Hij is er wel. Hij staat bij de N. Beetje apart, maar goed.quote:Op woensdag 10 november 2010 20:56 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Ik kan heel die server niet vinden, maar dat zal dan wel aan mij liggen. Kan je ook op naam zoeken?
Nuketown is imo geniaal.quote:Op woensdag 10 november 2010 23:47 schreef DrMarten het volgende:
De multiplayer is best vermakelijk, ben nog steeds niet echt weg van een aantal maps (met Nuketown als de absolute misser van het spel) maar ze moeten echt rap iets aan alle verbindingsproblemen gaan doen anders ben ik snel weer terug bij mw2 denk ik.
Singleplayer nu wel uitgespeeld, voor het eerst en voor het laatst. Die ga ik niet voor m'n lol nog een keer doen
Nuketown kan best leuk zijn, maar dan moeten ze de spawns fixen.quote:Op woensdag 10 november 2010 23:47 schreef DrMarten het volgende:
De multiplayer is best vermakelijk, ben nog steeds niet echt weg van een aantal maps (met Nuketown als de absolute misser van het spel) maar ze moeten echt rap iets aan alle verbindingsproblemen gaan doen anders ben ik snel weer terug bij mw2 denk ik.
Singleplayer nu wel uitgespeeld, voor het eerst en voor het laatst. Die ga ik niet voor m'n lol nog een keer doen
Gelukkig totaal geen lag, op de 360 ben ik zelf bijna altijd host merk ik, dus ideaal. En de rest heeft ook 4 van de 4 groene streepjes.quote:Op donderdag 11 november 2010 00:34 schreef v1tje het volgende:
Spel wordt leuker naarmate je andere wapens krijgt. En de stick and Stones is toch wel heel geweldig. De lag komt bij mij door de servers, ene wel andere niet.
Klopt, zelfde verhaal voor mij. Ik vind de graphics van de Xbox mooier. Heb hem ook opnde Xbox namelijk.quote:Op donderdag 11 november 2010 00:35 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Gelukkig totaal geen lag, op de 360 ben ik zelf bijna altijd host merk ik, dus ideaal. En de rest heeft ook 4 van de 4 groene streepjes.
quote:Op donderdag 11 november 2010 00:45 schreef v1tje het volgende:
[..]
Klopt, zelfde verhaal voor mij. Ik vind de graphics van de Xbox mooier. Heb hem ook opnde Xbox namelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vind Nuketown sowieso erg klein, maar die spawns zijn inderdaad echt dramatisch. Ik spawnde gisteren midden tussen 5!! teammembers van de vijandquote:Op donderdag 11 november 2010 00:19 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Nuketown kan best leuk zijn, maar dan moeten ze de spawns fixen.
De Single Player loopt bij mij ook zonder patch als een zonnetje, dus als ik jou was zou ik het gewoon proberenquote:Op donderdag 11 november 2010 08:18 schreef ElmoFan het volgende:
Ik heb hem gisteren ook gekocht, ik blijf er gewoon van af totdat er een patch komt. Alhoewel ik vandaag wel mijn nieuwe cpu en graka binnen krijg
Wat ben jij een corrupte adminquote:Op woensdag 10 november 2010 18:14 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Alleen als je een lekkere vrouw bent
I did not have a sexual relationship with that 17 yoquote:Op donderdag 11 november 2010 08:24 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Wat ben jij een corrupte admin.. De Silvio Berlusconi van onze server
Daar loopt ie bij mij ook niet helemaal soepel.quote:Op donderdag 11 november 2010 08:19 schreef bigbass het volgende:
[..]
De Single Player loopt bij mij ook zonder patch als een zonnetje, dus als ik jou was zou ik het gewoon proberen
Ik heb ook AA even terug gezet naar 2x en zal die andere 2 ook nog ff aanpassen vanavond. Het ging idd al een stuk beter en had meer kills dan deaths. Maar toch irritant dat iedereen al betere wapens heeft dan ik. Maar nog 1 leveltje dan heb ik die automatische assault rifle. Beter dan die burstquote:Op donderdag 11 november 2010 08:25 schreef Bootje84 het volgende:
Nadat ik een paar settings heb aangepast
- AA naar 2x
- Sync every frame uit
- bullet impact uit
werkt het als een trein. Heb af en toe een lichte hapering, maar iig geen drivercrashes meer.. Ben benieuwd wanneer de meeste problemen nu gefixt zijn..
[..]
I did not have a sexual relationship with that 17 yo
die ga ik ook eens uitproberen.quote:Op donderdag 11 november 2010 08:25 schreef Bootje84 het volgende:
Nadat ik een paar settings heb aangepast
- AA naar 2x
- Sync every frame uit
- bullet impact uit
werkt het als een trein. Heb af en toe een lichte hapering, maar iig geen drivercrashes meer.. Ben benieuwd wanneer de meeste problemen nu gefixt zijn..
[..]
I did not have a sexual relationship with that 17 yo
Heb je directX al opnieuw geïnstalleerd vanaf de DVD/gamefolder?quote:Op donderdag 11 november 2010 09:31 schreef lipjes het volgende:
[..]
die ga ik ook eens uitproberen.
het AA naar 2x stuk, niet het seks hebben met iemand van 17 jaar
gisteren ook weer directX crashes, die engine lijkt echt problemen te hebben met mijn videokaart
bij MW2 ook al geprobeert, haalde niks uitquote:Op donderdag 11 november 2010 09:43 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Heb je directX al opnieuw geïnstalleerd vanaf de DVD/gamefolder?
lijkt me wel leuk maar dat ding kost een paar duizend!quote:Op donderdag 11 november 2010 10:47 schreef drumstickNL het volgende:
Hmm vandaag was MP laggy'er dan gisterenavond. Misschien speelt US nu? Maar goed, het gaat wel beter kwa kill/death ratio. Had nu net 12/5Welke perks hebben jullie? Ik heb:
Perk1: Fast walking ofzo
Perk2: Second attachment, ik heb die semi automatic gun met die burst, taped mags en red dot sight. (snel herladen en beter mikken(
Perk3: Last stand.Maar er is ook een perk voor langere sprint tijd dus als Last Stand me niet bevalt neem ik die.
En ik heb trouwens als secondary een pistol terwijl ik eerst een bazooka had. Ik schoot dat ding telkens op de voeten van de vijand maar ze gingen niet eens dood. Hoezo underpowered?Zit er wel aan te denken om mijn grenade te veranderen in een tomahawk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |