quote:Op woensdag 10 november 2010 20:01 schreef msnk het volgende:
Dit soort problemen was er met CoD2 ook toentertijd, alleen niet zó extreem als dat het nu is. Dit is wel heel erg.
Treyarch
[..]
Zoals wat bijvoorbeeld? Misschien kunnen anderen dat dan ook proberen?
Wss loop je voorquote:Op woensdag 10 november 2010 20:36 schreef Blik het volgende:
Ik dacht dat ik problemen had met lag doordat ik soms een beetje achterloop op anderen. Maar dit is wel erg extreem. Daar heb ik gelukkig geen last van
Ga terug naar het consoles forum man. Dit is de PC gedeelte. Natuurlijk moeten mensen hun specs en ervaringen met elkaar uitwisselen. Je kan toch geen beoordeling doen zonder iemands ervaring te horen zonden zijn specs te weten.quote:Op woensdag 10 november 2010 20:04 schreef CrazyAces het volgende:
Ik vind het jammer dat mensen dit als een reden zien om te pronken met hun specsZelfs bij NASA pc's komt dit probleem voor, ik zal het pas echt cool vinden als een oude pc met 500mb RAM het ineens perfect gaat draaien, pronk daar maar mee
Nou... Hier worden anders geen specs vermeldt hoor. Een post als dat van J.Clarkson is bijv wel nuttigquote:Op woensdag 10 november 2010 20:46 schreef Dibble het volgende:
[..]
Ga terug naar het consoles forum man. Dit is de PC gedeelte. Natuurlijk moeten mensen hun specs en ervaringen met elkaar uitwisselen. Je kan toch geen beoordeling doen zonder iemands ervaring te horen zonden zijn specs te weten.
quote:Op woensdag 10 november 2010 19:53 schreef Diabox het volgende:
2x overgeclockte GTX275XXX, no probs. Alles maxed out, 16xAA
Ik kan heel die server niet vinden, maar dat zal dan wel aan mij liggen. Kan je ook op naam zoeken?quote:Op woensdag 10 november 2010 11:41 schreef Bootje84 het volgende:
Op dit moment heet de NL-clanserver als volgt (om het wat "makkelijker" te vinden aangezien je niet op IP kan zoeken:
***[NL]Clan Dutch server
Ik kan m ook niet vinden hoorquote:Op woensdag 10 november 2010 20:56 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Ik kan heel die server niet vinden, maar dat zal dan wel aan mij liggen. Kan je ook op naam zoeken?
Der zal binnenkort wel een update uitkomen die het fixed. Komt vast wel goed.quote:Op woensdag 10 november 2010 21:03 schreef schijffie het volgende:
Ben dus niet de enige waarbij het spel voor geen meter loopt, heb niet de beste computer, maar modern warfare 2 heb ik toch ook gewoon normaal kunnen spelen, en daar heb ik nooit iets aan de settings veranderd. ( als dat al mogelijk was). Nu heb ik alles op zijn laagst en nog niks.
Iemand enig idee hoe en zo ja, wat treyarch/activision hieraan gaat doen? Op dit moment kan ik dus vrijwel niks.
Ik heb hier anders nog geen high-end setups gezien hoor, misschien willen mensen wel gewoon weten of ze het horen te kunnen draaien?quote:Op woensdag 10 november 2010 20:04 schreef CrazyAces het volgende:
Ik vind het jammer dat mensen dit als een reden zien om te pronken met hun specsZelfs bij NASA pc's komt dit probleem voor, ik zal het pas echt cool vinden als een oude pc met 500mb RAM het ineens perfect gaat draaien, pronk daar maar mee
http://twitter.com/JD_2020quote:Hello World. We're here, working. We will patch all platforms, as always. I'll have info of substance once we catch our breath
#ItsBeen1Day; less than a minute ago via web
quote:
quote:wow your game sucks josh, an you know what i hope you fucking die
quote:you fucking goddamn infinity ward reject
quote:
quote:I'm Treyarch's community manager, developing Call of Duty: Black Ops! I love games, 24, and Peach Snapple Iced Tea!
Hij is er wel. Hij staat bij de N. Beetje apart, maar goed.quote:Op woensdag 10 november 2010 20:56 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Ik kan heel die server niet vinden, maar dat zal dan wel aan mij liggen. Kan je ook op naam zoeken?
Nuketown is imo geniaal.quote:Op woensdag 10 november 2010 23:47 schreef DrMarten het volgende:
De multiplayer is best vermakelijk, ben nog steeds niet echt weg van een aantal maps (met Nuketown als de absolute misser van het spel) maar ze moeten echt rap iets aan alle verbindingsproblemen gaan doen anders ben ik snel weer terug bij mw2 denk ik.
Singleplayer nu wel uitgespeeld, voor het eerst en voor het laatst. Die ga ik niet voor m'n lol nog een keer doen
Nuketown kan best leuk zijn, maar dan moeten ze de spawns fixen.quote:Op woensdag 10 november 2010 23:47 schreef DrMarten het volgende:
De multiplayer is best vermakelijk, ben nog steeds niet echt weg van een aantal maps (met Nuketown als de absolute misser van het spel) maar ze moeten echt rap iets aan alle verbindingsproblemen gaan doen anders ben ik snel weer terug bij mw2 denk ik.
Singleplayer nu wel uitgespeeld, voor het eerst en voor het laatst. Die ga ik niet voor m'n lol nog een keer doen
Gelukkig totaal geen lag, op de 360 ben ik zelf bijna altijd host merk ik, dus ideaal. En de rest heeft ook 4 van de 4 groene streepjes.quote:Op donderdag 11 november 2010 00:34 schreef v1tje het volgende:
Spel wordt leuker naarmate je andere wapens krijgt. En de stick and Stones is toch wel heel geweldig. De lag komt bij mij door de servers, ene wel andere niet.
Klopt, zelfde verhaal voor mij. Ik vind de graphics van de Xbox mooier. Heb hem ook opnde Xbox namelijk.quote:Op donderdag 11 november 2010 00:35 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Gelukkig totaal geen lag, op de 360 ben ik zelf bijna altijd host merk ik, dus ideaal. En de rest heeft ook 4 van de 4 groene streepjes.
quote:Op donderdag 11 november 2010 00:45 schreef v1tje het volgende:
[..]
Klopt, zelfde verhaal voor mij. Ik vind de graphics van de Xbox mooier. Heb hem ook opnde Xbox namelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vind Nuketown sowieso erg klein, maar die spawns zijn inderdaad echt dramatisch. Ik spawnde gisteren midden tussen 5!! teammembers van de vijandquote:Op donderdag 11 november 2010 00:19 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Nuketown kan best leuk zijn, maar dan moeten ze de spawns fixen.
De Single Player loopt bij mij ook zonder patch als een zonnetje, dus als ik jou was zou ik het gewoon proberenquote:Op donderdag 11 november 2010 08:18 schreef ElmoFan het volgende:
Ik heb hem gisteren ook gekocht, ik blijf er gewoon van af totdat er een patch komt. Alhoewel ik vandaag wel mijn nieuwe cpu en graka binnen krijg
Wat ben jij een corrupte adminquote:Op woensdag 10 november 2010 18:14 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Alleen als je een lekkere vrouw bent
I did not have a sexual relationship with that 17 yoquote:Op donderdag 11 november 2010 08:24 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Wat ben jij een corrupte admin.. De Silvio Berlusconi van onze server
Daar loopt ie bij mij ook niet helemaal soepel.quote:Op donderdag 11 november 2010 08:19 schreef bigbass het volgende:
[..]
De Single Player loopt bij mij ook zonder patch als een zonnetje, dus als ik jou was zou ik het gewoon proberen
Ik heb ook AA even terug gezet naar 2x en zal die andere 2 ook nog ff aanpassen vanavond. Het ging idd al een stuk beter en had meer kills dan deaths. Maar toch irritant dat iedereen al betere wapens heeft dan ik. Maar nog 1 leveltje dan heb ik die automatische assault rifle. Beter dan die burstquote:Op donderdag 11 november 2010 08:25 schreef Bootje84 het volgende:
Nadat ik een paar settings heb aangepast
- AA naar 2x
- Sync every frame uit
- bullet impact uit
werkt het als een trein. Heb af en toe een lichte hapering, maar iig geen drivercrashes meer.. Ben benieuwd wanneer de meeste problemen nu gefixt zijn..
[..]
I did not have a sexual relationship with that 17 yo
die ga ik ook eens uitproberen.quote:Op donderdag 11 november 2010 08:25 schreef Bootje84 het volgende:
Nadat ik een paar settings heb aangepast
- AA naar 2x
- Sync every frame uit
- bullet impact uit
werkt het als een trein. Heb af en toe een lichte hapering, maar iig geen drivercrashes meer.. Ben benieuwd wanneer de meeste problemen nu gefixt zijn..
[..]
I did not have a sexual relationship with that 17 yo
Heb je directX al opnieuw geïnstalleerd vanaf de DVD/gamefolder?quote:Op donderdag 11 november 2010 09:31 schreef lipjes het volgende:
[..]
die ga ik ook eens uitproberen.
het AA naar 2x stuk, niet het seks hebben met iemand van 17 jaar
gisteren ook weer directX crashes, die engine lijkt echt problemen te hebben met mijn videokaart
bij MW2 ook al geprobeert, haalde niks uitquote:Op donderdag 11 november 2010 09:43 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Heb je directX al opnieuw geïnstalleerd vanaf de DVD/gamefolder?
lijkt me wel leuk maar dat ding kost een paar duizend!quote:Op donderdag 11 november 2010 10:47 schreef drumstickNL het volgende:
Hmm vandaag was MP laggy'er dan gisterenavond. Misschien speelt US nu? Maar goed, het gaat wel beter kwa kill/death ratio. Had nu net 12/5Welke perks hebben jullie? Ik heb:
Perk1: Fast walking ofzo
Perk2: Second attachment, ik heb die semi automatic gun met die burst, taped mags en red dot sight. (snel herladen en beter mikken(
Perk3: Last stand.Maar er is ook een perk voor langere sprint tijd dus als Last Stand me niet bevalt neem ik die.
En ik heb trouwens als secondary een pistol terwijl ik eerst een bazooka had. Ik schoot dat ding telkens op de voeten van de vijand maar ze gingen niet eens dood. Hoezo underpowered?Zit er wel aan te denken om mijn grenade te veranderen in een tomahawk.
Tijd voor hardcorequote:Op donderdag 11 november 2010 10:50 schreef FUFR het volgende:
mijn noobtuub is ook niet meer wat het geweest is. normaliter zaai ik dood en verderf onder mijn vrienden, waarna ik met chips en drop word bekogeld maar gisteravond liepen ze gewoon door na 2 van die dingen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No resentment ever evened out a weaker hand
Ben je, als je in prestige gaat, weer al je CoD money kwijt?quote:
don't ask me ik doe dat nooit / kom er nooit aan toe.quote:Op donderdag 11 november 2010 12:00 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ben je, als je in prestige gaat, weer al je CoD money kwijt?
Yup, de M14 is weer locked enz. Deze had ik bij level 9 unlocked..... Vage shit....quote:Op donderdag 11 november 2010 11:59 schreef seto het volgende:
Weet je het zeker? Ik zie soms ook dat ik ineens lagere rank ben dan ik normaal ben, als ik dan weer terug ga naar create a class is alles weer normaal.
Net voor het eerst Chopper Gunner gehaald in TDM, dat potje was toen snel voorbij
[ afbeelding ]
Ligt het aan mij of zijn de spelers minder bullet proof in softcore dan in MW2?quote:
Ja!quote:Op donderdag 11 november 2010 12:00 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ben je, als je in prestige gaat, weer al je CoD money kwijt?
moet je even bij je filters kijkenquote:Op donderdag 11 november 2010 12:41 schreef bigbass het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of zijn de spelers minder bullet proof in softcore dan in MW2?
En waarom kan ik geen hardcore servers vinden, of is dat een optie die ergens verstopt zit?
ingame -> escape -> friendsquote:Op donderdag 11 november 2010 12:47 schreef FUFR het volgende:
ik kan online spelende vriendjes niet vinden (ze zaten naast me!)
Ik kan ook niet inviten of joinen in steam met BO
nee, moet je eerst de pro hebben.quote:Op donderdag 11 november 2010 12:54 schreef drumstickNL het volgende:
Is de longer sprint perk handig?
probeer ik vanavond, mijn vriendjes hebben geen kantoor baan met een dikke pc voor de neusquote:
Als je er niet uitkomt, Crazy987 op steam (als ik het goed hebquote:Op donderdag 11 november 2010 13:02 schreef FUFR het volgende:
[..]
probeer ik vanavond, mijn vriendjes hebben geen kantoor baan met een dikke pc voor de neus
Je hebt eerst de gewone perk, neem even als voorbeeld marathon.quote:Op donderdag 11 november 2010 12:56 schreef drumstickNL het volgende:
De pro? Licht me even toe want dit is de eerste cod game die ik echt gekocht heb.
Gister vergeten naar te kijken, doe ik vanavond wel evenquote:Op donderdag 11 november 2010 13:04 schreef drumstickNL het volgende:
Dammit, zombie mode werkt nog steeds niet.
hier wel hoor, beetje saai en weet niet waar de power uit moet..quote:Op donderdag 11 november 2010 13:04 schreef drumstickNL het volgende:
Dammit, zombie mode werkt nog steeds niet.
quote:Op donderdag 11 november 2010 13:04 schreef lipjes het volgende:
[..]
Als je er niet uitkomt, Crazy987 op steam (als ik het goed heb)
Steam is niet slecht, het enige nadeel eraan is dat de prijzen wat duurder zijn dan gemiddeld.quote:Op donderdag 11 november 2010 14:00 schreef Sjowhan het volgende:
Vandaag het spel ook besteld. Hopen dat-ie morgen binnen is.
Heb nog geen MW2 (legaal) gespeeld, dus het hele steam gebeuren is nieuw voor me. Hoor er wel slechte verhalen over, maargoed. We shall see
veel gebruiken en daarmee bepaalde challenges binnen de perk halen (zoals ren x aantal miles met marathon, of een x aantal kills met ninja), na een aantal challenges (ik geloof 3) wordt hij pro en verbetert je perk dus.quote:Op donderdag 11 november 2010 12:56 schreef drumstickNL het volgende:
De pro? Licht me even toe want dit is de eerste cod game die ik echt gekocht heb.
en zonder cd, hoesje, boekje, tshirtquote:Op donderdag 11 november 2010 14:26 schreef RickoKun het volgende:
OI! Wat is dit spel mensjus duur ja! Ik dacht van: Aaaah ik kauf die game wel eempies op Steam! PC spellen zijn toch maar 45 euro!
Kijk ik, en is ie gewoon 60 euro waadaafaaaaaak!
wij deden het gisteren andersom. Maten kochten online bij steam, namen mijn cd en installeerden vanaf cd. scheelt een paar uur downloadenquote:Op donderdag 11 november 2010 14:06 schreef lipjes het volgende:
[..]
Steam is niet slecht, het enige nadeel eraan is dat de prijzen wat duurder zijn dan gemiddeld.
Over het algemeen is het wel handig, je koopt een spel, koppelt hem aan je account en hij wordt gedownload.
Zodra je je pc installeerd kan je hem gewoon opnieuw downloaden, geen gekloot meer met cd's e.d.
heb je wel internet?quote:Op donderdag 11 november 2010 14:00 schreef Sjowhan het volgende:
Heb nog geen MW2 (legaal) gespeeld, dus het hele steam gebeuren is nieuw voor me. Hoor er wel slechte verhalen over, maargoed. We shall see
Steam is over het algemeen aardig vet, de prijzen zijn vlak na release aardig hoog maar de download tijd is kort en de service e.d. is ook goed te noemen. Een paar keer in het jaar hebben ze sales en dan gaan de games er echt voor knalprijzen uit, dan koop ik ook al mijn games daar.quote:Op donderdag 11 november 2010 14:00 schreef Sjowhan het volgende:
Dat dus, laatst nog dat rockstar pack gekocht, al die games voor 40 euro. 13 spellen in totaal geloof ikquote:Op donderdag 11 november 2010 14:41 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Steam is over het algemeen aardig vet, de prijzen zijn vlak na release aardig hoog maar de download tijd is kort en de service e.d. is ook goed te noemen. Een paar keer in het jaar hebben ze sales en dan gaan de games er echt voor knalprijzen uit, dan koop ik ook al mijn games daar.
quote:PC community. We are listening and have been working on updates. We have deployed a couple already below, more to come. Stay tuned here.
- GameServers.com has bumped sv_maxrate to 25000 across all servers to reduce lag
- GameServers.com continues to improve official server distribution in various worldwide regions
Regards,
-JD
Regards JDquote:
Een bron is wel fijn om er bij te hebbenquote:
quote:Op donderdag 11 november 2010 16:27 schreef Bootje84 het volgende:
Ik heb toestemming om de OP te kopiëren van het GoT BO-topic. Is daar interesse in?
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1433655/0
]quote:Op donderdag 11 november 2010 16:27 schreef Bootje84 het volgende:
Ik heb toestemming om de OP te kopiëren van het GoT BO-topic. Is daar interesse in?
Ik zou de OP nog langer makenquote:Op donderdag 11 november 2010 16:27 schreef Bootje84 het volgende:
ik heb je gisteren de strot afgesneden..quote:
www.canirunit.comquote:Op donderdag 11 november 2010 17:38 schreef Deimos000 het volgende:
test je pc; http://www.yougamers.com/gameometer/10424/
klopt niks van bij mij stond ook dat ik hem niet kon spelen. Speel hem bijna voluitquote:Op donderdag 11 november 2010 17:38 schreef Deimos000 het volgende:
test je pc; http://www.yougamers.com/gameometer/10424/
Ik heb die server als favorite staan.quote:Op donderdag 11 november 2010 16:37 schreef WooZ het volgende:
ik zat trouwens net op een server [NL] Fokkers, is dat de fok server?
echt 100x meer lag dan andere servers...
lag je dan wel offline?quote:Op donderdag 11 november 2010 18:15 schreef willemwaus het volgende:
Ik lag totaal niet online![]()
Weet iemand trouwens wel hoe je de size kan veranderen van chat? Het is zo klein
Ja, er is wel wat lag.quote:Op donderdag 11 november 2010 18:32 schreef Granaatappel het volgende:
Alles lagt als de tering en framedrops zijn er ook in overvloed in de MP.
Ik wacht wel tot er een patch komt, wat een organisatie zeg...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |