ja vanmorgen en ik moest lachenquote:Op woensdag 10 november 2010 13:25 schreef Dibble het volgende:
[ afbeelding ]
iemand dit al een keer zien langskomen?
ik bedoel dan van dat mijn pc het soms niet trekt :/quote:Op woensdag 10 november 2010 13:31 schreef v1tje het volgende:
Komt vast allemaal wel goed met de lag, als je de launch van mw2 in je achterhoofd houdt?
nee want ik zie geen plaatjes heirquote:Op woensdag 10 november 2010 13:25 schreef Dibble het volgende:
[ afbeelding ]
Wat moet het voorstellen dan?quote:Op woensdag 10 november 2010 13:25 schreef Dibble het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk dat het een subtiele uithaal is naar Medal of Honor waar je een code bijkrijgt voor de multiplayer. De multiplayer is dus maar op 1 machine te gebruiken en daarmee proberen ze de onderlinge verkoop tegen te gaan (console tenminste).quote:
Ik heb ook AA op 4x staan. Zal die ook even iets verlagen.quote:Op woensdag 10 november 2010 14:58 schreef Drinky het volgende:
Check ook even je settings, bij mij stond AA op 4x, wat voor mouselag zorgde, op 2x loopt het redelijk soepel, alleen in de filmpjes is het aan het laggen
Www.gameservers.comquote:Op woensdag 10 november 2010 15:00 schreef lipjes het volgende:
Trouwens even een vraagje, waar kan je nou precies die servers huren?
wil een clanserver gaan huren of gewoon een funserver, twijfel nog even.
maar wil ook graag wat meer informatie erover
Spawnpoints zijn inderdaad om te huilen. Als ik spawn en een vijand loopt 2 meter achter me, ben je gelijk wéer dood. Dat is echt krom.quote:Op woensdag 10 november 2010 15:08 schreef Blik het volgende:
Ik moet zeggen dat ik niet heel enthousiast ben, vind het spel niet heel super lopen qua schieten e.d.
Verder:
- Ik hou van snipen, ik mis hier echt de sniper-mogelijkheden in de mappen zelf zoals je die wel bij MW2 had
- Startwapens zijn echt ruk, je wordt echt totaal overclassed door anderen die al wat verder zijn
- lag
- Ik ben nog niet overtuigd van de levels
- spawnen zuigt nog meer als in MW2
Natuurlijk zijn er ook genoeg dingen die wel beter zijn geregeld, maar het zijn altijd de negatieve punten die de boventoon voeren
1900x1200, 4xAA en alles op Automaticquote:Op woensdag 10 november 2010 15:16 schreef Jorwol het volgende:
Vanavond weer lekker spelen op 1280x720 met alles uit en op low
QFT.quote:Op woensdag 10 november 2010 15:15 schreef Hamilcar het volgende:
Blik, de mp5 en Olympia zijn best goed te doen - zeker als je al snel de ballistic knife aanschaft voor close combat. Met de ballistic is je unarmed attack veel sneller, en als het moet kan je zo nu en dan iemand ermee afschietenhet ding is geweldig.
Daarnaast zou ik als 1ste C4 kopen. Het is traag in gebruik, maar damn wat handig om te hebben. Je maakt er tig kills mee als je het goed gebruikt ^^
Komt omdat m'n videokaart op sterven na dood isquote:Op woensdag 10 november 2010 15:19 schreef lipjes het volgende:
[..]
1900x1200, 4xAA en alles op Automatic
ja die van mij nietquote:Op woensdag 10 november 2010 15:52 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Komt omdat m'n videokaart op sterven na dood is
Lijkt wel alsof die textures niet op z'n hoogst zijn ingeladen, je hebt je spel zeker wel opnieuw opgestart toen je je graphics ging wijzigen?quote:Op woensdag 10 november 2010 16:24 schreef Diabox het volgende:
Ligt het aan mij of zijn de graphics echt ronduit kut?
[ afbeelding ]
Heb alles op z'n hoogst.
Alles maxed out, 1920x1080, 16xAA
Porten open zetten met MW2 is echt appeltje eitje.. Bij mij iig wel.quote:Op woensdag 10 november 2010 16:29 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Lijkt wel alsof die textures niet op z'n hoogst zijn ingeladen, je hebt je spel zeker wel opnieuw opgestart toen je je graphics ging wijzigen?
Vraagje: Is het met dit deel ook zo'n hoerige klotewerk om je ports open te zetten? Met CoD:MW2 bleef ondanks alles gewoon op strict staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |