerste date….
- daarom praten we bijv. over de door jou en door mij bedachte vragen over mijn en jouw profiel bijv. over andere onderwerpen...
- hmm, krijg jij t misschien wel extra moeilijk daarbij, mits je mij mooi vindt natuurlijk, want uit onderzoek blijkt namelijk ook dat mannen niet meer goed nadenken als hij in gezelschap is van een mooie vrouw. Omdat hij dan zo bezig om indruk op haar te maken, laat de hersencapaciteit het even afweten
- proberen we naast het voorkomen van stilte, ook niet te smakken of alleen oog te hebben voor de omgeving want ook dit zijn grote afknappers……
- is er altijd een kans dat onze flirtpogingen vroegtijdig ten einde lopen doordat we afknappen op bijv. een onprettige lichaamsgeur (81% kans), een slechte adem (72%), een onverzorgd of scheef gebit (48%), overgewicht (43%), onflatteuze kleding (35%)
- betalen we bij vertrek vast samen de rekening…..want 84 % van de single vrouwen wil graag de helft van de rekening betalen……
- loop je voor 55% kans om de volgende dag van mij een sms-je te krijgen. Daarentegen is de kans 33,3% dat ik ‘m dezelfde avond al van jou heb ontvangen.
Wat voor iemand zoek ik?
- is er weinig kans dat we elkaar gaan bellen na de date…. Alhoewel, jij mij misschien toch wel want 25% van de mannen belt de volgende dag.
En mochten we elkaar ECHT gevonden hebben! …. Wat brengt onze toekomst dan eigenlijk?
- alleen verliefdheid blijkt niet voldoende om een relatie lang vol te kunnen houden:
O een man die negen jaar ouder is dan zijn vrouw, heeft een twee keer zo grote kans op een scheiding…..-> hmm ;-) hoe oud ben jij?
O als een van de twee partners rookt of werkloos is, neemt de kans op het einde van de relatie ook toe…..-> nope, nope… en jij?
30% van de single mannen & vrouwen geeft aan veel te kritisch te zijn bij hun zoektocht naar een droompartner. Daarbij bevestigt 84 % van de ondervraagden het beeld dat hoger opgeleide singles een nog complexer eisenpakket hebben dan lager opgeleide alleenstaanden´…..
Dus ehh... Heb ik m gevonden? Of toch niet? Wat nu...
:-)
Klinkt goedquote:Op zondag 21 november 2010 01:55 schreef Godshand het volgende:
Terug van de date die ik kende van het speeddaten. Leuke meid met lieve uitstraling, was heel gezellig en er komt nog een date. Geen vlinders maar vind haar wel leuk dus we zien hoe het loopt...
Te lang. Dit soort profielen klik ik weg. Dan lees ik liever een boekquote:Op zondag 21 november 2010 17:45 schreef Knipoogje het volgende:
Onlangs bezocht deze dame mijn profiel:
[..]
Ik mis de disclaimer '73,4% van alle statistieken zijn verzonnen'
"Nou ik ben dus..."quote:Op zondag 21 november 2010 18:33 schreef Silenus het volgende:
Het is ook niet eens leuk om te lezen. Na 5 regels denk je 'pffrttt, laat maar'.
Zelfs m'n scriptie was bondiger.quote:Op zondag 21 november 2010 18:33 schreef Silenus het volgende:
Het is ook niet eens leuk om te lezen. Na 5 regels denk je 'pffrttt, laat maar'.
okay... je hebt mensen die altijd gelijk reageren..... maar mij werd geadviseerd... dat vooral niet te doen......quote:Op zondag 21 november 2010 15:52 schreef GlenSpey het volgende:
Terwijl ze het bericht al wel gelezen haduiteraard.
Mja goed, gisteren duurde het ook vrij lang voor er een reactie kwam... maar niet de hele dagquote:Op zondag 21 november 2010 18:48 schreef -Engel- het volgende:
[..]
okay... je hebt mensen die altijd gelijk reageren..... maar mij werd geadviseerd... dat vooral niet te doen......
btw
ik bedenk me soms suf wat ik in hemelsnaam terug moet schrijven.... (want je wil leuk klinken etc toch....![]()
)
Het ligt ook een beetje aan wat er naar je gestuurd wordt. Als hij zorgt voor een paar leuke ingangen is het al een stuk gemakkelijkerquote:Op zondag 21 november 2010 18:48 schreef -Engel- het volgende:
[..]
okay... je hebt mensen die altijd gelijk reageren..... maar mij werd geadviseerd... dat vooral niet te doen......
btw
ik bedenk me soms suf wat ik in hemelsnaam terug moet schrijven.... (want je wil leuk klinken etc toch....![]()
)
Heb je 'm afgewezen? Want dan is het inderdaad wanhopig.quote:Op zondag 21 november 2010 19:17 schreef love_sharon het volgende:
Kom net terug uit Leiden en moest even aan Leidse Achterhoekse denken! Dus toen begon ik me allemaal dingen af te vragen en vond ik dat wel een goed excuus om een bericht te sturen.
<>
Hopelijk heb je nog niet het gevoel dat ik je stalk ;-) Als dat wel zo is hoor ik dat denk ik wel.
Ik vond het altijd wanhopig als mannen meerdere berichten sturen zonder dat jij hebt geantwoord, hij had 1 bericht gestuurd toen had ik geantwoord en toen stuurde hij er weer een die een beetje in de vergetelheid was geraakt en nu deze, maar ondanks vind ik dit berichtje wel leuk.
Maar is het erg zeikerig dat ik alsnog denk: Hmm is hij niet nogal wanhopig dat die me weer een bericht stuurt..
?
Uhm.... kan nog een tig andere redenen hebben....quote:Op zondag 21 november 2010 18:54 schreef GlenSpey het volgende:
Mja goed, gisteren duurde het ook vrij lang voor er een reactie kwam... maar niet de hele dag![]()
Maargoed dame 2 reageert ook al niet meer via de mail, dus het zal wel aan mij liggen
Dat ook, maar soms wil je gewoon echt heeeeeeeeeeeeeel leuk overkomen gewoon, omdat je die ander echt helemaal ziet zitten..... (volg je mij? )quote:Op zondag 21 november 2010 18:54 schreef Charles.Darwin het volgende:
Het ligt ook een beetje aan wat er naar je gestuurd wordt. Als hij zorgt voor een paar leuke ingangen is het al een stuk gemakkelijker
Ja, omdat je de ander heel leuk vindt ga je ervan uit dat hij/zij keus genoeg heeft en dus wil je er ECHT bovenuit springen met een briljant leuk hilarisch te gek supermailtje. En terwijl je normaal wat uit de losse pols typt ga je dan ineens onwijs zitten nadenken van 'oehh, wat vindt hij/zij van dit zinnetje? Is dit wel leuk?' etc.quote:Op zondag 21 november 2010 19:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat ook, maar soms wil je gewoon echt heeeeeeeeeeeeeel leuk overkomen gewoon, omdat je die ander echt helemaal ziet zitten..... (volg je mij? )
Yeah. Te lang nadenken werkt dan niet echt goed, meestal. Dan moet je ook een beetje geluk hebben, of je reactie goed valt of nietquote:Op zondag 21 november 2010 19:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat ook, maar soms wil je gewoon echt heeeeeeeeeeeeeel leuk overkomen gewoon, omdat je die ander echt helemaal ziet zitten..... (volg je mij? )
Nop, dan was die meteen in de prullenbak gegaan.quote:Op zondag 21 november 2010 19:20 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Heb je 'm afgewezen? Want dan is het inderdaad wanhopig.
Dat.quote:Op zondag 21 november 2010 19:40 schreef love_sharon het volgende:
Om binnen 1 a 2 dagen weer een bericht te sturen komt zowieso wanhopig over.
Wacht dan iig langer.
ja dat iddquote:Op zondag 21 november 2010 19:24 schreef Silenus het volgende:
Ja, omdat je de ander heel leuk vindt ga je ervan uit dat hij/zij keus genoeg heeft en dus wil je er ECHT bovenuit springen met een briljant leuk hilarisch te gek supermailtje. En terwijl je normaal wat uit de losse pols typt ga je dan ineens onwijs zitten nadenken van 'oehh, wat vindt hij/zij van dit zinnetje? Is dit wel leuk?' etc.
hehehequote:Op zondag 21 november 2010 19:24 schreef Charles.Darwin het volgende:
Yeah. Te lang nadenken werkt dan niet echt goed, meestal. Dan moet je ook een beetje geluk hebben, of je reactie goed valt of niet
Hoe langer je naar je tekstje staart, hoe belachelijker alles wat je al hebt getypt wordt (heb ik meestal). ^_^
zo'n grote brede vent met gespierde armen denk jij nu....maar t kan ook de stuurman zijnquote:
Noem me gerust wanhopig dan... ik kon het niet laten.quote:Op zondag 21 november 2010 19:40 schreef love_sharon het volgende:
Om binnen 1 a 2 dagen weer een bericht te sturen komt zowieso wanhopig over.
Wacht dan iig langer.
Tja als jij je er goed bij voeltquote:Op zondag 21 november 2010 20:55 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Noem me gerust wanhopig dan... ik kon het niet laten.
Heb wat dat betreft nog liever een geen interesse dan dat ik niks meer hoor
Zulke dingen reduceren je kansen enorm. Niet slim. Helemaal niet slim.quote:Op zondag 21 november 2010 20:55 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Noem me gerust wanhopig dan... ik kon het niet laten.
Heb wat dat betreft nog liever een geen interesse dan dat ik niks meer hoor
Tja. Maar aan de andere kant is het voor vrouwen ook wel lekker makkelijk om te roepen dat iemand wanhopig is en geen 2 berichtjes mag sturen. Zij krijgen toch wel vanalles aan de lopende band binnen.quote:Op zondag 21 november 2010 21:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Zulke dingen reduceren je kansen enorm. Niet slim. Helemaal niet slim.
Ik snap niet hoe je nu al de conclusie trekt dat je genegeerd wordt. Het is weekend, wie weet wat ze te doen had.quote:Op zondag 21 november 2010 21:12 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Tja. Maar aan de andere kant is het voor vrouwen ook wel lekker makkelijk om te roepen dat iemand wanhopig is en geen 2 berichtjes mag sturen. Zij krijgen toch wel vanalles aan de lopende band binnen.
Maar ik heb er in het algemeen gewoon een hekel aan om genegeerd te worden. Of dat nou met dit is of met iets anders... om dan op zo'n ongeschreven regeltje af te gaan met dat '2 berichten sturen niet slim is' daar heb ik het geduld niet voor.
Ik ben haar meerdere keren tegengekomen vandaag tijdens het zoeken met de status 'online'. Dus vandaar dat ik dat denkquote:Op zondag 21 november 2010 21:14 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe je nu al de conclusie trekt dat je genegeerd wordt. Het is weekend, wie weet wat ze te doen had.
Dan nog, er zit geen énkel voordeel aan. Niemand die dan denkt: oh wacht, hij wil wel héél erg graag, laat ik dan toch maar wat terugsturen.quote:Op zondag 21 november 2010 21:18 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Ik ben haar meerdere keren tegengekomen vandaag tijdens het zoeken met de status 'online'. Dus vandaar dat ik dat denk
Je krijgt nooit meer iets terug van haar, je hebt nu het label "wanhopig". Next!quote:Op zondag 21 november 2010 21:18 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Ik ben haar meerdere keren tegengekomen vandaag tijdens het zoeken met de status 'online'. Dus vandaar dat ik dat denk
qua checken van de online status lijk je wel een beetje op Lamon.quote:Op zondag 21 november 2010 21:18 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Hm, volgens mij zitten jullie je alleen maar in de handen te wrijven om andermans fouten. Teminste dat idee krijg ik bij een groot deel van jullie posts.quote:Op zondag 21 november 2010 21:31 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dan nog, er zit geen énkel voordeel aan. Niemand die dan denkt: oh wacht, hij wil wel héél erg graag, laat ik dan toch maar wat terugsturen.
Nu ben je én dat meisje en je waardigheid kwijt. Een uur geleden had je ze allebei nog.
Nouja checken. Ik probeer het niet bewust te doen maar als ik ga zoeken dan let ik er toch opquote:Op zondag 21 november 2010 22:22 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
qua checken van de online status lijk je wel een beetje op Lamon.
Ik begrijp overigens je frustratie als je plots niets meer terug krijgt na 1 of 2 mailtjes maar blijf vooral positief en wordt niet ongeduldig. Als je na 5 dagen nog niets gehoord hebt kun je altijd nog een mail sturen maar daarna moet het afgelopen zijn. Meestal hebben ze dan iemand leuker ontmoet en ben je uit de picture
Nee hoor, iedereen geeft gewoon aan wat je had moeten doen: afwachten. Vervolgens kun jij je weer niet bedwingen, en als wij zeggen dat je dat dus fout hebt gedaan is dat gewoon terechte kritiek.quote:Op zondag 21 november 2010 23:17 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Hm, volgens mij zitten jullie je alleen maar in de handen te wrijven om andermans fouten. Teminste dat idee krijg ik bij een groot deel van jullie posts.
Der oma is ziek geworden, ligt in ht ziekenhuis en daar moet ze heen. Geen behoefte aan haar laptop/mail dus. En zo zijn er nog wel meer reenen te bedenken.quote:Op zondag 21 november 2010 23:22 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Nouja checken. Ik probeer het niet bewust te doen maar als ik ga zoeken dan let ik er toch op![]()
Ik raak overigens vooral gefrustreerd als dit soort dingen tegelijk komen. Gisteren was ik nog erg positief na 2 dagen leuk heen en weer mailen met dame 2, en dame 3 die op zo'n toffe wijze interesse toonde. Dan word ik iets te positief maar als ik dan de volgende dag ineens van geen van beiden meer iets hoor dan ..
De frustratie zit m dan vooral in het niet weten waarom. Het niets meer horen waar ik toch al zo'n hekel aan heb en ook helemaal niks mee kan of van kan leren.
Dat dus. Gewoon een beetje ontspannen GlenSpey. Even stoppen met het heilige "moeten".quote:Op maandag 22 november 2010 09:17 schreef Cue_ het volgende:
Tja.. mensen hebben een leven en hebben niet altijd zin/tijd om er tijd aan te besteden op dat moment.
Zal het proberenquote:Op maandag 22 november 2010 11:34 schreef macondo het volgende:
[..]
Dat dus. Gewoon een beetje ontspannen GlenSpey. Even stoppen met het heilige "moeten".
Verklaar je nader, Lamon-kusje!-metpunt?quote:Op maandag 22 november 2010 15:06 schreef Lamon het volgende:
Advies nemen van de "experts" hier, dodelijk.
Dat de helft hier maar wat uit zijn of haar nek lult, om anderen onzeker te maken. Met nadruk op Silenus, want die lult echt maar wat. Na 10 jaar FOK! herken je de leugenaars meteen.quote:Op maandag 22 november 2010 15:17 schreef macondo het volgende:
[..]
Verklaar je nader, Lamon-kusje!-metpunt?
Ik ken anders drie vrouwen die wel degelijk van hem gecharmeerd zijn. Maar het zal vast niet zijn bedoeling zijn geweest om jou onzeker te maken, Lamon. Als je er tóch onzeker van wordt moet je hem maar gewoon negeren. Sterke!quote:Op maandag 22 november 2010 15:37 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dat de helft hier maar wat uit zijn of haar nek lult, om anderen onzeker te maken. Met nadruk op Silenus, want die lult echt maar wat. Na 10 jaar FOK! herken je de leugenaars meteen.
Itt tot jou komt hij over als een normaal stabiel type. Dat jij hem een leugenaar noemt is reden te meer om advies van hem ipv jou aan te nemen.quote:Op maandag 22 november 2010 15:37 schreef Lamon het volgende:
Dat de helft hier maar wat uit zijn of haar nek lult, om anderen onzeker te maken. Met nadruk op Silenus, want die lult echt maar wat. Na 10 jaar FOK! herken je de leugenaars meteen.
Dankje.quote:Op maandag 22 november 2010 15:53 schreef macondo het volgende:
[..]
Ik ken anders drie vrouwen die wel degelijk van hem gecharmeerd zijn. Maar het zal vast niet zijn bedoeling zijn geweest om jou onzeker te maken, Lamon. Als je er tóch onzeker van wordt moet je hem maar gewoon negeren. Sterke!
Je hebt hem onzeker gemaakt. Excuses lijken mij wel op zijn plaats.quote:Op maandag 22 november 2010 16:35 schreef Silenus het volgende:
Laat ik het er maar op houden dat ik er een beetje klaar mee ben om op deze gast te reageren.
Dit is pure testosteron, dat is waar jullie op vallen.quote:Op maandag 22 november 2010 17:12 schreef douche-eendje het volgende:
Zeg, jullie hoeven niet met elkaar te daten he.
Jullie? Het lijkt hier onderhand een vrouwelijke bitchfight te worden, zo niet-aantrekkelijkquote:Op maandag 22 november 2010 17:16 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dit is pure testosteron, dat is waar jullie op vallen.
Ik wil op FOK! ook helemaal niet aantrekkelijk zijn, daarom gebruik ik datingsites.quote:Op maandag 22 november 2010 17:17 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Jullie? Het lijkt hier onderhand een vrouwelijke bitchfight te worden, zo niet-aantrekkelijk![]()
Op welke manier?quote:Op maandag 22 november 2010 17:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
Vorige week gedate... maar gut.. wat valt mij dat tegen weer.
Omdat het an sich een hele leuke meid was, zag er goed uit, erg gezellig en het klikte prima, maar ik blijf die vonk missen (van mijn kant). Loop ik te zeuren, ben ik afgevlakt of zijn er echt zo bizar weinig babes waar ik van mn stok van wordt geblazen?quote:
Nee, heb ik ook, ik kan niet meer verliefd worden of zo...quote:Op maandag 22 november 2010 17:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Omdat het an sich een hele leuke meid was, zag er goed uit, erg gezellig en het klikte prima, maar ik blijf die vonk missen (van mijn kant). Loop ik te zeuren, ben ik afgevlakt of zijn er echt zo bizar weinig babes waar ik van mn stok van wordt geblazen?
Soms... maar ik heb dat eigenlijk best vaak. Misschien kan ik het beter noemen als altijd. Misschien heeft het met volwassen worden te maken? dat je het puberale verliefd zijn gewoon niet meer kan? Of heb ik onlangs te veel meegemaakt en nog niet verwerkt waardoor ik mezelf blokkeer? Don't know. Maar ik merk wel dat ik het de moeite waard vind om het eens uit te gaan zoeken. Nu kan ik me gewoon niet helemaal geven, ook niet bij een date of bij wie dan ook.quote:Op maandag 22 november 2010 17:36 schreef Silenus het volgende:
Soms mis je dat gewoon, ook al kun je er niet direct een aanwijsbare reden voor aandragen. Heb ik ook wel eens, da's gewoon balen maar niks aan de hand.
'De vonk' is er, of is er niet. Dat kun je niet aansturen, dwingen, of wat dan ook. Als 'ie niet komt, jammer maar helaas, op naar de volgende!
Tja niet zo gek ook dat zag ik een jaar geleden al toen ik gedumpt was door een slet catbert en silenus fungeren als spreekbuis voor vrouwtjes hier. Vertonen in mijn optiek een beetje sociopathisch fok gedrag. Maarja ik denk maar zo, ik gun hun de populairiteit op fok wel die ze genieten, alleen vraag ik me wel af en toe af of ze er ook iets mee kunnen.quote:Op maandag 22 november 2010 15:53 schreef macondo het volgende:
[..]
Ik ken anders drie vrouwen die wel degelijk van hem gecharmeerd zijn. Maar het zal vast niet zijn bedoeling zijn geweest om jou onzeker te maken, Lamon. Als je er tóch onzeker van wordt moet je hem maar gewoon negeren. Sterke!
Normaal als je iemand in de kroeg of bij een feestje tegenkomt ofzo dan heb je die klik al, en dan ga je daten. Als je iemand nog nooit IRL gezien hebt, heb je een soort geforceerde situatie waarbij je elkaar eigenlijk leuk 'moet' vinden, terwijl die klik er dan niet is. Ik heb een aantal jaren terug ook een paar RP dates gehad, maar vond het eigenlijk daarom niks. Op papier en de foto leuk, maar als je mekaar dan IRL ziet is het iemand met wie je in de kroeg prima had kunnen kletsen maar verder niks had gedaan.quote:Op maandag 22 november 2010 17:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
Omdat het an sich een hele leuke meid was, zag er goed uit, erg gezellig en het klikte prima, maar ik blijf die vonk missen (van mijn kant). Loop ik te zeuren, ben ik afgevlakt of zijn er echt zo bizar weinig babes waar ik van mn stok van wordt geblazen?
Ten eerste spoor jij gewoon niet, ten tweede ben ik alles behalve populair hier hoor, dus daar hoef je je geen zorgen over te makenquote:Op maandag 22 november 2010 17:42 schreef picardmike het volgende:
Tja niet zo gek ook dat zag ik een jaar geleden al toen ik gedumpt was door een slet catbert en silenus fungeren als spreekbuis voor vrouwtjes hier. Vertonen in mijn optiek een beetje sociopathisch fok gedrag. Maarja ik denk maar zo, ik gun hun de populairiteit op fok wel die ze genieten, alleen vraag ik me wel af en toe af of ze er ook iets mee kunnen.
Nee.quote:Op maandag 22 november 2010 17:42 schreef picardmike het volgende:
[..]
Tja niet zo gek ook dat zag ik een jaar geleden al toen ik gedumpt was door een slet catbert en silenus fungeren als spreekbuis voor vrouwtjes hier. Vertonen in mijn optiek een beetje sociopathisch fok gedrag. Maarja ik denk maar zo, ik gun hun de populairiteit op fok wel die ze genieten, alleen vraag ik me wel af en toe af of ze er ook iets mee kunnen.
Ik hoef niks te kunnen, ben al een jaar helemaal gelukkig met m'n chickiequote:
right on!quote:Op maandag 22 november 2010 17:50 schreef GlenSpey het volgende:
Jullie zijn gewoon allemaal veel te kieskeurig daarom voel je die klik niet.
Als het er enigszins normaal uitziet dan heb ik die klik zo gevonden
Het gaat meer over wat je al eerder zei, ze doen alsof ze het zo goed weten, maar geloof er maar geen fuck van hoor.quote:Op maandag 22 november 2010 17:50 schreef GlenSpey het volgende:
Jullie zijn gewoon allemaal veel te kieskeurig daarom voel je die klik niet.
Als het er enigszins normaal uitziet dan heb ik die klik zo gevonden
Stokerquote:Op maandag 22 november 2010 17:51 schreef Lamon het volgende:
[..]
Het gaat meer over wat je al eerder zei, ze doen alsof ze het zo goed weten, maar geloof er maar geen fuck van hoor.
Hahahaha ohja, toen beschuldigde je mij van stalken omdat ik reacties gaf in je topic.quote:Op maandag 22 november 2010 17:42 schreef picardmike het volgende:
Nee, echt, de onzin die verkondigd wordt getuigt echt van pure onwetendheid, al is ieder mens anders en reageert iedereen anders, maar die zogenaamde wetmatigheden die ze stellen als "professionals" moet je echt met een korreltje zout nemen...quote:Op maandag 22 november 2010 17:53 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Stoker
Ach, ik ben idd misschien niet zo ervaren met online daten als sommige anderen hier. Ik heb maar 1 keer een RL date gehad via een datingsite (was wel een succes overigens). Maar tis ook niet zo dat ik helemaal niks weet, natuurlijk
Nou jullie waren er anders wel als eerste bij om het gedrag van die slet goed te keuren en de rest van de draad tegen mij op te stoken en dat gedrag zie ik constant terugkomen. Maar ja lekker boeiend het is maar fok.quote:Op maandag 22 november 2010 17:48 schreef Catbert het volgende:
[..]
Normaal als je iemand in de kroeg of bij een feestje tegenkomt ofzo dan heb je die klik al, en dan ga je daten. Als je iemand nog nooit IRL gezien hebt, heb je een soort geforceerde situatie waarbij je elkaar eigenlijk leuk 'moet' vinden, terwijl die klik er dan niet is. Ik heb een aantal jaren terug ook een paar RP dates gehad, maar vond het eigenlijk daarom niks. Op papier en de foto leuk, maar als je mekaar dan IRL ziet is het iemand met wie je in de kroeg prima had kunnen kletsen maar verder niks had gedaan.
[..]
Ten eerste spoor jij gewoon niet, ten tweede ben ik alles behalve populair hier hoor, dus daar hoef je je geen zorgen over te maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |