ja vanmorgen en ik moest lachenquote:Op woensdag 10 november 2010 13:25 schreef Dibble het volgende:
[ afbeelding ]
iemand dit al een keer zien langskomen?
ik bedoel dan van dat mijn pc het soms niet trekt :/quote:Op woensdag 10 november 2010 13:31 schreef v1tje het volgende:
Komt vast allemaal wel goed met de lag, als je de launch van mw2 in je achterhoofd houdt?
nee want ik zie geen plaatjes heirquote:Op woensdag 10 november 2010 13:25 schreef Dibble het volgende:
[ afbeelding ]
Wat moet het voorstellen dan?quote:Op woensdag 10 november 2010 13:25 schreef Dibble het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk dat het een subtiele uithaal is naar Medal of Honor waar je een code bijkrijgt voor de multiplayer. De multiplayer is dus maar op 1 machine te gebruiken en daarmee proberen ze de onderlinge verkoop tegen te gaan (console tenminste).quote:
Ik heb ook AA op 4x staan. Zal die ook even iets verlagen.quote:Op woensdag 10 november 2010 14:58 schreef Drinky het volgende:
Check ook even je settings, bij mij stond AA op 4x, wat voor mouselag zorgde, op 2x loopt het redelijk soepel, alleen in de filmpjes is het aan het laggen
Www.gameservers.comquote:Op woensdag 10 november 2010 15:00 schreef lipjes het volgende:
Trouwens even een vraagje, waar kan je nou precies die servers huren?
wil een clanserver gaan huren of gewoon een funserver, twijfel nog even.
maar wil ook graag wat meer informatie erover
Spawnpoints zijn inderdaad om te huilen. Als ik spawn en een vijand loopt 2 meter achter me, ben je gelijk wéer dood. Dat is echt krom.quote:Op woensdag 10 november 2010 15:08 schreef Blik het volgende:
Ik moet zeggen dat ik niet heel enthousiast ben, vind het spel niet heel super lopen qua schieten e.d.
Verder:
- Ik hou van snipen, ik mis hier echt de sniper-mogelijkheden in de mappen zelf zoals je die wel bij MW2 had
- Startwapens zijn echt ruk, je wordt echt totaal overclassed door anderen die al wat verder zijn
- lag
- Ik ben nog niet overtuigd van de levels
- spawnen zuigt nog meer als in MW2
Natuurlijk zijn er ook genoeg dingen die wel beter zijn geregeld, maar het zijn altijd de negatieve punten die de boventoon voeren
1900x1200, 4xAA en alles op Automaticquote:Op woensdag 10 november 2010 15:16 schreef Jorwol het volgende:
Vanavond weer lekker spelen op 1280x720 met alles uit en op low
QFT.quote:Op woensdag 10 november 2010 15:15 schreef Hamilcar het volgende:
Blik, de mp5 en Olympia zijn best goed te doen - zeker als je al snel de ballistic knife aanschaft voor close combat. Met de ballistic is je unarmed attack veel sneller, en als het moet kan je zo nu en dan iemand ermee afschietenhet ding is geweldig.
Daarnaast zou ik als 1ste C4 kopen. Het is traag in gebruik, maar damn wat handig om te hebben. Je maakt er tig kills mee als je het goed gebruikt ^^
Komt omdat m'n videokaart op sterven na dood isquote:Op woensdag 10 november 2010 15:19 schreef lipjes het volgende:
[..]
1900x1200, 4xAA en alles op Automatic
ja die van mij nietquote:Op woensdag 10 november 2010 15:52 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Komt omdat m'n videokaart op sterven na dood is
Lijkt wel alsof die textures niet op z'n hoogst zijn ingeladen, je hebt je spel zeker wel opnieuw opgestart toen je je graphics ging wijzigen?quote:Op woensdag 10 november 2010 16:24 schreef Diabox het volgende:
Ligt het aan mij of zijn de graphics echt ronduit kut?
[ afbeelding ]
Heb alles op z'n hoogst.
Alles maxed out, 1920x1080, 16xAA
Porten open zetten met MW2 is echt appeltje eitje.. Bij mij iig wel.quote:Op woensdag 10 november 2010 16:29 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Lijkt wel alsof die textures niet op z'n hoogst zijn ingeladen, je hebt je spel zeker wel opnieuw opgestart toen je je graphics ging wijzigen?
Vraagje: Is het met dit deel ook zo'n hoerige klotewerk om je ports open te zetten? Met CoD:MW2 bleef ondanks alles gewoon op strict staan
Texture settings zeker op automatic staan? En denk ook dat er echt nog flink wat optimization worden.quote:Op woensdag 10 november 2010 16:24 schreef Diabox het volgende:
Ligt het aan mij of zijn de graphics echt ronduit kut?
[ afbeelding ]
Heb alles op z'n hoogst.
Alles maxed out, 1920x1080, 16xAA
Ik heb het al, texture filtering stond op low, maar als ik hem op Extra zetten en op Apply wou drukken versprong ie, moest hem daarna dus weer op Extra zetten. Ziet er wel wat beter uit nu, maar nog steeds onder de maat vind ik voor 'n game als deze anno Q4 2010.quote:Op woensdag 10 november 2010 16:34 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Texture settings zeker op automatic staan? En denk ook dat er echt nog flink wat optimization worden.
Over die ports gesproken, ik denk dat dat niet nodig is aangezien je met dedicated servers werkt. Er is geen p2p en daar heb je dus ook geen problemen mee
Ik ken crossfire als m'n broekzak, de black ops map niet, maar als ik deze afbeeldingen zo zie lijken ze totaal niet op elkaar? Of ligt dat aan mij?quote:Op woensdag 10 november 2010 11:56 schreef -Datdus- het volgende:
Ik heb een leuk fijtje voor jullie dat ik ontdekt heb.
[ afbeelding ]
Havana is:
[ afbeelding ]
crossfire maar dan omgedraaid!
Natuurlijk zijn de gebouwen etc anders ingedeeld maar je krijgt toch het gevoel dat je het al kent.quote:Op woensdag 10 november 2010 17:04 schreef Champy het volgende:
[..]
Ik ken crossfire als m'n broekzak, de black ops map niet, maar als ik deze afbeeldingen zo zie lijken ze totaal niet op elkaar? Of ligt dat aan mij?
Faalquote:Na enkele reacties hebben wij vernomen dat er een gedeelte van de levering Franstalige covers heeft.
Wij hebben hier navraag over gedaan en door een drukfout bij de uitgever Activision zijn er een hoop exemplaren verspreid door Nederland met een Franstalige cover. De handleiding en het spel zijn volledig in het Engels.
Of je de game wel of niet soepel kan draaien ligt niet aan je pc of internetverbinding.quote:Op woensdag 10 november 2010 17:14 schreef Pizzaa het volgende:
bij mij draait het 90% soepel
zal wel komen door mijn specs: i7 870 en hd6850![]()
alleen internet valt zo nu en dan uit, maar dat ligt aan dat verrekte powerline
Geen idee maar mag ik er een?quote:Op woensdag 10 november 2010 18:07 schreef Bootje84 het volgende:
Iemand enig idee hoe ik de reservedslots.txt aan kan passen? Ik kan het bestand niet down - of uploaden
Hij is niet persoonsgebonden. Maar voor een leuk geldbedrag valt er over te pratenquote:Op woensdag 10 november 2010 18:08 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Geen idee maar mag ik er een?
Alleen als je een lekkere vrouw bentquote:
ik vind de graphics ook zwaar tegenvallen, had wel wat mooiers verwacht.quote:Op woensdag 10 november 2010 16:43 schreef Diabox het volgende:
[..]
Ik heb het al, texture filtering stond op low, maar als ik hem op Extra zetten en op Apply wou drukken versprong ie, moest hem daarna dus weer op Extra zetten. Ziet er wel wat beter uit nu, maar nog steeds onder de maat vind ik voor 'n game als deze anno Q4 2010.
[ afbeelding ]
Ik niet maar mijn vriendin wel, is dat ook goed?quote:Op woensdag 10 november 2010 18:14 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Alleen als je een lekkere vrouw bent
ah, das liefquote:Op woensdag 10 november 2010 18:03 schreef ry4life het volgende:
Omg, mn vader komt doodleuk met een aantal games aanlopen waaronder deze![]()
Zo maar installeren dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |