http://tweakers.net/price(...)s1e-bq.html#tab:infoquote:
Zelf bouwen, midrange heb je al rond 600+ euro en dan neem ik aan dat je randapparatuur hebt. Kun je cod perfect spelen.quote:Op woensdag 10 november 2010 12:43 schreef FUFR het volgende:
moet ik dan gvd echt een game pc kopen
zou niet eens weten WAT!
net gekeken op paradigit en op MP, weet ik veel waar die mensen het over hebben
ja ook al gehad, complete vastloper zelfs maar dat was maar op een dual t7500 met 512 nvidea, die trekt de game net niet.quote:Op woensdag 10 november 2010 12:44 schreef vosss het volgende:
Godverdegodverdomme!
Na het introfilmpje zwart beeld en alleen pijltje van de muis zichtbaar
Iemand anders dit probleem? En belangrijker, hoe los ik dit op?
Even wachten.quote:Op woensdag 10 november 2010 12:44 schreef vosss het volgende:
Godverdegodverdomme!
Na het introfilmpje zwart beeld en alleen pijltje van de muis zichtbaar
Iemand anders dit probleem? En belangrijker, hoe los ik dit op?
geld speelt geen enkele rol, het is het idee om voor het spel een andere pc/lt te moeten kopen.quote:Op woensdag 10 november 2010 12:45 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Zelf bouwen, midrange heb je al rond 600+ euro en dan neem ik aan dat je randapparatuur hebt. Kun je cod perfect spelen.
Dan moet je niet klagen. Koop een Alienware pcquote:Op woensdag 10 november 2010 12:46 schreef FUFR het volgende:
[..]
geld speelt geen enkele rol, het is het idee om voor het spel een andere pc/lt te moeten kopen.
toevallig naar gekeken netquote:Op woensdag 10 november 2010 12:50 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Dan moet je niet klagen. Koop een Alienware pc
tja wat wil je hebbenquote:Op woensdag 10 november 2010 12:43 schreef FUFR het volgende:
moet ik dan gvd echt een game pc kopen
zou niet eens weten WAT!
net gekeken op paradigit en op MP, weet ik veel waar die mensen het over hebben
Als je dual core hebt, even 1 proces op andere processor activeren ?quote:Op woensdag 10 november 2010 12:54 schreef Catch_me het volgende:
Een soort van fix die mij geholpen heeft om de MP enigzins fatsoenlijk te spelen:
1.start de MP op
2. Ctrl-alt-del om je taskmanager te openen
3. Zoek het proces steam.exe op
4. rechts klikken en de prioriteit op laag zetten
5. Alt-tab terug naar je spel
Het spel is nog steeds niet lag vrij, maar hij loopt tenminste niet meer random 2 tot 6 seconden vast omdat je CPU load naar 100% springt. De meeste lag die ik nu krijg komt gewoon door slecht geoptimaliseerde servers + de game engine.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |