Je hebt eerst de gewone perk, neem even als voorbeeld marathon.quote:Op donderdag 11 november 2010 12:56 schreef drumstickNL het volgende:
De pro? Licht me even toe want dit is de eerste cod game die ik echt gekocht heb.
Gister vergeten naar te kijken, doe ik vanavond wel evenquote:Op donderdag 11 november 2010 13:04 schreef drumstickNL het volgende:
Dammit, zombie mode werkt nog steeds niet.
hier wel hoor, beetje saai en weet niet waar de power uit moet..quote:Op donderdag 11 november 2010 13:04 schreef drumstickNL het volgende:
Dammit, zombie mode werkt nog steeds niet.
quote:Op donderdag 11 november 2010 13:04 schreef lipjes het volgende:
[..]
Als je er niet uitkomt, Crazy987 op steam (als ik het goed heb)
Steam is niet slecht, het enige nadeel eraan is dat de prijzen wat duurder zijn dan gemiddeld.quote:Op donderdag 11 november 2010 14:00 schreef Sjowhan het volgende:
Vandaag het spel ook besteld. Hopen dat-ie morgen binnen is.
Heb nog geen MW2 (legaal) gespeeld, dus het hele steam gebeuren is nieuw voor me. Hoor er wel slechte verhalen over, maargoed. We shall see
veel gebruiken en daarmee bepaalde challenges binnen de perk halen (zoals ren x aantal miles met marathon, of een x aantal kills met ninja), na een aantal challenges (ik geloof 3) wordt hij pro en verbetert je perk dus.quote:Op donderdag 11 november 2010 12:56 schreef drumstickNL het volgende:
De pro? Licht me even toe want dit is de eerste cod game die ik echt gekocht heb.
en zonder cd, hoesje, boekje, tshirtquote:Op donderdag 11 november 2010 14:26 schreef RickoKun het volgende:
OI! Wat is dit spel mensjus duur ja! Ik dacht van: Aaaah ik kauf die game wel eempies op Steam! PC spellen zijn toch maar 45 euro!
Kijk ik, en is ie gewoon 60 euro waadaafaaaaaak!
wij deden het gisteren andersom. Maten kochten online bij steam, namen mijn cd en installeerden vanaf cd. scheelt een paar uur downloadenquote:Op donderdag 11 november 2010 14:06 schreef lipjes het volgende:
[..]
Steam is niet slecht, het enige nadeel eraan is dat de prijzen wat duurder zijn dan gemiddeld.
Over het algemeen is het wel handig, je koopt een spel, koppelt hem aan je account en hij wordt gedownload.
Zodra je je pc installeerd kan je hem gewoon opnieuw downloaden, geen gekloot meer met cd's e.d.
heb je wel internet?quote:Op donderdag 11 november 2010 14:00 schreef Sjowhan het volgende:
Heb nog geen MW2 (legaal) gespeeld, dus het hele steam gebeuren is nieuw voor me. Hoor er wel slechte verhalen over, maargoed. We shall see
Steam is over het algemeen aardig vet, de prijzen zijn vlak na release aardig hoog maar de download tijd is kort en de service e.d. is ook goed te noemen. Een paar keer in het jaar hebben ze sales en dan gaan de games er echt voor knalprijzen uit, dan koop ik ook al mijn games daar.quote:Op donderdag 11 november 2010 14:00 schreef Sjowhan het volgende:
Dat dus, laatst nog dat rockstar pack gekocht, al die games voor 40 euro. 13 spellen in totaal geloof ikquote:Op donderdag 11 november 2010 14:41 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Steam is over het algemeen aardig vet, de prijzen zijn vlak na release aardig hoog maar de download tijd is kort en de service e.d. is ook goed te noemen. Een paar keer in het jaar hebben ze sales en dan gaan de games er echt voor knalprijzen uit, dan koop ik ook al mijn games daar.
quote:PC community. We are listening and have been working on updates. We have deployed a couple already below, more to come. Stay tuned here.
- GameServers.com has bumped sv_maxrate to 25000 across all servers to reduce lag
- GameServers.com continues to improve official server distribution in various worldwide regions
Regards,
-JD
Regards JDquote:
Een bron is wel fijn om er bij te hebbenquote:
quote:Op donderdag 11 november 2010 16:27 schreef Bootje84 het volgende:
Ik heb toestemming om de OP te kopiėren van het GoT BO-topic. Is daar interesse in?
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1433655/0
]quote:Op donderdag 11 november 2010 16:27 schreef Bootje84 het volgende:
Ik heb toestemming om de OP te kopiėren van het GoT BO-topic. Is daar interesse in?
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1433655/0
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |