Grote jongen. Ben je altijd zo snel gebelgd?quote:Op vrijdag 19 november 2010 11:11 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
ga fijn ergens anders lopen trollen ofzo
Ik stel een serieuze vraag en jij komt alleen met meuk aanzetten.
Please..quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:08 schreef Lamon het volgende:
[..]
Telt Martine uit Haarlem wel mee in je kritische lijstje?
Ik kom hier voortaan alleen nog maar om je een beetje te Belgen, joh.quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:09 schreef Silenus het volgende:
Dat heb ik al een keer of vier uitgelegd, Lamon "men verwart mij wel eens met Lamon-mét-punt".
Hoe gaat het met je dates, Lamon-kusje!-metpunt?quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:11 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik kom hier voortaan alleen nog maar om je een beetje te Belgen, joh.
(Je bent er snel bij..)
Ben jij inmiddels al cliënt van de Utrecht-psychologe geworden joh?quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:11 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik kom hier voortaan alleen nog maar om je een beetje te Belgen, joh.
(Je bent er snel bij..)
Wie?quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:39 schreef Charles.Darwin het volgende:
Een kloon! Als ik maar niet paranoïde word
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik begrijp echt niet dat er mensen zijn die hier op reageren.Words are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling
quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:32 schreef DestroyerPiet het volgende:
check deze eens iemand die een gezellige man zoekt. (wat dat ook mogen zijn)Met alle respect maar er zijn vrouwen die misschien ook zo denken als ze jouw profiel zien op RP. Bedenk even het aantal mailtjes wat je verstuurd hebt naar de diverse vrouwen op RP en kijk eens hoeveel er niet beantwoord zijn. Die vrouwen hebben in principe natuurlijk eenzelfde mening over jou als dat jij over dit profiel hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik begrijp echt niet dat er mensen zijn die hier op reageren.Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
check deze eens iemand die een gezellige man zoekt. (wat dat ook mogen zijn)Volslank of zwaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik begrijp echt niet dat er mensen zijn die hier op reageren.
Is bij mij echt een absolute no-go
En trouwensmensen die in hun profiel zetten dat ze altijd wat terug sturen... en het vervolgens toch niet doen
[ Bericht 14% gewijzigd door GlenSpey op 20-11-2010 19:37:33 ]
check deze eens iemand die een gezellige man zoekt. (wat dat ook mogen zijn)Wat begrijp je er niet aan? Dat dikke vrouwen ook een partner zouden kunnen vinden? Ik val zelf ook niet op dikke Brabantse schoonmaaksters - maar er is vast wel iemand te vinden die wél goed bij haar past. Potje/dekseltje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik begrijp echt niet dat er mensen zijn die hier op reageren.Overal verstand van.
Nee joh, geen msn. Nog een of twee dagen leuke mailtjes en een date afspreken.quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:34 schreef GlenSpey het volgende:
Inmiddels al 2 dagen leuk heen en weer aan het mailen met numero 2. Lijkt opzich wel een potentieel date-object te gaan wordenze reageert fatsoenlijk en enthousiast (dame 1 reageerde helemaal niet
). Morgen toch maar even voorzichtig aan msn wagen.
Ook voor het eerst in de historie van mijn RP abo's een persoonlijk geschreven bericht ontvangen. In tegenstelling tot de eeuwige interesse berichtjes. Erg leuk
Hm kan ook... moet er wel aan wennen maar opzich is het een fijnere methode dan msnen. Geen krampachtige zoektochten naar het juiste onderwerpquote:Op zondag 21 november 2010 00:19 schreef macondo het volgende:
[..]
Nee joh, geen msn. Nog een of twee dagen leuke mailtjes en een date afspreken.
En is er nou gezoehoend...?quote:Op zondag 21 november 2010 01:55 schreef Godshand het volgende:
Terug van de date die ik kende van het speeddaten. Leuke meid met lieve uitstraling, was heel gezellig en er komt nog een date. Geen vlinders maar vind haar wel leuk dus we zien hoe het loopt...
Is dat niet een wat voorbarige conclusie?quote:Op zondag 21 november 2010 13:33 schreef GlenSpey het volgende:
Ook vaag. Dame 3 stuurde mij gisteren een behoorlijk groot geschreven bericht. Stuur ik haar wat uitgebreids terug en vervolgens reageert ze niet meer
Er zijn idd mensen die nog meer doen dan alleen op datingsites zitten.quote:Op zondag 21 november 2010 13:40 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Is dat niet een wat voorbarige conclusie?
Terwijl ze het bericht al wel gelezen hadquote:Op zondag 21 november 2010 13:40 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Is dat niet een wat voorbarige conclusie?
En dan moet ze natuurlijk direct en meteen op je reageren.quote:Op zondag 21 november 2010 15:52 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Terwijl ze het bericht al wel gelezen haduiteraard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |