Pics van je vriendin?quote:Op woensdag 10 november 2010 18:21 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ik niet maar mijn vriendin wel, is dat ook goed?
sommige servers zijn beter dan anderequote:Op woensdag 10 november 2010 18:35 schreef CrazyAces het volgende:
Iemand al een gouden fix? Ik kan wel leven met een beetje fps drops, maar ik kan niet eens normaal aimen..
Ging goed hoorquote:Op woensdag 10 november 2010 17:07 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
En dan kun je het niet draaien zoals veel hier.
Dit soort commands invoeren om lag te verminderen doet me denken aan CoD2 tijdenquote:Op woensdag 10 november 2010 19:02 schreef CrazyAces het volgende:
Heb al een beetje lag weg kunnen krijgen door:
seta sys_sysMB
seta sys_configureGHz
Die stonden op "1024" en 0.01nogwat.. wat dus "4000" en "3.17" moet zijn in mijn geval. Nogsteeds lag, maar een stuk minder.
Kijk het filmpje wat ik net postte, die gast heeft een i7 920, dual gtx 480quote:Op woensdag 10 november 2010 19:06 schreef Razor21 het volgende:
Blij dat ik hem (nog) gekocht heb draait voor geen meter niet normaal meer.
Mijn systeem :
AMD Athlon 64 X2 Core 4400+ (2.30GHZ)
4 GB Ram
ATI 3870
Modern Warfare 2 geen problemen kon ik gewoon goed spelen op 1280*1024 alles op full.
Zelfs op 800*600 haper de haper.....
Terwijl in mijn ogen MW2 veel zwaarder lijkt....
Damn toch maar een nieuwe pc...maar om dit nu enkel voor dit spel te kopen.
OMG wat erg zeg.....quote:Op woensdag 10 november 2010 19:39 schreef MMaRsu het volgende:
Belachelijke performance voor een game die Quake 3 engine gebruikt
[..]
Kijk het filmpje wat ik net postte, die gast heeft een i7 920, dual gtx 480
Ligt waarschijnlijk niet aan je pc.
Grappig, ik draai m flawless hier.quote:Op woensdag 10 november 2010 19:39 schreef MMaRsu het volgende:
Belachelijke performance voor een game die Quake 3 engine gebruikt
[..]
Kijk het filmpje wat ik net postte, die gast heeft een i7 920, dual gtx 480
Ligt waarschijnlijk niet aan je pc.
Het is idd raar dat sommige mensen het prima smooth kunnen draaien en anderen niet. Ik weet zo goed als zeker dat het gewoon een bug is, maar die bug is wel aardig vervelend. Dan komt er ook nog eens bij dat er vanuit Treyarch niet eens iets over word gezegd dat ze het erkennen of bezig zijn met een fix.quote:Op woensdag 10 november 2010 19:52 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Grappig, ik draai m flawless hier.
Specs:
Q6600 2.4Ghz
2Gb Dominator
Geforce GTX260 216 SP
Windows 7 Ultimate
Draait smooth as silk. Alleen Vsync en shadows uitgezet. AA op 4x Anisotropic op half en textures op High.
No problem
Wellicht scheelt het dat ik een hoop dingen zelf in de drivers gewijzigd heb.quote:Op woensdag 10 november 2010 19:53 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Het is idd raar dat sommige mensen het prima smooth kunnen draaien en anderen niet. Ik weet zo goed als zeker dat het gewoon een bug is, maar die bug is wel aardig vervelend. Dan komt er ook nog eens bij dat er vanuit Treyarch niet eens iets over word gezegd dat ze het erkennen of bezig zijn met een fix.
En hun forums liggen er ook uit voor 'maintenance'.
Zoals wat bijvoorbeeld? Misschien kunnen anderen dat dan ook proberen?quote:Op woensdag 10 november 2010 19:56 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Wellicht scheelt het dat ik een hoop dingen zelf in de drivers gewijzigd heb.Dan overruled de driver div. gamesettings.
Er valt niet zoveel te pronken aan Geforce 2xx series.quote:Op woensdag 10 november 2010 20:04 schreef CrazyAces het volgende:
Ik vind het jammer dat mensen dit als een reden zien om te pronken met hun specsZelfs bij NASA pc's komt dit probleem voor, ik zal het pas echt cool vinden als een oude pc met 500mb RAM het ineens perfect gaat draaien, pronk daar maar mee
quote:Op woensdag 10 november 2010 20:01 schreef msnk het volgende:
Dit soort problemen was er met CoD2 ook toentertijd, alleen niet zó extreem als dat het nu is. Dit is wel heel erg.
Treyarch
[..]
Zoals wat bijvoorbeeld? Misschien kunnen anderen dat dan ook proberen?
Wss loop je voorquote:Op woensdag 10 november 2010 20:36 schreef Blik het volgende:
Ik dacht dat ik problemen had met lag doordat ik soms een beetje achterloop op anderen. Maar dit is wel erg extreem. Daar heb ik gelukkig geen last van
Ga terug naar het consoles forum man. Dit is de PC gedeelte. Natuurlijk moeten mensen hun specs en ervaringen met elkaar uitwisselen. Je kan toch geen beoordeling doen zonder iemands ervaring te horen zonden zijn specs te weten.quote:Op woensdag 10 november 2010 20:04 schreef CrazyAces het volgende:
Ik vind het jammer dat mensen dit als een reden zien om te pronken met hun specsZelfs bij NASA pc's komt dit probleem voor, ik zal het pas echt cool vinden als een oude pc met 500mb RAM het ineens perfect gaat draaien, pronk daar maar mee
Nou... Hier worden anders geen specs vermeldt hoor. Een post als dat van J.Clarkson is bijv wel nuttigquote:Op woensdag 10 november 2010 20:46 schreef Dibble het volgende:
[..]
Ga terug naar het consoles forum man. Dit is de PC gedeelte. Natuurlijk moeten mensen hun specs en ervaringen met elkaar uitwisselen. Je kan toch geen beoordeling doen zonder iemands ervaring te horen zonden zijn specs te weten.
quote:Op woensdag 10 november 2010 19:53 schreef Diabox het volgende:
2x overgeclockte GTX275XXX, no probs. Alles maxed out, 16xAA
Ik kan heel die server niet vinden, maar dat zal dan wel aan mij liggen. Kan je ook op naam zoeken?quote:Op woensdag 10 november 2010 11:41 schreef Bootje84 het volgende:
Op dit moment heet de NL-clanserver als volgt (om het wat "makkelijker" te vinden aangezien je niet op IP kan zoeken:
***[NL]Clan Dutch server
Ik kan m ook niet vinden hoorquote:Op woensdag 10 november 2010 20:56 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Ik kan heel die server niet vinden, maar dat zal dan wel aan mij liggen. Kan je ook op naam zoeken?
Der zal binnenkort wel een update uitkomen die het fixed. Komt vast wel goed.quote:Op woensdag 10 november 2010 21:03 schreef schijffie het volgende:
Ben dus niet de enige waarbij het spel voor geen meter loopt, heb niet de beste computer, maar modern warfare 2 heb ik toch ook gewoon normaal kunnen spelen, en daar heb ik nooit iets aan de settings veranderd. ( als dat al mogelijk was). Nu heb ik alles op zijn laagst en nog niks.
Iemand enig idee hoe en zo ja, wat treyarch/activision hieraan gaat doen? Op dit moment kan ik dus vrijwel niks.
Ik heb hier anders nog geen high-end setups gezien hoor, misschien willen mensen wel gewoon weten of ze het horen te kunnen draaien?quote:Op woensdag 10 november 2010 20:04 schreef CrazyAces het volgende:
http://twitter.com/JD_2020quote:Hello World. We're here, working. We will patch all platforms, as always. I'll have info of substance once we catch our breath
#ItsBeen1Day; less than a minute ago via web
quote:
quote:wow your game sucks josh, an you know what i hope you fucking die
quote:you fucking goddamn infinity ward reject
quote:
quote:I'm Treyarch's community manager, developing Call of Duty: Black Ops! I love games, 24, and Peach Snapple Iced Tea!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |