OMG wat erg zeg.....quote:Op woensdag 10 november 2010 19:39 schreef MMaRsu het volgende:
Belachelijke performance voor een game die Quake 3 engine gebruikt
[..]
Kijk het filmpje wat ik net postte, die gast heeft een i7 920, dual gtx 480
Ligt waarschijnlijk niet aan je pc.
Grappig, ik draai m flawless hier.quote:Op woensdag 10 november 2010 19:39 schreef MMaRsu het volgende:
Belachelijke performance voor een game die Quake 3 engine gebruikt
[..]
Kijk het filmpje wat ik net postte, die gast heeft een i7 920, dual gtx 480
Ligt waarschijnlijk niet aan je pc.
Het is idd raar dat sommige mensen het prima smooth kunnen draaien en anderen niet. Ik weet zo goed als zeker dat het gewoon een bug is, maar die bug is wel aardig vervelend. Dan komt er ook nog eens bij dat er vanuit Treyarch niet eens iets over word gezegd dat ze het erkennen of bezig zijn met een fix.quote:Op woensdag 10 november 2010 19:52 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Grappig, ik draai m flawless hier.
Specs:
Q6600 2.4Ghz
2Gb Dominator
Geforce GTX260 216 SP
Windows 7 Ultimate
Draait smooth as silk. Alleen Vsync en shadows uitgezet. AA op 4x Anisotropic op half en textures op High.
No problem
Wellicht scheelt het dat ik een hoop dingen zelf in de drivers gewijzigd heb.quote:Op woensdag 10 november 2010 19:53 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Het is idd raar dat sommige mensen het prima smooth kunnen draaien en anderen niet. Ik weet zo goed als zeker dat het gewoon een bug is, maar die bug is wel aardig vervelend. Dan komt er ook nog eens bij dat er vanuit Treyarch niet eens iets over word gezegd dat ze het erkennen of bezig zijn met een fix.
En hun forums liggen er ook uit voor 'maintenance'.
Zoals wat bijvoorbeeld? Misschien kunnen anderen dat dan ook proberen?quote:Op woensdag 10 november 2010 19:56 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Wellicht scheelt het dat ik een hoop dingen zelf in de drivers gewijzigd heb.Dan overruled de driver div. gamesettings.
Er valt niet zoveel te pronken aan Geforce 2xx series.quote:Op woensdag 10 november 2010 20:04 schreef CrazyAces het volgende:
Ik vind het jammer dat mensen dit als een reden zien om te pronken met hun specsZelfs bij NASA pc's komt dit probleem voor, ik zal het pas echt cool vinden als een oude pc met 500mb RAM het ineens perfect gaat draaien, pronk daar maar mee
quote:Op woensdag 10 november 2010 20:01 schreef msnk het volgende:
Dit soort problemen was er met CoD2 ook toentertijd, alleen niet zó extreem als dat het nu is. Dit is wel heel erg.
Treyarch
[..]
Zoals wat bijvoorbeeld? Misschien kunnen anderen dat dan ook proberen?
Wss loop je voorquote:Op woensdag 10 november 2010 20:36 schreef Blik het volgende:
Ik dacht dat ik problemen had met lag doordat ik soms een beetje achterloop op anderen. Maar dit is wel erg extreem. Daar heb ik gelukkig geen last van
Ga terug naar het consoles forum man. Dit is de PC gedeelte. Natuurlijk moeten mensen hun specs en ervaringen met elkaar uitwisselen. Je kan toch geen beoordeling doen zonder iemands ervaring te horen zonden zijn specs te weten.quote:Op woensdag 10 november 2010 20:04 schreef CrazyAces het volgende:
Ik vind het jammer dat mensen dit als een reden zien om te pronken met hun specsZelfs bij NASA pc's komt dit probleem voor, ik zal het pas echt cool vinden als een oude pc met 500mb RAM het ineens perfect gaat draaien, pronk daar maar mee
Nou... Hier worden anders geen specs vermeldt hoor. Een post als dat van J.Clarkson is bijv wel nuttigquote:Op woensdag 10 november 2010 20:46 schreef Dibble het volgende:
[..]
Ga terug naar het consoles forum man. Dit is de PC gedeelte. Natuurlijk moeten mensen hun specs en ervaringen met elkaar uitwisselen. Je kan toch geen beoordeling doen zonder iemands ervaring te horen zonden zijn specs te weten.
quote:Op woensdag 10 november 2010 19:53 schreef Diabox het volgende:
2x overgeclockte GTX275XXX, no probs. Alles maxed out, 16xAA
Ik kan heel die server niet vinden, maar dat zal dan wel aan mij liggen. Kan je ook op naam zoeken?quote:Op woensdag 10 november 2010 11:41 schreef Bootje84 het volgende:
Op dit moment heet de NL-clanserver als volgt (om het wat "makkelijker" te vinden aangezien je niet op IP kan zoeken:
***[NL]Clan Dutch server
Ik kan m ook niet vinden hoorquote:Op woensdag 10 november 2010 20:56 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Ik kan heel die server niet vinden, maar dat zal dan wel aan mij liggen. Kan je ook op naam zoeken?
Der zal binnenkort wel een update uitkomen die het fixed. Komt vast wel goed.quote:Op woensdag 10 november 2010 21:03 schreef schijffie het volgende:
Ben dus niet de enige waarbij het spel voor geen meter loopt, heb niet de beste computer, maar modern warfare 2 heb ik toch ook gewoon normaal kunnen spelen, en daar heb ik nooit iets aan de settings veranderd. ( als dat al mogelijk was). Nu heb ik alles op zijn laagst en nog niks.
Iemand enig idee hoe en zo ja, wat treyarch/activision hieraan gaat doen? Op dit moment kan ik dus vrijwel niks.
Ik heb hier anders nog geen high-end setups gezien hoor, misschien willen mensen wel gewoon weten of ze het horen te kunnen draaien?quote:Op woensdag 10 november 2010 20:04 schreef CrazyAces het volgende:
http://twitter.com/JD_2020quote:Hello World. We're here, working. We will patch all platforms, as always. I'll have info of substance once we catch our breath
#ItsBeen1Day; less than a minute ago via web
quote:
quote:wow your game sucks josh, an you know what i hope you fucking die
quote:you fucking goddamn infinity ward reject
quote:
quote:I'm Treyarch's community manager, developing Call of Duty: Black Ops! I love games, 24, and Peach Snapple Iced Tea!
Hij is er wel. Hij staat bij de N. Beetje apart, maar goed.quote:Op woensdag 10 november 2010 20:56 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Ik kan heel die server niet vinden, maar dat zal dan wel aan mij liggen. Kan je ook op naam zoeken?
Nuketown is imo geniaal.quote:Op woensdag 10 november 2010 23:47 schreef DrMarten het volgende:
De multiplayer is best vermakelijk, ben nog steeds niet echt weg van een aantal maps (met Nuketown als de absolute misser van het spel) maar ze moeten echt rap iets aan alle verbindingsproblemen gaan doen anders ben ik snel weer terug bij mw2 denk ik.
Singleplayer nu wel uitgespeeld, voor het eerst en voor het laatst. Die ga ik niet voor m'n lol nog een keer doen
Nuketown kan best leuk zijn, maar dan moeten ze de spawns fixen.quote:Op woensdag 10 november 2010 23:47 schreef DrMarten het volgende:
De multiplayer is best vermakelijk, ben nog steeds niet echt weg van een aantal maps (met Nuketown als de absolute misser van het spel) maar ze moeten echt rap iets aan alle verbindingsproblemen gaan doen anders ben ik snel weer terug bij mw2 denk ik.
Singleplayer nu wel uitgespeeld, voor het eerst en voor het laatst. Die ga ik niet voor m'n lol nog een keer doen
Gelukkig totaal geen lag, op de 360 ben ik zelf bijna altijd host merk ik, dus ideaal. En de rest heeft ook 4 van de 4 groene streepjes.quote:Op donderdag 11 november 2010 00:34 schreef v1tje het volgende:
Spel wordt leuker naarmate je andere wapens krijgt. En de stick and Stones is toch wel heel geweldig. De lag komt bij mij door de servers, ene wel andere niet.
Klopt, zelfde verhaal voor mij. Ik vind de graphics van de Xbox mooier. Heb hem ook opnde Xbox namelijk.quote:Op donderdag 11 november 2010 00:35 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Gelukkig totaal geen lag, op de 360 ben ik zelf bijna altijd host merk ik, dus ideaal. En de rest heeft ook 4 van de 4 groene streepjes.
quote:Op donderdag 11 november 2010 00:45 schreef v1tje het volgende:
[..]
Klopt, zelfde verhaal voor mij. Ik vind de graphics van de Xbox mooier. Heb hem ook opnde Xbox namelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vind Nuketown sowieso erg klein, maar die spawns zijn inderdaad echt dramatisch. Ik spawnde gisteren midden tussen 5!! teammembers van de vijandquote:Op donderdag 11 november 2010 00:19 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Nuketown kan best leuk zijn, maar dan moeten ze de spawns fixen.
De Single Player loopt bij mij ook zonder patch als een zonnetje, dus als ik jou was zou ik het gewoon proberenquote:Op donderdag 11 november 2010 08:18 schreef ElmoFan het volgende:
Ik heb hem gisteren ook gekocht, ik blijf er gewoon van af totdat er een patch komt. Alhoewel ik vandaag wel mijn nieuwe cpu en graka binnen krijg
Wat ben jij een corrupte adminquote:Op woensdag 10 november 2010 18:14 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Alleen als je een lekkere vrouw bent
I did not have a sexual relationship with that 17 yoquote:Op donderdag 11 november 2010 08:24 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Wat ben jij een corrupte admin.. De Silvio Berlusconi van onze server
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |