SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Multiplayer
Uiteraard bevat ook dit deel van de Call of Duty-serie een uitgebreide multiplayer. Hieronder vind je de belangrijkste informatie over deze modus.
GamemodesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WapensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MapsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Killstreak rewardsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK-steam group:
http://steamcommunity.com/groups/fokbo
FOK-steam users:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.servers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de topicstarter
De openingspost is hier te vinden.
[ Bericht 0% gewijzigd door murp op 11-11-2010 15:24:15 ]Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!![]()
Op dit moment heet de NL-clanserver als volgt (om het wat "makkelijker" te vinden aangezien je niet op IP kan zoeken:
***[NL]Clan Dutch serverLeer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P![]()
het is dus gewoon ruk nu, het spel schokt als de nete terwijl mn fps boven de 50 blijven op 1024 x 768. Daardoor mis je gewoon constant
echt ongelofelijk dat ze na zo'n enorm rukspel als mw2 nu dit uitbrengen terwijl het totaal niet loopt op de meeste computers![]()
![]()
Ja van die killcam klopt ook geen fuck, door de lag lijkt het alsof je in een andere dimensie zat te spelen
Op elke fokker past een bril.![]()
Is de SP een beetje leuk om te doen?
En zou die een beetje draaien op een ouwe E8400 met een ATi 5770 1GB Vapor-X met 4 GB intern?
MP speel ik nooit, en ik zie hier iedereen maar over de MP praten, dus vandaar de vraag of de SP leuk is en goed draait
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.![]()
Heb hem gisteren gekocht, maar ben vanavond pas thuis. Eerst even de SP doen om weer een beetje in te komen voordat ik aan de MP begin.
Kan niet wachten tot vanavond.Rozen verwelken, schepen vergaan. Daar heb je Bassie.......En Adriaan!!!!![]()
Nouja mijn systeem is niet top of the notch, maar de meeste games trekt ie nog wel op 1920x1200 en alles op max.quote:Op woensdag 10 november 2010 12:05 schreef drumstickNL het volgende:
SP is wel leip mits je een beetje setup hebt.
Eik alleen Metro 2033 lukt niet zegmaar
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
ik ben volgens mij de enige die zonder problemen hem kan spelen
en speel nog op me laptop ook![]()
![]()
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?![]()
Alles voor die derde sterquote:Op woensdag 10 november 2010 11:41 schreef Bootje84 het volgende:
Op dit moment heet de NL-clanserver als volgt (om het wat "makkelijker" te vinden aangezien je niet op IP kan zoeken:
***[NL]Clan Dutch server
Niks is lekker dan iemand te kicken op je clanserver, om er zelf te kunnen joinen :p
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D![]()
nee hoor, nergens last vanquote:Op woensdag 10 november 2010 12:35 schreef genakt het volgende:
![]()
![]()
veel lag en een video die het eigenlijk niet wil trekken (8600GTM)
Maar ik verrek het voor 1 game een pc van 1000 euro aan te schaffen
Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr![]()
type?quote:Op woensdag 10 november 2010 12:35 schreef genakt het volgende:
ah gisteren nog op eh.. doodgegaanquote:Op woensdag 10 november 2010 11:41 schreef Bootje84 het volgende:
***[NL]Clan Dutch server
Crysis ook niet.quote:Op woensdag 10 november 2010 12:26 schreef vosss het volgende:
[..]
Nouja mijn systeem is niet top of the notch, maar de meeste games trekt ie nog wel op 1920x1200 en alles op max.
Eik alleen Metro 2033 lukt niet zegmaar
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
1secOp woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?![]()
draait beter dan de MPquote:Op woensdag 10 november 2010 11:56 schreef vosss het volgende:
Is de SP een beetje leuk om te doen?
En zou die een beetje draaien op een ouwe E8400 met een ATi 5770 1GB Vapor-X met 4 GB intern?
MP speel ik nooit, en ik zie hier iedereen maar over de MP praten, dus vandaar de vraag of de SP leuk is en goed draaitLead me away, come inside,
http://tweakers.net/price(...)s1e-bq.html#tab:infoquote:
Intel Core i3 350M
2,26GHz
Intel Mobile HM55
4GB
Radeon Mobility HD5650Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
hier iig een Dell XPS met een 8600GTM ofzo, 4 GB, en een T9300 processor
en.dan.nog.niet.vooruit.te.branden.
moet ik dan gvd echt een game pc kopen
zou niet eens weten WAT!
net gekeken op paradigit en op MP, weet ik veel waar die mensen het over hebben
Godverdegodverdomme!
Na het introfilmpje zwart beeld en alleen pijltje van de muis zichtbaar
Iemand anders dit probleem? En belangrijker, hoe los ik dit op?De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
Zelf bouwen, midrange heb je al rond 600+ euro en dan neem ik aan dat je randapparatuur hebt. Kun je cod perfect spelen.quote:Op woensdag 10 november 2010 12:43 schreef FUFR het volgende:
zou niet eens weten WAT!
net gekeken op paradigit en op MP, weet ik veel waar die mensen het over hebben-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
ja ook al gehad, complete vastloper zelfs maar dat was maar op een dual t7500 met 512 nvidea, die trekt de game net niet.quote:Op woensdag 10 november 2010 12:44 schreef vosss het volgende:
Godverdegodverdomme!
Iemand anders dit probleem? En belangrijker, hoe los ik dit op?Lead me away, come inside,
Even wachten.quote:Op woensdag 10 november 2010 12:44 schreef vosss het volgende:
Godverdegodverdomme!
Iemand anders dit probleem? En belangrijker, hoe los ik dit op?
geld speelt geen enkele rol, het is het idee om voor het spel een andere pc/lt te moeten kopen.quote:Op woensdag 10 november 2010 12:45 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Zelf bouwen, midrange heb je al rond 600+ euro en dan neem ik aan dat je randapparatuur hebt. Kun je cod perfect spelen.Lead me away, come inside,
Jammer van de lag maar gister nog wel redelijk kunnen spelen.
Wat moeten eigenlijk die layer dingen voorstellen die je kan unlocken?[b]Op zondag 12 september 2010 13:49 schreef swarmahoer het volgende:[/b]
mannen die zeker zijn van hun geaardheid kunnen gewoon rosebier drinken, ik snap dat het voor jou gewaagd is, dus dat je maar aan de sterke drank ging :P![]()
Dan moet je niet klagen. Koop een Alienware pcquote:Op woensdag 10 november 2010 12:46 schreef FUFR het volgende:
[..]
geld speelt geen enkele rol, het is het idee om voor het spel een andere pc/lt te moeten kopen.
Leer spaties gebruiken!
toevallig naar gekeken netquote:Op woensdag 10 november 2010 12:50 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Dan moet je niet klagen. Koop een Alienware pc
Ik hoop hem vandaag op mn deurmat te vinden
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig![]()
ik ben zo gewend mijn LT overal mee naar toe te sjouwen dat ik eerder naar een LT dan naar een DT zal kijkenLead me away, come inside,
tja wat wil je hebbenquote:Op woensdag 10 november 2010 12:43 schreef FUFR het volgende:
zou niet eens weten WAT!
net gekeken op paradigit en op MP, weet ik veel waar die mensen het over hebben
heb gister voor mijn collega een game-pc van 2k bij elkaar geraapt![]()
![]()
Een soort van fix die mij geholpen heeft om de MP enigzins fatsoenlijk te spelen:
1.start de MP op
2. Ctrl-alt-del om je taskmanager te openen
3. Zoek het proces steam.exe op
4. rechts klikken en de prioriteit op laag zetten
5. Alt-tab terug naar je spel
Het spel is nog steeds niet lag vrij, maar hij loopt tenminste niet meer random 2 tot 6 seconden vast omdat je CPU load naar 100% springt. De meeste lag die ik nu krijg komt gewoon door slecht geoptimaliseerde servers + de game engine.Op elke fokker past een bril.![]()
Lipjes.Laten we niet overdrijven, voor een DT waar alleen COD op wordt gespeeld..
(had net alle pc's uit de huiskamer verbannen..)Lead me away, come inside,
zal vanavond met mijn matties overleggen (woensdag game avond) wat het beste is om te doen.
Bomen...bos... enzLead me away, come inside,
Als je dual core hebt, even 1 proces op andere processor activeren ?quote:Op woensdag 10 november 2010 12:54 schreef Catch_me het volgende:
Een soort van fix die mij geholpen heeft om de MP enigzins fatsoenlijk te spelen:
1.start de MP op
2. Ctrl-alt-del om je taskmanager te openen
3. Zoek het proces steam.exe op
4. rechts klikken en de prioriteit op laag zetten
5. Alt-tab terug naar je spel
Het spel is nog steeds niet lag vrij, maar hij loopt tenminste niet meer random 2 tot 6 seconden vast omdat je CPU load naar 100% springt. De meeste lag die ik nu krijg komt gewoon door slecht geoptimaliseerde servers + de game engine.You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik luister NL-Talig![]()
ja vanmorgen en ik moest lachenquote:Op woensdag 10 november 2010 13:25 schreef Dibble het volgende:
[ afbeelding ]
iemand dit al een keer zien langskomen?Lead me away, come inside,
ik bedoel dan van dat mijn pc het soms niet trekt :/quote:Op woensdag 10 november 2010 13:31 schreef v1tje het volgende:
Komt vast allemaal wel goed met de lag, als je de launch van mw2 in je achterhoofd houdt?![]()
Ik ga hem straks halen en ga er vanuit dat ik m net zo goed kan draaien als MW2.
E6600 Quad Core @ 3 Ghz
2 Gb Dominator Ram
GTX260 216 SP edition
Zinloos 7 ultimate
Als de MP maar draait.
In the olden days I always got the impression that TVR built a car, put it on sale, and then found out how it handled. Usually when one of their customers wrote to the factory complaining about how dead he was.![]()
nee want ik zie geen plaatjes heirquote:Op woensdag 10 november 2010 13:25 schreef Dibble het volgende:
[ afbeelding ]
iemand dit al een keer zien langskomen?![]()
![]()
Wat moet het voorstellen dan?quote:Op woensdag 10 november 2010 13:25 schreef Dibble het volgende:
[ afbeelding ]
iemand dit al een keer zien langskomen?![]()
Ik denk dat het een subtiele uithaal is naar Medal of Honor waar je een code bijkrijgt voor de multiplayer. De multiplayer is dus maar op 1 machine te gebruiken en daarmee proberen ze de onderlinge verkoop tegen te gaan (console tenminste).quote:![]()
Check ook even je settings, bij mij stond AA op 4x, wat voor mouselag zorgde, op 2x loopt het redelijk soepel, alleen in de filmpjes is het aan het laggenI just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas![]()
Ik heb ook AA op 4x staan. Zal die ook even iets verlagen.quote:Op woensdag 10 november 2010 14:58 schreef Drinky het volgende:
Check ook even je settings, bij mij stond AA op 4x, wat voor mouselag zorgde, op 2x loopt het redelijk soepel, alleen in de filmpjes is het aan het laggen
Snap eigenlijk nog steeds niet waarom dat niet vlekkeloos kan lopen? De kaarten kunnen het volgens mij wel aan, maar de spellen verwerken het niet lekker ofzo?Leer spaties gebruiken!
Trouwens even een vraagje, waar kan je nou precies die servers huren?
wil een clanserver gaan huren of gewoon een funserver, twijfel nog even.
maar wil ook graag wat meer informatie erover![]()
![]()
Ik moet zeggen dat ik niet heel enthousiast ben, vind het spel niet heel super lopen qua schieten e.d.
Verder:
- Ik hou van snipen, ik mis hier echt de sniper-mogelijkheden in de mappen zelf zoals je die wel bij MW2 had
- Startwapens zijn echt ruk, je wordt echt totaal overclassed door anderen die al wat verder zijn
- lag
- Ik ben nog niet overtuigd van de levels
- spawnen zuigt nog meer als in MW2
Natuurlijk zijn er ook genoeg dingen die wel beter zijn geregeld, maar het zijn altijd de negatieve punten die de boventoon voeren![]()
Www.gameservers.comquote:Op woensdag 10 november 2010 15:00 schreef lipjes het volgende:
Trouwens even een vraagje, waar kan je nou precies die servers huren?
wil een clanserver gaan huren of gewoon een funserver, twijfel nog even.
maar wil ook graag wat meer informatie eroverSpawnpoints zijn inderdaad om te huilen. Als ik spawn en een vijand loopt 2 meter achter me, ben je gelijk wéer dood. Dat is echt krom.quote:Op woensdag 10 november 2010 15:08 schreef Blik het volgende:
Ik moet zeggen dat ik niet heel enthousiast ben, vind het spel niet heel super lopen qua schieten e.d.
Verder:
- Ik hou van snipen, ik mis hier echt de sniper-mogelijkheden in de mappen zelf zoals je die wel bij MW2 had
- Startwapens zijn echt ruk, je wordt echt totaal overclassed door anderen die al wat verder zijn
- lag
- Ik ben nog niet overtuigd van de levels
- spawnen zuigt nog meer als in MW2
Natuurlijk zijn er ook genoeg dingen die wel beter zijn geregeld, maar het zijn altijd de negatieve punten die de boventoon voerenLeer spaties gebruiken!
Blik, de mp5 en Olympia zijn best goed te doen - zeker als je al snel de ballistic knife aanschaft voor close combat. Met de ballistic is je unarmed attack veel sneller, en als het moet kan je zo nu en dan iemand ermee afschietenhet ding is geweldig.
Daarnaast zou ik als 1ste C4 kopen. Het is traag in gebruik, maar damn wat handig om te hebben. Je maakt er tig kills mee als je het goed gebruikt ^^![]()
1900x1200, 4xAA en alles op Automaticquote:Op woensdag 10 november 2010 15:16 schreef Jorwol het volgende:
Vanavond weer lekker spelen op 1280x720 met alles uit en op low![]()
![]()
QFT.quote:Op woensdag 10 november 2010 15:15 schreef Hamilcar het volgende:
Blik, de mp5 en Olympia zijn best goed te doen - zeker als je al snel de ballistic knife aanschaft voor close combat. Met de ballistic is je unarmed attack veel sneller, en als het moet kan je zo nu en dan iemand ermee afschietenhet ding is geweldig.
Daarnaast zou ik als 1ste C4 kopen. Het is traag in gebruik, maar damn wat handig om te hebben. Je maakt er tig kills mee als je het goed gebruikt ^^
C4 en ik zijn dikke vriendjes. Plak dat ding boven een HQ of op de laptop zelf en lekker op een afstandje wachten. Icon blinking? *click Boom!*![]()
Ben ook voorzichtig begonnen met contracts..Leer spaties gebruiken!
Ik vind hem een beetje tegenvallen eerlijk gezegt, ondanks dat hij vlekkeloos loopt. Mis toch een beetje de action van mw2 ofzo. De wager matches daarentegen zijn wel weer wat leuker. misschien als ik leuke groep krijg om mee te spelen. Mijn broertje speelt ook op mijn account, daar gaat mijn killratio damn.![]()
Komt omdat m'n videokaart op sterven na dood isquote:Op woensdag 10 november 2010 15:19 schreef lipjes het volgende:
[..]
1900x1200, 4xAA en alles op Automatic![]()
![]()
ja die van mij nietquote:Op woensdag 10 november 2010 15:52 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Komt omdat m'n videokaart op sterven na dood is
kut, kan morgen geen vrij krijgen
dan maar vannacht weer tot 2-3 uur denk![]()
![]()
Ligt het aan mij of zijn de graphics echt ronduit kut?
Heb alles op z'n hoogst.
Alles maxed out, 1920x1080, 16xAA![]()
Lijkt wel alsof die textures niet op z'n hoogst zijn ingeladen, je hebt je spel zeker wel opnieuw opgestart toen je je graphics ging wijzigen?quote:Op woensdag 10 november 2010 16:24 schreef Diabox het volgende:
[ afbeelding ]
Heb alles op z'n hoogst.
Alles maxed out, 1920x1080, 16xAA
Vraagje: Is het met dit deel ook zo'n hoerige klotewerk om je ports open te zetten? Met CoD:MW2 bleef ondanks alles gewoon op strict staan![]()
![]()
Porten open zetten met MW2 is echt appeltje eitje.. Bij mij iig wel.quote:Op woensdag 10 november 2010 16:29 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Lijkt wel alsof die textures niet op z'n hoogst zijn ingeladen, je hebt je spel zeker wel opnieuw opgestart toen je je graphics ging wijzigen?
Vraagje: Is het met dit deel ook zo'n hoerige klotewerk om je ports open te zetten? Met CoD:MW2 bleef ondanks alles gewoon op strict staanLeer spaties gebruiken!
Texture settings zeker op automatic staan? En denk ook dat er echt nog flink wat optimization worden.quote:Op woensdag 10 november 2010 16:24 schreef Diabox het volgende:
[ afbeelding ]
Heb alles op z'n hoogst.
Alles maxed out, 1920x1080, 16xAA
Over die ports gesproken, ik denk dat dat niet nodig is aangezien je met dedicated servers werkt. Er is geen p2p en daar heb je dus ook geen problemen mee![]()
![]()
Ik heb hem ook gehaald net
installing....
EDIT 2 minuten later: failed to run install script... hopelijk is dat geen voorteken![]()
Ik heb het al, texture filtering stond op low, maar als ik hem op Extra zetten en op Apply wou drukken versprong ie, moest hem daarna dus weer op Extra zetten. Ziet er wel wat beter uit nu, maar nog steeds onder de maat vind ik voor 'n game als deze anno Q4 2010.quote:Op woensdag 10 november 2010 16:34 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Texture settings zeker op automatic staan? En denk ook dat er echt nog flink wat optimization worden.
Over die ports gesproken, ik denk dat dat niet nodig is aangezien je met dedicated servers werkt. Er is geen p2p en daar heb je dus ook geen problemen mee![]()
![]()
Ik ken crossfire als m'n broekzak, de black ops map niet, maar als ik deze afbeeldingen zo zie lijken ze totaal niet op elkaar? Of ligt dat aan mij?quote:Op woensdag 10 november 2010 11:56 schreef -Datdus- het volgende:
Ik heb een leuk fijtje voor jullie dat ik ontdekt heb.
[ afbeelding ]
Havana is:
[ afbeelding ]
crossfire maar dan omgedraaid!Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym![]()
Geinstalleerd
nu updating
zo gamen
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Ik luister NL-Talig![]()
bij mij draait het 90% soepel
zal wel komen door mijn specs: i7 870 en hd6850![]()
alleen internet valt zo nu en dan uit, maar dat ligt aan dat verrekte powerline
Bij vlagen ben ik geniaal, alleen is het nu windstil![]()
Hier een filmpje van t probleem, bij mij is het nog erger
Daar waar ie op 18s eventjes hapert, dat heb ik echt elke paar seconden. Verder erachter gekomen dat wanneer ik zoom/aim het echt helemaal begint te schokken, framerate dropt dan van 55 -> 30 en daarom is het aimen enorm lastig. De muis lijkt ook ineens te vertragen![]()
![]()
![]()
Raar is dat de singleplayer bij mij lagged als de neten maar die zombie mode zo soepel als wat loopt?![]()
![]()
Natuurlijk zijn de gebouwen etc anders ingedeeld maar je krijgt toch het gevoel dat je het al kent.quote:Op woensdag 10 november 2010 17:04 schreef Champy het volgende:
[..]
Ik ken crossfire als m'n broekzak, de black ops map niet, maar als ik deze afbeeldingen zo zie lijken ze totaal niet op elkaar? Of ligt dat aan mij?
En de layout van de map lijkt er gewoon op.![]()
Ik kreeg vandaag een mailtje van Mediaoffer over waarom sommige mensen, waaronder ik, een franse 'versie' hadden gekregen.Faalquote:Na enkele reacties hebben wij vernomen dat er een gedeelte van de levering Franstalige covers heeft.
Wij hebben hier navraag over gedaan en door een drukfout bij de uitgever Activision zijn er een hoop exemplaren verspreid door Nederland met een Franstalige cover. De handleiding en het spel zijn volledig in het Engels..
![]()
Omg, mn vader komt doodleuk met een aantal games aanlopen waaronder deze![]()
Zo maar installeren dan
Als iets niet gaat zoals het moet, moet het zoals het gaat...![]()
Of je de game wel of niet soepel kan draaien ligt niet aan je pc of internetverbinding.quote:Op woensdag 10 november 2010 17:14 schreef Pizzaa het volgende:
bij mij draait het 90% soepel
zal wel komen door mijn specs: i7 870 en hd6850![]()
alleen internet valt zo nu en dan uit, maar dat ligt aan dat verrekte powerline
Er zijn mensen met de ziekste specs (check youtube maar) die hem amper normaal kunnen spelen.Op elke fokker past een bril.![]()
Iemand enig idee hoe ik de reservedslots.txt aan kan passen? Ik kan het bestand niet down - of uploaden
Leer spaties gebruiken!
Geen idee maar mag ik er een?quote:Op woensdag 10 november 2010 18:07 schreef Bootje84 het volgende:
Iemand enig idee hoe ik de reservedslots.txt aan kan passen? Ik kan het bestand niet down - of uploaden
Hij is niet persoonsgebonden. Maar voor een leuk geldbedrag valt er over te pratenquote:Op woensdag 10 november 2010 18:08 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Geen idee maar mag ik er een?
Leer spaties gebruiken!
Alleen als je een lekkere vrouw bentquote:
Leer spaties gebruiken!
ik vind de graphics ook zwaar tegenvallen, had wel wat mooiers verwacht.quote:Op woensdag 10 november 2010 16:43 schreef Diabox het volgende:
[..]
Ik heb het al, texture filtering stond op low, maar als ik hem op Extra zetten en op Apply wou drukken versprong ie, moest hem daarna dus weer op Extra zetten. Ziet er wel wat beter uit nu, maar nog steeds onder de maat vind ik voor 'n game als deze anno Q4 2010.
[ afbeelding ][b]Op zondag 12 september 2010 13:49 schreef swarmahoer het volgende:[/b]
mannen die zeker zijn van hun geaardheid kunnen gewoon rosebier drinken, ik snap dat het voor jou gewaagd is, dus dat je maar aan de sterke drank ging :P![]()
Ik niet maar mijn vriendin wel, is dat ook goed?quote:Op woensdag 10 november 2010 18:14 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Alleen als je een lekkere vrouw bent-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
ah, das liefquote:Op woensdag 10 november 2010 18:03 schreef ry4life het volgende:
Omg, mn vader komt doodleuk met een aantal games aanlopen waaronder deze![]()
Zo maar installeren dan![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: