Geen idée, zal wel wat zijn ja. Hangt erg af van je uiterlijk. Denk dat op relatieplanet wel een en al spammen is. Zit zelf op e-matching, heb het idee dat het daar wel meevalt. De meiden die ik heb gesproken via die site werden niet overladen met spamberichtjes, viel allemaal erg mee.quote:Op vrijdag 19 november 2010 11:31 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Dat vind ik echt het slechtste wat je kunt doen. Hoeveel standaard copy/paste berichten denk je dat vrouwen krijgen? Veel. Je prikt er als vrouw echt snel doorheen.
Kun je geen leuke berichtjes verzinnen zonder gelijk de CTRL V te gebruiken? Ik reageer meestal op een specifiek iets uit iemands profiel... hoeft niet eens een lang verhaal te worden ofzo maar je komt dan wel een stuk persoonlijker over. In the long run scoor je daar meer email adressen mee dan met een standaardbericht waar de helft bij voorbaat al zo doorheen prikt..quote:Op vrijdag 19 november 2010 11:47 schreef Homey het volgende:
[..]
Geen idée, zal wel wat zijn ja. Hangt erg af van je uiterlijk. Denk dat op relatieplanet wel een en al spammen is. Zit zelf op e-matching, heb het idee dat het daar wel meevalt. De meiden die ik heb gesproken via die site werden niet overladen met spamberichtjes, viel allemaal erg mee.
Zag trouwens een ex-vriendinnetje op die site verschijnen, die heb ik wel een origineel berichtje gestuurd maar nog geen reactie. Denk dat zij wel helemaal overstelpt wordt met berichtjes maar zij is dan ook erg mooi. Begrijpelijk toch? Mooie meiden trekken alle aandacht, thats life.
Trouwens, weet zeker dat als ik niet pro-actief veel berichtjes had gestuurd ik ook niet in korte termijn een aantal dates in de pijplijn heb. Het resultaat is er dus wel
Ik heb ook een heel leuk bericht verzonnen. Sowieso uniek is de naam in de aanhef, dat moet je wel ff aanpassen natuurlijk.quote:Op vrijdag 19 november 2010 11:53 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Kun je geen leuke berichtjes verzinnen zonder gelijk de CTRL V te gebruiken? Ik reageer meestal op een specifiek iets uit iemands profiel... hoeft niet eens een lang verhaal te worden ofzo maar je komt dan wel een stuk persoonlijker over. In the long run scoor je daar meer email adressen mee dan met een standaardbericht waar de helft bij voorbaat al zo doorheen prikt..
Dat is ook verre van orgineel, de naam in de aanhef telkens veranderen. Genoeg mannen die dat doen en ze vallen zo door de mand met hun eigen profiel.quote:Op vrijdag 19 november 2010 12:03 schreef Homey het volgende:
[..]
Ik heb ook een heel leuk bericht verzonnen. Sowieso uniek is de naam in de aanhef, dat moet je wel ff aanpassen natuurlijk.
En long run.ik heb geen zin om een jaar lid te zijn ofzo. Max voor 2 maandjes.
quote:Op vrijdag 19 november 2010 12:03 schreef Homey het volgende:
[..]
Sowieso uniek is de naam in de aanhef, dat moet je wel ff aanpassen natuurlijk.
Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 19 november 2010 12:49 schreef Charles.Darwin het volgende:
Ik denk dat het gedeeltelijk afhankelijk is van je foto (voor de initiele klik op je profiel) en vervolgens enorm veel van je profieltekst (en DAT is de plek waar jij jezelf kunt onderscheiden van de rest van datingland).
Ik vind het niet vreselijk, ik kan er zelf alleen niets mee. Het wordt dan meer jagen dan dat je reageert op mensen die je echt aanspreken. Berichtjes sturen naar vele vrouwen en kijken wie er reageert, draait de zaken voor mij wat om. Dat geeft mij een beetje hetzelfde gevoel als een relatie willen om niet alleen te zijn, in plaats van graag met die persoon willen zijn.quote:Op vrijdag 19 november 2010 12:54 schreef kieskleurig het volgende:
Waarom is het zo vreselijk om een bericht te krijgen dat naar meerdere vrouwen wordt gestuurd?
Als het een leuk standaardbericht is, maakt het mij echt niet uit of 30 andere vrouwen dat berichtje ook al gehad hebben hoor. (Wel met de nadruk op leuk trouwens)
Het contact na het eerste berichtje is voor mij veel belangrijker. En als mannen echt zoveel berichtjes moeten versturen, die 9 van de 10x waarschijnlijk weg worden gegooid, kan ik ze niet eens ongelijk geven..
Zulke overwegingen of gevoelens komen überhaupt niet eens in mij op bij het ontvangen van een bericht, persoonlijk of standaard maakt daarbij niks uit.quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:24 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Ik vind het niet vreselijk, ik kan er zelf alleen niets mee. Het wordt dan meer jagen dan dat je reageert op mensen die je echt aanspreken. Berichtjes sturen naar vele vrouwen en kijken wie er reageert, draait de zaken voor mij wat om. Dat geeft mij een beetje hetzelfde gevoel als een relatie willen om niet alleen te zijn, in plaats van graag met die persoon willen zijn.
Jij redeneert heletijd vanuit je eigen positie en generaliseert dat naar de rest. Zo werkt dat natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:24 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Ik vind het niet vreselijk, ik kan er zelf alleen niets mee. Het wordt dan meer jagen dan dat je reageert op mensen die je echt aanspreken. Berichtjes sturen naar vele vrouwen en kijken wie er reageert, draait de zaken voor mij wat om. Dat geeft mij een beetje hetzelfde gevoel als een relatie willen om niet alleen te zijn, in plaats van graag met die persoon willen zijn.
Tja, als het je écht niet uitmaakt werkt het misschien. Ik vind het een beetje zielig, maar als je er zelf blij mee bent is het prima. Als een date "regelen" al zo'n uitdaging voor je is - voorzie ik wel grotere problemen voor je.quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:53 schreef Homey het volgende:
[..]
Jij redeneert heletijd vanuit je eigen positie en generaliseert dat naar de rest. Zo werkt dat natuurlijk niet.
Leuk dat jij standaardberichtjes meteen herkent en weggooit, heel fijn voor je, maar zat andere meiden die het wel leuk vinden dat ze een berichtje krijgen, de profiel uitchecken, het bevalt hen en vervolgens een antwoord geven. Het werkt gewoon, anders zou ik toch ook niet wat dates met (als ik de fotos moet geloven goed uitziende) meisjes in de pijplijn hebben?
Wat denken jullie er toch zwaar over.quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:21 schreef macondo het volgende:
[..]
Tja, als het je écht niet uitmaakt werkt het misschien. Ik vind het een beetje zielig, maar als je er zelf blij mee bent is het prima. Als een date "regelen" al zo'n uitdaging voor je is - voorzie ik wel grotere problemen voor je.
Een date regelen kan toch geen probleem zijn, maar met precies iemand die je écht leuk vind is het al lastiger. En het draait toch om het contact in het echt.
Maar op die manier is er ook altijd wel iets niet goed natuurlijkquote:Op vrijdag 19 november 2010 14:38 schreef kieskleurig het volgende:
Krijg persoonlijk zelfs liever een leuk en oppervlakkig standaardbericht, dan een geforceerd berichtje waarin een man vooral wel even wil laten zien dat hij je profiel geanalyseerd heeft. Vind ik persoonlijk veel zieliger.
"Ah jij bent boogschutter zie ik in je profiel *insert heel kletsverhaal over horoscopen en hoe dat past bij mijn foto en profiel*"![]()
Volgens mij geef ik in die post juist aan dat dat voor mij zo is. Het zal voor een deel zeker werken. Kieskleurig geeft net ook al aan dat het haar niet uitmaakt.quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:53 schreef Homey het volgende:
[..]
Jij redeneert heletijd vanuit je eigen positie en generaliseert dat naar de rest. Zo werkt dat natuurlijk niet.
Leuk dat jij standaardberichtjes meteen herkent en weggooit, heel fijn voor je, maar zat andere meiden die het wel leuk vinden dat ze een berichtje krijgen, de profiel uitchecken, het bevalt hen en vervolgens een antwoord geven. Het werkt gewoon, anders zou ik toch ook niet wat dates met (als ik de fotos moet geloven goed uitziende) meisjes in de pijplijn hebben?
Sorry hoor, maarquote:Op vrijdag 19 november 2010 14:45 schreef Silenus het volgende:
Een standaardbericht komt op mij ook over als 'als ik maar wat kan neuken vind ik alles goed, hopelijk reageert er ééntje van de 40'.
Ach, het is gelukkig allemaal persoonlijk en voor iedereen andersquote:Op vrijdag 19 november 2010 14:53 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Maar op die manier is er ook altijd wel iets niet goed natuurlijk
Dat is toch precies wat een date is? Contact in het echt?quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:21 schreef macondo het volgende:
[..]
Een date regelen kan toch geen probleem zijn, maar met precies iemand die je écht leuk vind is het al lastiger. En het draait toch om het contact in het echt.
Niet zo serieus nemen? Wie heeft er nou een soort spam programma lopen ?quote:Op vrijdag 19 november 2010 15:22 schreef Homey het volgende:
[..]
Dat is toch precies wat een date is? Contact in het echt?
Je moet het internet niet zo serieus nemen, zon site is handig om een date te regelen maar je moet dan ook zo snel mogelijk van het contact via internet af omdat het
juist gaat om contact in het echt. Je moet die site niet zien als een doel om contact te hebben met het andere geslacht, beetje zinloos heen en weer emailen.
Mee eens. Meningen kunnen verschillen, niets mis mee. Anders zou het ook een saaie wereld zijn.quote:Op vrijdag 19 november 2010 15:00 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Volgens mij geef ik in die post juist aan dat dat voor mij zo is. Het zal voor een deel zeker werken. Kieskleurig geeft net ook al aan dat het haar niet uitmaakt.
En als het voor jou werkt dan is het toch prima? Dan kan ik het wel een slecht idee vinden om een standaardbericht te sturen, maar het brengt jou wat je wilt.
Relax dude.quote:Op vrijdag 19 november 2010 15:23 schreef macondo het volgende:
[..]
Niet zo serieus nemen? Wie heeft er nou een soort spam programma lopen ?
In je 3e berichtje zou ik het al voorstellen, doe ik tenminste en gaat vrij goed. Anders blijf je heen en weer emailen. Bovendien, je moet wel ballen tonen. Gewoon voorstellen, het is ja of nee. Anders is iemand anders je voor. Kan ook zijn dat zij gelijk wat voorstelt, heb vanavond een date met een echt knappe meid die dat deed, echt prima!!quote:Op vrijdag 19 november 2010 15:33 schreef GlenSpey het volgende:
Hoelang nemen jullie vaak de tijd dan tussen elkaar voor het eerst mailen en daadwerkelijk een date afspreken?
Haha, neem het je niet kwalijk dat je zo denkt. Ik denk dat ik met gemiddeld één op de vier vrouwen die willen daten ook daadwerkelijk afspreek. Vind het persoonlijk nog vrij selectief, aangezien ze iig aantrekkelijk, HBO+ en grappig moet zijn, en ze ook niet te ver weg mag wonen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 15:13 schreef kieskleurig het volgende:
Sorry hoor, maar![]()
Ik zal je verhalen dan wel verkeerd lezen, maar zo kieskeurig en selectief kom jij ook niet op mij over.
Bovendien drinkt Silenus voornamelijk thee met zequote:Op vrijdag 19 november 2010 15:50 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha, neem het je niet kwalijk dat je zo denkt. Ik denk dat ik met gemiddeld één op de vier vrouwen die willen daten ook daadwerkelijk afspreek. Vind het persoonlijk nog vrij selectief, aangezien ze iig aantrekkelijk, HBO+ en grappig moet zijn, en ze ook niet te ver weg mag wonen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |